mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 224  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 11:30 
Cytuj  
Miałem na myśli, że zrobiłem go na +10, później lightning i teraz jest na +3.
Źle się wyraziłem ;)

Z bossami już sobie poradziłem.
Z crystal halberd popadali aż miło.

Niestety broń ma tylko 20 dura, więc długo z niej nie pokorzystam.
Zrobiłem sobie dlatego zwykłą halabarde na +10, dodałem lightning i zrobiłem na +3.
Ma jakieś ~300dmg i ~300dmg lightning.
Masakryczna zabawka ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 11:43 
Cytuj  
no mi hala sie podoba, ale trzeba uwaznie z niej korzystac :)
winged spear zrobilem na +5 i dmg slabiutki.
ale juz z divine battleaxe +5 jest calkiem fajnie.
chociaz najbardziej chcialbym biegac z jakims rapierem, ale te niestety jesli chodzi o dmg sa do dupy ;/

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 12:00 
Cytuj  
Wczoraj czytałem o ciekawym buildzie PvE. Oparty na dual wield lightning avelyn i heavy crossbow z pyromancy zwiększającym dmg (fire within czy coś takiego), ringiem od crit hitów (hornet?) i magią chowająca broń, która ponoć zwiększa szanse na crit hity. Bossowie niby giną w ciągu sekund a zwykłe mobki się załatwia jedną serią. Chce ktoś wypróbować ile w tym prawdy?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 12:01 
Cytuj  
no pokaz build to zobaczymy :) i jakies wyjasnienie najlepiej ;p

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 12:22 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no pokaz build to zobaczymy :) i jakies wyjasnienie najlepiej ;p

http://www.gamefaqs.com/boards/606312-d ... s/60721943
heh, mozna sprawdzic.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 13:13 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no mi hala sie podoba, ale trzeba uwaznie z niej korzystac :)
winged spear zrobilem na +5 i dmg slabiutki.
ale juz z divine battleaxe +5 jest calkiem fajnie.
chociaz najbardziej chcialbym biegac z jakims rapierem, ale te niestety jesli chodzi o dmg sa do dupy ;/


Aaaale, +5 to jest nic w porównaniu do divine +5.

Zwykłe +5 zwiększa Ci damage + masz jakiś swój bonus ze statystyk.

Upgradnij sobie winged spear do +5 np. lightning/fire/divine whatever, wtedy masz bazowy damage + damage dodatkowy z elementu który zaenchantujesz (ale tracisz wtedy bonusy ze statystyk).

Do fire potrzebujesz +5 winged spear, czyli już możesz (potem ew. chaos). Do lightning +10 a do divine nie mam pojęcia. Zawsze możesz jeszcze do tego wsadzić magic (a potem podział na enchanted/magic, your choice). Dodatkowo ze spear +10 możesz zrobić na dragonslayer spear (?) i ten spear z moonmoth/butterfly.

btw. o co chodzi z przedmiotami Raw? Czym to się różni od zwykłej + broni?

Ja na początku zupgradowałem znaleźny lightning spear do +5, czyli zużyłem large ember (?) teraz muszę znaleść kolejny dla Iaito lightning +5 a podobno to jest rare drop z darkwrightów z zalanych ruin.

Ja yebe tego jest całkiem sporo jak się to napisze.

btw. tylko ja bym pograł w takiego mmorpg? :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 13:23 
Cytuj  
mmorpg moze nie. poza tym masz DFO :)
ale bardziej rozbudowane multi jak najbardziej.
chociaz to co jest i tak juz jest si :)

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 13:31 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
mmorpg moze nie. poza tym masz DFO :)
ale bardziej rozbudowane multi jak najbardziej.
chociaz to co jest i tak juz jest si :)


Grałem z cztery miesiące w DFO, niestety to nie to :)

Jak wprowadzą patcha do DS to może się okazać całkowity wypasik.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 14:11 
Cytuj  
a probowal sie ktos dual wield bawic? jakis mieczyk i rapier np.? albo cus?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 14:19 
Cytuj  
Ja wczoraj na próbę tak biegałem po Anor Londo.
Dla mnie bezsensowne rozwiązanie, padałem jak szmata.
Wrogów tam nie rusza uderzanie, czyli po Twoich hitach normalnie biją, a Ty nie masz się jak porządnie zablokować. Dużo lepiej jest przyblokować cios i uderzyć.

