MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
TES V: Skyrim https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39858 |
Strona 34 z 109 |
Autor: | Aldatha [ 15 lis 2011, 15:36 ] |
Tytuł: | |
wciaga ten skyrim , pogralem wczoraj 3 godzinki i ocknalem sie dopiero kolo 2 nad ranem , w pracy zombie ![]() obecnie robie zadania dla magow i jestem pod duzym wrazeniem , dungeony sa najlepiej zrobione , wg nie ani Morrowind ani Oblivion nie maja startu , zero powtarzalnosci praktycznie co bylo nagminne w starszych czesciach |
Autor: | Bodziu [ 15 lis 2011, 15:38 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): Jest level cap?
MAX lvl to chyba 70 albo 80 ale 50lvl to max z perkami, po tym lvlu nie ma juz przyznawanych ![]() ![]() |
Autor: | EloNis [ 15 lis 2011, 15:47 ] |
Tytuł: | |
max jest chyba 50, ale można perki dalej wbijać, dostaje się perki do takiego momentu jak mamy wszystkie staty na 100 i więcej po prostu wbić się nie da. co do dungów w skyrimie to plecam sobie pooglądać jakieś jaskinie w górach, takie jakby wyryte w lodowcu. wyglądają masakrycznie. nie sądzę by gdziekolwiek można znaleźć lepsze dungi niż w skyrimie. jedyne co w nich jest nie tak to to, że nie mają w sobie nic ciekawego (w sensie po przejściu dunga rzadko zdarza się by znaleźć coś konkretnego, jak już to jakiś randomowy magiczny item, ale o jakichkolwiek artefaktach nie ma mowy). |
Autor: | Bloodleaf [ 15 lis 2011, 15:47 ] |
Tytuł: | |
Jaki bezsens, jak jesteś przeciążony że nie można fast travel użyć to ok ale że nie można z wozu skorzystać to już imo przesada. Co do dungów to na razie znalazłem jeden w którym się zgubiłem. |
Autor: | raggnarok [ 15 lis 2011, 15:51 ] |
Tytuł: | |
Hihih, ta, ale kuniem mozna jezdzic na szczescie ![]() ![]() |
Autor: | Bullet [ 15 lis 2011, 16:01 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): Jaki bezsens, jak jesteś przeciążony że nie można fast travel użyć to ok ale że nie można z wozu skorzystać to już imo przesada.
Co do dungów to na razie znalazłem jeden w którym się zgubiłem. jak już wdrapiesz się na szkapę (przeciążony) to jest możliwość skorzystania z fast travel |
Autor: | Nestor [ 15 lis 2011, 16:40 ] |
Tytuł: | |
To ze dungi nie gwarantuja super epic lootu nadaje grze kolorytu. Wchodzac w jakas dziure nigdy nie wiesz na co tam trafisz, czy bedzie jakikolwiek loot, quest itemy czy inne bzdurki. Dzieki temu ta gra jest ciekawa ![]() |
Autor: | Robo [ 15 lis 2011, 17:01 ] |
Tytuł: | |
Mały (a właściwie duży) hint: jak będziecie robić questy u Companionów w Whiterun, a konkretniej u Aeli na totemy, to nie bierzcie żadnego innego questa od innych członków. Zrobiłem tak i nie mogłem popchnąć dalej questa, jak już zlootowałem totem, bo stwierdziła, że juz robię questa u kogo innego. Za drugim razem (jak nie miałem innych questów od nich) poszło bezproblemowo. Głupota straszna. Musiałem szukać wcześniejszych savów ;x. |
Autor: | iniside [ 15 lis 2011, 17:21 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): Jest level cap?
Hard level cap to 255. Game level cap to 81 Max ilosc perkow to 74. Jeno nie wiem na ktorym levelu jest capniety scaling. |
Autor: | Razoth [ 15 lis 2011, 17:26 ] |
Tytuł: | |
W tej grze co 5 leveli powinien być dodatkowy perk imo, aktualnie jest ich za mało. Poziom trudności wciąż zjebany, nic się od Obliviona niestety nie zmieniło. I mam to na myśli: wchodzę do jednej z początkowych stref odkrytych już dawno a tam się na mnie rzuca miś polarny który ma mnie na 3 hity - chyba nie tak to miało wyglądać? |
Autor: | Nestor [ 15 lis 2011, 17:59 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): W tej grze co 5 leveli powinien być dodatkowy perk imo, aktualnie jest ich za mało.
Poziom trudności wciąż zjebany, nic się od Obliviona niestety nie zmieniło. I mam to na myśli: wchodzę do jednej z początkowych stref odkrytych już dawno a tam się na mnie rzuca miś polarny który ma mnie na 3 hity - chyba nie tak to miało wyglądać? WLASNIE TAK TO MIALO WYGLADAC _____KURWA____. Dokladnie tak. Wczesniej gdzie sie nie weszlo, to spotykalo sie przeciwnika ktorego mozna bylo lajtowo pokonac, albo pokonac po sredniej walce. Nigdy nie bylo tak zebys sie zastanawial z ktorej strony podejsc przeciwnika. Bandyci po pewnym czasie chodzili w glass armorach, tutaj tego nie ma i bardzo dobrze. |
Autor: | Drusek [ 15 lis 2011, 18:06 ] |
Tytuł: | |
Jk gdzieś byłeś to ileś growych dni temu - już mogło coś tam przyjść/zagnieździć się. |
Autor: | Razoth [ 15 lis 2011, 18:15 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): WLASNIE TAK TO MIALO WYGLADAC _____KURWA____. Dokladnie tak. Wczesniej gdzie sie nie weszlo, to spotykalo sie przeciwnika ktorego mozna bylo lajtowo pokonac, albo pokonac po sredniej walce. Nigdy nie bylo tak zebys sie zastanawial z ktorej strony podejsc przeciwnika. Bandyci po pewnym czasie chodzili w glass armorach, tutaj tego nie ma i bardzo dobrze. Mylisz się. Miało to wyglądać jak w Falloucie. Wchodzę do danej strefy, lockuje się w niej level mobów i gdy wejdę ponownie - level zostanie. Tak niestety nie ma. Co więcej smoki to śmiech na sali, nie ma z nimi problemów, główny problem to "trash moby" którym odbieram jednym hitem 5-10% życia a same mają mnie na 1-2 hity. Tak jak teraz na 2 queście od Companions - 5 wojowników Silver Hand z czego każdy miał mnie na 1-2 hity, ja im gówno robiłem, pola do manewru mało - bo to korytarze w dungeonie. W Morrowindzie było to jakoś logiczniej rozwiązane, siłę wroga można było poznać po jego wyglądzie, jak widziałem w tle daedryczne ruiny to wiedziałem, że jak podejdę to spotkam jakąś Dremorę która spuści mi wpierdol. A jak jest tutaj? "O biegnie sobie jakiś niedźwiadek/bandyta" a za 10 sekund reload bo magicznym sposobem bandyta z mieczem robiącym 25~ dmg ściąga mi jednym hitem 100, za to ja mu gówno robię. Ogólnie poziom trudności jest w miarę wyważony, tylko co jakiś czas trafia się na przeciwników "z dupy". |
Autor: | Bloodleaf [ 15 lis 2011, 18:26 ] |
Tytuł: | |
Summon Dremora Lord i moby pozamiatane, nareszcie mi się lajtowo magiem gra, aż za lajtowo nawet na expercie ma moby na 1 hit ![]() |
Autor: | Robo [ 15 lis 2011, 18:35 ] |
Tytuł: | |
Ile trzeba mieć w przywoływaniu na Dremora? |
Autor: | Bloodleaf [ 15 lis 2011, 18:43 ] |
Tytuł: | |
Robo napisał(a): Ile trzeba mieć w przywoływaniu na Dremora?
75 level i perk na experta. |
Autor: | Robo [ 15 lis 2011, 18:45 ] |
Tytuł: | |
Ło cholera, ledwie zaczęte mam ![]() |
Autor: | Bloodleaf [ 15 lis 2011, 18:47 ] |
Tytuł: | |
Na czym robicie kasę, bo ja cierpię na chroniczny brak przez kupowanie spelli a moi merchanci nie mają chronicznie kasy żeby kupować przedmioty. |
Autor: | iniside [ 15 lis 2011, 18:50 ] |
Tytuł: | |
Jeno mowilem ze trzeba na mody czekać.. |
Autor: | Niah [ 15 lis 2011, 18:51 ] |
Tytuł: | |
ja mam iluzje na 90 i dalej nie mam fajnego spella :/ Bloodleaf napisał(a): Na czym robicie kasę, bo ja cierpię na chroniczny brak przez kupowanie spelli a moi merchanci nie mają chronicznie kasy żeby kupować przedmioty.
na itemach które mają stosunek wartości do ciężaru powyżej 4:1 |
Strona 34 z 109 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |