MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 39 z 99

Autor:  Xender [ 12 sty 2013, 21:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Zdarzyło mi się że podczas chowania broni głównej do plecaka po prostu zniknęła, okazało się że miałem za mało slotów w plecaku (mniej niż 10). Czy to normalny dla DayZ bug? Zamierzają go naprawić?

Autor:  Oyci3C [ 12 sty 2013, 21:43 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

To bug od zarania dziejów.
Musisz mieć 10 slotów.

Autor:  Xender [ 12 sty 2013, 21:54 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Czy on jest tak głęboko zakorzeniony w kodzie że nie da się go fixnąć czy co z nim jest nie tak 0_0? Nie można jakiegoś warunku dodać, jeśli więcej niż 10? 0_0?

Autor:  Highlander [ 12 sty 2013, 22:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie zastanawiaj sie nad bugami, one po prostu są i tyle. Potraktuj to jako czesc gry ;]

Autor:  Xender [ 12 sty 2013, 22:11 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Taa... takie dodatkowe utrudnienie w survivalu :P
Swoją droga obawiałem się że arma-DayZ może podupaść po premierze standalone ale społeczność wydaje się prężnie rozwijać moda.

Autor:  Oyci3C [ 12 sty 2013, 22:27 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Niech rozwijają ale to bez sensu chociażby z jednego oczywistego powodu: brak dostępu do sourcecode.
Dlatego pewne bugi będą zawsze i pewnych rzeczy w modzie nie będzie nigdy.
Mod umrze śmiercią naturalną sam z siebie.

Autor:  Highlander [ 12 sty 2013, 22:28 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Koleś niekoniecznie wiele bugów moze tak naprawde ocalic zycie.

Autor:  ShadorVD [ 12 sty 2013, 23:48 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
Niech rozwijają ale to bez sensu chociażby z jednego oczywistego powodu: brak dostępu do sourcecode.
Dlatego pewne bugi będą zawsze i pewnych rzeczy w modzie nie będzie nigdy.
Mod umrze śmiercią naturalną sam z siebie.


da fuq? Jak to brak dostepu do sourcecode?

Autor:  Oyci3C [ 13 sty 2013, 00:03 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Przecież rozwijanie samego modu jest oparte o skrypty tylko i wyłącznie.
Jeśli były jakieś patche do Arma 2 nawiązujące do DayZ to pojawiały się dość rzadko.
No chyba, że na forum DayZ czytałem bzdury od Rocketa i tak sobie ściemniał, że w sumie standalone robi dla jaj bo przecież ma full access do Arma 2.
DLATEGO robiony jest standalone, right? Ten jest oparty o sourcecode i pewnie jest branchem Army 2.

Autor:  Ravushimo [ 13 sty 2013, 01:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Developerzy Army2 sie wypowiadali ze nie zamierzaja grzebac w kodzie glownej gry dla jednego moda bo chodz DayZ sciagnal mase graczy to jednak jest sporo innych modow ktore pewna tam popularnosc maja zmienianie pod DayZ moze spieprzyc cos innymi.

Autor:  kamilus [ 13 sty 2013, 01:39 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ravu - przy standalone jest grzebany kod silnika.

Autor:  Ravushimo [ 13 sty 2013, 02:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Gadka tyczyla sie moda i czemu czesc rzeczy jest tak zjebana jak np znikajacy stuff z plecaka bo masz za malo slotow wolnych.

Autor:  ShadorVD [ 13 sty 2013, 09:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
Przecież rozwijanie samego modu jest oparte o skrypty tylko i wyłącznie.


Zgadzam się, jeśli mówimy o rozwijaniu moda przez Rocketa i community.

Oyci3C napisał(a):
Jeśli były jakieś patche do Arma 2 nawiązujące do DayZ to pojawiały się dość rzadko.


Dość rzadko to się pojawiały przed DayZ, po DayZ wychodziły BARDZO często - sprawdź sobie jak często były fixy pre-DayZ. Co oznacza, że Bohemia na rzecz DayZ przyłożyła się do roboty. Podkreślę, Bohemia nie Rocket.

Oyci3C napisał(a):
No chyba, że na forum DayZ czytałem bzdury od Rocketa i tak sobie ściemniał, że w sumie standalone robi dla jaj bo przecież ma full access do Arma 2.


Ale po co prowokujesz? Dobrze wiesz, że w tym temacie masz racje. Rocket w ostatnim info napisał, że początkowo DayZ standalone to miała być Arma 2 z małymi poprawkami pod DayZ a teraz plany się zmieniają i podstawy kodu piszą od nowa... bo chcą aby DayZ było zajebistym produktem.

Dla Ciebie temat jest czarno-biały. A ja to widzę w ten sposób, że pomimo braku dojścia do kodu źródłowego modyfikacje/fixy Army 2 były robione pod DayZ przez ekipę BI a Rocket, jak sam napisałeś zajmował się skryptami. Co się de'facto mocno zmieniło (odczuwalnie) po tym jak BI zrekrutowało Deana.

Autor:  Highlander [ 13 sty 2013, 15:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ciekawostka http://www.moddb.com/mods/stalker-misery

czy dayz bedzie na silniku arma3? czy bedzie mozna modowac Dayz standalone?

Autor:  Xender [ 13 sty 2013, 15:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

gdyby ten stalker miał mp ala dayz :P

Autor:  ShadorVD [ 13 sty 2013, 16:10 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
ciekawostka http://www.moddb.com/mods/stalker-misery

czy dayz bedzie na silniku arma3? czy bedzie mozna modowac Dayz standalone?


DayZ bedzie na silniku ArmA2+

Ale z tego co sie orientuje MOD powinien dzialac tez na Arma3

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 13 sty 2013, 16:22 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Szkoda, bo ten silnik to techniczny koszmar. Trzeba zjechać z ustawieniami mocno, żeby dało się w ogóle grać, a grafa jaka jest wiadomo. Do tego słabe animacje, bugi itp. No ale daje sporo możliwości zwiększania realizmu rozgrywki, których nie trzeba od zera kodować.

Autor:  ShadorVD [ 13 sty 2013, 16:43 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Szkoda, bo ten silnik to techniczny koszmar. Trzeba zjechać z ustawieniami mocno, żeby dało się w ogóle grać, a grafa jaka jest wiadomo. Do tego słabe animacje, bugi itp. No ale daje sporo możliwości zwiększania realizmu rozgrywki, których nie trzeba od zera kodować.


To nie stricte Arma tylko modyfikacja silnika Army i z tego co wiem to wprowadzili poważne zmiany.

We'll see, we'll see.

Autor:  Chrisq [ 13 sty 2013, 17:38 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Skad moge pobrac Arme? Mam kluczyki ale cholera wcielo mi gdzies plytki :(

Autor:  ShadorVD [ 13 sty 2013, 17:55 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Chrisq napisał(a):
Skad moge pobrac Arme? Mam kluczyki ale cholera wcielo mi gdzies plytki :(


probowales doac do steam?

Strona 39 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team