MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 34 z 73 |
Autor: | Oyci3C [ 19 sty 2014, 18:02 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
No i dobrze, to włączę crafting C4. Pytam się, gdzie nadal jest problem? |
Autor: | gosugamer1 [ 19 sty 2014, 18:07 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Oyci3C napisał(a): No i dobrze, to włączę crafting C4. Pytam się, gdzie nadal jest problem? Nigdzie, ja przecież na tym serwerze nie gram, mówię tylko o swoich obserwacjach odnośnie C4 i potencjalnych rajdach. A zerg nolifów nawet jak wyłączysz craftowanie C4 to dalej będzie miał najprawdopodobniej najwięcej C4 na serwerze - tylko zamiast farmić skałki będą farmić zombiaki/skrzynki, więc nie rozumiem specjalnie tej logiki, że to uderza w zergi. |
Autor: | Oyci3C [ 19 sty 2014, 18:10 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ponieważ jest kilka open space lokacji gdzie mogą to farmić, dodatkowo z radiation zamiast latać po resources po całej mapie na golasa z pickaxem. Odpowiednie ustawienie loot table na spokojnie pozwoli pozyskiwać C4 w podobnych ilościach jak craft robiąc wszystko o wiele ciekawsze. |
Autor: | Stobek [ 20 sty 2014, 09:45 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Fajna gra, tylko serwer pustawy 15 osób na serwie a w sumie i tak co chwila kogoś widywałem, nawet moją szopkę znaleźli. Nie wiem czy tu da się dobrze schować. Voice ingame jakoś cicho i nie mogłem nikogo zrozumieć i nie mam pojęcia jak ja brzmiałem. W CS:GO mam podobnie często. Może to coś z ustawieniami u mnie. Nie wiem. Jak będę miał czas wejdę na dziś TS. Znalazłem 3 części stroju chroniącego przed promieniowaniem. Jakieś urządzenie, dzięki któremu mogę zrobić plany czegokolwiek co znajdę. Plany na shotguna ( szkoda, że bez ammo). Crafting jest prosty i nie wymaga za dużo różnych składników, co ma plusy i minusy. Mało miejsca w inventory jak i w szopie. |
Autor: | Nyx [ 20 sty 2014, 10:01 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
No ojciec trzeba jakiś business plan opracować żeby randomki ściągnąć |
Autor: | Piszpan [ 20 sty 2014, 10:02 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
musisz chate postawic w uj niedostepnym miejscu malo widocznym najlepiej z 1-2 max wejsciami. zapytaj ojca gdzie postawil to bedziesz mial pojecie mi sie poki co gra fajnie ale ciagle sie ucze. przy okazji pytanie jesli p250 ma 33 obrazen a w opisie mam ze mam 40 bullet res to przy takim res dmg nie przechodzi? jak dziala ten res? |
Autor: | gosugamer1 [ 20 sty 2014, 10:28 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Po pierwsze to masz 40 bullet res (to jest suma, wartość orientacyjna), bo dmg każdego strzału jest liczony vs część pancerza, w którą trafił pocisk. To znaczy, że jak jesteś w kevlarze, ale bez hełmu i dostaniesz headshota, to i tak dostajesz pełny dmg. Co do wzoru na to ile dmg spada za każdu punkt pancerza to nie wiem, ale na pewno pancerz jest bardzo ważny i można na prawdę dużo przyjąć na klatę w takim kevlarze. Jednocześnie mnożnik dmg'a dla headshotów jest dość wysoki - myślę że 3x albo 3,5x. Warto potestować różne warianty, strzał z p250 w głowe z kevlar helmetem to jakieś 80~~ dmg o ile dobrze pamiętam. |
Autor: | Ravushimo [ 20 sty 2014, 11:33 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Znajdzie sie jakas dobra dusza ktora sharnela by biblioteke na steamie na czas sciagniecia gry i sprawdzenia czy jest grywalna na moim sprzecie? |
Autor: | Niah [ 20 sty 2014, 11:37 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ravushimo napisał(a): Znajdzie sie jakas dobra dusza ktora sharnela by biblioteke na steamie na czas sciagniecia gry i sprawdzenia czy jest grywalna na moim sprzecie? Ja mogę jeśli powiesz jak to zrobić |
