MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

T.E.R.A. - The Exiled Realm of Arborea
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=32523
Strona 39 z 87

Autor:  pooma [ 21 lut 2012, 16:21 ]
Tytuł: 

Piszpan po L2 tez duzo osob dlugo jechalo (na mmorpg.com dluugo wisialo w okolicach 5.0) a i tak to najlepsze mmo w jakie gralem (-lismy?) wiec tez wole samemu opinie sobie wyrobic ;]
Poza tym w EU teoretycznie relatywnie wczesniej niz w KR bedzie end game content.

Autor:  Piszpan [ 21 lut 2012, 16:35 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
Piszpan po L2 tez duzo osob dlugo jechalo (na mmorpg.com dluugo wisialo w okolicach 5.0) a i tak to najlepsze mmo w jakie gralem (-lismy?) wiec tez wole samemu opinie sobie wyrobic ;]
Poza tym w EU teoretycznie relatywnie wczesniej niz w KR bedzie end game content.


widzialem core ginungi na serwerze (cogency mielink paru innych) calym klanem pekowali. Pozatym wlasnie trzeba samemu jednak pograc zrobic chociaz z 1 wojne gildiowa zobaczyc jak gildie dzialaja. Mi wystarczy mass open pvp z opcja pk bez frakcji zeby sie dobrze bawic. zobaczymy.

Autor:  Fix [ 21 lut 2012, 16:37 ]
Tytuł: 

Niestety nie miałem czasu na przeczytanie wszystkich Waszych śmieci ale wychwyciłem często pojawiające się słowo "fail" czy "crap" używane często przez młodzież w celu wywarcia reakcji na fanach danego produktu.
Mimo, że do bazy fanów nie należę to jednak postaram się odpowiedzieć niektórym, jeśli ktoś posiada choć trochę zdrowego umysłu i rozsądku oraz potrafi wykazać się respektem wobec osoby udzielającej merytorykę to zrozumie na czym polega błąd większości osób, które odwiedzają ten wątek.
Po pierwsze beta wypadła całkiem pozytywnie (dla wielbicieli wojen polecam porównanie opini po pierwszej becie TERA oraz GW2). Problemy miała jedynie europejska wersja w trakcie tzw. "sneak peak", który został przeniesiony o siedem dni ze względu na problemy techniczne.
Od strony gameplay'u większości przypadł do gustu combat system TERA oraz design klas w grze, który pozwala na znalezienie ulubionego sobie stylu gry. Niektórzy mieli zastrzeżenia, że poziom jest zbyt niski i faktycznie jest zaniżony na prośbę graczy w Korei. Początkowo bitwa z mobami w TERA była wyzwaniem już na pierwszych poziomach, kiedy można było kilka razy paść przez zbyt agresywne potwory tudzież większą ich liczbę. Niektóre zadania wymagały większej liczby zaangażowanych, teraz niestety wszystko na początku można przejść bez żadnej pomocy osób trzecich.
System PvP przeszedł testy całkiem pomyślnie, tutaj zarzuca się niedopracowania zasad PK. Brak nagrody pozwala griefer-om na zabijanie niewinnych niskolevelowych graczy bez żadnego ryzyka, jednak to jest temat do omówienia przez najbliższe testy.
To w skrócie, bo opinie o becie można samemu znaleźć, jesli wiadomo gdzie zaglądać oczywiście, choć mam pewne wątpliwości czy niektóre z osób wypowiadających się tutaj są w stanie dokonać tego.

Odnośnie koreańskich opinii, można wziąźć je za wiarygodne, jednak wiadomo o nich od ponach roku. Wiadomo co się stało z TERA w Korei, wiadomo dlaczego tak się stało, dlatego dziwić może człowieka rozsądnego, że widzi takie komentarze, gdy zagląda na to forum.
Twórcy (a są nimi BlueHole Studio, na wypadek, gdyby kogoś ominęła ta istotna informacja) sami przyznali, że wypuścili grę nieskończoną bez pełnego zakończenia. Spowodowało to, że gracze opuścili świat TERA po trzech miesiącach bądź wcześniej. Wówczas, po tygodniach ciszy, twórcy zaprezentowali plan na najbliższy rok (tj. od maj 2011 do wiosna 2012), który zakładał zaimplementowanie olbrzymiego dodatku składającego się z pięciu części. Każda część miała wychodzić w odstępach około trzech lub czterech miesięcy. Obecnie w trakcie tworzenia jest część czwarta, która ma być na dniach dostępna na serverach koreańskich.
Dodatek ten to praktycznie uzupełnienie całej brakującej zawartości, która powinna być dostępna od samego początku, dlatego nazywają to zupełnie nową grą. Po rozpoczęciu Update'u w poprzednim roku gracze w Korei zaczęli wracać i wrócą na pewno, gdy cały proces się zakończy (okolice lata). Historia Japonii jest całkiem podobna, tam jednak było opóźnienie z dodatkiem co jeszcze bardziej wpłynęło na losy gry.

No ale co to ma do naszej wersji? Wersja NA/EU ujrzy światło dzienne wraz z dodatkiem T4 (czwarty dodatek z pięciu). Jak wiadomo od początku to właśnie czwarty dodatek wraz z ostatnim - piątym - posiada najważniejsze elementy tej gry. Jest to zawartość skupiająca się na rywalizacji.

Na początku istnienia TERA w Korei byłem sceptyczny co do planów En Masse odnośnie wydania gry na zachodzie, które były co chwila przekładane na później. Kilka miesięcy temu zrozumiałem problem i dla EME należy się high five za to co zrobili.
Z całym szacunkiem ale wypowiedzi osób tutaj dobrze pasują do poziomu całego servisu i raczej nijak mają się do rzeczywistości jaką jest fakt, że gra odnosi sukces w Europie i Stanach Zjednoczonych. Nie mniej europejczycy wybierają masowo servery amerykańskie ze względu na znajomości na tamtejszym forum oraz w obawie przed osobami właśnie takimi jak te powyżej.
Problemem tutaj może być nowy system, w którym niektórzy się po prostu nie odnajdują (zbyt trudny w porównaniu do "kliknij-zapomnij") lub po prostu brak wiedzy na temat produktu oraz ograniczona wyobraźnia. Sneak Peak prezentował levele 1-22, jednak większośc osób uważa to za mid-game co jest zupełnym błędem. Gra dopiero wówczas nabiera tempa ale niektórym już nie da się dogodzić.

Jak to mówią haters gonna hate a dla mnie to uczta dla oczu i po części praca.

tl;dr - czas na jakąś naukę jeśli zbyt długie. Peace.

Autor:  Neonin [ 21 lut 2012, 16:54 ]
Tytuł: 

Dziękujemy za informacje, cieszymy się że poświęciłeś tyle czasu aby napisać tego merytorycznego posta.
Czy mógłbyś opowiedzieć na dwa pytania?
1. Po co to napisałeś skoro uważasz to forum coś w rodzaju śmietnika a użytkowników za półanalfabetów (a już na pewno debili)
2. Skoro jesteś taki mądry to dlaczego nie jesteś bogaty.

A na koniec ulubione słowo Asmaxa.

Autor:  Goatus [ 21 lut 2012, 16:56 ]
Tytuł: 

Fix napisał(a):
Problemy miała jedynie europejska wersja w trakcie tzw. "sneak peak", który został przeniesiony o siedem dni ze względu na problemy techniczne.


Wersja EU problemy miała również w ostatnim evencie czyli CB1 (ciągłe lagi na PvP serverze). Mijasz się zatem z prawdą.

