MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grac, tylko w co? - Archiwum #1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670
Strona 338 z 522

Autor:  Gokulo [ 15 paź 2010, 13:40 ]
Tytuł: 

Dobra gierka, nie przypominam sobie, zeby sterowanie jakos przeszkadzalo tez.

Autor:  raggnarok [ 15 paź 2010, 13:59 ]
Tytuł: 

W wersji na PC myszka gra sie imho mocno topornie, nawet przy czulosci na max. celowanie jest mocno oporne.

Autor:  zderzaq [ 15 paź 2010, 14:01 ]
Tytuł: 

Czyli za taką niską cenę warto się skusić ?

Autor:  tiomor [ 15 paź 2010, 14:03 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie nie? Nie wiem czym to mialo byc, horrorem czy zwyklem shooterem ale ani jedno ani drugie jak dla mnie nie wyszlo. Lazisz po tych cholernych korytarzach i po 30min jzu wiesz ze z tej kratki zaraz cos wyleci, a te drzwi zaraz wypadna i tez cos wyleci. Nudna gierka.

Autor:  Dana [ 15 paź 2010, 14:03 ]
Tytuł: 

Tylko nie oczekuj że ta gra cię przestraszy.

Autor:  Piaskowy [ 15 paź 2010, 14:23 ]
Tytuł: 

Shogun 2: Total War Ninja trailer

http://www.totalwar.com/videos?cid=2977&mtype=video

Autor:  iniside [ 15 paź 2010, 16:01 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
torchlight mogl srednio podchodzic,ale jak w dwojce bedzie multi to inaczej beda wszyscy spiewac ;)

W T2 bedzie multi a Mythos to bedzie MMO. Ja naprawde niecierpie HnS zazwyczaj wysiadam po 20 minutach, ale Mythos wciagnal mnie nieziemsko jak byla beta. Jesli od tego czasu duzo sie nie zmienilo, to naprawde warto czekac ;p.

Autor:  Highlander [ 15 paź 2010, 16:16 ]
Tytuł: 

takie pytanko, to two worlds 1 to jakie bylo? fajne?

widzialem tez, ze1 ma multi i 2 tez bedzie miec. Na tym polu węszycie jakis fun czy moze fail?

Cytuj:
Multiplayer w Two Worlds II będzie podzielony na cztery tryby.

Village – to swoiste połączenie SimCity i World of Warcraft. Zabawa polega tu na zarządzaniu i obronie własnej osady, w której będziemy mogli tworzyć zbroje i bronie, wymieniane potem z innymi użytkownikami.

Drugi wariant zabawy to przygotowane przez twórców misje, które będziemy mogli wykonywać w kooperacji. W tym przypadku gracze formowani będą w grupy na Xbox Live, PSN, czy PC w systemie podobnym do Battle.netu Blizzarda, zaś kolejne misje udostępniane będą regularnie za darmo.

Trzeci tryb to standardowe PvP, czyli gracz kontra gracz. Tutaj będziemy mogli bezpośrednio udowodnić naszemu rywalowi, kto jest lepszy.

Czwarta opcja rozgrywki na razie pozostaje tajemnicą. Jednak została ona określona przez jednego z twórców jako „g*wno spoza tego świata”. Ma ona sprawić, że Two Worlds II stanie się w większym stopniu grą MMO, choć nieco inną od typowych sieciówek, głównie przez wprowadzenie pewnych unikalnych sposobów interakcji między graczami.

Autor:  iniside [ 15 paź 2010, 16:25 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
takie pytanko, to two worlds 1 to jakie bylo? fajne?

widzialem tez, ze1 ma multi i 2 tez bedzie miec. Na tym polu węszycie jakis fun czy moze fail?

Cytuj:
Multiplayer w Two Worlds II będzie podzielony na cztery tryby.

Village – to swoiste połączenie SimCity i World of Warcraft. Zabawa polega tu na zarządzaniu i obronie własnej osady, w której będziemy mogli tworzyć zbroje i bronie, wymieniane potem z innymi użytkownikami.

Drugi wariant zabawy to przygotowane przez twórców misje, które będziemy mogli wykonywać w kooperacji. W tym przypadku gracze formowani będą w grupy na Xbox Live, PSN, czy PC w systemie podobnym do Battle.netu Blizzarda, zaś kolejne misje udostępniane będą regularnie za darmo.

Trzeci tryb to standardowe PvP, czyli gracz kontra gracz. Tutaj będziemy mogli bezpośrednio udowodnić naszemu rywalowi, kto jest lepszy.

