MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

TES V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39858
Strona 34 z 109

Autor:  Aldatha [ 15 lis 2011, 15:36 ]
Tytuł: 

wciaga ten skyrim , pogralem wczoraj 3 godzinki i ocknalem sie dopiero kolo 2 nad ranem , w pracy zombie :)

obecnie robie zadania dla magow i jestem pod duzym wrazeniem , dungeony sa najlepiej zrobione , wg nie ani Morrowind ani Oblivion nie maja startu , zero powtarzalnosci praktycznie co bylo nagminne w starszych czesciach

Autor:  Bodziu [ 15 lis 2011, 15:38 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Jest level cap?


MAX lvl to chyba 70 albo 80 ale 50lvl to max z perkami, po tym lvlu nie ma juz przyznawanych :) Mamy wiec 50 perkow warto z glowa rozdysponowac :)

Autor:  EloNis [ 15 lis 2011, 15:47 ]
Tytuł: 

max jest chyba 50, ale można perki dalej wbijać, dostaje się perki do takiego momentu jak mamy wszystkie staty na 100 i więcej po prostu wbić się nie da.

co do dungów w skyrimie to plecam sobie pooglądać jakieś jaskinie w górach, takie jakby wyryte w lodowcu. wyglądają masakrycznie. nie sądzę by gdziekolwiek można znaleźć lepsze dungi niż w skyrimie. jedyne co w nich jest nie tak to to, że nie mają w sobie nic ciekawego (w sensie po przejściu dunga rzadko zdarza się by znaleźć coś konkretnego, jak już to jakiś randomowy magiczny item, ale o jakichkolwiek artefaktach nie ma mowy).

Autor:  Bloodleaf [ 15 lis 2011, 15:47 ]
Tytuł: 

Jaki bezsens, jak jesteś przeciążony że nie można fast travel użyć to ok ale że nie można z wozu skorzystać to już imo przesada.

Co do dungów to na razie znalazłem jeden w którym się zgubiłem.

Autor:  raggnarok [ 15 lis 2011, 15:51 ]
Tytuł: 

Hihih, ta, ale kuniem mozna jezdzic na szczescie :) Moze jak powstanie modzik, ktory dodaje koniowi sakwy z dodatkowym udzwigiem to bedzie sie go w koncu uzywac :)

Autor:  Bullet [ 15 lis 2011, 16:01 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Jaki bezsens, jak jesteś przeciążony że nie można fast travel użyć to ok ale że nie można z wozu skorzystać to już imo przesada.

Co do dungów to na razie znalazłem jeden w którym się zgubiłem.


jak już wdrapiesz się na szkapę (przeciążony) to jest możliwość skorzystania z fast travel

Autor:  Nestor [ 15 lis 2011, 16:40 ]
Tytuł: 

To ze dungi nie gwarantuja super epic lootu nadaje grze kolorytu. Wchodzac w jakas dziure nigdy nie wiesz na co tam trafisz, czy bedzie jakikolwiek loot, quest itemy czy inne bzdurki. Dzieki temu ta gra jest ciekawa :)

Autor:  Robo [ 15 lis 2011, 17:01 ]
Tytuł: 

Mały (a właściwie duży) hint: jak będziecie robić questy u Companionów w Whiterun, a konkretniej u Aeli na totemy, to nie bierzcie żadnego innego questa od innych członków. Zrobiłem tak i nie mogłem popchnąć dalej questa, jak już zlootowałem totem, bo stwierdziła, że juz robię questa u kogo innego. Za drugim razem (jak nie miałem innych questów od nich) poszło bezproblemowo. Głupota straszna. Musiałem szukać wcześniejszych savów ;x.

Autor:  iniside [ 15 lis 2011, 17:21 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Jest level cap?

Hard level cap to 255.
Game level cap to 81
Max ilosc perkow to 74.
Jeno nie wiem na ktorym levelu jest capniety scaling.

Autor:  Razoth [ 15 lis 2011, 17:26 ]
Tytuł: 

W tej grze co 5 leveli powinien być dodatkowy perk imo, aktualnie jest ich za mało.

Poziom trudności wciąż zjebany, nic się od Obliviona niestety nie zmieniło. I mam to na myśli: wchodzę do jednej z początkowych stref odkrytych już dawno a tam się na mnie rzuca miś polarny który ma mnie na 3 hity - chyba nie tak to miało wyglądać?

Autor:  Nestor [ 15 lis 2011, 17:59 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
W tej grze co 5 leveli powinien być dodatkowy perk imo, aktualnie jest ich za mało.

Poziom trudności wciąż zjebany, nic się od Obliviona niestety nie zmieniło. I mam to na myśli: wchodzę do jednej z początkowych stref odkrytych już dawno a tam się na mnie rzuca miś polarny który ma mnie na 3 hity - chyba nie tak to miało wyglądać?


WLASNIE TAK TO MIALO WYGLADAC _____KURWA____.

Dokladnie tak. Wczesniej gdzie sie nie weszlo, to spotykalo sie przeciwnika ktorego mozna bylo lajtowo pokonac, albo pokonac po sredniej walce. Nigdy nie bylo tak zebys sie zastanawial z ktorej strony podejsc przeciwnika. Bandyci po pewnym czasie chodzili w glass armorach, tutaj tego nie ma i bardzo dobrze.

Autor:  Drusek [ 15 lis 2011, 18:06 ]
Tytuł: 

Jk gdzieś byłeś to ileś growych dni temu - już mogło coś tam przyjść/zagnieździć się.

Autor:  Razoth [ 15 lis 2011, 18:15 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):

WLASNIE TAK TO MIALO WYGLADAC _____KURWA____.

Dokladnie tak. Wczesniej gdzie sie nie weszlo, to spotykalo sie przeciwnika ktorego mozna bylo lajtowo pokonac, albo pokonac po sredniej walce. Nigdy nie bylo tak zebys sie zastanawial z ktorej strony podejsc przeciwnika. Bandyci po pewnym czasie chodzili w glass armorach, tutaj tego nie ma i bardzo dobrze.


Mylisz się. Miało to wyglądać jak w Falloucie. Wchodzę do danej strefy, lockuje się w niej level mobów i gdy wejdę ponownie - level zostanie. Tak niestety nie ma.

Co więcej smoki to śmiech na sali, nie ma z nimi problemów, główny problem to "trash moby" którym odbieram jednym hitem 5-10% życia a same mają mnie na 1-2 hity. Tak jak teraz na 2 queście od Companions - 5 wojowników Silver Hand z czego każdy miał mnie na 1-2 hity, ja im gówno robiłem, pola do manewru mało - bo to korytarze w dungeonie.

W Morrowindzie było to jakoś logiczniej rozwiązane, siłę wroga można było poznać po jego wyglądzie, jak widziałem w tle daedryczne ruiny to wiedziałem, że jak podejdę to spotkam jakąś Dremorę która spuści mi wpierdol.

A jak jest tutaj? "O biegnie sobie jakiś niedźwiadek/bandyta" a za 10 sekund reload bo magicznym sposobem bandyta z mieczem robiącym 25~ dmg ściąga mi jednym hitem 100, za to ja mu gówno robię. Ogólnie poziom trudności jest w miarę wyważony, tylko co jakiś czas trafia się na przeciwników "z dupy".

Autor:  Bloodleaf [ 15 lis 2011, 18:26 ]
Tytuł: 

Summon Dremora Lord i moby pozamiatane, nareszcie mi się lajtowo magiem gra, aż za lajtowo nawet na expercie ma moby na 1 hit :(

Autor:  Robo [ 15 lis 2011, 18:35 ]
Tytuł: 

Ile trzeba mieć w przywoływaniu na Dremora?

Autor:  Bloodleaf [ 15 lis 2011, 18:43 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
Ile trzeba mieć w przywoływaniu na Dremora?


75 level i perk na experta.

Autor:  Robo [ 15 lis 2011, 18:45 ]
Tytuł: 

Ło cholera, ledwie zaczęte mam :D.

Autor:  Bloodleaf [ 15 lis 2011, 18:47 ]
Tytuł: 

Na czym robicie kasę, bo ja cierpię na chroniczny brak przez kupowanie spelli a moi merchanci nie mają chronicznie kasy żeby kupować przedmioty.

Autor:  iniside [ 15 lis 2011, 18:50 ]
Tytuł: 

Jeno mowilem ze trzeba na mody czekać..

Autor:  Niah [ 15 lis 2011, 18:51 ]
Tytuł: 

ja mam iluzje na 90 i dalej nie mam fajnego spella :/

Bloodleaf napisał(a):
Na czym robicie kasę, bo ja cierpię na chroniczny brak przez kupowanie spelli a moi merchanci nie mają chronicznie kasy żeby kupować przedmioty.


na itemach które mają stosunek wartości do ciężaru powyżej 4:1

Strona 34 z 109 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team