MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wasteland 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42509
Strona 34 z 40

Autor:  zaboleq [ 29 wrz 2014, 22:12 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Hard to Strażnik w wersji PL? Jakiś przegięty ten poziom czy w razie w(tak, opcja dla pussies) można zmienić poziom trudności w grze?

Autor:  Stobek [ 29 wrz 2014, 22:28 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

zaboleq napisał(a):
Hard to Strażnik w wersji PL? Jakiś przegięty ten poziom czy w razie w(tak, opcja dla pussies) można zmienić poziom trudności w grze?


Można. Jak po PL jest to nie wiem. ja gram na ranger. Na początku było trudno w huj ( jak zawsze na początku szczególnie jak się nie wie o co chodzi i sie nie przyłącza laski z 15 lvlem do teamu :). Teraz mam 15 lvl (max 50 ludzie kończa przy 40 ponoć) i czuje się dość mocny. Jak ktoś robi problem walę z bazooki/granatów ( które są mocne i głupia sprawa - nie da się nie trafić. Nie rozumiem czemu Wyrzutnie nie podpadają pod Heavy weapons)

Autor:  raggnarok [ 30 wrz 2014, 00:54 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Poczekaj az polecisz do LA :) Do tego momentu tez gralem na Hardzie :)

Autor:  Deshroom [ 30 wrz 2014, 06:47 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Dosyć długa ta gra. Jestem w kanionie to chyba gdzieś połowa.

Autor:  candidoser [ 30 wrz 2014, 07:49 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Ja sie wczoraj zgarbilem, jak trafilem na robota z 500hp. Mowie, ok pewnie mnie rozjebie, ale sprobuje. Zaczalem walke, a tu jeszcze 3 przylazly:)

Autor:  Deshroom [ 30 wrz 2014, 08:02 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

To jest to miejsce w arizonie które odpuscilem :-)

Autor:  candidoser [ 30 wrz 2014, 08:08 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Ja dostalem zgloszenie o robotach, ktore kreca sie po okolicy, i se mysle, "ja mam te roboty sprzatnac? Teraz? :o ". Ale okazalo sie, ze to chodzilo o inne. Tamte mialy jedynie 100hp.

Autor:  Deshroom [ 30 wrz 2014, 08:17 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

W kanionie hp ludzi zaczyna sie od 250. Np lupieżca ma 250

Autor:  Stobek [ 30 wrz 2014, 09:10 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Dla mnie te przeskoki HP są dziwne. Nienaturalne.

Bardzo mi się nie podoba co zrobili z brońmi. Na starcie gry mamy Famasy, M4, M16.. to co będziemy mieli potem? I czemu M16 jest 2x lepsze od Famasa? Gdzie są jakieś ledwo sklekotane taśmami z randomowych cześci giwery? Wszystko top notch na samym początku 'chance to jam' max 4% - wkładasz magazynek i masz z bani. No to chyba nawet dzisiaj nówki z fabryki się częściej zacinają :P

Statsy też są dziwne. INT jest OP. Nasz pijaczyna ma 1 inteligencja co robi go bezużyteczna postacią (po prostu się nie rozwija).
Ten pierwszy skill można mieć na 1. Nic nie daje, więcej 'chance to hit' z 1 punktu w skillu będziesz miał czy z innych bonusów niż Ty za 5 atrybut pointów.
Fajnie, że luck daje dodga dodatkowo oprócz krita co czyni go trochę bardziej praktycznym.
Ciekawe jak to jest z ukrytymi skillcheckami na charyzmę luck etc. Ponoć nie ma śmiesznych random encounterów jak w falloucie. Narazie to same studnie i hidden stashe. Raz wezwanie do kopalni i tyle. Radio jest super. Jakieś ruskie na zachodzie wyłapałem.

W darwinowie:
Cytuj:
Co z tym ufokiem? Olałem bo miałem z 38% chance na crit failure a kodów nigdzie nie widziałem ( a 7 hacking mam, wróce potem może) Lek na raka znalazłem i Screen monitor. Easy lokacja. Szkoda, że miałem za mało skilla żeby przejść na około i musiałem wybić większość mutantów;p

Autor:  Atherius [ 30 wrz 2014, 09:31 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Stobek napisał(a):
Dla mnie te przeskoki HP są dziwne. Nienaturalne.

