MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wasteland 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42509
Strona 39 z 40

Autor:  ShadorVD [ 12 paź 2014, 19:50 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Stobek napisał(a):
Znikających postaci i tekstur to wogóle niemiałem. Problem był z questami i i ich triggerami. A to tylko w drugiej połowie LA


No ja z teksturami tez w ogole problemow nie mam a co do questow to chyba raz mi sie trigger nie odpalil u Kolejarzy.

Autor:  meterrr [ 13 paź 2014, 17:06 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Hi , here is warewolf wally , fuck you desert rangers
fuuuuuuuuuuuuuuuuck you

lol :D:D:D:D:D

Autor:  ShadorVD [ 13 paź 2014, 19:34 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

@up

Whahahahahah dokładnie! Czapki z glow za te wiazanke :D

Autor:  zaboleq [ 13 paź 2014, 20:45 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Shador von Dal napisał(a):
@up

Whahahahahah dokładnie! Czapki z glow za te wiazanke :D


Skąd to:)?

Autor:  ShadorVD [ 13 paź 2014, 20:59 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

W zależności od Twoich poczynań może odpalić się w Damoncie.

Autor:  warhameron [ 13 paź 2014, 22:40 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Patch 2 is here! This update brings over 4300 words' worth of changes and improvements, but we expect most of you will want the most important bits, so here they are!

Highlights

- Large amount of memory optimizations, particularly with audio, to improve performance and stability on lower-spec systems and 32-bit operating systems.
- Fixed enemy “unlimited AP” movement bug that allowed them to sometimes move much farther than intended.
- Extensive improvements and fixes to California questlines, particularly in Hollywood and Griffith Park. May require you to load an older save file before Hollywood to fully benefit.
- Added a travel speed toggle to the world map, allowing you to zip and zoom around if you so please (doesn't affect encounters, only travel speed).
- Added a new UI when CNPCs are recruited. This lets you more easily compare their stats and choose to dismiss one when a new one offers to join.
- Custom portraits will now work correctly when Windows account username contains non-English characters.
- Added support for "Very Large" text.
- Added 50 messages to load screens containing gameplay hints and tips.
- Loading now continues when the game is tabbed out, and pauses after finishing.
- Further UI fixes and improvements, such as new and correctly used icons.
- Many localization updates and bug fixes across all languages.

For full release notes, please see: http://wastelandrpg.tumblr.com/post/999 ... ease-notes

Autor:  ShadorVD [ 14 paź 2014, 08:21 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Pomijając fixy, ten punkt jest świetny:

warhameron napisał(a):
- Added a new UI when CNPCs are recruited. This lets you more easily compare their stats and choose to dismiss one when a new one offers to join.

Autor:  zaboleq [ 14 paź 2014, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

warhameron napisał(a):
- Fixed enemy “unlimited AP” movement bug that allowed them to sometimes move much farther than intended.


Hehehe a ja się dziwię czemu mnie kolesie w wiezieniu pojechali :E. Jeden ziomek mi cały team wystrzelał :(.

Autor:  ShadorVD [ 14 paź 2014, 10:30 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

@up

Wlazłeś już do więzienia?

Autor:  zaboleq [ 14 paź 2014, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Shador von Dal napisał(a):
@up

Wlazłeś już do więzienia?


Chodziło mi o lokacje z więzieniem ;).

Autor:  Serart [ 16 paź 2014, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

No patche są, urlopik mały jest. Jak do tej pory ( doszedłem do Więzienia ) - najlepsza gra dla mnie od dobrych x lat. Zobaczymy co dalej. Polecam.

Autor:  Ravushimo [ 6 lis 2014, 01:15 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Spory patch wyszedl -> http://steamcommunity.com/app/240760/di ... 551999479/

Autor:  warhameron [ 27 lut 2015, 20:11 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

http://www.gamewatcher.com/news/2015-27 ... or-modding

Mały wypas.

Autor:  ShadorVD [ 1 mar 2015, 11:28 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Hehe a na skrinszocie Rodia w której właśnie jestem.

Swoją droga uratowałem burmistrza a on tu coś mówi o chorobie której nie udało mi się uleczyć... z tym, że nikt mi nic nt. choroby nie powiedział :/

Autor:  ShadorVD [ 8 mar 2015, 18:19 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

O kurwa... zaczęło się wszystko tak pięknie układać a tu taka akcja z Manierytami na statku... normalnie masakra :) A do tego mam wrażenie, że nieźle podkręcili grafikę w tej grze i niektóre lokacje są faktycznie... ładne :)

Autor:  Mendol [ 31 mar 2015, 21:39 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

a kiedy ten update na unity5 ma byc?
grajac w poe, znowu nabralem ochoty na w2.

Autor:  ShadorVD [ 1 kwi 2015, 07:31 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Nie ma ETA.

Jedyne co ludziki piszą w sieci to coś takiego:

Cytuj:
Since the PS and XBox versions with improved graphics and new combat mechanics are released towards "end of the summer" I expect the PC update to be released at the same time.


Muszę poczytać nt. zmiany w combat mechanics.

Autor:  Atherius [ 1 kwi 2015, 10:20 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Ale to mają zmienić się tylko bebechy silnika czy grafika i inne rzeczy też?

Autor:  ShadorVD [ 1 kwi 2015, 11:24 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Bebechy, grafika i inne rzeczy też z tego co wyczytałem.

Autor:  Atherius [ 1 kwi 2015, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

No to fajnie, może jak też kiedyś grę dokończę, bo gdzieś w 50% utknąłem i mnie zmuliło.

Strona 39 z 40 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team