Fix napisał(a):

System PvP przeszedł testy całkiem pomyślnie,


Bzdura, w EU/US system PvP nie był jeszcze testowany w całości (przynajmniej nie przez szerszą publikę), to co było testowane to ledwie wycinek (PK, Duel, Deathmach) nie było najważniejszego czyli GvG, PvP na większą skale i BG.

Fix napisał(a):

Odnośnie koreańskich opinii, można wziąźć je za wiarygodne, jednak wiadomo o nich od ponach roku. Wiadomo co się stało z TERA w Korei, wiadomo dlaczego tak się stało, dlatego dziwić może człowieka rozsądnego, że widzi takie komentarze,


Dlaczego dziwią cię te komentarze, od tego czy w Korei gra będzie miała powodzenie zależy tak naprawdę czy gra przejdzie na life support i będzie otrzymywała tylko minimalne dodatki czy będzie się dynamicznie rozwijała. Super że devsi sami przyznali że wypuścili grę za wcześnie i obiecali uzupełnić content, tylko że na razie efekty tych prac to wielka niewiadoma, bo nie widziałem nigdzie doniesień że w KR Tera odzyskuje popularność. Jeżeli takie dane posiadasz to się nimi podziel.

Fix napisał(a):

No ale co to ma do naszej wersji? Wersja NA/EU ujrzy światło dzienne wraz z dodatkiem T4 (czwarty dodatek z pięciu).


Źródło poproszę, bez złośliwości to mówię.

Fix napisał(a):
Z całym szacunkiem ale wypowiedzi osób tutaj dobrze pasują do poziomu całego servisu i raczej nijak mają się do rzeczywistości jaką jest fakt, że gra odnosi sukces w Europie i Stanach Zjednoczonych.


Gra nie odnosi jeszcze żadnego sukcesu bo nie została wydana, to że beta i preview eventy są popularne nic jeszcze nie oznacza. O sukcesie będzie można mówić 3-4 miesiące po premierze gdy grze uda się zatrzymać 50% graczy którzy kupili pudełko.

Autor:  Teo [ 21 lut 2012, 17:14 ]
Tytuł: 

ta gra jest płatna ? i czy som prywatne serwery ?

Autor:  Arturnik [ 21 lut 2012, 17:20 ]
Tytuł: 

Ile $$ dostaje sie za takie fanbojowanie?

Autor:  lucky [ 21 lut 2012, 17:32 ]
Tytuł: 

Jesteś chory i jesteś ignorantem.

Każdym swoim postem opluwasz ludzi piszących na tym forum, a sam nie napisałeś nic nowego i tym bardziej konstruktywnego. Nie masz ochoty się zniżać do poziomu użytkowników tego forum, to po prostu na nim nie pisz.

Znam co najmniej kilku osób, które się tutaj udzielają i siedzą w grach MMORPG od kilkunastu grach. Chyba nie powiesz mi, że takie osoby piszą głupoty i nie znają się na rzeczy!? Po prostu każdy widzi, że TERA nie ma w sobie nic innowacyjnego i czeka ją taki sam fail jak kilka innych tytułów, które wyszły w ostatnim czasie.

Może Cię to boleć lub nie, ale jeśli ktoś nie jest wylewny i używa takich słów jak 'fail' i 'crap', to wcale nie oznacza, że pisze śmieci. Napisałeś posta na kilkanaście zdań. I co z tego? Nie napisałeś nic nowego, te informacje w tym temacie przewalały się kilka razy co najmniej.

Nie odpisuj na mojego posta, bo i tak mam w dupie Twoje zdanie. Wracaj skąd przyszedłeś, skoro Ci się tutaj TAK BARDZO nie podoba.

Autor:  szwejos [ 21 lut 2012, 17:32 ]
Tytuł: 

Fix napisał(a):
Niestety nie miałem czasu na przeczytanie wszystkich Waszych śmieci


Jeżeli nie miałeś czasu ani chęci tego czytać to możne po prostu wypierdalaj z tego forum

Ja natomiast miałem czas przeczytać dokładnie twój post i sadze że idealnie pasuje do kogoś opłacanego przez Frogstera, poziom fanboizmu kosmiczny...

