MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 34 z 73

Autor:  Oyci3C [ 19 sty 2014, 18:02 ]
Tytuł:  Re: Rust

No i dobrze, to włączę crafting C4.
Pytam się, gdzie nadal jest problem?

Autor:  gosugamer1 [ 19 sty 2014, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
No i dobrze, to włączę crafting C4.
Pytam się, gdzie nadal jest problem?


Nigdzie, ja przecież na tym serwerze nie gram, mówię tylko o swoich obserwacjach odnośnie C4 i potencjalnych rajdach.

A zerg nolifów nawet jak wyłączysz craftowanie C4 to dalej będzie miał najprawdopodobniej najwięcej C4 na serwerze - tylko zamiast farmić skałki będą farmić zombiaki/skrzynki, więc nie rozumiem specjalnie tej logiki, że to uderza w zergi.

Autor:  Oyci3C [ 19 sty 2014, 18:10 ]
Tytuł:  Re: Rust

Ponieważ jest kilka open space lokacji gdzie mogą to farmić, dodatkowo z radiation zamiast latać po resources po całej mapie na golasa z pickaxem.
Odpowiednie ustawienie loot table na spokojnie pozwoli pozyskiwać C4 w podobnych ilościach jak craft robiąc wszystko o wiele ciekawsze.

Autor:  Stobek [ 20 sty 2014, 09:45 ]
Tytuł:  Re: Rust

Fajna gra, tylko serwer pustawy
15 osób na serwie a w sumie i tak co chwila kogoś widywałem, nawet moją szopkę znaleźli. Nie wiem czy tu da się dobrze schować.

Voice ingame jakoś cicho i nie mogłem nikogo zrozumieć i nie mam pojęcia jak ja brzmiałem. W CS:GO mam podobnie często. Może to coś z ustawieniami u mnie. Nie wiem.

Jak będę miał czas wejdę na dziś TS. Znalazłem 3 części stroju chroniącego przed promieniowaniem. Jakieś urządzenie, dzięki któremu mogę zrobić plany czegokolwiek co znajdę. Plany na shotguna ( szkoda, że bez ammo). Crafting jest prosty i nie wymaga za dużo różnych składników, co ma plusy i minusy. Mało miejsca w inventory jak i w szopie.

Autor:  Nyx [ 20 sty 2014, 10:01 ]
Tytuł:  Re: Rust

No ojciec trzeba jakiś business plan opracować żeby randomki ściągnąć :)

Autor:  Piszpan [ 20 sty 2014, 10:02 ]
Tytuł:  Re: Rust

musisz chate postawic w uj niedostepnym miejscu malo widocznym najlepiej z 1-2 max wejsciami. zapytaj ojca gdzie postawil to bedziesz mial pojecie :) mi sie poki co gra fajnie ale ciagle sie ucze. przy okazji pytanie jesli p250 ma 33 obrazen a w opisie mam ze mam 40 bullet res to przy takim res dmg nie przechodzi? jak dziala ten res?

Autor:  gosugamer1 [ 20 sty 2014, 10:28 ]
Tytuł:  Re: Rust

Po pierwsze to masz 40 bullet res (to jest suma, wartość orientacyjna), bo dmg każdego strzału jest liczony vs część pancerza, w którą trafił pocisk. To znaczy, że jak jesteś w kevlarze, ale bez hełmu i dostaniesz headshota, to i tak dostajesz pełny dmg.

Co do wzoru na to ile dmg spada za każdu punkt pancerza to nie wiem, ale na pewno pancerz jest bardzo ważny i można na prawdę dużo przyjąć na klatę w takim kevlarze. Jednocześnie mnożnik dmg'a dla headshotów jest dość wysoki - myślę że 3x albo 3,5x. Warto potestować różne warianty, strzał z p250 w głowe z kevlar helmetem to jakieś 80~~ dmg o ile dobrze pamiętam.

Autor:  Ravushimo [ 20 sty 2014, 11:33 ]
Tytuł:  Re: Rust

Znajdzie sie jakas dobra dusza ktora sharnela by biblioteke na steamie na czas sciagniecia gry i sprawdzenia czy jest grywalna na moim sprzecie?

Autor:  Niah [ 20 sty 2014, 11:37 ]
Tytuł:  Re: Rust

Ravushimo napisał(a):
Znajdzie sie jakas dobra dusza ktora sharnela by biblioteke na steamie na czas sciagniecia gry i sprawdzenia czy jest grywalna na moim sprzecie?


