MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 34 z 162

Autor:  gosti [ 30 lis 2013, 15:42 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Nie sadze zeby Amerykaniec wygral, imo przegra juz z evilem, no ale zobaczymy.

Autor:  Highlander [ 30 lis 2013, 15:56 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

powtorka z evil vs av3k w finale bylaby cool ;]

Autor:  gosti [ 30 lis 2013, 16:54 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Oj chyba sie mylilem co do raphy :o
2:0 na razie dla niego z Ruskim.

Autor:  Highlander [ 30 lis 2013, 16:56 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

do tego na ztn, gdzie niby si euwazalo, ze to najslabsza mapa raphy...

ale az mam wrazenie, ze ten aim to nie rapha :p

lol? rusek popsul klawe? ;p

Autor:  Oyci3C [ 30 lis 2013, 17:08 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Jak żałosny stał się Q pokazują wyniki dueli - cztery kurwa do zera z czego 90% gry było dwa do jebanego zera. Co to ma być? Bez kitu aż mi się odechciało oglądać.

Autor:  gosti [ 30 lis 2013, 17:14 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Zalosna mapa, a nie Q. Nie wyobrazam sobie takiego wyniku na aero albo toxicity.

Autor:  gosti [ 30 lis 2013, 18:16 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Ale chujowe jest to dm13, ja jebie... No nic, rapha vs syfer w finale. Bedzie ciekawie :p

Autor:  Highlander [ 30 lis 2013, 18:19 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

no troche w tym prawdy jest, wyniki cpma, byly zupelnie inne.
Ale na aerowalk aka cpm22 są lepsze wyniki. Podobnie toxcity.
Na aerowalku cypher sieje zniszczenie.

Niestety QL jest nieco "campy"...

juz wole emo syfera niz, zeby znowu rapha wygral. Ale najlepiej ogladalo mnie sie avka, ktory jakos tak gral z kazdym inaczej.

PS. ale cpm masters cup lepiej sie ogladalo ;p

Autor:  Highlander [ 30 lis 2013, 21:29 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Cypher jednak byl niesamowity, i juz wolalem by wygral i zabral wygrana hamburgerowi. Szkoda avka, ale super sie go ogladalo.

btw. 13,5k widzów, mysle, ze to niezly wynik. Podczas QuakeCon bylo chyba 10 tys.

Autor:  Highlander [ 6 gru 2013, 09:48 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Dowiedzialem się o co chodzi ze standalone wersją QL, chromy/firefoxy itp. zmieniają na tyle swoje przeglądarki, że w QL nie maja ludzi by caly czas to dostosowywać... Z tego względu zrobia cos w stylu własnej przeglądarki.... Tylko czemu po prostu nie użyć QLprism... ale ogolnie żenua...
I to był możliwe, ze ostatni drimhak z QL.

Za to na Esreality - nowy projekt Reflex (arena shooter) został gorąco przyjęty:
http://esreality.com/post/2523166/refle ... a-shooter/
Na papierze jest bardzo ok. Jestem ciekaw jak ten movement wygląda. Obok Reborn o którym nic nie wiadomo, to zapowiada się coraz lepiej.

krótko jak to mniej więcej teraz wygląda:
- new engine from scratch
- closed source
- competitive
- air control confirmed (already in game)
- strafe jumps confirmed (already in game)
- fast
- optimized
- combines modern tech with the speed and precision of 90s shooters
- smooth, fluid, high fps etc etc.
- only one gameplay physics
- cpma & QL best things combined/balanced
- business model: buy and play forever
- kickstarter / steam greenlight will happen
- matchmaking
- gamemodes: competitive modes (1v1, TDM, CTF, DOM) but also casual modes like midair etc.
- game from cpma lovers/designers
- concept art / video with movement this year
- AUS/EU/US servers for testing
- hitboxes are capsule shaped. If you look carefully at the hostile concept, you'll see he's been designed around that shape.
- optimized for low latency too
- The dedicated server binaries will be freely available to anyone who wants to run a server
- plenty of stuff to do in game ;d
- hats?
- #reflex or #promode.au on QuakeNet

Autor:  candidoser [ 6 gru 2013, 19:17 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

fajnie, to moze za 2 lata cos z tego wyjdzie. Albo i nie.
IMO arena fps moga sie chyba odrodzic jedynie czesc wiekszego projektu. Np ktos robi World of Quake - open world mmo z predkoscia combatu gdzies na poziomie bf-a. Plus leveling, gear itd. Do tego dochodza typowe bg, gdzie brany pod uwage jest level, gear. I jako dodatek arena style bg - bez leveli, gearu, fast paced.
Bo tak to nie widze, zeby jakis duzy devs sie za to wzial. A maly team zapalencow pewnie spierdoli.

Autor:  Mark24 [ 6 gru 2013, 19:55 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

plus premium z autoaimem, microtransakcje, złote zbroje i ammo dostępne tylko za real cash, slaviki biegające za nami i piżgające apteczkami :roll:
przyszłość gamingu - wait... teraźniejszość.

Autor:  Highlander [ 6 gru 2013, 20:16 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

candidoser - to ma byc arena fps a nie jakies pseudo mmo gowno bez balansu. wtf, na pozimie bfa? speed?

I raczej to bedzie krocej niz dwa lata. Nie wiem czy gdzies tam sie nie chwalili, ze mają bańke na development, moze byc plotka. To są mega zapalency. Jesli to wszystko prawda.

Autor:  Mendol [ 6 gru 2013, 20:19 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

i tak nic z tego nie bedzie.

Autor:  Highlander [ 6 gru 2013, 20:40 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

bo co, nawet jesli nie konkretnie ten tytul, to kiedys w koncu wyjdzie cos innego.

nic nie wskazuje, ze to lamerskie pizdy robia. Ale na razie to papier. Zalożenia maja raczej zajebiste.

Nie oczekuje 50 tys graczy. Starczy mi 5x 10x tyle co w QL i dla mnie gitara.

QL ssie pauke odnosnie podejscia do graczy. A mimo wszystko na taki dreamhack ludzie nawet z RPA przyjechali. Nie, nie byli murzynami.

Autor:  Mendol [ 6 gru 2013, 20:50 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

nic innego nie wyjdzie bo dzisiejsza mlodziez pragnie czegos innego, niz realizowanie marzen podstarzalego zydka z poznania ;p

Autor:  Highlander [ 6 gru 2013, 20:58 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

QL mial target chuj wie jaki. Tutorial z dupy. Ludzie kompletnie nie wiedza jak grac itp.
Chyba chciales powiedziec, ze taki podstarzaly ramol jak Ty juz w to ni zagra i kompletnie takim typem gry nie jestes zainteresowany.
W QL dalej ludzie graja i jest to dobra nisza, starczy spojrzec na entuzjazm na forum gdzie ludzie są takim czyms zainteresowani.

Poza tym trendy sie zmieniaja i nie bedzie wiecznie trwac moda na modern shootery. A moda na pewne rzeczy powraca.
Ja tez bardziej pochodze z modern shooterow, a zaczalem szukac alternatyw i nie jestem w tym odosobniony. To jest jakis powiew świeżosci. I ciesze sie, ze ktos podejmuje wyzwanie.
Predzej czy pozniej wyjdzie cos 'innego'

Jakby Quake wychodzil teraz to nie zdziwilbym sie jakby odniosl sukces.

Jesli zrobia co obiecuja, to ma szanse na sukces, nie musi byc mainstreamowy. Jedyne co mnie martwi to b2p 20$.
Goscie maja kogos dobrego do art style, napisali wlasny engine, w ktorym juz wiele rzeczy dziala. Ponoc w 1 nocke portuja mapke z Quake.

btw.
http://www.gamersbook.com/News/Article/ ... le-Effects
New Unreal Engine 4 Video Shows Off Next-Gen Particle Effects

PS. CSGO - 75tys graczy i wzrasta, pzegonilo TF2, ciekawe ile graczy bedzie mial bf4 po takim czasie od premiery.

Autor:  candidoser [ 6 gru 2013, 21:33 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

High, przeczytaj jeszcze raz co napisałem.

Autor:  Mendol [ 6 gru 2013, 21:54 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

bf4 jest calkiem zajebiste w porownaniu do tf i csgo.
nikt nie bedzie robil juz gier dla 20k graczy, bo to sie nie oplaca.

Autor:  gosugamer1 [ 6 gru 2013, 22:03 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Cytuj:
bf4 jest calkiem zajebiste w porownaniu do tf i csgo.


Nie.

Cytuj:
nikt nie bedzie robil juz gier dla 20k graczy, bo to sie nie oplaca.


Oczywiście, że będą. Żeby uważać, że na rynku gier komputerowych jest miejsce tylko dla globalnych korporacji to trzeba być jednak idiotą.


@Mendol - Umrzyj, bo śmierdzisz starym dziadem...

Strona 34 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team