Autor:  ShadeKnight [ 21 lut 2012, 17:59 ]
Tytuł: 

DirectC napisał(a):
Deli napisał(a):
najlepsze sa wpisy osob ktore tylko wbily do ledwo 22 lvlu ;D No ale niedlugo bedziemy sie sugerowac jak uprawiac sex czytaja wypowiedzi pojedynczych graczy ;D

Nie mowi, ze nie moze byc fail ale zbyt wczesnie na ocene gry na rynku eu/na

Pierdolenie, jak mam sie nie sugerować failem gry w azji i po zagraniu ciutek w tego megafaila.
Wydawca już wie, ze to będzie fail :)
Nie chcę tutaj przedwcześnie wywoływać paniki lub rozbudzać nadziei. TERA jest grą inną, wymagającą i w pewnych kwestiach radykalną. Wiele osób zatęskni za starszymi i przyswojonymi rozwiązaniami. Dla mnie jednak to spełnienie obietnic – w końcu dostaję produkcję, której muszę się nauczyć i która zaskakuje na każdym kroku. Przełamuje schematy, ale jednocześnie nie staje się dziwacznym zlepkiem przypadkowych pomysłów kogoś, kto stara się odróżnić od reszty.

To zrozumiałe, że autorzy gier tego typu szukają rozwiązań prostych i pasujących wszystkim graczom. Do tej pory jednak te poszukiwania były prowadzone tylko w jednym kierunku. Na szczęście TERA raczej nie pójdzie na tego typu kompromisy. Ma otwarty świat, ale wykorzystuje go inaczej. Ma instancje i robi z nich dobry użytek. Ma pomysł na system walki, który przyprawia konkurentów o zazdrość. Ma uzdolnionych artystów, którzy wkładają w projekty pasję i artyzm. Wymieniać można by długo, ale muszę w końcu odespać te trzygodzinne noce. Bo przy takich grach jak TERA sen naprawdę jest przykrą koniecznością. Czego sobie i Wam życzę w następnych etapach bety. 8)

Autor:  Kabraxis [ 21 lut 2012, 18:00 ]
Tytuł: 

WUT? To chyba z innej bajki wyciete jest. 8)

Autor:  mrynar [ 21 lut 2012, 18:34 ]
Tytuł: 

To chyba o SWTOR!

Autor:  Isengrim [ 21 lut 2012, 18:42 ]
Tytuł: 

O ArcheAge...

Autor:  Kabraxis [ 21 lut 2012, 18:43 ]
Tytuł: 

O The Secret World!


Fajny koncert zyczen :)

Autor:  iniside [ 21 lut 2012, 18:46 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  ShadeKnight [ 21 lut 2012, 18:51 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=z1lgJU_pv8U

A tak na serio to o co drugim MMO przed premierą można pisać takie fanboyowe banialuki, a później max 3 miechy po premierze wszyscy jojczą i plują sobie w brodę, że wydali kasę na kolejny krap.

Autor:  Fix [ 21 lut 2012, 19:25 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Fix napisał(a):
Problemy miała jedynie europejska wersja w trakcie tzw. "sneak peak", który został przeniesiony o siedem dni ze względu na problemy techniczne.


Wersja EU problemy miała również w ostatnim evencie czyli CB1 (ciągłe lagi na PvP serverze). Mijasz się zatem z prawdą.


Lagi są zawsze i wszędzie, nie pisałem o problemach osobistych. Pod względem lagów lepiej wyszło En Masse, to fakt. Tam mniej osób reportowało problem, natomiast ludzie grający zza oceanu w europejską wersję rzadko doznawali pojedynczego laga.

Goatus napisał(a):
Fix napisał(a):

System PvP przeszedł testy całkiem pomyślnie,


Bzdura, w EU/US system PvP nie był jeszcze testowany w całości (przynajmniej nie przez szerszą publikę), to co było testowane to ledwie wycinek (PK, Duel, Deathmach) nie było najważniejszego czyli GvG, PvP na większą skale i BG.


PK, Duel, Deathmatch i GvG były dostępne podczas ostatniej bety i były testowane. PvP na większą skalę również miało miejsce, brakuje jedynie BG oraz dodania penalty system do PK, który ma pojawić się w ostatecznej wersji.
PvP z większą ilością graczy nie przysparzało większych zacięć czy lagów, z tej strony optymalizacja się udała. Jednak w miastach następuje miejscami spadek FPS, co nie miało miejsca podczas poprzednich testów.

Goatus napisał(a):
Fix napisał(a):
Z całym szacunkiem ale wypowiedzi osób tutaj dobrze pasują do poziomu całego servisu i raczej nijak mają się do rzeczywistości jaką jest fakt, że gra odnosi sukces w Europie i Stanach Zjednoczonych.


Gra nie odnosi jeszcze żadnego sukcesu bo nie została wydana, to że beta i preview eventy są popularne nic jeszcze nie oznacza. O sukcesie będzie można mówić 3-4 miesiące po premierze gdy grze uda się zatrzymać 50% graczy którzy kupili pudełko.


Sukces zdobywa się za każdym razem, gdy spełni się oczekiwania producentów. Te są stawiane wraz z postępem robót. Sukcesem możesz uznać wydanie gry, ponieważ takie jest ultimatum. Sukcesem jest działająca beta, ponieważ takie jest ultimatum. Sukces tak jak w sporcie, nie zawsze musi oznaczać wygraną.

Tutaj miałem na myśli opinie ludzi (poważniejszych i mniej poważnych servisów traktujących o grach online i nie tylko). Sukcesem było zainteresowanie z jakim ta gra się spotkała mimo, że kampania reklamowa dość późno się rozpoczęła. Sukcesem jest również zaangażowanie graczy w poprawę tytułu.

Teraz deser.


Neonin napisał(a):
Dziękujemy za informacje, cieszymy się że poświęciłeś tyle czasu aby napisać tego merytorycznego posta.
Czy mógłbyś opowiedzieć na dwa pytania?
1. Po co to napisałeś skoro uważasz to forum coś w rodzaju śmietnika a użytkowników za półanalfabetów (a już na pewno debili)


Proszę o sformułowanie pytania w inny sposób, bardziej trzymający się prawdy oraz realiów dzisiejszego świata. Proszę również, aby pytanie to trzymało poziom dyskusji a także spełniało wymogi współczesnego słuchacza. Wówczas będę w stanie pomóc choć szczerze powiedziawszy koledzy Twoi niezbyt ułatwiają Tobie zadanie.

Neonin napisał(a):
2. Skoro jesteś taki mądry to dlaczego nie jesteś bogaty.


Jestem.
High five.

Autor:  Isengrim [ 21 lut 2012, 19:31 ]
Tytuł: 

Fix napisał(a):
Sukces zdobywa się za każdym razem, gdy spełni się oczekiwania producentów. Te są stawiane wraz z postępem robót. Sukcesem możesz uznać wydanie gry, ponieważ takie jest ultimatum. Sukcesem jest działająca beta, ponieważ takie jest ultimatum. Sukces tak jak w sporcie, nie zawsze musi oznaczać wygraną.

Pewnie, w paraolimpadzie liczy się udział.

Autor:  Arturnik [ 21 lut 2012, 19:38 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
Ile $$ dostaje sie za takie fanbojowanie?

Autor:  Poziomka [ 21 lut 2012, 19:45 ]
Tytuł: 

ma ktos jakies haselko login z gry aby wejsc i zobaczyc co to z ta gra jest?

bo wydawac 70$ jakos na wersje deluxe w ciemno to troche -taki kot w worku:)

Strona 39 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team