MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 39 z 162

Autor:  Nukh [ 12 gru 2013, 22:32 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

O ja jebie.

Autor:  Highlander [ 12 gru 2013, 22:49 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

szczena opada. dlatego taki q mogl byc ciekawy z samego movementu.
jestem ciekaw czy kiedykolwiek cos podobnego powstanie, czy cos sie stanie i Quake moze jeszcze pozyje, czy przejdzie do legendy.

btw.
http://www.gamasutra.com/view/news/2067 ... hooter.php
Cliff Bleszinski wants to build an old-school PC arena shooter

Ponoc byl projekt jak PMX ale zdechl i pare innych oraz open arena, xonotic, warsow i mnostwo innych z mniejsza populacja niz cpma...
http://www.fragrr.com/ projekt o ktorym chyba nie wiadomo nic
http://www.wrackgame.com/ - ci goscie maja robic MP do tej gry
Reborn - o ktorym nic nie wiadomo, moze za jakims z tych projektow stoi jednak 2GD?
QL standalone? - tak naprawde jakby sie za to wzieli... to pewnie by bylo best ;p
http://esreality.com/post/2420357/alter ... quakelive/ tu probowali wypisac alternatywy

Obawiam sie mody na old school arena fpsy jak na old school crpgi...

PS. VoDs z DHW2013 na yt http://esreality.com/post/2526028/dream ... 2013-vods/ , final polecam

Autor:  sula [ 12 gru 2013, 23:55 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

kluczmen napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=R4mO88cEA7Q&hd=1


przejście najtrudniejszej mapy z defraga q3

:o :o :o

Autor:  gosti [ 13 gru 2013, 08:52 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Highlander napisał(a):
PS. VoDs z DHW2013 na yt http://esreality.com/post/2526028/dream ... 2013-vods/ , final polecam


A idz w cholere, tych wiesniakow sie sluchac nie da.

Autor:  Highlander [ 13 gru 2013, 09:07 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

e tam ,przesadzasz, a gdyby nie to cale faceit to bylaby w ogole tragedia.

btw. Reborn
http://www.youtube.com/watch?v=LntCzLHv ... age#t=1150

They were paying for artwork in november.
4th version of the engine should be done by january.
kickstarter should be up by the summer.


WIec, albo Reborn, albo Reflex albo Cliff B. ;p jeśli chodzi o nową gre.
Czyli kto pierwszy na kickstarterze i ma bardziej znane osoby za sobą wygrywa ;]

Autor:  kluczmen [ 13 gru 2013, 15:11 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

parę faktów odnośnie tego filmiku który dałem

- filmik był kręcony na fizyce vq3, nie cpm
- jeżeli zginiesz na jakimkolwiek 'levelu' zaczynasz od samego początku, ćwiczył tylko na zewnętrznym serwerze, więc nei ma mowy o tym, żeby używał noclip aby poćwiczyć od razu najtrudniejsze fragmenty
- typ który to wykonał pracował nad tą mapą parę tygodni, wstawał od kompa tylko parę razy żeby wziąć coś do jedzenia
- parę razy zginął podczas ostatniego skoku, przy dużo 'czystszych' podejściach
- fragment ze streama http://www.youtube.com/watch?v=ex-QhNOG38s

teraz parę faktów odnośnie kwestii "dlaczego nie ma defraga w ql, skoro napisano oprogramowanie dla serwerów pod lan (tak) w którym można dodawać dowolną mape"

- movement w ql jest dokładnie taki sam jak w q3, jedyna różnica jest taka, że tolerancja kąta wychylenia myszki aby zrobić strafejump jest większa niż w q3, przez co staje się łatwiejsza, to jedyny powód dla którego mówi się że ql jest "szybszy", natomiast akceleracja jest dokładnie taka sama
- w ql jest ograniczona maksymalna prędkość z jakąsię poruszamy do bodaj 450 ups, w defragu prędkości często przekraczają 1000 ups
- prędkość rakiet jest zmieniona i nikomu nie chce się do tego dostosowywać, po co skoro można dalej działać na defragu q3

to tak gwoli ciekawostki, znalazłem to na starym forum orga, po revampie stare tematy chyba poszły do kosza, napisałem to z głowy, ale dosyć mocno zapadło mi to w pamięć ;)

