MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42461
Strona 39 z 212

Autor:  candidoser [ 23 gru 2014, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

tczewiak napisał(a):
candidoser napisał(a):
Taaa, finished, tylko ze z bugami.

no i?


no i to, ze nie jest finished.

Autor:  Sobtainer [ 23 gru 2014, 22:56 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Bahamut napisał(a):
Nad bugami do gry nie potrzeba pracy 6 miesięcy


łe no jasne, Ty wiesz lepiej przecież.

Autor:  TobiAlex [ 23 gru 2014, 23:12 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sobtainer napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Nad bugami do gry nie potrzeba pracy 6 miesięcy


łe no jasne, Ty wiesz lepiej przecież.


Na tym etapie gry, skoro w lutym miała być premiera i ponoć gra jest już gotowa, nie wiem jakie by to musiały być błędy, aby trzeba było je naprawiać przez ~6 miesięcy.

Autor:  Mark24 [ 23 gru 2014, 23:29 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

candidoser napisał(a):
tczewiak napisał(a):
candidoser napisał(a):
Taaa, finished, tylko ze z bugami.

no i?


no i to, ze nie jest finished.


+1

chociaż w czasach Ubisoftu i EA rzeczywiście można się dziwić, że ktoś sobie zawraca dupę jakimiś bugami.

Autor:  TobiAlex [ 23 gru 2014, 23:34 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Mark24 napisał(a):
chociaż w czasach Ubisoftu i EA rzeczywiście można się dziwić, że ktoś sobie zawraca dupę jakimiś bugami.


No, ale biorąc pod uwagę fakt, że Ubi w mniej niż miesiąc uporało się z dużymi bugami, to nadal nasuwa się pytanie, co to za błędy, że potrzeba 6 miesięcy... Cóż, najlepszy tekst jaki przeczytałem (nie pamiętam czy to ktoś tu napisał, czy na innym forum) to mniej więcej taki, że zagrali w DA:I i było 'o kurwa, jaka nasza gra jest cienka' :lol:

Autor:  Highlander [ 23 gru 2014, 23:48 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

przy tym wszystkim co zostalo zapowiedziane, sama wielkosc gry... nie wystarcza Wam to by stwierdzic, ze na fixowanie bugow potrzebne bedzie duzo czasu?

no ale moze dla Was przy takim produkcie to easy mode...

Autor:  Aldatha [ 23 gru 2014, 23:58 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Macie jakis background w dziedzinie inzynierii kodu czy tak po prostu pierdolicie

Autor:  TobiAlex [ 24 gru 2014, 00:01 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Highlander napisał(a):
przy tym wszystkim co zostalo zapowiedziane, sama wielkosc gry... nie wystarcza Wam to by stwierdzic, ze na fixowanie bugow potrzebne bedzie duzo czasu?

no ale moze dla Was przy takim produkcie to easy mode...


A niby takie Unity to mała gra?

Aldatha napisał(a):
Macie jakis background w dziedzinie inzynierii kodu czy tak po prostu pierdolicie


Doświadczenie zawodowe może być?

Autor:  Highlander [ 24 gru 2014, 00:06 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

mowisz o assgreed unity? i zasadzie czemu ten przyklad podajesz?
z tego co wiem to wyszlo to mega zbugowane, ale jak sie ma to do wieska?

Autor:  TobiAlex [ 24 gru 2014, 00:10 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Highlander napisał(a):
mowisz o assgreed unity? i zasadzie czemu ten przyklad podajesz?
z tego co wiem to wyszlo to mega zbugowane, ale jak sie ma to do wieska?


Przeczytaj mój post - 4 posty wyżej.

Autor:  Aldatha [ 24 gru 2014, 00:30 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

TobiAlex napisał(a):

Aldatha napisał(a):
Macie jakis background w dziedzinie inzynierii kodu czy tak po prostu pierdolicie


Doświadczenie zawodowe może być?



no to napisz jak wyglada debugging , wraz z calym flow przy duzych projektach , jestem aspirujacym koderem i chetnie sie czegos naucze

Autor:  TobiAlex [ 24 gru 2014, 00:47 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Aldatha napisał(a):
no to napisz jak wyglada debugging , wraz z calym flow przy duzych projektach , jestem aspirujacym koderem i chetnie sie czegos naucze


To i tak w dużej mierze zależy od narzędzi. O ile w większości przypadków do programowania używa sią Visual Studio, o tyle na samym level designu, są to wewnętrzne narzędzia. Posługując się przykładem Wiedźmina 2, jako narzędzie masz REDkit. Kolejne pytanie, co to za błędy - czy związane z kodem (np. przenikanie postaci) czy też związane z level designem (np. NPC pojawia się nie w tym miejscu, co powinien). I najważniejsze - mało kiedy programista = level designer. Ja Cię niczego nie nauczę :) jestem kiepski w tłumaczeniu :lol:

Autor:  Bahamut [ 24 gru 2014, 00:55 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Aldatha napisał(a):
TobiAlex napisał(a):

Aldatha napisał(a):
Macie jakis background w dziedzinie inzynierii kodu czy tak po prostu pierdolicie


Doświadczenie zawodowe może być?



no to napisz jak wyglada debugging , wraz z calym flow przy duzych projektach , jestem aspirujacym koderem i chetnie sie czegos naucze

Sprawdz sobie sam na małym projekcie http://unity3d.com/learn :] Pewnie jak jeden wielki pierdolnik :] Ale w 6 miesięcy to można przepisać jakiś aspekt silnika(np pod next geny)

Autor:  Highlander [ 24 gru 2014, 01:19 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

a tym 50mb paczem do unity cos zdzialali?

