Nie ma to jak pisać posty na pół strony o grze, w którą nawet się nie zagrało - 3/4 obecnej strony. MMORPG.PL w pełnej krasie.
1. Nie ma za dużo carry na zasadzie "sfarmie się do x itemku i będę niezabijalny/rozkurwiał 3-4 przeciwników dwoma skillami w teamfightach". W tej grze najczęściej "carrują" supporty oraz teamplay. "Carrowanie mentalne" można sobie darować, bo debilne randomixy i tak grają jak chcą albo jak im lol/dota doświadczenie podpowiada.
Na upartego jest paru hero, którymi da się grać 1v5 na luzaku ale dopiero po sfarmieniu (czyt. wbiciu odpowiedniego bracketu talentów) i to tylko na randomy co nie ogarniają:
https://www.youtube.com/watch?v=9E_UJXodYIM&t=1m50s 2. Argument z odejmowaniem sobie 1/50hp jest adekwatny do tanków i bruiserów (większość warriorów).
Jest w pip postaci które na jedno combo/ulti będą zabijać pozostałe klasy w 1v1 (większość assassinów).
3. Gry wydają się mało dynamiczne, bo większość najważniejszych objectivów polega na zbieraniu 100 matsów czy 3-4 sekundowym castowaniu czegoś, więc można o takie chociażby tribute'y bić się 5 minut, gdy na początku resp time to jest parę sekund. Jak masz team, który wie co robić dokładnie, to wszystko zajmuje parę sekund i są imho dosyć dynamiczne zagrywki:
https://www.youtube.com/watch?v=9E_UJXodYIM&t=1m18s