MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

T.E.R.A. - The Exiled Realm of Arborea
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=32523
Strona 34 z 87

Autor:  Deli [ 17 lut 2012, 13:51 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Deli napisał(a):
no powinien byc taki sam hitbox dla kazdej postaci nie wazne od wielkosci. Inaczej kady kto mysli o powaznym pvp bedzie biegal jakims szczuplym karlem :D


Raczej wszyscy będą biegać 5 letnimi dziewczynkami.


Like ^ :D

Autor:  Goatus [ 17 lut 2012, 14:59 ]
Tytuł: 

candidoser napisał(a):

[cut]

oczywiscie pytanie, jak duze sa roznice w hitboxach w Tera.

@down: Piszpanik sklerotyku, w sumie wygladasz na takiego, co fiuty lubi ogladac.


Fajnie, tylko tu masz modele mniej więcej tej samej wielkości. W Terze największa rasa dostępną dla graczy jest prawie dwukrotnie wyższa i szersza niż najmniejsza rasa. Więc jak to sobie wyobrażasz?


Edit: No ale zgadzam się że powinno to być jakoś zrównoważone innymi rzeczami, np małe rasy mają jakąś karę do obrażen fizycznych i udźwigu etc.
+ Normalizacja hitboxów tak żeby różnice mimo że obecne były jak najmniejsze. Tzn dla dużych ras nieco mniejsze niż model, dla małych nieco większe.

Autor:  candidoser [ 17 lut 2012, 15:06 ]
Tytuł: 

no moze byc troche trudniej. Z drugiej strony w QL masz jedne postacie (tak na oko) dwa razy szersze od innych. Ustawia sie jakas wartosc posrednia i jest ok.

Autor:  iniside [ 17 lut 2012, 16:51 ]
Tytuł: 

To jest kurwa RPG. Jest oczywiste, ze w malego gnoma trafic trudniej. Deal with it.

Autor:  candidoser [ 17 lut 2012, 17:22 ]
Tytuł: 

Taaa...
rasa: gnome
racial: small hitbox:)

Autor:  Piszpan [ 17 lut 2012, 17:39 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
To jest kurwa RPG. Jest oczywiste, ze w malego gnoma trafic trudniej. Deal with it.


proste do tego kazda rasa ma kilka raciali. ale to juz mozna wiedziec jakby sie chociaz troche czlowiek sprobowal dowiedziec na temat danej gry. a to przylaza rozne trolle i wklejaja screeny z quake :roll:

nie mowie o tobie inside.

Autor:  lucky [ 17 lut 2012, 17:46 ]
Tytuł: 

a ja stoje w skurwiałej kolejce, mam nadzieje, ze warto poczekac na ten server PvP zamiast pchać sie na PvE...

Autor:  ShadeKnight [ 17 lut 2012, 18:08 ]
Tytuł: 

lucky napisał(a):
a ja stoje w skurwiałej kolejce, mam nadzieje, ze warto poczekac na ten server PvP zamiast pchać sie na PvE...
Rzeczywiście niefajnie, kolejka 20 minut... Tylu chętnych po wpierdul?

:o

Autor:  Piszpan [ 17 lut 2012, 18:14 ]
Tytuł: 

o tyle dobrze ze o taki czas jaki stoisz w kolejce bedziesz mial zwiekszony exp. niezle.

Autor:  Ravushimo [ 17 lut 2012, 19:49 ]
Tytuł: 

Kurfa... wciaz jestem bez preorder keya do bety >_<

Autor:  Piszpan [ 18 lut 2012, 00:22 ]
Tytuł: 

w terze beda rifty dzialajace praktycznie tak samo jak w rifcie :) dodatkow cos do polityky jakies elekcje ale tego jeszcze nie ogarnalem. tu macie link do najnowszych zmian:

http://www.terafans.com/

Autor:  Kole0 [ 18 lut 2012, 01:25 ]
Tytuł: 

pytanie tylko jaki bedzie odstep czasu jesli chodzi o zmiany w K-TERA, a resztaswiata-TERA.

Autor:  Gokulo [ 18 lut 2012, 01:31 ]
Tytuł: 

Jaka bedzie rzeczywistosc nikt nie wie, ale generalnie sie mocno zarzekaja, ze planuja bardzo male odstepy. Afaik gra wychodzac u nas ma miec najnowsze patche z K-Tera, co akurat jest dosc nieczesto spotykane przy lokalizacji koreancow.

Autor:  iniside [ 18 lut 2012, 08:58 ]
Tytuł: 

Gra Failnela w Koreii, wiec najwieksza szansa jest dla nich teraz EU/NA.
Co sie tu dziwić ? :D

Autor:  Bloodleaf [ 18 lut 2012, 09:39 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Gra Failnela w Koreii, wiec najwieksza szansa jest dla nich teraz EU/NA.
Co sie tu dziwić ? :D


No właśnie się dziwię że TAKA gra failnęła u skośnookich.

Autor:  iniside [ 18 lut 2012, 09:43 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
Gra Failnela w Koreii, wiec najwieksza szansa jest dla nich teraz EU/NA.
Co sie tu dziwić ? :D


No właśnie się dziwię że TAKA gra failnęła u skośnookich.

Ja sie nie dziwie. Za mało grindu. Za mało hardcoru, w ich pojeciu jak przypuszczam ;p.

Gameplayowo, duzo bardziej to przypomina wlasnie zachodnie gry, tylko grafika wybitnie azjatycka.

IMO TERA odniesie największy sukces w EU.

Autor:  Bloodleaf [ 18 lut 2012, 09:45 ]
Tytuł: 

Oj ja tam nie wiem czy o to poszło, gadałem z paroma Koreańcami w LoLu na koncie NA jak gram, i na szybko mówili że nie chodziło o brak grindu tylko zjebaną mechanikę gry w "end game" i pvp.

Ale nie miałem jak z nimi pogadać dłużej i konkretniej na szybko w grze.

Co do EU to jest najbardziej "wybredny" rynek MMO więc jakoś nie jestem przekonany co do tego sukcesu ;)

Autor:  iniside [ 18 lut 2012, 09:48 ]
Tytuł: 

Skoro mi sie gra podobała, pomimo grafiki, to cos musi w niej być :D

Autor:  Teo [ 18 lut 2012, 10:47 ]
Tytuł: 

Tak, ta gra odniesie sukces w EU :)
Wygląd gry jest skrajnie koreański ale ok, nie styl grafiki zachęca lub zniechęca do grania, a gameplay, lvlowanie, zbieranie itemów i potem płacz w endgame że nie ma co robić plus brak balansu w pvp, to mi przychodzi do głowy bez grania i czytania dokładnie o TERA, a myślę że nie pomylę się za bardzo.

Autor:  Deli [ 18 lut 2012, 10:55 ]
Tytuł: 

no ale jak poszlo wam wcozraj na tym serwerze pvp ? jak to wyglada na niskich lvlwach ?

Strona 34 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team