Bardzo mi się nie podoba co zrobili z brońmi. Na starcie gry mamy Famasy, M4, M16.. to co będziemy mieli potem? I czemu M16 jest 2x lepsze od Famasa? Gdzie są jakieś ledwo sklekotane taśmami z randomowych cześci giwery? Wszystko top notch na samym początku 'chance to jam' max 4% - wkładasz magazynek i masz z bani. No to chyba nawet dzisiaj nówki z fabryki się częściej zacinają :P

Statsy też są dziwne. INT jest OP. Nasz pijaczyna ma 1 inteligencja co robi go bezużyteczna postacią (po prostu się nie rozwija).
Ten pierwszy skill można mieć na 1. Nic nie daje, więcej 'chance to hit' z 1 punktu w skillu będziesz miał czy z innych bonusów niż Ty za 5 atrybut pointów.
Fajnie, że luck daje dodga dodatkowo oprócz krita co czyni go trochę bardziej praktycznym.
Ciekawe jak to jest z ukrytymi skillcheckami na charyzmę luck etc. Ponoć nie ma śmiesznych random encounterów jak w falloucie. Narazie to same studnie i hidden stashe. Raz wezwanie do kopalni i tyle. Radio jest super. Jakieś ruskie na zachodzie wyłapałem.

W darwinowie:
Cytuj:
Co z tym ufokiem? Olałem bo miałem z 38% chance na crit failure a kodów nigdzie nie widziałem ( a 7 hacking mam, wróce potem może) Lek na raka znalazłem i Screen monitor. Easy lokacja. Szkoda, że miałem za mało skilla żeby przejść na około i musiałem wybić większość mutantów;p


A co byś chciał na początku z kijkiem chodzić albo procą ? :> Niby post apo ale kto ma dostęp do broni ten ma, w tym my. :D Później już tylko energetyki. Przeskoki hp ? Trzeba chodzić tam gdzie aktualnie jest dostosowane pod swój lvl.

Autor:  Rzeznik [ 30 wrz 2014, 09:34 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

To nie fallout gdzie zaczynasz jakims randomem z jakiegos bunkra.
Tu zaczynasz jako Straznik i masz za soba baze ludzi, zywnosci i sprzetu budowana przez lata przez innych Straznikow.

Autor:  Junkier [ 30 wrz 2014, 11:10 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Stobek napisał(a):
Wszystko top notch na samym początku 'chance to jam' max 4% - wkładasz magazynek i masz z bani.

Zacinanie broni to taki smaczek, zdarza się stosunkowo rzadko, ale i tak powinno być.
Z drugiej strony już parę razy rozjebała mi walkę albo uratowała życie członka drużyny.

Cytuj:
Później już tylko energetyki.

Serio później jedyną opcja są energy weapons? W F2 do końca można było biegać ze small weapons i karać żołnierzy Enklawy critami w oko z gauss rifle.

Autor:  Bahamut [ 30 wrz 2014, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Junkier napisał(a):
Później już tylko energetyki.

Nie jest tak. Pistolety i SMG sa słabe, ale reszta jest git. Zwłąszcza shotguny są ciekawe później.

Autor:  candidoser [ 30 wrz 2014, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

A heavy weapons? Bo na poczatku to tak posysa, ze w nowym team'ie olalem zupelnie.

