MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MOBA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38950
Strona 35 z 52

Autor:  Szamotula [ 16 sty 2015, 01:08 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Swoja droga z jakiego powodu konta na US chodza po 8 dolcow, a do EU conajmniej 15 euro?

Autor:  zaboleq [ 16 sty 2015, 09:02 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Szamotula napisał(a):
Swoja droga z jakiego powodu konta na US chodza po 8 dolcow, a do EU conajmniej 15 euro?


Bo EU to jest region 2 kategori dla gier ;)? Niestety...
Co do tego, że HOTS prostszy to cuż, może i prostszy ale taki HS też prosty a jakoś widownie zbiera, gra w niego uj ludu i eSport też póki co do przodu chociaż gra dość młoda jeszcze. Blizz wie co robi, ja nie mam co do tego wątpliwości. Ostatecznie i tak liczy się fun.

Autor:  Farin666 [ 16 sty 2015, 13:43 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

EU to region kompletnie ignorowany według mnie, sam fakt że ceny postaci w EU są dużo wyższe niż w stanach(Vat tego nie tłumaczy- blizzardowi krzywda stała by się żadna zachowując te same ceny w każdym regionie biorąc pod uwagę, że ceny i tak są dużo za wysokie).

Ja rozumiem że era Freemium kusi każdego , ale kurwa mać bez przesady - niedługo wszystkie gry będą wydawane free z contentem do dokupienia za $ (co już powoli ma miejsce z śmiesznie małymi DLC za bezsensownie wysokie ceny).

Autor:  zaboleq [ 16 sty 2015, 17:59 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

No ceny hero przegięte, może to zmienią albo będą jakieś packi fajne... Póki co to wbijam lvl i lvluje hero także mi to nie przeszkadza. Będę ciułać golda.

Autor:  Senex [ 16 sty 2015, 18:17 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Blizz jak zwykle daje dupy z serwerami i obsługą sieci. A najlepszy jest ten ich genialny pomysł, że jak robisz rejoin to musisz nadgonić serwer. Pod koniec gry to może być nawet z 5 minut. I siedzisz jak ta pizda, 5 minut czekając i modląc się, żeby zdążyło cię wrzucić zanim mecz się skończy.

Autor:  Vences [ 16 sty 2015, 18:26 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

zaboleq napisał(a):
No ceny hero przegięte, może to zmienią albo będą jakieś packi fajne... Póki co to wbijam lvl i lvluje hero także mi to nie przeszkadza. Będę ciułać golda.

Do 40 nazbierasz ok 30k.

Co do reconnectów, to system jest wrzucony na silę i Blizz pracujesz nad czymś lepszym. Najgorzej mają ludzie ze zmiennym IP, bo jak im zerwie neta i zmieni IP, to do gry już nie wrócą, ponieważ system identyfikuje powracających na podstawie ich ID, a nie IP:/

Autor:  zaboleq [ 16 sty 2015, 19:30 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Vences napisał(a):
zaboleq napisał(a):
No ceny hero przegięte, może to zmienią albo będą jakieś packi fajne... Póki co to wbijam lvl i lvluje hero także mi to nie przeszkadza. Będę ciułać golda.

Do 40 nazbierasz ok 30k.

Co do reconnectów, to system jest wrzucony na silę i Blizz pracujesz nad czymś lepszym. Najgorzej mają ludzie ze zmiennym IP, bo jak im zerwie neta i zmieni IP, to do gry już nie wrócą, ponieważ system identyfikuje powracających na podstawie ich ID, a nie IP:/


Co starczy na Na Thralla, Zerathula i może na coś jeszcze:). Obecnie nie da się tutaj chyba farmić kasy na hero a przynajmniej ja tego nie widze.

Autor:  Vences [ 16 sty 2015, 19:57 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Vences napisał(a):
zaboleq napisał(a):
No ceny hero przegięte, może to zmienią albo będą jakieś packi fajne... Póki co to wbijam lvl i lvluje hero także mi to nie przeszkadza. Będę ciułać golda.

Do 40 nazbierasz ok 30k.

Co do reconnectów, to system jest wrzucony na silę i Blizz pracujesz nad czymś lepszym. Najgorzej mają ludzie ze zmiennym IP, bo jak im zerwie neta i zmieni IP, to do gry już nie wrócą, ponieważ system identyfikuje powracających na podstawie ich IP, a nie ID:/

Korekta.

Autor:  Senex [ 16 sty 2015, 20:47 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

zaboleq napisał(a):
Co starczy na Na Thralla, Zerathula i może na coś jeszcze:). Obecnie nie da się tutaj chyba farmić kasy na hero a przynajmniej ja tego nie widze.


To kup stimpacki :lol:

Autor:  Vences [ 16 sty 2015, 21:33 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Cytuj:
Rozpoczęcie zamkniętych beta-testów należy odpowiednio uczcić! Gracze, którzy zalogują się do gry w Europie w okresie od godz. 21:00 w piątek 16 stycznia do godz. 23:59 w niedzielę 18 stycznia, otrzymają premię +100% do zdobywanego doświadczenia. Bonus dotyczy wszystkich bohaterów i będzie przemnażany wspólnie z innymi podobnymi premiami, jak choćby tymi zapewnianymi przez stymulatory.

Szkoda, że "zapomnieli" o złocie:PP

Autor:  Templair [ 16 sty 2015, 21:47 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Gralbym ale nie dali invita ...

T.

Autor:  Kelebglin [ 16 sty 2015, 22:47 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

A co oni tak skąpią tego złota (zawyżają koszta bohaterów)? Czyżby kolejna gra freemium?

Autor:  Oyci3C [ 17 sty 2015, 00:00 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

No mi najbardziej pasuje model z DOTA2/CSGO.

Autor:  Vences [ 17 sty 2015, 00:23 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Mnie najlepiej ten ze SMITE. Odblokowujesz kontent tradycyjną metodą - grindem, lub płacisz raz i amsz wszystkich bogów + za szmal kosmetyka.

Autor:  ShadorVD [ 17 sty 2015, 11:07 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

No, mam Hotsa, sprawdzcie swoje konta moze tez dostaliscie :)

Autor:  zaboleq [ 17 sty 2015, 12:10 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Kiedy gramy Shador;p? Może jutro coś?

Autor:  ShadorVD [ 17 sty 2015, 12:19 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Ja jestem jak najbardziej za, wlasnie testuje herosow :)

Mega mi sie podba system talentów i to, że animacje zmieniają się razem z nimi np. atak Tassadara zmienia się w pewnym momencie z pew pew na lazordo.

Mam Cie na liscie friendów?

Autor:  zaboleq [ 17 sty 2015, 12:27 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Zabolo#2189

Autor:  Quetzacotl [ 17 sty 2015, 16:15 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Zacząłem grać w Smite. Dla mnie wypas. Skillshoty powodują, że nawet jak ktoś jest dużo bardziej sfarmiony to nie znaczy, że wygra spokojnie solo. Potrzebuję kogoś do teamu, bullet, mendol, tor? :wink:

Autor:  Mendol [ 17 sty 2015, 17:08 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

kurde nie chce mi sie zaczynac kolejnej gry.
poza tym jakos dziwnie to wyglada.
z rok temu pogralem w to chwile, ale nie wciagnelo mnie jakos.

Strona 35 z 52 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team