Autor:  tomugeen [ 13 gru 2013, 17:11 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

wow

<randomowy tekst o graniu na padzie>

Autor:  Farin [ 13 gru 2013, 17:24 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

sula napisał(a):
kluczmen napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=R4mO88cEA7Q&hd=1


przejście najtrudniejszej mapy z defraga q3

:o :o :o

Jaki przechuj!!

Autor:  Junkier [ 13 gru 2013, 17:27 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

tomugeen napisał(a):
wow

<randomowy tekst o graniu na padzie>

irl żołnierz nie byłby w stanie tak skakać

Autor:  candidoser [ 13 gru 2013, 17:33 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

wlasnie, cyrkowe sztuczki

Autor:  Highlander [ 13 gru 2013, 19:07 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

myslalem, ze to cpma, jak nie to ojapierdole ;d

Autor:  Oyci3C [ 14 gru 2013, 12:43 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Jak mogłeś myśleć, że to CPMA? Przecież widać drętwotę vq3 ale i tak pro w chuj.
Chociaż faktycznie mógł na padzie napierdalać, cwaniak jeden.

Autor:  Highlander [ 17 gru 2013, 18:29 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Ojciec, no w sumie racja, ale az tak mni defragi nie kręcą ;]

Można pobierac QL standalone:
http://www.quakelive.com/

Dali w koncu 250 fps. I czy to w ogole na dobre im wyjdzie...
ale wyglada biednie do qlprism... ale ponoc maja byc skrypty dodane.

Autor:  candidoser [ 17 gru 2013, 18:37 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

A powiedz High jak tam ROTT? Zyje jeszcze? Zmienilo sie cos na plus?

Autor:  Highlander [ 17 gru 2013, 18:45 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

ROTTw multi to chyba nie byl żywy ani przez jedną chwile... niestety.
Single player rozpierducha tylko.

Autor:  Highlander [ 19 gru 2013, 14:16 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Reflex:
http://www.youtube.com/watch?v=BMDGO9a7xkQ
Movement prototype and engine test

już widze cpma mapki.

Autor:  candidoser [ 20 gru 2013, 13:34 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

wyglada obiecujaco. Teraz do tego jakas przyzwoita graficzke, ciekawe mapy, zbalansowane bronie... Ciekawe, ktory z tych elementow spierdola;)

Autor:  Highlander [ 20 gru 2013, 14:28 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Mysle, ze grafika/art style albo zróżnicowanie jej może być kłopotliwe i uzależnione od budżetu. Mysle, ze może być ok ale mało zroznicowana.

Problem jest tez taki, ze część woli vq3 movement... bo cpma jest za bardzo +forward... i niby mniej taktyczny itp. bzdety...

Z mapami nie będziesz miał problemu. Nie zauwazyles zajebistego edytora? Możesz zmieniac mape live. A importowanie ich z Q jest ponoc latwe.

Z broniami slyszalem cos albo mnie się wydaje, ze możliwe, ze będą jak w UT, czyli z alt fire, co w sumie brzmi ciekawie i lubiłem w UT.

tu jest wersja 60 fps filmu http://reflexfps.net/60fps.mp4

Autor:  candidoser [ 20 gru 2013, 15:11 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

ja, ja alternate fire zawsze mile widziane. W sumie double strafe tez by mogli dac.

+net code z bf4 :lol: :lol: :lol:

Autor:  Oyci3C [ 20 gru 2013, 15:14 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

vq3 mniej taktyczny... nope, jest retard friendly

Strona 39 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team