MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 35 z 99 |
Autor: | Lukas24MwO [ 7 sty 2013, 01:46 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
tczewiak napisał(a): No nic - bywa, tłumaczyć sobie można, że był to zombiak z siłowni od Highlandera i po prostu jak przywalił to mi kredki z plecaka wypadły. This. tczewiak napisał(a): Przyszli kaczyńscy i zajebali księżyc. And this. tczewiak napisał(a): Koleś w końcu wpadł na pomysł by użyć latarki. On świecił i mi i shadorowi (naprzemiennie) Ja jebie... and this! Stary czekam na więcej Twoich opowieści! ... albo nie, idę grać w DayZ ![]() |
Autor: | kamilus [ 7 sty 2013, 02:16 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Koleś napisał(a): tczewiak, narobiłeś mi takiej ochoty że mam chęć kupic arma ![]() Czekam jednak na wersje standalone, bo pewnie będzie tylko lepsza. Nie nagrajcie się tylko tak w moda że odpuścicie sobie samostójke. Nie czekaj. ![]() Ja kupiłem w promocji na gogu, teraz jest promo na steamie. Fortuna to nie jest, a należy pamiętać, że oprócz dayz dostaje się też armę2 z dodatkiem. Gra sama w sobie też wygląda na świetną rozrywkę. |
Autor: | Lukas24MwO [ 7 sty 2013, 02:57 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Shador von Dal napisał(a): Zaczynamy grać, jak coś to siedzimy na ts.dayz.pl:50000 Serwer z whitelista ktory wybralismy to: http://fragxperts.pl/dayz Gracie jeszcze na tym serverze? |
Autor: | kamilus [ 7 sty 2013, 03:22 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Dzisiaj (no już wczoraj) nie graliśmy, ale ogólnie to tak. |
Autor: | Highlander [ 7 sty 2013, 07:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ogolnie to zombiaki na bardziej zaludnionym serwerze to najmniejsze zmartwienie. Pamietam jak gralem sam w totalnej nocy, gdzie nic nie bylo widac i przypadkiem wpadalo sie na kogos. Friendly or not? Rzucenie flary to bylo po prostu "jestem tutaj, zabijcie mnie i wezcie moj stuff". A z friendly random spotkanych historie typu, bandazujesz go vo ranny on ma tylko makarova, po chwili strzela Ci w plecy... ;] |
Autor: | Ravushimo [ 7 sty 2013, 10:08 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jak juz sie pogra to pozniej zombie fakt ze najmniejsze zmartwienie za to pol godziny zakradasz sie do kazdego wiekszego obiektu z dobrym lootem. :D |
Autor: | ShadorVD [ 7 sty 2013, 13:28 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ravushimo napisał(a): Jak juz sie pogra to pozniej zombie fakt ze najmniejsze zmartwienie za to pol godziny zakradasz sie do kazdego wiekszego obiektu z dobrym lootem. ![]() Czy ja wiem? Zawsze można zrobić train - wystrzelać ich w budynku ew. zrobić train, uciec i wbiec spowrotem do budynku. Rozwiązań jest wiele ![]() |
Autor: | Szamotula [ 7 sty 2013, 16:45 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Paradoksalnie najwiekszym minusem/najslabszym elementem dayz sa wlasnie zombie. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 7 sty 2013, 16:49 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Standalone miał być do końca roku, a tu żadnych newsów nie widać nawet kiedy będzie. Miałem czekać, ale może spróbuję tego moda najpierw, 12 ojro nie pieniądze. |
Autor: | kamilus [ 7 sty 2013, 17:21 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://dayzdev.tumblr.com/post/39933141 ... -suppose-i https://twitter.com/rocket2guns/status/ ... 7650562048 W skrócie - dwóch kolesi z Bohemia nadal siedzi w greckim pierdlu za szpiegostwo, a Rocket nie chce wypuścić jako standalone jakiegoś faila pokroju warz. |
Autor: | Xender [ 7 sty 2013, 17:23 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Shador weź przeprowadź research kiedy będzie standalone i opublikuj na dayz.pl ![]() |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 7 sty 2013, 17:49 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
tczewiak napisał(a): http://dayzdev.tumblr.com/post/39933141266/where-is-the-standalone-release-i-suppose-i https://twitter.com/rocket2guns/status/ ... 7650562048 W skrócie - dwóch kolesi z Bohemia nadal siedzi w greckim pierdlu za szpiegostwo, a Rocket nie chce wypuścić jako standalone jakiegoś faila pokroju warz. Po pierwszym artykule stawiam nam połowę roku. Jak dobrze pójdzie. |
Autor: | kamilus [ 7 sty 2013, 17:50 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Dla mnie ok. Mod się rozwija, a nie chcę by standalone to był niedopracowany gniot. |
Autor: | Highlander [ 7 sty 2013, 17:51 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Szamotula napisał(a): Paradoksalnie najwiekszym minusem/najslabszym elementem dayz sa wlasnie zombie. Dla mnie absurdalnie szybko zapierdalaja, szczegolnie gdy zaczynaja biec, albo sie buguja na pierdolach ;p Mysle, ze fail WarZ ochroni DayZ standalone przed pedalstwem. |
Autor: | Lukas24MwO [ 7 sty 2013, 18:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Panowie a może umówimy się na jakieś granie? |
Autor: | Arturnik [ 7 sty 2013, 18:37 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://dayzdev.tumblr.com/post/39933141 ... -suppose-i |
Autor: | Xender [ 7 sty 2013, 18:52 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Niby coś jest ale jasno z tego nie wynika kiedy premiera ;/ |
Autor: | kamilus [ 7 sty 2013, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
shador przetłumaczył: http://www.dayz.pl/infodayzgamepopolskuplusscreeny/ |
Autor: | Highlander [ 7 sty 2013, 20:40 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Lukas24MwO napisał(a): Panowie a może umówimy się na jakieś granie? tu masz co nieco info. viewtopic.php?f=82&t=42313 chyba sie skusze znowu ;p |
Autor: | ShadorVD [ 7 sty 2013, 22:14 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
To dlatego gram w DayZ ![]() Jeden z bardziej epickich momentów ![]() DayZ - FIAT LUX - This is why I love this game! Występują - Ja, Tczewiak & Zendalor as support machine |
Strona 35 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |