parę faktów odnośnie tego filmiku który dałem
- filmik był kręcony na fizyce vq3, nie cpm
- jeżeli zginiesz na jakimkolwiek 'levelu' zaczynasz od samego początku, ćwiczył tylko na zewnętrznym serwerze, więc nei ma mowy o tym, żeby używał noclip aby poćwiczyć od razu najtrudniejsze fragmenty
- typ który to wykonał pracował nad tą mapą parę tygodni, wstawał od kompa tylko parę razy żeby wziąć coś do jedzenia
- parę razy zginął podczas ostatniego skoku, przy dużo 'czystszych' podejściach
- fragment ze streama
http://www.youtube.com/watch?v=ex-QhNOG38steraz parę faktów odnośnie kwestii "dlaczego nie ma defraga w ql, skoro napisano oprogramowanie dla serwerów pod lan (tak) w którym można dodawać dowolną mape"
- movement w ql jest dokładnie taki sam jak w q3, jedyna różnica jest taka, że tolerancja kąta wychylenia myszki aby zrobić strafejump jest większa niż w q3, przez co staje się łatwiejsza, to jedyny powód dla którego mówi się że ql jest "szybszy", natomiast akceleracja jest dokładnie taka sama
- w ql jest ograniczona maksymalna prędkość z jakąsię poruszamy do bodaj 450 ups, w defragu prędkości często przekraczają 1000 ups
- prędkość rakiet jest zmieniona i nikomu nie chce się do tego dostosowywać, po co skoro można dalej działać na defragu q3
to tak gwoli ciekawostki, znalazłem to na starym forum orga, po revampie stare tematy chyba poszły do kosza, napisałem to z głowy, ale dosyć mocno zapadło mi to w pamięć