MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grac, tylko w co? - Archiwum #1 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670 |
Strona 381 z 522 |
Autor: | tiomor [ 28 sty 2011, 10:19 ] |
Tytuł: | |
Mac napisał(a): Lada moment ma sie pojawic patch (juz drugi od premiery, ktora byla wczoraj, wiec panowie z Paradox mocno cisna zeby dalo sie bezstresowo grac).
Akurat cecha paradoxu jest doslownie sranie patchami beta, alfa sreta na prawo i lewo co chwile(patrz EU i HoI:P). Za bardzo bym sie nie nastawial ze przez pierwsze 10 patchy cos istotnego poprawia ![]() |
Autor: | iniside [ 28 sty 2011, 10:21 ] |
Tytuł: | |
ubeck napisał(a): hehe, to zapytam tak: jak tam campowanie (mapy byly duze, sprzyjajace campowaniu?), dynamika rozgrywki?
Mapy do Power Struggle byly duze. Naprawde duze. Wieksze niz BC2. Czy sprzyjajce campowaniu ? Nie wiem. Teraz graja juz tylko ludzie ktorzy by mogli po tych mapach z zamknietymi oczami chodzic ;/. Ogolnie mi sie multi podobalo.. To cos pomiedzy grami Multi z powiedzmy 2005/6 a Bad Company 2. |
Autor: | ubeck [ 28 sty 2011, 10:26 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): To cos pomiedzy grami Multi z powiedzmy 2005/6 a Bad Company 2.
Ok, to moze bedzie to mialo rece i nogi. Bo campowania nie cierpie. |
Autor: | zaboleq [ 28 sty 2011, 10:31 ] |
Tytuł: | |
Dead space 2 poki co lepszy od jedynki ale gralem tylko godzine ![]() Ktos moze sie wypowiedziec o dungeons?? |
Autor: | Goatus [ 28 sty 2011, 14:38 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Ktos moze sie wypowiedziec o dungeons??
Tragedia IMO. Odnoszę wrażenie że twórcy tej gierki mimo że praktycznie żywcem skopiowali całego Dungeon Keepera, kompletnie nie pojmują dlaczego był on tak grywalny. Prosty pomysł udziwnili do granic absurdu i wyszło im coś co jest dla mnie przynajmniej niegrywalne, po prostu nie daje to funu w ogóle. No i dochodzi jeszcze jakość wykonania (grafika głównie), coś takiego mogę zaakceptować w gierce za 5-10e ale nie w cenie 25e WTH... |
Autor: | koci [ 28 sty 2011, 16:44 ] |
Tytuł: | |
Poszukuje gry na multi 2 osoby typu Shank albo nawet ten dungeon defender. Cos przy czym mozna posiedziec godzine dziennie przy piwku. Znam mase takich gier na konsole ale niestety praktycznie zero na PCta : / |
Autor: | Dana [ 28 sty 2011, 16:51 ] |
Tytuł: | |
http://store.steampowered.com/app/42910/ |
Autor: | Mac [ 28 sty 2011, 17:10 ] |
Tytuł: | |
Magicka tak jak pisalem wczesniej jest mocno zbugowana i multi jest raczej niegrywalne z tego powodu. Ale sam pomysl jest zajebisty i w single da rade grac bez wiekszych problemow. Przy tempie w jakim wypuszczaja patche, jest szansa na naprawienie wiekszosci niedogodnosci w ciagu kilku(nastu) dni. |
Autor: | koci [ 28 sty 2011, 17:13 ] |
Tytuł: | |
A cos oprocz tego? ![]() |
Autor: | Gokulo [ 28 sty 2011, 18:12 ] |
Tytuł: | |
Deathspank? :P |
Autor: | Keii [ 28 sty 2011, 18:27 ] |
Tytuł: | |
Magicka Update 3 info: Cytuj: Fixed issues/bugs
- UPnP will no longer crash the game. - Lack of playable avatar will no longer crash the game. - Improved reports on disconnect and connection failed. - Game crash on startup due to old gamer with long name fixed. - Game terminates properly on crash. - Save data wipe bug on multiplayer disconnect fixed. - Boss crashes in Chapter 6 and 12 fixed. - Servers limited to 4 simultaneous steam users. - Players that have not selected a slot when the game starts is kicked. - Server browser no longer displays games of a different version. - Version miss match check. - No longer possible to bounce between