MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 35 z 99

Autor:  Lukas24MwO [ 7 sty 2013, 01:46 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tczewiak napisał(a):
No nic - bywa, tłumaczyć sobie można, że był to zombiak z siłowni od Highlandera i po prostu jak przywalił to mi kredki z plecaka wypadły.

This.
tczewiak napisał(a):
Przyszli kaczyńscy i zajebali księżyc.

And this.
tczewiak napisał(a):
Koleś w końcu wpadł na pomysł by użyć latarki. On świecił i mi i shadorowi (naprzemiennie)

Ja jebie... and this!

Stary czekam na więcej Twoich opowieści!
... albo nie, idę grać w DayZ ;)

Autor:  kamilus [ 7 sty 2013, 02:16 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Koleś napisał(a):
tczewiak, narobiłeś mi takiej ochoty że mam chęć kupic arma :P
Czekam jednak na wersje standalone, bo pewnie będzie tylko lepsza.
Nie nagrajcie się tylko tak w moda że odpuścicie sobie samostójke.


Nie czekaj.
Obrazek

Ja kupiłem w promocji na gogu, teraz jest promo na steamie. Fortuna to nie jest, a należy pamiętać, że oprócz dayz dostaje się też armę2 z dodatkiem. Gra sama w sobie też wygląda na świetną rozrywkę.

Autor:  Lukas24MwO [ 7 sty 2013, 02:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):
Zaczynamy grać, jak coś to siedzimy na ts.dayz.pl:50000

Serwer z whitelista ktory wybralismy to: http://fragxperts.pl/dayz


Gracie jeszcze na tym serverze?

Autor:  kamilus [ 7 sty 2013, 03:22 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Dzisiaj (no już wczoraj) nie graliśmy, ale ogólnie to tak.

Autor:  Highlander [ 7 sty 2013, 07:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ogolnie to zombiaki na bardziej zaludnionym serwerze to najmniejsze zmartwienie. Pamietam jak gralem sam w totalnej nocy, gdzie nic nie bylo widac i przypadkiem wpadalo sie na kogos. Friendly or not? Rzucenie flary to bylo po prostu "jestem tutaj, zabijcie mnie i wezcie moj stuff". A z friendly random spotkanych historie typu, bandazujesz go vo ranny on ma tylko makarova, po chwili strzela Ci w plecy... ;]

Autor:  Ravushimo [ 7 sty 2013, 10:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak juz sie pogra to pozniej zombie fakt ze najmniejsze zmartwienie za to pol godziny zakradasz sie do kazdego wiekszego obiektu z dobrym lootem. :D

Autor:  ShadorVD [ 7 sty 2013, 13:28 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ravushimo napisał(a):
Jak juz sie pogra to pozniej zombie fakt ze najmniejsze zmartwienie za to pol godziny zakradasz sie do kazdego wiekszego obiektu z dobrym lootem. :D


Czy ja wiem? Zawsze można zrobić train - wystrzelać ich w budynku ew. zrobić train, uciec i wbiec spowrotem do budynku. Rozwiązań jest wiele :)

Autor:  Szamotula [ 7 sty 2013, 16:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Paradoksalnie najwiekszym minusem/najslabszym elementem dayz sa wlasnie zombie.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 sty 2013, 16:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Standalone miał być do końca roku, a tu żadnych newsów nie widać nawet kiedy będzie. Miałem czekać, ale może spróbuję tego moda najpierw, 12 ojro nie pieniądze.

Autor:  kamilus [ 7 sty 2013, 17:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://dayzdev.tumblr.com/post/39933141 ... -suppose-i

https://twitter.com/rocket2guns/status/ ... 7650562048

W skrócie - dwóch kolesi z Bohemia nadal siedzi w greckim pierdlu za szpiegostwo, a Rocket nie chce wypuścić jako standalone jakiegoś faila pokroju warz.

Autor:  Xender [ 7 sty 2013, 17:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador weź przeprowadź research kiedy będzie standalone i opublikuj na dayz.pl :P

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 sty 2013, 17:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tczewiak napisał(a):
http://dayzdev.tumblr.com/post/39933141266/where-is-the-standalone-release-i-suppose-i

https://twitter.com/rocket2guns/status/ ... 7650562048

W skrócie - dwóch kolesi z Bohemia nadal siedzi w greckim pierdlu za szpiegostwo, a Rocket nie chce wypuścić jako standalone jakiegoś faila pokroju warz.


Po pierwszym artykule stawiam nam połowę roku. Jak dobrze pójdzie.

Autor:  kamilus [ 7 sty 2013, 17:50 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Dla mnie ok. Mod się rozwija, a nie chcę by standalone to był niedopracowany gniot.

Autor:  Highlander [ 7 sty 2013, 17:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Szamotula napisał(a):
Paradoksalnie najwiekszym minusem/najslabszym elementem dayz sa wlasnie zombie.

Dla mnie absurdalnie szybko zapierdalaja, szczegolnie gdy zaczynaja biec, albo sie buguja na pierdolach ;p

Mysle, ze fail WarZ ochroni DayZ standalone przed pedalstwem.

Autor:  Lukas24MwO [ 7 sty 2013, 18:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Panowie a może umówimy się na jakieś granie?

Autor:  Arturnik [ 7 sty 2013, 18:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://dayzdev.tumblr.com/post/39933141 ... -suppose-i

Autor:  Xender [ 7 sty 2013, 18:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Niby coś jest ale jasno z tego nie wynika kiedy premiera ;/

Autor:  kamilus [ 7 sty 2013, 20:38 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

shador przetłumaczył:
http://www.dayz.pl/infodayzgamepopolskuplusscreeny/

Autor:  Highlander [ 7 sty 2013, 20:40 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Lukas24MwO napisał(a):
Panowie a może umówimy się na jakieś granie?

tu masz co nieco info. viewtopic.php?f=82&t=42313

chyba sie skusze znowu ;p

Autor:  ShadorVD [ 7 sty 2013, 22:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

To dlatego gram w DayZ :)

Jeden z bardziej epickich momentów :)

DayZ - FIAT LUX - This is why I love this game!

Występują -

Ja, Tczewiak & Zendalor as support machine

Strona 35 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team