Czwarta opcja rozgrywki na razie pozostaje tajemnicą. Jednak została ona określona przez jednego z twórców jako „g*wno spoza tego świata”. Ma ona sprawić, że Two Worlds II stanie się w większym stopniu grą MMO, choć nieco inną od typowych sieciówek, głównie przez wprowadzenie pewnych unikalnych sposobów interakcji między graczami.

Zalezy jak na to spojrzec. Na poczatku bug buga bugiem bugowal. Ale w prownaniu do G3 to i tak bylo technologiczne arcydzielo. (przynajmniej normalnie dzialalo). Pozniej patche z grubsza naprawili. Jesli naprawde mialbym sie czegos przyczepic to tego ze w przeciwienstwie nawet do Gothica 3, swiat byl dosyc mdly, po prostu jakos szczegolnie wciagal. Nie wiem, poprostu nie mial tego czegos i juz ;p.

A jesli chodzi o Multi to nie wiem, Duzo obiecuja ale wedlug mnie nic z tego nie bedzie, za duzy rozrzut jesli chodzi o co chca upchnac. Semi-mmo skrzyzowane z settlers + deathmatch ? Geezz. Jakby sie skupili na zwyklych trybach CTF, DM, TDM, rankingach etc, to imo cos by z tego bylo.

Autor:  Sparth2 [ 15 paź 2010, 19:36 ]
Tytuł: 

TW1 to takie polaczenie Obliviona (wielkosc swiata i sposob jego prezentacji) z seria Gothic (widoc z trzeciej osoby). Sama gra wyglada bardzo dobrze, itemow tez bylo wbrod, ale niestety scenariusz no i sam swiat byl jakis taki nijaki. Gothic oferowala raczej maly swiat (wyjatek G3), dobry scenariusz, rewelacyjne spolszczenie i szczypte konkretnego humoru. Oblivion z drugiej strony to swiat The Elder Scrolls, ktory obrosl juz w kilka mniej lub bardziej udanych tytulow. TW niestety prezentowalo sztampowy swiat fantasy z nijakimi NPCami. Dlatego IMO poleglo.

Autor:  yabaddi [ 15 paź 2010, 20:58 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
TW1 to takie polaczenie Obliviona (wielkosc swiata i sposob jego prezentacji) z seria Gothic (widoc z trzeciej osoby). Sama gra wyglada bardzo dobrze, itemow tez bylo wbrod, ale niestety scenariusz no i sam swiat byl jakis taki nijaki. Gothic oferowala raczej maly swiat (wyjatek G3), dobry scenariusz, rewelacyjne spolszczenie i szczypte konkretnego humoru. Oblivion z drugiej strony to swiat The Elder Scrolls, ktory obrosl juz w kilka mniej lub bardziej udanych tytulow. TW niestety prezentowalo sztampowy swiat fantasy z nijakimi NPCami. Dlatego IMO poleglo.


Faktycznie pierwsza część nie była wybitna, ale miała kilka fajnych rzeczy - m.in. ciekawy system magii (dużo czarów, świetny system ich modyfikacji) oraz możliwość łączenia podobnych przedmiotów. Fajny był też system komunikacji - w tej grze bez problemu można było szybko i łatwo wszędzie się przemieścić (kamienie podróży oraz portale). Bestiariusz mógłby być nieco bogatszy, a podziemia bardziej różnorodne i rozbudowane. Podsumowując - trochę plusów, trochę minusów - trzeba samemu obczaić, ja kupiłem jakąś Epic edycję na Steam jak była w promocji i raz na jakiś czas wracam do tytułu.

Autor:  Ashton [ 16 paź 2010, 03:54 ]
Tytuł: 

Vanquish XBOX360-MARVEL [Many/shoot-em-up/2010]

NTSC-U/PAL

jak ktos obada niech opisze wrazenia, jeden z tytulow ktore mialem na oku no ale coz, fallout ma pierwszenstwo.

Autor:  zaboleq [ 16 paź 2010, 07:23 ]
Tytuł: 

Arcania done - 26h played... 3 kawy wypiłem, zeby mieć spokój...


Ja tylko czekam na pierwsze PL recenzje, które podejrzewam zjadą Arcanię i więcej niż 7 gra nie dostanie. Powoli zapalajmy znicz dla SP :F

P.S

Na Gry-online gra dostała 70%... czyli jest kiepsko ... Dla fanów 60%

PLUSY:

* przyzwoita, choć nie powalająca na kolana fabuła;
* niezłe, rozbudowane questy z głównego wątku fabularnego;
* bardzo ładnie wykonany świat, zapadające w pamięć lokacje;
* piękna muzyka;
* jak zawsze dobra polska wersja językowa;
* stabilna w działaniu jak nigdy przedtem.

MINUSY:

* wykastrowanie elementów charakterystycznych dla Gothica;
* zubożona interakcja ze światem;
* ubogi system nauki, wycięcie umiejętności nie stawiających na walkę;
* brak swobody w eksploracji;
* mało satysfakcjonujący system walki, tępi wrogowie;
* w kółko wykorzystywane te same modele postaci;
* babole, np. ślizganie się po skałach, możliwość wpadnięcia do pułapki bez wyjścia.


No to ciekawe jak akcje na giełdzie spadną... Chyba sobie Risena albo g2 zainstaluje zaraz.. Może g3 z najnowszym patchem coś da ...?



P.S 2
Może ktoś dać linka do jakiegoą najnowszego gameplay z Two Worlds II??

Autor:  raggnarok [ 16 paź 2010, 11:56 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
Vanquish XBOX360-MARVEL [Many/shoot-em-up/2010]

NTSC-U/PAL

jak ktos obada niech opisze wrazenia, jeden z tytulow ktore mialem na oku no ale coz, fallout ma pierwszenstwo.


Nice :) Demo bylo swietne, jak full doda jakas sensowna fabule to bedzie hicior :)

Autor:  raggnarok [ 16 paź 2010, 15:49 ]
Tytuł: 

Hm, w Vanquisha zagram chyba jednak na PS3 jak zejdzie do poziomu 70zl. Wydaje mi sie, ze grafika na PS3 jest ostrzejrza, bardziej nasycona. Chyba mam jeszcze demo V. na PS3, obadam czy mi sie nie przywidzialo, ale watpie.

Autor:  yabaddi [ 16 paź 2010, 16:53 ]
Tytuł: 

Że się tak wyrażę - kurwa mać. Jakiś kretyn znów przełożył premierę Two Worlds II, tym razem na 9 listopada...

http://www.gram.pl/news_8QnfHO,4_Two_Wo ... nione.html

Autor:  Sparth2 [ 16 paź 2010, 17:19 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Że się tak wyrażę - kurwa mać. Jakiś kretyn znów przełożył premierę Two Worlds II, tym razem na 9 listopada...

http://www.gram.pl/news_8QnfHO,4_Two_Wo ... nione.html


Buahaha :D

Autor:  Dana [ 16 paź 2010, 17:22 ]
Tytuł: 

I bardzo dobrze, lepiej dostać produkt bardziej dropracowny niż rwać włosy z głowy w oczekiwaniu na pacz.

Autor:  yabaddi [ 16 paź 2010, 17:25 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
I bardzo dobrze, lepiej dostać produkt bardziej dropracowny niż rwać włosy z głowy w oczekiwaniu na pacz.


Ja w tę bajkę nie wierzę. Ta gra według wersji oficjalnej była gotowa już we wrześniu. To co teraz robią, moim zdaniem nie ma nic wspólnego z usuwaniem błędów, to raczej "chłyt" marketingowy na przeciągnięcie premiery w bardziej opłacalny okres przedświąteczny.

Autor:  Ashton [ 16 paź 2010, 17:33 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Hm, w Vanquisha zagram chyba jednak na PS3 jak zejdzie do poziomu 70zl. Wydaje mi sie, ze grafika na PS3 jest ostrzejrza, bardziej nasycona. Chyba mam jeszcze demo V. na PS3, obadam czy mi sie nie przywidzialo, ale watpie.


No i ma rozowe latajace slonie i znaczek sony na opakowaniu.

a tak powaznie, dunno nie porownywalem, ale zawsze lubie pojechac fanboiom. Daj screeny to sie moze zgodze albo wysmieje bardziej.

yabaddi napisał(a):
Dana napisał(a):
I bardzo dobrze, lepiej dostać produkt bardziej dropracowny niż rwać włosy z głowy w oczekiwaniu na pacz.


Ja w tę bajkę nie wierzę. Ta gra według wersji oficjalnej była gotowa już we wrześniu. To co teraz robią, moim zdaniem nie ma nic wspólnego z usuwaniem błędów, to raczej "chłyt" marketingowy na przeciągnięcie premiery w bardziej opłacalny okres przedświąteczny.


Przedswiateczny okres jest dobry dla znanych marek, jednak w tym okresie mniej znane tytulu nie sprzedaja sie tak dobrze.

Lepszy jest raczej okres kilku miesiecy po swietach kiedy na rynku jest posucha i gracze nie maja w co grac.

Strona 338 z 522 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team