islands in Chapter 6 - Fixed interrupted dialog from Vlad in Chapter 6. - Fixed trigger sequence in Chapter 9. - Chapter 12 boss damage texture added. - Fixed a bug where a client was locked in an animation. - Delayed message from steam no longer forces player into game. - Challenges are now playable using the French version New features/balancing - Added version number in menu. - Added server password. (player requested feature) - Default undie-time changed to 0.5s (Staff of the Dead) Known Issues - Beam spells merging sometimes crashes game with stack overflow (for real) - Chat still awkwardly positioned. - Self-shields sometimes get out of sync - Players are still able to have multiple summons - Server list sorting not implemented - Network congestion on high ping (>400ms) connections still problematic. - Game stutters slightly on some systems despite good performance (cause known, fix pending) - Steam attempts to install XNA framework every time game is launched or rare occasion - Game sometimes hogs uplink bandwidth - (Being researched) Ktoś kupił? Bo zastanawiam się, czy brać. |
Autor: | Mac [ 28 sty 2011, 18:38 ] |
Tytuł: | |
Ja kupilem. Warto wg mnie, nowatorski system magii i fajny gameplay. Tylko trzeba troche cierpliwosci zeby zwalczyc/przeczekac bugi. Na dzis wieczor zapowiedziany jest kolejny patch. http://www.twitter.com/magickagame |
Autor: | Dana [ 28 sty 2011, 18:43 ] |
Tytuł: | |
A to hói, też kupię. Choć martwi mnie na jak długo starczy contentu. |
Autor: | RufeN [ 28 sty 2011, 21:02 ] |
Tytuł: | |
ktos wie dlaczego mi w magicka'e nie dzialaja macra wbijane przez g15? ;/ |
Autor: | iniside [ 28 sty 2011, 21:08 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): A to hói, też kupię. Choć martwi mnie na jak długo starczy contentu.
Fajna gra przez piersze 30 minut. Potem zaczyna wiać nudą.. |
Autor: | zaboleq [ 28 sty 2011, 22:03 ] |
Tytuł: | |
Może ktoś wie, czemu nadal w Dead Space 2 musze używać amerykańskiego proxy, żeby gra mi się nie pluła o datę premiery skoro premiera była dzisiaj :F?? Jak nie używam proxy to gra wisi w nieskończoność (nie sprawdza daty ale po prostu sie nie odpala...). |
Autor: | Dana [ 29 sty 2011, 00:44 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Dana napisał(a): A to hói, też kupię. Choć martwi mnie na jak długo starczy contentu. Fajna gra przez piersze 30 minut. Potem zaczyna wiać nudą.. No i już wklepywałem numer karty, przeczytałem twojego posta i mi się odechciało ![]() Może trzeba obadać Monday Night Combat. |
Autor: | iniside [ 29 sty 2011, 00:58 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): iniside napisał(a): Dana napisał(a): A to hói, też kupię. Choć martwi mnie na jak długo starczy contentu. Fajna gra przez piersze 30 minut. Potem zaczyna wiać nudą.. No i już wklepywałem numer karty, przeczytałem twojego posta i mi się odechciało ![]() Może trzeba obadać Monday Night Combat. Zeby nie bylo ze tylko marudze, to system czarow jest fajny.. Przez pierwsze 30 minut. Potem nagle sie zauwaza, ze w gruncie rzeczy tych kombinacji nie ma tak duzo, i po dluzszym kontekcie nie jest takie fajne, jak na papierze. Pozatym przechodzenie tego to cos na zasdzie wchodzenie do kolejnych pokoi, czyszczenie z mobow, nastepny pokoj, i tak wkolo ;/. |
Autor: | raggnarok [ 29 sty 2011, 02:11 ] |
Tytuł: | |
Dead Space 2 - dopiero zaczalem, ale juz mi sie podoba ![]() ![]() |
Autor: | Atherius [ 29 sty 2011, 10:44 ] |
Tytuł: | |
W porty z konsol najlepiej grać na... padzie. :] |
Strona 381 z 522 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |