MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grac, tylko w co? - Archiwum #1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670
Strona 381 z 522

Autor:  tiomor [ 28 sty 2011, 10:19 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
Lada moment ma sie pojawic patch (juz drugi od premiery, ktora byla wczoraj, wiec panowie z Paradox mocno cisna zeby dalo sie bezstresowo grac).

Akurat cecha paradoxu jest doslownie sranie patchami beta, alfa sreta na prawo i lewo co chwile(patrz EU i HoI:P). Za bardzo bym sie nie nastawial ze przez pierwsze 10 patchy cos istotnego poprawia :D

Autor:  iniside [ 28 sty 2011, 10:21 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
hehe, to zapytam tak: jak tam campowanie (mapy byly duze, sprzyjajace campowaniu?), dynamika rozgrywki?

Mapy do Power Struggle byly duze. Naprawde duze. Wieksze niz BC2.
Czy sprzyjajce campowaniu ? Nie wiem. Teraz graja juz tylko ludzie ktorzy by mogli po tych mapach z zamknietymi oczami chodzic ;/.

Ogolnie mi sie multi podobalo.. To cos pomiedzy grami Multi z powiedzmy 2005/6 a Bad Company 2.

Autor:  ubeck [ 28 sty 2011, 10:26 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
To cos pomiedzy grami Multi z powiedzmy 2005/6 a Bad Company 2.


Ok, to moze bedzie to mialo rece i nogi. Bo campowania nie cierpie.

Autor:  zaboleq [ 28 sty 2011, 10:31 ]
Tytuł: 

Dead space 2 poki co lepszy od jedynki ale gralem tylko godzine :).

Ktos moze sie wypowiedziec o dungeons??

Autor:  Goatus [ 28 sty 2011, 14:38 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Ktos moze sie wypowiedziec o dungeons??


Tragedia IMO.
Odnoszę wrażenie że twórcy tej gierki mimo że praktycznie żywcem skopiowali całego Dungeon Keepera, kompletnie nie pojmują dlaczego był on tak grywalny. Prosty pomysł udziwnili do granic absurdu i wyszło im coś co jest dla mnie przynajmniej niegrywalne, po prostu nie daje to funu w ogóle.

No i dochodzi jeszcze jakość wykonania (grafika głównie), coś takiego mogę zaakceptować w gierce za 5-10e ale nie w cenie 25e WTH...

Autor:  koci [ 28 sty 2011, 16:44 ]
Tytuł: 

Poszukuje gry na multi 2 osoby typu Shank albo nawet ten dungeon defender. Cos przy czym mozna posiedziec godzine dziennie przy piwku. Znam mase takich gier na konsole ale niestety praktycznie zero na PCta : /

Autor:  Dana [ 28 sty 2011, 16:51 ]
Tytuł: 

http://store.steampowered.com/app/42910/

Autor:  Mac [ 28 sty 2011, 17:10 ]
Tytuł: 

Magicka tak jak pisalem wczesniej jest mocno zbugowana i multi jest raczej niegrywalne z tego powodu. Ale sam pomysl jest zajebisty i w single da rade grac bez wiekszych problemow.
Przy tempie w jakim wypuszczaja patche, jest szansa na naprawienie wiekszosci niedogodnosci w ciagu kilku(nastu) dni.

Autor:  koci [ 28 sty 2011, 17:13 ]
Tytuł: 

A cos oprocz tego? :P

Autor:  Gokulo [ 28 sty 2011, 18:12 ]
Tytuł: 

Deathspank? :P

Autor:  Keii [ 28 sty 2011, 18:27 ]
Tytuł: 

Magicka Update 3 info:
Cytuj:
Fixed issues/bugs

- UPnP will no longer crash the game.
- Lack of playable avatar will no longer crash the game.
- Improved reports on disconnect and connection failed.
- Game crash on startup due to old gamer with long name fixed.
- Game terminates properly on crash.
- Save data wipe bug on multiplayer disconnect fixed.
- Boss crashes in Chapter 6 and 12 fixed.
- Servers limited to 4 simultaneous steam users.
- Players that have not selected a slot when the game starts is kicked.
- Server browser no longer displays games of a different version.
- Version miss match check.
- No longer possible to bounce between islands in Chapter 6
- Fixed interrupted dialog from Vlad in Chapter 6.
- Fixed trigger sequence in Chapter 9.
- Chapter 12 boss damage texture added.
- Fixed a bug where a client was locked in an animation.
- Delayed message from steam no longer forces player into game.
- Challenges are now playable using the French version

New features/balancing

- Added version number in menu.
- Added server password. (player requested feature)
- Default undie-time changed to 0.5s (Staff of the Dead)

Known Issues

- Beam spells merging sometimes crashes game with stack overflow (for real)
- Chat still awkwardly positioned.
- Self-shields sometimes get out of sync
- Players are still able to have multiple summons
- Server list sorting not implemented
- Network congestion on high ping (>400ms) connections still problematic.
- Game stutters slightly on some systems despite good performance (cause known, fix pending)
- Steam attempts to install XNA framework every time game is launched or rare occasion
- Game sometimes hogs uplink bandwidth - (Being researched)

Ktoś kupił? Bo zastanawiam się, czy brać.

Autor:  Mac [ 28 sty 2011, 18:38 ]
Tytuł: 

Ja kupilem. Warto wg mnie, nowatorski system magii i fajny gameplay. Tylko trzeba troche cierpliwosci zeby zwalczyc/przeczekac bugi.

Na dzis wieczor zapowiedziany jest kolejny patch.
http://www.twitter.com/magickagame

Autor:  Dana [ 28 sty 2011, 18:43 ]
Tytuł: 

A to hói, też kupię. Choć martwi mnie na jak długo starczy contentu.

Autor:  RufeN [ 28 sty 2011, 21:02 ]
Tytuł: 

ktos wie dlaczego mi w magicka'e nie dzialaja macra wbijane przez g15? ;/

Autor:  iniside [ 28 sty 2011, 21:08 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
A to hói, też kupię. Choć martwi mnie na jak długo starczy contentu.

Fajna gra przez piersze 30 minut. Potem zaczyna wiać nudą..

Autor:  zaboleq [ 28 sty 2011, 22:03 ]
Tytuł: 

Może ktoś wie, czemu nadal w Dead Space 2 musze używać amerykańskiego proxy, żeby gra mi się nie pluła o datę premiery skoro premiera była dzisiaj :F?? Jak nie używam proxy to gra wisi w nieskończoność (nie sprawdza daty ale po prostu sie nie odpala...).

Autor:  Dana [ 29 sty 2011, 00:44 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Dana napisał(a):
A to hói, też kupię. Choć martwi mnie na jak długo starczy contentu.

Fajna gra przez piersze 30 minut. Potem zaczyna wiać nudą..


No i już wklepywałem numer karty, przeczytałem twojego posta i mi się odechciało :D

Może trzeba obadać Monday Night Combat.

Autor:  iniside [ 29 sty 2011, 00:58 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
iniside napisał(a):
Dana napisał(a):
A to hói, też kupię. Choć martwi mnie na jak długo starczy contentu.

Fajna gra przez piersze 30 minut. Potem zaczyna wiać nudą..


No i już wklepywałem numer karty, przeczytałem twojego posta i mi się odechciało :D

Może trzeba obadać Monday Night Combat.

Zeby nie bylo ze tylko marudze, to system czarow jest fajny.. Przez pierwsze 30 minut. Potem nagle sie zauwaza, ze w gruncie rzeczy tych kombinacji nie ma tak duzo, i po dluzszym kontekcie nie jest takie fajne, jak na papierze.
Pozatym przechodzenie tego to cos na zasdzie wchodzenie do kolejnych pokoi, czyszczenie z mobow, nastepny pokoj, i tak wkolo ;/.

Autor:  raggnarok [ 29 sty 2011, 02:11 ]
Tytuł: 

Dead Space 2 - dopiero zaczalem, ale juz mi sie podoba :) Jedynki nie przeszedlem ze wzgledu na tragiczne sterowanie mycha, ale DS2 juz ten blad naprawia i na pewno mnie postraszy dluzej :)

Autor:  Atherius [ 29 sty 2011, 10:44 ]
Tytuł: 

W porty z konsol najlepiej grać na... padzie. :]

Strona 381 z 522 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team