MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

T.E.R.A. - The Exiled Realm of Arborea
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=32523
Strona 35 z 87

Autor:  iniside [ 18 lut 2012, 10:59 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Tak, ta gra odniesie sukces w EU :)
Wygląd gry jest skrajnie koreański ale ok, nie styl grafiki zachęca lub zniechęca do grania, a gameplay, lvlowanie, zbieranie itemów i potem płacz w endgame że nie ma co robić plus brak balansu w pvp, to mi przychodzi do głowy bez grania i czytania dokładnie o TERA, a myślę że nie pomylę się za bardzo.

Ty embe jesteś starym dziadem, ktory do tej pory ma traume po AoC ;p.
Nie wspominajac juz o tym, ze grasz w SWTORa ;o.

Autor:  ShadeKnight [ 18 lut 2012, 11:25 ]
Tytuł: 

Deli napisał(a):
no ale jak poszlo wam wcozraj na tym serwerze pvp ? jak to wyglada na niskich lvlwach ?
Ja wczoraj zdążyłem wbić tylko do lvl 9 (open world pvp jest od lvl 11), ale czytałem na czacie jak ludzie płakali, że ich gankują (po co się pchali na serwer pvp? :lol:). Ogólnie serwer pvp strasznie lagował a kolejka, żeby wbić to 1000+ osób i 20+ minut czekania. Jak mnie rozłączyło wieczorem to zasnąłem w zbroi w oczekiwaniu na ponowne wejście. Jak dziasiaj będzie tak samo to pójdę grać na serwer PvE.

Autor:  Deli [ 18 lut 2012, 11:27 ]
Tytuł: 

ShadeKnight napisał(a):
Deli napisał(a):
no ale jak poszlo wam wcozraj na tym serwerze pvp ? jak to wyglada na niskich lvlwach ?
Ja wczoraj zdążyłem wbić tylko do lvl 9 (open world pvp jest od lvl 11), ale czytałem na czacie jak ludzie płakali, że ich gankują (po co się pchali na serwer pvp? :lol:). Ogólnie serwer pvp strasznie lagował a kolejka, żeby wbić to 1000+ osób i 20+ minut czekania. Jak mnie rozłączyło wieczorem to zasnąłem w zbroi w oczekiwaniu na ponowne wejście. Jak dziasiaj będzie tak samo to pójdę grać na serwer PvE.


coz nowa generacja graczy ktora nie grala w gry open pvp bedzie plakac na pewno ;)

Autor:  Piszpan [ 18 lut 2012, 11:33 ]
Tytuł: 

mam nadzieje ze bedzie rozwinieta polityka, gvg, te dark rifty tez ciekawie wygladaja niech dodadza do tego zamki i siege i nie bedzie nudy.

no ale w razie czego po to jest beta zeby samemu sprawdzic.

Autor:  Bloodleaf [ 18 lut 2012, 11:38 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Skoro mi sie gra podobała, pomimo grafiki, to cos musi w niej być :D


No nie wiem czy to akurat plus Inside :P

Autor:  Wedge [ 18 lut 2012, 11:41 ]
Tytuł: 

To wszystko nie jest wazne. Miesiac po premierze bedziecie kurwic na Tere bardziej niz na Tor :D

Autor:  Deli [ 18 lut 2012, 12:03 ]
Tytuł: 

Wedge napisał(a):
To wszystko nie jest wazne. Miesiac po premierze bedziecie kurwic na Tere bardziej niz na Tor :D


zalezy czego sie oczekuje :d

a wczytywal sie ktos w te chronoscrolle ? ciekawa sprawa jak na mmorpg. Ciekawe jak im to wyjdzie ale samo zarabianie in game na abonament juz jest zacheta do grania.

https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=21949

Autor:  candidoser [ 18 lut 2012, 12:24 ]
Tytuł: 

calkiem ciekawy pomysl z tymi chronoscrollami. To troche tak jak np. w Hellgate pass do 2, czy 3ciego epizodu tez mozna bylo odkupic za golda.