Wedlug mnie trudno to ocenic, wiesiek zdaje sie byc bardzo obszerny, ani nie wiadomo jakie to bledy.
No i CDP Red ma do tego mase ludz czy nie?

Autor:  TobiAlex [ 24 gru 2014, 01:59 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Highlander napisał(a):
a tym 50mb paczem do unity cos zdzialali?

Wedlug mnie trudno to ocenic, wiesiek zdaje sie byc bardzo obszerny, ani nie wiadomo jakie to bledy.
No i CDP Red ma do tego mase ludz czy nie?


Oj przecież to takie gdybanie, teorie spiskowe :wink: I tak naprawdę nie dowiemy się o co chodzi (a jak nie wiadomo o co chodzi... to chodzi o pieniądze :] Jednak pozostaje pewien niesmak, w końcu przekładają już drugi raz* No i nie o miesiąc a ponad 3 :(



*Ale i tak nie pobiją Reality Pump i "ich" Raven's Cry :lol: (przynajmniej na razie).

Autor:  iniside [ 24 gru 2014, 08:46 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Bahamut napisał(a):
Nad bugami do gry nie potrzeba pracy 6 miesięcy, patche wychodzą późno ale to dlatego że mało kto pracuje nad wydaną grą. Pewnie poszło o wydajność na "next-genach".

Masz racje. Troche. I troche nie.
Niemozliwe powiedziec jakie to bugi.

Jestem sie sklonny zgodzic ze pewnie poszlo o wydajnosc na konsolach. W 6 miesiecy nie wymysla i nie zaimplementuja, zadnych nowych magicznym algorytmow do renderowania, wiec, przypuszczam, ze beda ciac kontent na konsolach (;. Oby tylko na konsolach :D.
Ewentualnie gry nie ma jeszcze dosc kontentu i latanie bugow to tylko zaslona dymna.


Oczywiscie w czasie dodatkowego Q&A mozna wykryc dodatkowe bugi, ktorych nikt sie nie spodziewal.

Autor:  Mark24 [ 24 gru 2014, 08:57 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

iniside napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Nad bugami do gry nie potrzeba pracy 6 miesięcy, patche wychodzą późno ale to dlatego że mało kto pracuje nad wydaną grą. Pewnie poszło o wydajność na "next-genach".

Masz racje. Troche. I troche nie.
Niemozliwe powiedziec jakie to bugi.

Jestem sie sklonny zgodzic ze pewnie poszlo o wydajnosc na konsolach. W 6 miesiecy nie wymysla i nie zaimplementuja, zadnych nowych magicznym algorytmow do renderowania, wiec, przypuszczam, ze beda ciac kontent na konsolach (;. Oby tylko na konsolach :D.
Ewentualnie gry nie ma jeszcze dosc kontentu i latanie bugow to tylko zaslona dymna.


Oczywiscie w czasie dodatkowego Q&A mozna wykryc dodatkowe bugi, ktorych nikt sie nie spodziewal.


rotfl, tak pewnie tną content na konsolach i dokładają na PC :lol:
ty inside chyba za bardzo nie rozumiesz nawet co kryje się za słowem content..

Autor:  kamilus [ 24 gru 2014, 09:29 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

między innymi assety

Autor:  iniside [ 24 gru 2014, 09:51 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Mark24 napisał(a):
iniside napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Nad bugami do gry nie potrzeba pracy 6 miesięcy, patche wychodzą późno ale to dlatego że mało kto pracuje nad wydaną grą. Pewnie poszło o wydajność na "next-genach".

Masz racje. Troche. I troche nie.
Niemozliwe powiedziec jakie to bugi.

Jestem sie sklonny zgodzic ze pewnie poszlo o wydajnosc na konsolach. W 6 miesiecy nie wymysla i nie zaimplementuja, zadnych nowych magicznym algorytmow do renderowania, wiec, przypuszczam, ze beda ciac kontent na konsolach (;. Oby tylko na konsolach :D.
Ewentualnie gry nie ma jeszcze dosc kontentu i latanie bugow to tylko zaslona dymna.


Oczywiscie w czasie dodatkowego Q&A mozna wykryc dodatkowe bugi, ktorych nikt sie nie spodziewal.



rotfl, tak pewnie tną content na konsolach i dokładają na PC :lol:
ty inside chyba za bardzo nie rozumiesz nawet co kryje się za słowem content..

Meshe, tekstury, etc. Ciac oznacza, ze bedzie gorszej jakosci, nizsza rodzielczosc, mniej polygonow.

Pewnie bedzie mniejszy dystans renderowania, mniej zapchane mapy itd.

Autor:  Mark24 [ 24 gru 2014, 09:54 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

rotfl, A na PC pewnie graficy pracują nad nowymi teksturami o większej rozdzielczości!

Strona 39 z 212 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team