Ja mogę jeśli powiesz jak to zrobić

Autor:  Templair [ 20 sty 2014, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3c sie dobrze ukryl, bo go nie znalazlem wczoraj i musialem szope w szczerym polu postawic. Ciekawe czy mnie znajda lokalni menele ...

T.

Autor:  Niah [ 20 sty 2014, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Rust

Templair napisał(a):
Oyci3c sie dobrze ukryl, go nie znalazlem wczoraj i musialem szope w szczerym polu postawic. Ciekawe czy mnie znajda lokalni menele ...

T.


Nie ma dobrego miejsca. Kaax był pewny, że ma bardzo dobre miejsce, a znaleźliśmy go bez problemu.

Autor:  Oyci3C [ 20 sty 2014, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Rust

Są po prostu lepsze i gorsze miejsca.
My mamy całkiem fajne bo na żadnym serwerze jeszcze nie mieliśmy wjazdu.
15 os na drugi dzień to jest nieźle biorąc pod uwagę ilość serwerów liczonych w tysiącach:)
W Dayz minęło kilka tyg zanim osiągnęliśmy stabilne 30-40, hehe.
Ja na razie napisałem requesta żeby zdjęli mi 250 slotów na 100-150 bo raz, że to robi optycznie a dwa na tej mapie 100 os. to jest fuckup 24/7.

Autor:  Oyci3C [ 20 sty 2014, 12:23 ]
Tytuł:  Re: Rust

Poza tym wcale nie chcę dużego ruchu zanim ruszy WhiteList, to raz.
Dwa jutro wieczorem z Szadorkiem będziemy kombinować z nakręceniem ludzi.
Po trzecie niebawem wyjdzie patch do Rust (min. heli) więc węszę nosem item wipe.
Obecnie macie okazję na przetrenowanie co jest dostępne w grze, jak się gra, jak buduje i jakie są itemki.
Jeśli kogoś boli to, że wszystko traci co chwilę albo boi się wipe w tego typu grze - to gra nie jest dla niego, o to tu chodzi.
Ja dodatkowo mam trochę czasu na obserwację drop chances i odpowiednie modyfikacje loot tables żeby to miało ręce i nogi.

ps. zastanawiam się albo nad zwiększeniem drop C4 albo przywróceniem go do craft ale to po WL.

Autor:  Piszpan [ 20 sty 2014, 12:45 ]
Tytuł:  Re: Rust

c4 zostaw jak jest imo. po paru dniach idzie zebrac kilka sztuk a rajdowanie kilkosobwej chawiry to powinna byc wlasnie akcja co pare dni a nie po pare razy na dzien.

Autor:  lathspell [ 20 sty 2014, 13:52 ]
Tytuł:  Re: Rust

Mi wczoraj udało się znaleźć 4 x c4 i kilka granatów w kilka godzin gry dosłownie od zera (brak jakiegokolwiek pojęcia co robić, pierwsze 3h gry w rusta), także nie wygląda to na specjalnie skomplikowane. No i fakt ograniczenia c4 wpłynie pozytywnie na walkę o supply dropy.

Autor:  shp [ 20 sty 2014, 17:05 ]
Tytuł:  Re: Rust

Jakiś apdejt był i serwera teraz nie widzę, nie da się wejść :[

Autor:  Oyci3C [ 20 sty 2014, 17:16 ]
Tytuł:  Re: Rust

Tak, właśnie aktualizuję.

Kod:
An attempt was made to fix ghost/desync
Fall damage & suicide exploit fixed
Reduced lag when entering areas with lots of objects in them (big structures)
Rubber banding/network correction is a bit smarter
Laser/Flashlight on bolt action rifle/revolver are now fixed and point forward

Autor:  RufeN [ 20 sty 2014, 17:20 ]
Tytuł:  Re: Rust

Niah mnie namawia na Rusta, na serio jest to fajniejsze niz dayZ? bo obu gier mi sie nie chce kupowac :P

Autor:  Turbot [ 20 sty 2014, 17:21 ]
Tytuł:  Re: Rust

Namówil mnie Niah z Sheepem a tutaj dupa, server na ktorym grali lezy. mam prawie 20 minut gry rozegrane a jeszcze jej nie widzialem.

Autor:  Oyci3C [ 20 sty 2014, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Rust

Ja pierdolę, nawet na mmorpg.pl community jest zjebane.

Leżał bo poszedł update Rust, własnie skończyłem aktualizować.

Serwer już śmiga i wszystko hula.
Tzn. prawie wszystko - teraz trzeba czekać na release modów.

Strona 34 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team