MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

world of tanks MMo
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35710
Strona 34 z 60

Autor:  Karol66 [ 24 wrz 2010, 22:38 ]
Tytuł: 

Wiesz co - nic już nie mówie :)
To takie teoretyzowanie a każda sytuacja na polu walki jest unikalna.
Można się starać grać wg. określonych zasad ale to nie znaczy, że zawsze się tak da zrobić i nie zawsze ma to sens.

Anyway... czytałem, że w release mają zrobic mapy 3x3 km dla 60 czołgów (30 Vs 30).
W tej chwili mapy maja od 700x700m do 1x1km (czyli te nowe będą przynajmniej 9x wieksze niż obecnie przy 2x takiej ilości czołgów).
To znacznie zwiekszy znaczenie medium tanków a już szczególnie takich "małych ciężkich czołgów" jak pantera bo w tej chwili sporo ciężkich czołgów daje radę wrócić np. do obrony flagi - na większym terenie będzie im już dużo trudniej.
Arty też nie powinna mieć wtedy aż takiego wpływu na grę, bo będziesz musiał wybrać jaką częśc mapy obstawiasz a nie, tak jak w tej chwili, masz praktycznie całą mapę w zasięgu.

Autor:  Isengrim [ 24 wrz 2010, 23:15 ]
Tytuł: 

Całkowicie się z Tobą zgadzam. Małe mapy solo są do dupy. Na małych ze wsparciem da się wygrać w plutonie.Nawet przegrana nie boli, bo pokrywa koszty.
Myślę że w retailu niemiecka serie E będzie najlepszym wyborem.

Na klan trzeba 15 ludzi.
Myślę że powstające klany nikomu z nas nie odpowiadają.Za starzy jesteśmy na ludzi tak młodych. Dałem wcześniej linka na neutralny teren. Idzie championship, ciężko wystawić 20. Razem uzbieramy nawet więcej.
Wejście na kanał Centrala(khobba) nic nie kosztuje. Więc?

Autor:  Mendol [ 24 wrz 2010, 23:28 ]
Tytuł: 

nie do konca rozumiem o czym piszesz Isengrim, ale teoretycznie 4 osoby do klanu sa.
pytanie czy jestesmy tu w stanie uzbierac 15, ktora bedzie co jakis czas grala razem :)

Autor:  Isengrim [ 25 wrz 2010, 00:04 ]
Tytuł: 

Proponuję zajrzeć na forum Centrala EvEhttp://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?wwwRedirect, zarejestrowć się i dołączyć do grupy "inne gry". Bo jaśnie państwo sobie nie życzyli, by holota woTowska im zabijała statystyki .
Dlaczego tam? Centrala gwarantuje wysoki poziom obsługi,jest TS3, są dojrzali ludzie.
Oczywiście można dołączyć do istniejących uber klanów. Ale po co? wszak nas interesuje dobra zabawa.

Autor:  Karol66 [ 25 wrz 2010, 00:05 ]
Tytuł: 

ciekawe jak będą rozwiązane takie bitwy klanowe (chodzi mi o balans)

bo jak zrobią to bez balance to dupa mokra - nic nie przebije 15x IS-7 (ewentualnie kilku sztuk S51) i żadne "taktyki" tutaj nie pomogą

Autor:  Mendol [ 25 wrz 2010, 00:11 ]
Tytuł: 

no nie wiem, na razie zbyt wielu chetnych nie widac a jakos z samymi 'obcymi' nie do konca chce mi sie grac. wole pobawic sie w plutonie, bez napiec :)

mam nadzieje, ze do tych wiekszych walk (30vs30) bedzie mozna zrobic wiekszy pluton (4-5 osob).

Autor:  Isengrim [ 25 wrz 2010, 00:20 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
ciekawe jak będą rozwiązane takie bitwy klanowe (chodzi mi o balans)

bo jak zrobią to bez balance to dupa mokra - nic nie przebije 15x IS-7 (ewentualnie kilku sztuk S51) i żadne "taktyki" tutaj nie pomogą

Z tego co wypłynęło to wojny kalnów przypominać będą Risk.Invady tylko w prime time.Czyli przy skoordynowanym działaniu bronisz prowincję, a wtedy wjeżdżają ci w odbyt.Bo nie dałeś tam wystarczających sił

Autor:  Karol66 [ 25 wrz 2010, 00:50 ]
Tytuł: 

Nie rozumiem tego.
Możesz jakimś przystępniejszym językiem? :)

Chodzi Ci o to, że jeśli klan broni powiedzmy jednej "prowincji" to ona jest podzielona na jakieś mniejsze "kwadraty" i trzeba będzie deklarować kto broni kwadratu A, kto B etc i a przeciwnik, też "w ciemno" przydziela odpowiednie siły do tych kwadratów? Potem są walki i od wynku wszystkich starć jest liczone czy dany obszar został przejęty czy nie?
Jeśli coś takiego ma być to juz random zupełny będzie :)

Autor:  Isengrim [ 25 wrz 2010, 01:59 ]
Tytuł: 

Świat(na start Europa) ma być podzielona na prowincje - jak w wielu grach strategicznych. Posiadacz danej prowincji wyznacza obroncow i ewentualne uzupełnienia z przyległych prowincji. Atak na prowincję możliwy jest w jej prime time..

