mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 212  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 gru 2014, 22:26 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
candidoser napisał(a):
Taaa, finished, tylko ze z bugami.

no i?


no i to, ze nie jest finished.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2014, 22:56 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):
Nad bugami do gry nie potrzeba pracy 6 miesięcy


łe no jasne, Ty wiesz lepiej przecież.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2014, 23:12 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Nad bugami do gry nie potrzeba pracy 6 miesięcy


łe no jasne, Ty wiesz lepiej przecież.


Na tym etapie gry, skoro w lutym miała być premiera i ponoć gra jest już gotowa, nie wiem jakie by to musiały być błędy, aby trzeba było je naprawiać przez ~6 miesięcy.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 gru 2014, 23:29 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
tczewiak napisał(a):
candidoser napisał(a):
Taaa, finished, tylko ze z bugami.

no i?


no i to, ze nie jest finished.


+1

chociaż w czasach Ubisoftu i EA rzeczywiście można się dziwić, że ktoś sobie zawraca dupę jakimiś bugami.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2014, 23:34 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
chociaż w czasach Ubisoftu i EA rzeczywiście można się dziwić, że ktoś sobie zawraca dupę jakimiś bugami.


No, ale biorąc pod uwagę fakt, że Ubi w mniej niż miesiąc uporało się z dużymi bugami, to nadal nasuwa się pytanie, co to za błędy, że potrzeba 6 miesięcy... Cóż, najlepszy tekst jaki przeczytałem (nie pamiętam czy to ktoś tu napisał, czy na innym forum) to mniej więcej taki, że zagrali w DA:I i było 'o kurwa, jaka nasza gra jest cienka' :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2014, 23:48 
Cytuj  
przy tym wszystkim co zostalo zapowiedziane, sama wielkosc gry... nie wystarcza Wam to by stwierdzic, ze na fixowanie bugow potrzebne bedzie duzo czasu?

no ale moze dla Was przy takim produkcie to easy mode...


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 23 gru 2014, 23:58 
Cytuj  
Macie jakis background w dziedzinie inzynierii kodu czy tak po prostu pierdolicie


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 00:01 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
przy tym wszystkim co zostalo zapowiedziane, sama wielkosc gry... nie wystarcza Wam to by stwierdzic, ze na fixowanie bugow potrzebne bedzie duzo czasu?

no ale moze dla Was przy takim produkcie to easy mode...


A niby takie Unity to mała gra?

Aldatha napisał(a):
Macie jakis background w dziedzinie inzynierii kodu czy tak po prostu pierdolicie


Doświadczenie zawodowe może być?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 00:06 
Cytuj  
mowisz o assgreed unity? i zasadzie czemu ten przyklad podajesz?
z tego co wiem to wyszlo to mega zbugowane, ale jak sie ma to do wieska?


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 00:10 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
mowisz o assgreed unity? i zasadzie czemu ten przyklad podajesz?
z tego co wiem to wyszlo to mega zbugowane, ale jak sie ma to do wieska?


Przeczytaj mój post - 4 posty wyżej.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 00:30 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):

Aldatha napisał(a):
Macie jakis background w dziedzinie inzynierii kodu czy tak po prostu pierdolicie


Doświadczenie zawodowe może być?



no to napisz jak wyglada debugging , wraz z calym flow przy duzych projektach , jestem aspirujacym koderem i chetnie sie czegos naucze


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 00:47 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
no to napisz jak wyglada debugging , wraz z calym flow przy duzych projektach , jestem aspirujacym koderem i chetnie sie czegos naucze


To i tak w dużej mierze zależy od narzędzi. O ile w większości przypadków do programowania używa sią Visual Studio, o tyle na samym level designu, są to wewnętrzne narzędzia. Posługując się przykładem Wiedźmina 2, jako narzędzie masz REDkit. Kolejne pytanie, co to za błędy - czy związane z kodem (np. przenikanie postaci) czy też związane z level designem (np. NPC pojawia się nie w tym miejscu, co powinien). I najważniejsze - mało kiedy programista = level designer. Ja Cię niczego nie nauczę :) jestem kiepski w tłumaczeniu :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 00:55 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
TobiAlex napisał(a):

Aldatha napisał(a):
Macie jakis background w dziedzinie inzynierii kodu czy tak po prostu pierdolicie


Doświadczenie zawodowe może być?



no to napisz jak wyglada debugging , wraz z calym flow przy duzych projektach , jestem aspirujacym koderem i chetnie sie czegos naucze

Sprawdz sobie sam na małym projekcie http://unity3d.com/learn :] Pewnie jak jeden wielki pierdolnik :] Ale w 6 miesięcy to można przepisać jakiś aspekt silnika(np pod next geny)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 01:19 
Cytuj  
a tym 50mb paczem do unity cos zdzialali?

Wedlug mnie trudno to ocenic, wiesiek zdaje sie byc bardzo obszerny, ani nie wiadomo jakie to bledy.
No i CDP Red ma do tego mase ludz czy nie?


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 01:59 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
a tym 50mb paczem do unity cos zdzialali?

Wedlug mnie trudno to ocenic, wiesiek zdaje sie byc bardzo obszerny, ani nie wiadomo jakie to bledy.
No i CDP Red ma do tego mase ludz czy nie?


Oj przecież to takie gdybanie, teorie spiskowe :wink: I tak naprawdę nie dowiemy się o co chodzi (a jak nie wiadomo o co chodzi... to chodzi o pieniądze :] Jednak pozostaje pewien niesmak, w końcu przekładają już drugi raz* No i nie o miesiąc a ponad 3 :(



*Ale i tak nie pobiją Reality Pump i "ich" Raven's Cry :lol: (przynajmniej na razie).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 08:46 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):
Nad bugami do gry nie potrzeba pracy 6 miesięcy, patche wychodzą późno ale to dlatego że mało kto pracuje nad wydaną grą. Pewnie poszło o wydajność na "next-genach".

Masz racje. Troche. I troche nie.
Niemozliwe powiedziec jakie to bugi.

Jestem sie sklonny zgodzic ze pewnie poszlo o wydajnosc na konsolach. W 6 miesiecy nie wymysla i nie zaimplementuja, zadnych nowych magicznym algorytmow do renderowania, wiec, przypuszczam, ze beda ciac kontent na konsolach (;. Oby tylko na konsolach :D.
Ewentualnie gry nie ma jeszcze dosc kontentu i latanie bugow to tylko zaslona dymna.


Oczywiscie w czasie dodatkowego Q&A mozna wykryc dodatkowe bugi, ktorych nikt sie nie spodziewal.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 08:57 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Nad bugami do gry nie potrzeba pracy 6 miesięcy, patche wychodzą późno ale to dlatego że mało kto pracuje nad wydaną grą. Pewnie poszło o wydajność na "next-genach".

Masz racje. Troche. I troche nie.
Niemozliwe powiedziec jakie to bugi.

Jestem sie sklonny zgodzic ze pewnie poszlo o wydajnosc na konsolach. W 6 miesiecy nie wymysla i nie zaimplementuja, zadnych nowych magicznym algorytmow do renderowania, wiec, przypuszczam, ze beda ciac kontent na konsolach (;. Oby tylko na konsolach :D.
Ewentualnie gry nie ma jeszcze dosc kontentu i latanie bugow to tylko zaslona dymna.


Oczywiscie w czasie dodatkowego Q&A mozna wykryc dodatkowe bugi, ktorych nikt sie nie spodziewal.


rotfl, tak pewnie tną content na konsolach i dokładają na PC :lol:
ty inside chyba za bardzo nie rozumiesz nawet co kryje się za słowem content..

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 09:29 
Cytuj  
między innymi assety


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 09:51 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
iniside napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Nad bugami do gry nie potrzeba pracy 6 miesięcy, patche wychodzą późno ale to dlatego że mało kto pracuje nad wydaną grą. Pewnie poszło o wydajność na "next-genach".

Masz racje. Troche. I troche nie.
Niemozliwe powiedziec jakie to bugi.

Jestem sie sklonny zgodzic ze pewnie poszlo o wydajnosc na konsolach. W 6 miesiecy nie wymysla i nie zaimplementuja, zadnych nowych magicznym algorytmow do renderowania, wiec, przypuszczam, ze beda ciac kontent na konsolach (;. Oby tylko na konsolach :D.
Ewentualnie gry nie ma jeszcze dosc kontentu i latanie bugow to tylko zaslona dymna.


Oczywiscie w czasie dodatkowego Q&A mozna wykryc dodatkowe bugi, ktorych nikt sie nie spodziewal.



rotfl, tak pewnie tną content na konsolach i dokładają na PC :lol:
ty inside chyba za bardzo nie rozumiesz nawet co kryje się za słowem content..

Meshe, tekstury, etc. Ciac oznacza, ze bedzie gorszej jakosci, nizsza rodzielczosc, mniej polygonow.

Pewnie bedzie mniejszy dystans renderowania, mniej zapchane mapy itd.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 09:54 
Cytuj  
rotfl, A na PC pewnie graficy pracują nad nowymi teksturami o większej rozdzielczości!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 212  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.