MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MOBA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38950
Strona 37 z 52

Autor:  Szamotula [ 17 sty 2015, 22:21 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Tu nie o takie cyferki chodzi ;). Z LoLem myk byl taki, ze w tamtym okresie bardzo latwo mozna bylo to rozegrac tak, zeby miec z tego pieniadze po dzien dzisiejszy. 80% pro sceny jak i streamerow/casterow/reporterow czy chuj wie kto to sredniaki z poczatkow LoLa.

Autor:  Highlander [ 17 sty 2015, 22:43 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Riot komplikuje rozgrywke? W ogole ktos to robi w dzisiejszym swiecie gier?

obejrzalem jakas gre z hotsa i wyglada to... nie wyglada, nudno i w sumie graficzni ejakos bardziej odpowiada mi dota.

Autor:  Vences [ 17 sty 2015, 23:31 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Jeśli chodzi o styl graficzny, to właśnie w HotSie bardzo podoba mi się oświetlenie map i duże postaci. Dota niby stara się być mroczna, ale te postaci są jakieś bezpłciowe i przede wszystkim maciupeńkie. Nawet nie ma sensu zbierać skinów, bo gunwo na nich widać.

Dziwi mnie to, że Blizz usilnie stara się nazywać HotSa Hero Brawlerem, a nie MOBĄ. Wątpię, by to się przyjęło. Podobnie było z Warcraftem 3, gdzie usilnie starał się stworzyć nowy gatunek o nazwie RPS (Role Play Strategy). Nie trawię wymyślania na siłę nowych genre.

Autor:  Highlander [ 18 sty 2015, 00:01 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

w hots za to są zbyt duze postaci :P

btw.
https://www.facebook.com/BloodlineChamp ... 7105500469
Stunlock Hosting Bloodline Champions Update
So what’s going on?
The plan is that Stunlock will take over the servers late January, and that’s when you’ll get your keys sent to your e-mail, enabling you to connect your current account. We will keep you updated.
Help us out!
To get us ready to take over the servers, we need some help with some testing.
On 13th of January (BLC’s 4th birthday!) we will have our first public test of our beta servers, and we’d love some help to test things out!
For more information, read more here:
http://steamcommunity.com/games/6370/an ... 9798234097

Autor:  Szamotula [ 18 sty 2015, 00:40 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Moze zrobia jakis porzadny relaunch. Cholera, dac jakis maly update graficzny, zrobic jakis fundraising na serie turniejow(skoro jakis crap indie gry potrafia zebrac po 100k dolcow w kilka dni to i oni moga), wykupic promo na twitchu co by sie na startowej stronie wyswietlalo i gotowe.
Szkoda potencjalu tej gry.

Autor:  Quetzacotl [ 18 sty 2015, 00:56 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Szamotula napisał(a):
Moze zrobia jakis porzadny relaunch. Cholera, dac jakis maly update graficzny, zrobic jakis fundraising na serie turniejow(skoro jakis crap indie gry potrafia zebrac po 100k dolcow w kilka dni to i oni moga), wykupic promo na twitchu co by sie na startowej stronie wyswietlalo i gotowe.
Szkoda potencjalu tej gry.

za małe community, a funcom po prostu rozjebał tę gre na łopatki

Autor:  Szamotula [ 18 sty 2015, 01:15 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Tez mowie, ze trzeba by jakas akcje zrobic - walnac na wszystkich esportowych portalach info, ze bedzie nowy, lepszy relaunch + jakis super extra turniej, gdzie moze sie zakwalifikowac kazdy, z pricepoolem xx + to co uzbieramy przez jakiegos kickstartera czy cos.
Gra ma male community bo malo kto zdaje sobie sprawe, ze ta gra istnieje. Mase czasu przegralem na roznych online'owkach i najczesciej jak rzucalem cos o BLC to bylo albo 'najlepsza gra ever, szkoda ze pustki', badz 'co to jest'.

Jedyne co by sie tej grze przydalo to maly lifting graficzny, a tak to cala infrastrukture maja i to jaka. Wbudowane turnieje, genialny spectator itp

Autor:  Arturnik [ 18 sty 2015, 03:40 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

BLC jest juz dla mnie trupem.
chyba ze Stunlock zainwestuje w jakas kampanie reklamowa, odnowi gre, w/e, to ja nie widze zadnych zmian po przejeciu serwerow przez Stunlock.
Grac sie da jak sie mieszka w Europie ale mysle ze juz nawet w Stanach z ludzmi bedzie ciezko :<

w SMITE polecam arene - taki wlasnie BLC-like trybik, sam gram tylko w Arene mimo tego ze zazwyczaj w MOBAch wole tradycyjny tryb.

Highlander napisał(a):
obejrzalem jakas gre z hotsa i wyglada to... nie wyglada, nudno i w sumie graficzni ejakos bardziej odpowiada mi dota.


o tym wczesniej wlasnie mowilem, podejrzewam ze jest to to samo co z GW2. Nie ma pierdolniecia, nie czuc sily postaci tylko takie delikatne odejmowanie sobie po 1/50 hp.

Autor:  ShadorVD [ 18 sty 2015, 13:46 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

No ja mam całkowicie inne odczucia w stosunku do HotS. Mam wrażenie, że tutaj własnie ciągle coś się dzieje i nie ma czasu na nudę. A to jest faza obrony lejnow gdzie non-stop są macanki z drużyną przeciwną (chociażby ze względu na skrócone linie), czy to trzeba robić jakies zadania związane z mapą (mega mi się podoba mapa City of Luxoria, gdzie trzeba przejmować kaplice które napieprzają laserem). W sumie długa rozgrywka tutaj to 30 minut (moja najdłuższa wyniosła 35) a średnia to ~20 minut w zależności od ogarnięcia drużyny.

Fajny jest system talentów który właściwie sprawia, że każdą postać można zrobić na wiele sposobów. Wczoraj rozegrałem Raynorem ponad 10 gier i możliwości kombinowania jest masa. Czy to chcemy byc supportem dla teamu, czy za pomocą czasowych skilli zadawać massive damage, czy może skupimy się na niszczeniu budowli przeciwnika. Najlepsze jest też to, że taki system pozwala nam zrobić mega hybrydę która też coś tam będzie mogła zawalczyć na polu bitwy. Ogólnie mega + za tę produkcje, warto było czekać

Autor:  Highlander [ 18 sty 2015, 14:05 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

No ale tak jak Arturnik napisal "delikatne odejmowanie sobie po 1/50 hp".

W ogole tam nie widze akcji gdzie komus cos wyjdzie i ubija 3 herosow na raz... same takie macanki.
W hots jest cos takiego jak 'carry' w ogole?

Autor:  Vences [ 18 sty 2015, 15:01 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Carrować randomy możesz mentalnie, wydając im stosowne polecenia. Blizz nie raz podkreślał, że gra jest skierowana na dokonania teamu, a nie pojedynczych jednostek. Za to ich chwalę, że nie powielają wszystkich schematów z innych moba.
Jeśli ktoś chce się dowartościować oraz pokazać, jaki to jest omgwtfpwn i jechać 1v5, to gra nie dla niego.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 18 sty 2015, 15:18 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Widzę, że znów wypowiedzi o moba, ludzi którzy nie mają o tych grach pojęcia. Przykładowo w D2 pojazdy 1v5 są możliwe na nowym koncie w lowest skill bracket. Im wyżej tym większy teamplay jest konieczny. Pro level to tylko 5v5 strategie zostawiając ciągle miejsce na zajebiste zagrywki pojedynczych graczy. To się nazywa skill. HotS równa wszystkich do średniej. Możesz być debilem, możesz być świetny, wszystko się uśrednia i nikt nie zostaje z tyłu ani nie wychodzi zbytnio do przodu. To jest moba dla fanów Angry Birds i gierek z facebooka jak Heartstone w karciankach.

Autor:  Szamotula [ 18 sty 2015, 15:42 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Ogolem typ rozrywki jaki jest prezentowany w hotsie moze byc dobry, a nawet bardzo dobry, aczkolwiek wtedy trzeba by wprowadzic wieksza dynamike. Gdyby wszystko dzialo sie z taka szybkoscia jak chociazby w Honie to moim zdaniem bylo by duzo ciekawiej. Wtedy pojedynki typu 2v2 by byly skillowe, bo dodge'owanie spelli czy jakies hardcorowe mikrowanie bylo by norma. Natomiast w chwili obecnej z tego co widzialem, bo sam nie gralem, to tempo rozgrywki jest mega powolne. Dynamika bardziej przypomina RTSa, a nie gre akcji. Atm chyba najwolniejsza moba na rynku.

Autor:  shp [ 18 sty 2015, 16:56 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Nie ma to jak pisać posty na pół strony o grze, w którą nawet się nie zagrało - 3/4 obecnej strony. MMORPG.PL w pełnej krasie.

1. Nie ma za dużo carry na zasadzie "sfarmie się do x itemku i będę niezabijalny/rozkurwiał 3-4 przeciwników dwoma skillami w teamfightach". W tej grze najczęściej "carrują" supporty oraz teamplay. "Carrowanie mentalne" można sobie darować, bo debilne randomixy i tak grają jak chcą albo jak im lol/dota doświadczenie podpowiada.
Na upartego jest paru hero, którymi da się grać 1v5 na luzaku ale dopiero po sfarmieniu (czyt. wbiciu odpowiedniego bracketu talentów) i to tylko na randomy co nie ogarniają: https://www.youtube.com/watch?v=9E_UJXodYIM&t=1m50s
2. Argument z odejmowaniem sobie 1/50hp jest adekwatny do tanków i bruiserów (większość warriorów).
Jest w pip postaci które na jedno combo/ulti będą zabijać pozostałe klasy w 1v1 (większość assassinów).
3. Gry wydają się mało dynamiczne, bo większość najważniejszych objectivów polega na zbieraniu 100 matsów czy 3-4 sekundowym castowaniu czegoś, więc można o takie chociażby tribute'y bić się 5 minut, gdy na początku resp time to jest parę sekund. Jak masz team, który wie co robić dokładnie, to wszystko zajmuje parę sekund i są imho dosyć dynamiczne zagrywki: https://www.youtube.com/watch?v=9E_UJXodYIM&t=1m18s

Autor:  Mendol [ 18 sty 2015, 17:04 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

ja pogralem i mimo wszystko zdecydowanie bardziej wole dostawac wpierdol w docie (caly czas sie jej uczac), niz tracic czas w hotsie.

Autor:  Highlander [ 18 sty 2015, 17:05 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Chetnie bym zagral, ale nie bylo mi to dane. Licze, ze sam gameplay jest lepszy niz to co obejrzalem.

Po ostatnim update LoL wyglada calkiem fajnie, ale jakos nie ma pierdolniecia doty. Ale matchmaking ma fajniejszy.

Autor:  Morgul [ 18 sty 2015, 17:35 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Szamotula napisał(a):
Dynamika bardziej przypomina RTSa, a nie gre akcji.


Nie przypomina rtsa, zresztą tak samo jak dota. Dla mnie obecnie rts = sc2, jeżeli chodziło o np. totalwar to ok ;)

Autor:  Szamotula [ 18 sty 2015, 17:56 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

No nic. Pozyjemy, zobaczymy. Ja za przepowiednie sie nie zabieram bo przejechalem sie juz tak na LoLu.
Tak czy siak ja chce jak najszybciej dorwac sie do gry, ale niestety nie ma jak. Kupienie konta do EU w rozsadnej cenie graniczy z cudem.

Autor:  Vences [ 18 sty 2015, 17:59 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Szamotula napisał(a):
Ogolem typ rozrywki jaki jest prezentowany w hotsie moze byc dobry, a nawet bardzo dobry, aczkolwiek wtedy trzeba by wprowadzic wieksza dynamike. Gdyby wszystko dzialo sie z taka szybkoscia jak chociazby w Honie to moim zdaniem bylo by duzo ciekawiej. Wtedy pojedynki typu 2v2 by byly skillowe, bo dodge'owanie spelli czy jakies hardcorowe mikrowanie bylo by norma. Natomiast w chwili obecnej z tego co widzialem, bo sam nie gralem, to tempo rozgrywki jest mega powolne. Dynamika bardziej przypomina RTSa, a nie gre akcji. Atm chyba najwolniejsza moba na rynku.

Wtedy TF trwałyby 2-3s i zero emocji, a tego chyba nikt nie chce. Co mi po 2-3 sekundowch walkach? Nuuuda i 0 skilla, tylko refleks, kto pierwszy zarzuci cc. Całe szczęście cc nie są auto winem w tej grze.
http://zapodaj.net/41b5e9d2189c8.jpg.html Fish:3

Autor:  Highlander [ 18 sty 2015, 18:16 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

to moze lepiej jakby gralo sie w turach niz polegac na glupim refleksie?

Strona 37 z 52 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team