Ale może to ja nie potrafię wykorzystać dual wieldingu ;)

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 14:42 
Cytuj  
D3jviD napisał(a):
Ja wczoraj na próbę tak biegałem po Anor Londo.
Dla mnie bezsensowne rozwiązanie, padałem jak szmata.
Wrogów tam nie rusza uderzanie, czyli po Twoich hitach normalnie biją, a Ty nie masz się jak porządnie zablokować. Dużo lepiej jest przyblokować cios i uderzyć.

Ale może to ja nie potrafię wykorzystać dual wieldingu ;)


Ja się troche bawiłem w Demon's Souls dualem i jednak to całkowicie nie to, odpuściłem sobie tę przygodę w Dark Souls.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 15:02 
Cytuj  
no wlasnie ogladalem filmiki pvp z demona i tam paru kolesi biegalo dw.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 15:54 
Cytuj  
No w DeS dual wield katan to był hit lock czyli jak cie raz trafiono to był właściwie koniec pieśni, podobnie z blueblood swordem jeśli tylko ktoś miał wystarczająca ilość staminy. Dobrze, że tutaj dodali poise aby tego uniknąć.

Parrying dagger w lewej jest całkiem wporzo jeśli mamy gwarancję że nie ma lagów kiedy się bawimy w PvP ale w praktyce to nie ryzykowałbym, już lepiej się sprawdza grass shield bo dodatkowy stamina regen no i możliwość normalnego wyblokowania jak sprawy się zaczynają sypać jest mile widziana :p

Co do farmowania titanite slab z darkwraithów w Londo ruinach to powodzenia. Po 3 godzinach i więcej jak 100 killsach mogę się pochwalić samymi chunkami, już szybciej można zrobić questa dla cebulowego rycerza i jego córki gdzie nagrodą jest właśnie slab. Albo przejść grę i zatłuc bossa po powrocie do asylum.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 18:13 
Cytuj  
wlasnie, moglby ktos wytlumaczyc mi po ludzku o co chodzi z poise?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 18:21 
Cytuj  
tzn. jak zaczynam atakowac battleaxe to jak ktos mnie dziabnie daggerkiem, jest szansa, ze dokoncze atak?

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 18:35 
Cytuj  
Tak, im więcej poise tym większa szansa, że skończysz atak.

Ja jestem ciekaw jaki jest system od której zależy czy kiedy zblokujemy cios to przeciwnik ma staggera czy może dalej nawalać. Wiem, że z Eagle shield +14 całkiem sporo ciosów jest staggerowalnych ale za to z grassem+14 już dużo mniej. Typ tarczy pewnie ma znaczenie ale chyba nie tylko, ktoś to rozgryzł? Interesuje mnie to bo np. darkwraithy w new londo ruins zwykły 1h atak blokuje i jest stagger ale jak robią swoje 4 hit combo, które też zaczyna się od 1h to dopiero mam stagger na zblokowanym drugim ciosie, dziwne. Ten sam def, ta sama tarcza a jednak jakaś różnica jest skoro raz się da a raz nie.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 24 paź 2011, 21:04 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Tak, im więcej poise tym większa szansa, że skończysz atak.

Ja jestem ciekaw jaki jest system od której zależy czy kiedy zblokujemy cios to przeciwnik ma staggera czy może dalej nawalać. Wiem, że z Eagle shield +14 całkiem sporo ciosów jest staggerowalnych ale za to z grassem+14 już dużo mniej. Typ tarczy pewnie ma znaczenie ale chyba nie tylko, ktoś to rozgryzł? Interesuje mnie to bo np. darkwraithy w new londo ruins zwykły 1h atak blokuje i jest stagger ale jak robią swoje 4 hit combo, które też zaczyna się od 1h to dopiero mam stagger na zblokowanym drugim ciosie, dziwne. Ten sam def, ta sama tarcza a jednak jakaś różnica jest skoro raz się da a raz nie.


Hmmm... ja mam 20str, 22 dex i ~40 endu. I z crest shield (niepamietam dokladnie ktorym, chyba tym na magic def.) potrafie wytrzymac cale combo darkwraithow i jeszcze im oddac :)

Dzisiaj oficjalnie zalozylem black iron set bez havel's ring ;) No, zamiast helmu mam ten klimaciasty czarny kaptur.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 paź 2011, 08:49 
Cytuj  
Wytrzymać i oddać to luz, chodzi mi bardziej o to dlaczego czasem to combo mogą kontynuować jak ja blokuje a czasem ich ciosy się od tarczy odbijają co automatycznie im przerywa combo.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 25 paź 2011, 13:56 
Cytuj  
Cytuj:
Deflection Level and Parry Type

Shields are further identified by how well and in what fashion they can receive and counter attacks. As traits that are only mentioned vaguely within the game, information will be added as it is discovered.

Deflection: Expressed in varying levels, Deflection identifies which types of blows will bounce off the shield and stagger the enemy and which will flow right through. With high Deflection even larger creatures won't be able to finish their combos when blocked. While most NPCs follow these rules as well there are some (Rapier w/buckler Undead Elite Knights for example) that have more Deflection than their shield should be capable of.

•None - Exceptionally weak shields or shields that you don't have the stats to use properly have no Deflection. Even if you have enough Strength to effectively wield a shield in two hands it's Deflection will be decreased to None until you have enough strength to wield it in one hand. Having no Deflection will allow any foe to combo against your guard until it is broken.
•Light - Most Small Shields have this level of Deflection. Will cause recoil for weak attacks such as the one-handed quick strike of a dagger or a sword. Simply wielding the weapon in two hands or using a strong overhead strike will allow them to follow through your shield, severely limiting the time you have to counter.
•Medium - As you might expect this is the value for the majority of Standard Shields. In addition to weaker attacks this will also cause recoil for two-handed strikes with small weapons and the one-handed strikes of larger weapons like axes. However a two-handed axe strike or any katana strike will follow through just fine.
•Heavy - At this level of Deflection you become capable of going toe to toe with creatures twice your size. Deflects all but full-force attacks from most weapons and even causes Capra Demons and Man-Serpents to stagger during their one-handed swipes. Most often found in Greatshields.

Deflection is a property that is easy to observe but hard to assess accurately. As more testing is done more refined and accurate definitions will become available.

Parrying: Most shields that aren't Greatshields have the ability to Parry when in your left hand by pressing L2 with precise timing. Though the differences can be difficult to see at first, not all parries are created equal. Special shields and weapons offer more lenient timing while lighter shields recover faster making missed parries harder to punish. Parry types vary more often than deflection properties, even within the same category of shield.

•Normal - The most common parrying speed for shields. Has delayed recovery after the parry window has passed making this the most risky parry to perform. Slightly faster than the Curved Sword parry.
•Fast - The speed of most Small Shields and Standard Shields that weigh less than 3.0 units. This type has the fastest recovery and is slightly faster than most common parrying speeds for off-hand weapons including fists, rapiers, katanas and daggers.
•Special - An exceedingly rare parry type exclusive to the Buckler, the Target Shield and the Parrying Dagger. While it has the longest recovery it seems to have longest window to land a successful parry. Consistently produces one additional spark when used against walls in a full speed elevator.

Parrying with weapons produces a variety of flourishes that fall just underneath one of these three categories. Parrying with fists or a Small Shield does cost slightly less stamina than other methods but the difference is negligible. Actual Parry windows have yet to be measured accurately.
Note: Parry windows can be roughly estimated by parrying against the wall with a metal item while on a full speed elevator.


http://darksoulswiki.wikispaces.com/Shields

Troche info, np. odnosnie parry i parrying dagger nie wiedzialem, z checia to sprawdze na silver knights w Anor Londo.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 12:02 
Cytuj  
Wczorajszy wieczór można zaliczyć do pół-zajebistych.

Primo brak piwa ;)

Duo, przeszedłem Tomb of Giants (świecący hełm ownz!) i ubiłem Nito. Dodatkowo dzięki napisom od graczy ubiłem fantoma w ToG. Pierwsze podejście do Nito okazało się skuchą... kolejnych nie chciałem ryzykować, dlatego odpaliłem Human form i zsummonowałem dwóch graczy. Nito padł jak szmatka ;) Dodatkowo Lost Isalith wyczyszczone i Bed of Chaos. Pora się wybrać do Abbys. Czyżby blisko końcówka? :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 224  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.