Autor:  Isengrim [ 30 wrz 2014, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Karabiny szturmowe później też są ok, zresztą karabiny są chyba najlepsze w całej grze, bo energetyki są zbyt dobre na początek. Ten system z klasą pancerza (dla energetyków) się nie sprawdza za dobrze, bo szybko mam laser z progiem 3, a nygusy w Arizonie mają pancerz 0 albo 1 w większości. I z imba lazera biję golasów po 6...
Snajperki też jakoś super nie są, AR ma podobny zasięg i dmg, ale z karabinka można pociągnąć z serii. I to z celowaniem w głowę. Mają też lepszy koszt AP, 5/7 to 7 hitów/2 tury (z 10AP), a lekka .50 ma koszt 7AP. Nawet ta nie najlepsza snajperka ma koszt 5AP, więc to i tak 4hit/2tury, prawie 2 razy mniej od AR.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 30 wrz 2014, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Ja skończyłem mając tylko dwóch ludzi z energy. Assaulty są w zupełności wystarczające w każdej sytuacji.

Autor:  candidoser [ 30 wrz 2014, 12:09 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

No wlasnie mi tez na razie najlepiej podchodza assaulty z imba przelacznikiem seria/pojedynczy strzal.

Autor:  Stobek [ 30 wrz 2014, 12:44 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

No ja mam 2 kolesi z niezłymi riflami i mam wrażenie, że robią tyle dmgu co reszta teamu. Nie widzę za bardzo różnicy w zasięgu snajperka a rifle. Ogólnie mam wrażenie, że balans w tej grze troszkę posysa, szczególnie, że jest dużo bardziej nastawiono na combat niż np. fallout. :]

Autor:  Bahamut [ 30 wrz 2014, 14:02 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Assaulty przez całą gre są najlepsze, zmodyfikowany g41 z high skillem potrafi walić serią na 40m z szansą 90%.
Z jednego tostera w Arizonie wypada uran i w cytadeli można go zamienić na broń energetyczną, która jest najlepsza bronią w grze, więc napewno warto mieć jednego gościa z energy.
Heavy nie jest złe, ale w uj amunicji zrzera, więc można olać.

Ale combat generalnie nie błyszczy w tej grze, więc ja żałuje że na hard grałem.

Autor:  Isengrim [ 2 paź 2014, 02:30 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Idę 2 raz i generalnie jestem strasznie rozczarowany energetykami. Nawet w LA (początek). Mam jedną broń za toster (trzeba wybrać ścieżkę, więc nie dla każdego) która ma sensowny próg (2). Cała reszta z sensownym dmg operuje na 4,5 progu... Kto kurwa nosi pancerz 5+ poza mną w tej grze?! W porównaniu do AR to jest gimp straszny, bo przebijanie na ammo 7,56 nigdy nie jest problemem, a na niej można operować już w Arizonie. Może był w tym cel - Wasteland nie dla lazerów, Kałach twoją matką, 7,56 ojcem. Ma to sens.

Podobają mi się nawiązania do F. W LA jest kapliczka z działkami i zwłokami. Na końcu jest właz
Spoiler:

Gdzieś znalazłem hydroprocesor - tekst npca "komuś pewnie by się przydał"

I sprawa z Dickiem, czyli "Czy androidy marzą o elektrycznych owcach".
W F3 jest rozbudowany quest o replikancie, z dupy kompletnie. W bibli fallouta zaawansowane SI, jak też androidy, zostały wyeliminowane ze świata F. Dlatego F: Tactics nie jest kanoniczny. Bo goście z 17 wzorowali się na Wasteland 1. Ale...
W W2 'Blade Runner' odgrywa ważną rolę. Jako ciekawostka - po sukcesie filmu książka "Czy androidy marzą o elektrycznych owcach" dostała tytuł Blade Runner, przy aprobacie autora.
W grze kwestia android, transhuman, człowiek - ma znaczenie. W sumie to jest przesłanie gry.Mocno zaakcentowane
Spoiler:

Betha zajumała fragmenty pomysłów Chrisa na W2 za czasów przejęcia? Te kompletnie nie Falloutowe Si.. Może tam są ludzie tak glupi, że dla nich post apo, to post apo i tyle. "Czy androidy..." to też post apo, o czym często się zapomina. Jedna z najlepszych. W W2 odnalazlem nawiązania do "Chłopiec i jego pies" i "Czy androidy...". Dla mnie to są najlepsze opowiadanie i powieść w klimacie post apo.
Po W2 nie chcę F4 od bety. To ich przerośnie.

Strona 34 z 40 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team