Autor:  Neonin [ 26 wrz 2010, 08:56 ]
Tytuł: 

Nikt nic nie wie pewnego wiec poczekajmy do oficjalnego info. Jestem mocno ciekaw amerykancow bo mocno generalizujac to mozna powiedziec ze niemieckie tanki to zajebiste dziala a ruskie to zajebista mobilnosc - co bedzie wyrozniac amerykancow?

Autor:  Dana [ 26 wrz 2010, 09:11 ]
Tytuł: 

Strzelam że będą mieli najlepsze stabilizatory żyroskopowe (w które był wyposażony każdy Sherman), a więc będą bardziej efektywni podczas strzelania w ruchu.

Taka moja dedukcja, pół-historyczna pół-gameplayowa.

Autor:  Mendol [ 26 wrz 2010, 09:13 ]
Tytuł: 

to do czego niemcy wtedy beda sie nadawali? ;)

Autor:  Neonin [ 26 wrz 2010, 10:40 ]
Tytuł: 

Do lapania xpa przez innych ;)

Autor:  V [ 26 wrz 2010, 15:02 ]
Tytuł: 

Jak by ktos mial ochote pograc dajcie znac na PM lub in game SolarisUrbiuo:) dosc czesto gram wiec pisac jak cos.

Autor:  Piaskowy [ 27 wrz 2010, 15:59 ]
Tytuł: 

Cytuj:
World of Tanks Client — Now in German and Polish!


Obrazek

Cytuj:
Liebe Spieler! Szanowni gracze! World of Tanks team has prepared a special patch containing two localizations for German and Polish gamers.

Once you launch the client, the launcher will be updated and will contain a dropdown list where you’ll be able to choose the language you’d like the game interface to be in. Choose your preferred language, and the game will download the respective language pack. Note that the English language pack will also be updated.

For gamers from Germany and Poland, please visit discussion threads for localizations on our forum:


http://game.worldoftanks.com/news/gener ... ions_patch

Autor:  Dana [ 27 wrz 2010, 16:00 ]
Tytuł: 

We are important !

Autor:  Neonin [ 27 wrz 2010, 16:10 ]
Tytuł: 

O tak 50% grających to Polacy ;)

BTW nie mogę znaleźć klucza do rozjechania pantery :( zazwyczaj ginę jak on a od 5 - 25% hp. Może jak będę miał działo 100 to będzie lepiej.

Ale t44 roxuje - na początku byłem rozczarowany, ale zmiana tracków i... cud się wydarzył :)

Autor:  Kleiv [ 27 wrz 2010, 19:38 ]
Tytuł: 

Dali polski jazyk w czolgach, ;)
Czuje się dumny ktoś nas docenia.

Autor:  Dana [ 27 wrz 2010, 19:40 ]
Tytuł: 

Ktoś docenia twój potencjalny wkład finansowy ;

Autor:  Karol66 [ 27 wrz 2010, 22:52 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
BTW nie mogę znaleźć klucza do rozjechania pantery :( zazwyczaj ginę jak on a od 5 - 25% hp. Może jak będę miał działo 100 to będzie lepiej.

Ale t44 roxuje - na początku byłem rozczarowany, ale zmiana tracków i... cud się wydarzył :)


Akurat 100mm na pantere jest gorsze od tego 85mm.
Pentracja 85mm jest całkiem ok Vs pantera, to działo ma lepsze DPS, więcej strzałów = więcej uszkodzeń modułów, lepsza celność etc... jeśli juz to będzie tylko gorzej :)
100mm się bardziej sprawdza Vs T8-T10 heavy niż Vs medium.

Generalnie pojedynki T44 Vs pantera, przy podobnych umiejętnościach kierujących, wychodzą raczej 2:1 dla pantery (szczególnie jak się uda jej trafić w tracka to T44 zdycha błyskawicznie).
Prawdziwą siłą T44 jest to, że ciężkie czołgi się go boją - nie mogą go olać bo błyskawicznie wpada im na tył i wtedy 100mm działo przebija je bez problemu, a tracąc czas na zabicie go, wystawiają się na odstrzał HT, TD i arty przeciwnika.


A tak z innej beczki - ma ktoś jakieś tipy dla początkującego Ferdynanda (bez tracków, bez camo net, podstawowy silnik, działo 100mm).
STRASZNY wpierdol nim zbieram a to wiąże się też ze strata dużych ilości kasy :(

Strona 34 z 60 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team