Autor:  Deli [ 18 lut 2012, 12:28 ]
Tytuł: 

no z tego co pisza to sie radzili wlasnie CCP jak to zrobic najlepiej. Dobrze zeby im sie udalo to i gracze na tym skorzystaja. Szczegolnie ich portfele. Fajnie tez dodala, ze te scrolle moga byc lapowka w politycznych przetargach in game.

Autor:  Teo [ 18 lut 2012, 12:34 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
embe napisał(a):
Tak, ta gra odniesie sukces w EU :)
Wygląd gry jest skrajnie koreański ale ok, nie styl grafiki zachęca lub zniechęca do grania, a gameplay, lvlowanie, zbieranie itemów i potem płacz w endgame że nie ma co robić plus brak balansu w pvp, to mi przychodzi do głowy bez grania i czytania dokładnie o TERA, a myślę że nie pomylę się za bardzo.

Ty embe jesteś starym dziadem, ktory do tej pory ma traume po AoC ;p.
Nie wspominajac juz o tym, ze grasz w SWTORa ;o.


Spokojnie poczekam jak ci hype na gumicycyki z TERA przejdzie, tylko wtedy nie whinuj dużo na forum bo ci o tym przypomnę.
Przecież tu nie trzeba geniusza by na szybko stwierdził że ta gra już jest trupem w EU.
closedbeta, openbeta, earlyacces, premiera, miesiąc grania i potem dopiero whine i puste serwery, typowe zwłaszcza tu na forum.

Autor:  Goatus [ 18 lut 2012, 13:33 ]
Tytuł: 

No mnie na razie najbardziej martwi Frogster, boje się że sobie nie poradzą, szczególnie że pierwsze niepokojące oznaki tego już widać: (b.duże lagi, wcześniejsze problemy z poprzednim eventem, wyłączenie servera bez ostrzeżenia - srsly? Wiem że event miał ustalone godziny, ale kto wyłącza server w ten sposób? 0 info ingame)

Jest jeszcze kwestia tego jak gra sobie poradzi w KR po tych nowych dodatkach, bo przecież jak tam gra zdechnie to raczej nie liczył bym na sensowne jej rozwijanie, nawet jak by w EU/NA sobie dobrze radziła.

Do tej pory nos mnie nie zawodził i po przegraniu paru dni w różne bety udawało mi się ominąć wszystkie spektakularne faile w stylu Aiona, Wara i AoCa szerokim łukiem. Zobaczymy jak to wyjdzie tym razem...

Autor:  Niah [ 18 lut 2012, 14:44 ]
Tytuł: 

o której wstają serwery?

Autor:  lucky [ 18 lut 2012, 15:41 ]
Tytuł: 

Jak się zwą te a'la rifty w TERA? Macie jakiś trailer z tego?

Autor:  iniside [ 18 lut 2012, 15:46 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
iniside napisał(a):
embe napisał(a):
Tak, ta gra odniesie sukces w EU :)
Wygląd gry jest skrajnie koreański ale ok, nie styl grafiki zachęca lub zniechęca do grania, a gameplay, lvlowanie, zbieranie itemów i potem płacz w endgame że nie ma co robić plus brak balansu w pvp, to mi przychodzi do głowy bez grania i czytania dokładnie o TERA, a myślę że nie pomylę się za bardzo.

Ty embe jesteś starym dziadem, ktory do tej pory ma traume po AoC ;p.
Nie wspominajac juz o tym, ze grasz w SWTORa ;o.


Spokojnie poczekam jak ci hype na gumicycyki z TERA przejdzie, tylko wtedy nie whinuj dużo na forum bo ci o tym przypomnę.
Przecież tu nie trzeba geniusza by na szybko stwierdził że ta gra już jest trupem w EU.
closedbeta, openbeta, earlyacces, premiera, miesiąc grania i potem dopiero whine i puste serwery, typowe zwłaszcza tu na forum.

Będe czekał z niecierpliwością ;p.

Autor:  lucky [ 18 lut 2012, 21:42 ]
Tytuł: 

ehh nie ma hypeu..wbiłem 12lvl i nie moge sie zmusic do dalszego grania. Brakuje tego czegos...to juz w rifcie jest wieksza kooperacja z dynamika otaczajacego swiata. A przyznam sie szczerze, ze najaralem sie na te cyce, ale nic z tego nie bedzie...