Autor: | Templair [ 20 sty 2014, 11:51 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Oyci3c sie dobrze ukryl, bo go nie znalazlem wczoraj i musialem szope w szczerym polu postawic. Ciekawe czy mnie znajda lokalni menele ... T. |
Autor: | Niah [ 20 sty 2014, 11:53 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Templair napisał(a): Oyci3c sie dobrze ukryl, go nie znalazlem wczoraj i musialem szope w szczerym polu postawic. Ciekawe czy mnie znajda lokalni menele ... T. Nie ma dobrego miejsca. Kaax był pewny, że ma bardzo dobre miejsce, a znaleźliśmy go bez problemu. |
Autor: | Oyci3C [ 20 sty 2014, 12:06 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Są po prostu lepsze i gorsze miejsca. My mamy całkiem fajne bo na żadnym serwerze jeszcze nie mieliśmy wjazdu. 15 os na drugi dzień to jest nieźle biorąc pod uwagę ilość serwerów liczonych w tysiącach:) W Dayz minęło kilka tyg zanim osiągnęliśmy stabilne 30-40, hehe. Ja na razie napisałem requesta żeby zdjęli mi 250 slotów na 100-150 bo raz, że to robi optycznie a dwa na tej mapie 100 os. to jest fuckup 24/7. |
Autor: | Oyci3C [ 20 sty 2014, 12:23 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Poza tym wcale nie chcę dużego ruchu zanim ruszy WhiteList, to raz. Dwa jutro wieczorem z Szadorkiem będziemy kombinować z nakręceniem ludzi. Po trzecie niebawem wyjdzie patch do Rust (min. heli) więc węszę nosem item wipe. Obecnie macie okazję na przetrenowanie co jest dostępne w grze, jak się gra, jak buduje i jakie są itemki. Jeśli kogoś boli to, że wszystko traci co chwilę albo boi się wipe w tego typu grze - to gra nie jest dla niego, o to tu chodzi. Ja dodatkowo mam trochę czasu na obserwację drop chances i odpowiednie modyfikacje loot tables żeby to miało ręce i nogi. ps. zastanawiam się albo nad zwiększeniem drop C4 albo przywróceniem go do craft ale to po WL. |
Autor: | Piszpan [ 20 sty 2014, 12:45 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
c4 zostaw jak jest imo. po paru dniach idzie zebrac kilka sztuk a rajdowanie kilkosobwej chawiry to powinna byc wlasnie akcja co pare dni a nie po pare razy na dzien. |
Autor: | lathspell [ 20 sty 2014, 13:52 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Mi wczoraj udało się znaleźć 4 x c4 i kilka granatów w kilka godzin gry dosłownie od zera (brak jakiegokolwiek pojęcia co robić, pierwsze 3h gry w rusta), także nie wygląda to na specjalnie skomplikowane. No i fakt ograniczenia c4 wpłynie pozytywnie na walkę o supply dropy. |
Autor: | shp [ 20 sty 2014, 17:05 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Jakiś apdejt był i serwera teraz nie widzę, nie da się wejść :[ |
Autor: | Oyci3C [ 20 sty 2014, 17:16 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Tak, właśnie aktualizuję. Kod: An attempt was made to fix ghost/desync
Fall damage & suicide exploit fixed Reduced lag when entering areas with lots of objects in them (big structures) Rubber banding/network correction is a bit smarter Laser/Flashlight on bolt action rifle/revolver are now fixed and point forward |
Autor: | RufeN [ 20 sty 2014, 17:20 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Niah mnie namawia na Rusta, na serio jest to fajniejsze niz dayZ? bo obu gier mi sie nie chce kupowac |
Autor: | Turbot [ 20 sty 2014, 17:21 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Namówil mnie Niah z Sheepem a tutaj dupa, server na ktorym grali lezy. mam prawie 20 minut gry rozegrane a jeszcze jej nie widzialem. |
Autor: | Oyci3C [ 20 sty 2014, 17:22 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ja pierdolę, nawet na mmorpg.pl community jest zjebane. Leżał bo poszedł update Rust, własnie skończyłem aktualizować. Serwer już śmiga i wszystko hula. Tzn. prawie wszystko - teraz trzeba czekać na release modów. |
Strona 34 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |