Goatus napisał(a):
Fix napisał(a):
Problemy miała jedynie europejska wersja w trakcie tzw. "sneak peak", który został przeniesiony o siedem dni ze względu na problemy techniczne.
Wersja EU problemy miała również w ostatnim evencie czyli CB1 (ciągłe lagi na PvP serverze). Mijasz się zatem z prawdą.
Lagi są zawsze i wszędzie, nie pisałem o problemach osobistych. Pod względem lagów lepiej wyszło En Masse, to fakt. Tam mniej osób reportowało problem, natomiast ludzie grający zza oceanu w europejską wersję rzadko doznawali pojedynczego laga.
Goatus napisał(a):
Fix napisał(a):
System PvP przeszedł testy całkiem pomyślnie,
Bzdura, w EU/US system PvP nie był jeszcze testowany w całości (przynajmniej nie przez szerszą publikę), to co było testowane to ledwie wycinek (PK, Duel, Deathmach) nie było najważniejszego czyli GvG, PvP na większą skale i BG.
PK, Duel, Deathmatch i GvG były dostępne podczas ostatniej bety i były testowane. PvP na większą skalę również miało miejsce, brakuje jedynie BG oraz dodania penalty system do PK, który ma pojawić się w ostatecznej wersji.
PvP z większą ilością graczy nie przysparzało większych zacięć czy lagów, z tej strony optymalizacja się udała. Jednak w miastach następuje miejscami spadek FPS, co nie miało miejsca podczas poprzednich testów.
Goatus napisał(a):
Fix napisał(a):
Z całym szacunkiem ale wypowiedzi osób tutaj dobrze pasują do poziomu całego servisu i raczej nijak mają się do rzeczywistości jaką jest fakt, że gra odnosi sukces w Europie i Stanach Zjednoczonych.
Gra nie odnosi jeszcze żadnego sukcesu bo nie została wydana, to że beta i preview eventy są popularne nic jeszcze nie oznacza. O sukcesie będzie można mówić 3-4 miesiące po premierze gdy grze uda się zatrzymać 50% graczy którzy kupili pudełko.
Sukces zdobywa się za każdym razem, gdy spełni się oczekiwania producentów. Te są stawiane wraz z postępem robót. Sukcesem możesz uznać wydanie gry, ponieważ takie jest ultimatum. Sukcesem jest działająca beta, ponieważ takie jest ultimatum. Sukces tak jak w sporcie, nie zawsze musi oznaczać wygraną.
Tutaj miałem na myśli opinie ludzi (poważniejszych i mniej poważnych servisów traktujących o grach online i nie tylko). Sukcesem było zainteresowanie z jakim ta gra się spotkała mimo, że kampania reklamowa dość późno się rozpoczęła. Sukcesem jest również zaangażowanie graczy w poprawę tytułu.
Teraz deser.
Neonin napisał(a):
Dziękujemy za informacje, cieszymy się że poświęciłeś tyle czasu aby napisać tego merytorycznego posta.
Czy mógłbyś opowiedzieć na dwa pytania?
1. Po co to napisałeś skoro uważasz to forum coś w rodzaju śmietnika a użytkowników za półanalfabetów (a już na pewno debili)
Proszę o sformułowanie pytania w inny sposób, bardziej trzymający się prawdy oraz realiów dzisiejszego świata. Proszę również, aby pytanie to trzymało poziom dyskusji a także spełniało wymogi współczesnego słuchacza. Wówczas będę w stanie pomóc choć szczerze powiedziawszy koledzy Twoi niezbyt ułatwiają Tobie zadanie.
Neonin napisał(a):
2. Skoro jesteś taki mądry to dlaczego nie jesteś bogaty.
Jestem.
High five.