Autor:  Piszpan [ 19 lut 2012, 00:18 ]
Tytuł: 

lucky napisał(a):
ehh nie ma hypeu..wbiłem 12lvl i nie moge sie zmusic do dalszego grania. Brakuje tego czegos...to juz w rifcie jest wieksza kooperacja z dynamika otaczajacego swiata. A przyznam sie szczerze, ze najaralem sie na te cyce, ale nic z tego nie bedzie...


to nie jest gra czysto pve wyjdz za miasto na 12 lvl to spotkasz duzo "interakcji" z otoczeniem :) po drugie to 12 lvl jest co ty chciales zrobic tu bez gildi przedewszystkim i zgranej ekipy duzo nie zwojujesz. Rzeczy typu rify dopiero wejda.

Autor:  ShadeKnight [ 19 lut 2012, 00:30 ]
Tytuł: 

Ja dzisiaj walczyłem z PKerami poza miastem i było spoko (dopóki był healer :P). Jedyne co mi przeszkadza w pełnym cieszeniu się grą to fakt, że nie mogę się zdecydować jaką klasą/rasą grać. Nie ma klasy bez wad (tzw. "overpowered"), a rasy mi jakoś ogólnie nie podchodzą. :har:

Autor:  Piszpan [ 19 lut 2012, 00:43 ]
Tytuł: 

pekowanie w sumie bedzie for fun i z nudow dla nagrod buffow beda wojny gildiowe. mi z wyglada gra sie dobrze humanem a z klas archerem ma przyjebanie cc i mobility. btw servery dalej stoja ale ja ide spac.

Autor:  Goatus [ 19 lut 2012, 04:58 ]
Tytuł: 

PK działa całkiem nieźle, dodaje klimatu grze, i sprawia że cały czas robiąc questy czuje się to zagrożenie, a ogarnięci ludzie poruszają się przez to w grupach, czyli prawidłowo. Reszta ciągle płacze na chacie ale to norma.

Tylko nie wiem czy wyłączyli kary za PK w celu eksperymentu, czy tak ma być docelowo? Miały chyba jakieś punkciki się nabijać i skutkować po pewnym czasie agro guardów etc czyli troche jak w L2, na razie nic takiego nie ma.

Trochę mnie martwi za to fakt że magiem ginę po jednym ciosie o 2 lvle wyższego berserkera/slayera (20vs22), coś mi się wydaje że magowie to właśnie będzie najsłabsza klasa w small scale pvp gdzie nie ma szansy stanąć gdzieś z boku niezauważonym i nawalać. Mają mały zasięg spelli, pociski mają małe prędkości więc uniknięcie ich to pikuś etc..

Autor:  Keii [ 19 lut 2012, 05:41 ]
Tytuł: 

Kary za zabijanie graczy w kTERA. Każde morderstwo daje +10 Infamy.
Cytuj:
1-100 Infamy:
Stamina goes down faster than normal.
You have a doubled chance to break crystals upon death. (Crystals are slotted buffs)
You are not allowed to use the Stamina Recovery NPC. (Stamina gives you a HP/MP bonus above 100%, and a HP/MP debuff below 25%

101-1000 Infamy:
Stamina goes down much faster than normal.
You have a tripled chance to break crystals upon death.
Attack is decreased by 50%
Defense is decreased by 50%
Movement Speed is decreased by 15%.
You are not allowed to use the Stamina Recovery NPC.
You are not allowed to use the Teleport NPC.
You are not allowed to use the Pegasus/Dragon NPC.

1001+ Infamy:
Stamina goes down much, much faster than normal.
You have a tripled chance to break crystals upon death.
Attack is decreased by 90%
Defense is decreased by 75%
Movement Speed is decreased by 30%.
You are not allowed to use the Stamina Recovery NPC.
You are not allowed to use the Teleport NPC.
You are not allowed to use the Pegasus/Dragon NPC.

Infamy goes down 1 point every 5 minutes. Also goes down 1 point for each solo kill of a normal or larger mob of even level or higher. Notice the debuffs. There is no infamy gain for killing an Outlaw.

Strona 35 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team