MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grac, tylko w co? - Archiwum #1 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670 |
Strona 382 z 522 |
Autor: | WithnesS [ 29 sty 2011, 10:49 ] |
Tytuł: | |
Nie czuję tego hype'a na Dead Space'a :< Wcale mnie ta gra nie straszy, a jako shooter jest średnia. A szkoda, bo "świat" ma zajebisty... |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 29 sty 2011, 10:51 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Dead Space 2 - dopiero zaczalem, ale juz mi sie podoba
![]() ![]() Mnie ten sam element zniechecil. Niestety w dwojce ponoc gra polega juz tylko na: ciagle do przodu, dojdz do drzwi, zabij potwory, idz dalej. Oczywiscie recenzentowi to zupelnie nie przeszkadzalo i dal 9/10. |
Autor: | WinterS [ 29 sty 2011, 10:55 ] |
Tytuł: | |
niby trochę za bardzo shooterowo, ale i tak noc + słuchawki + psychoaktywne wspomagacze = kupa w majtkach |
Autor: | Keii [ 29 sty 2011, 11:06 ] |
Tytuł: | |
Magicka Update 4 info: Cytuj: Issues
- Fixed Move orders such as the one in Chapter 12 (For real this time). - Fixed trigger ID sync over network (Should fix Chapter 7 crash). - Fixed uninitialized AI crashing. - Fixed crashes due to messages arriving early in high latency games. - Fixed Vlad incorrect clothes in Chapter 3. - Fixed server list bug, which caused users to connect to wrong game. - Fixed joining a password protected game through steam overlay. - Fixed falling damage not working properly. - Fixed "OMG they killed yellow.." achievement awarded when killing purple (Good theory on the LA Lakers) - Improved disconnect notice. - Improved damages over network. - Improved cut scene skip in early Chapter 1. - Improved chat position. - Improved challenge level selection indicator. Features/Balance - Added Checkpoint to the party in Chapter 1 - Added missing boss titles in Chapter 1 and 12. - Balanced Dwarf Priests (Swedish Chef Brigade); is now more difficult. - Balanced Chapter 9 boss; is now more difficult. - Balanced Chapter 12 boss; is now more difficult. Known Issues - Beam spells merging sometimes crashes game with stack overflow (for real) - Self-shields sometimes get out of sync - Players are still able to have too many summons (Changed because of community feedback) - Server list sorting not implemented - Network congestion on high ping (>400ms) connections still problematic. - Game stutters slightly on some systems despite good performance (cause known, fix pending) - Steam attempts to install XNA framework every time game is launched or rare occasion - Game sometimes hogs uplink bandwidth - (Being researched) - "Too fancy for fireballs" achievement is sometimes not awarded - Quitting the game while the credits are rolling will not award a game complete. - Mouse outside screen in full screen with multiple monitors will minimize the game. |
Autor: | gokus [ 29 sty 2011, 12:56 ] |
Tytuł: | |
Właśnie... chciałem się zapytać jak prezentuje się tryb MUltiplayer ? Jest tak jak w diablo, że im więcej graczy tym potwory stają się silniejsze ? |
Autor: | zaboleq [ 29 sty 2011, 13:31 ] |
Tytuł: | |
Tor-Bled-Nam napisał(a): raggnarok napisał(a): Dead Space 2 - dopiero zaczalem, ale juz mi sie podoba ![]() ![]() Mnie ten sam element zniechecil. Niestety w dwojce ponoc gra polega juz tylko na: ciagle do przodu, dojdz do drzwi, zabij potwory, idz dalej. Oczywiscie recenzentowi to zupelnie nie przeszkadzalo i dal 9/10. Hmm a to na czym ma polegac survival horror?? Amnesia tez caly czas powielal to samo : idz, podnies item, schowaj sie przed potowem albo spierdalaja i tak do znudzenia - wytrzymalem kilka godzin z Amnesią. W dead space 2 jest momentami strasznie, do potworów się fajnie strzela ale polecam wyzszy poziom trudności niz normal bo jest za latwo na "normalu". Jest sporo fajnych momentow w ktorych adrenalina skacze i o to chodziło. |
Autor: | Kaban [ 29 sty 2011, 13:50 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Tor-Bled-Nam napisał(a): raggnarok napisał(a): Dead Space 2 - dopiero zaczalem, ale juz mi sie podoba ![]() ![]() Mnie ten sam element zniechecil. Niestety w dwojce ponoc gra polega juz tylko na: ciagle do przodu, dojdz do drzwi, zabij potwory, idz dalej. Oczywiscie recenzentowi to zupelnie nie przeszkadzalo i dal 9/10. Hmm a to na czym ma polegac survival horror?? Amnesia tez caly czas powielal to samo : idz, podnies item, schowaj sie przed potowem albo spierdalaja i tak do znudzenia - wytrzymalem kilka godzin z Amnesią. W dead space 2 jest momentami strasznie, do potworów się fajnie strzela ale polecam wyzszy poziom trudności niz normal bo jest za latwo na "normalu". Jest sporo fajnych momentow w ktorych adrenalina skacze i o to chodziło. Gram na normal i też na początku myślałem że jest fchuj łatwo. Miałem sporo amunicji i masę apteczek. Potem zaczyna się robić ostro, nekromorfy sporo tracą, a jak Cie dobrze złapie to od razu musisz używać średniej apteki. Poczekajcie na 10 chapter. Bez spojlerów, ale totalny kozak wg mnie ![]() |
Autor: | kozas15 [ 29 sty 2011, 19:16 ] |
Tytuł: | |
Bo to nie jest w sumie survival horror, tylko shooter gdzie przeciwnikom z brzucha wyrastaja lapy. To samo Alone in the dark( ten nowy, zeby nie bylo), Resident Evile( 4,5). Trudno sie przestraszyc, ale mnie to nie przeszkadza- ba, wole pograc w niestrasznego Dead Space'a niz w Silent Hilla i bac sie do kibla pojsc. Jedynka Dead Space'a denerwowala paroma rzeczami, ale fajnie bylo postrzelac w warunkach bez grawitacji( i walka z bossem przypominajaca walke w pralce) i poczuc sie jak bohater jakiegos Event Horizon. Dead Space 2 pewno bedzie mi sie z Pandorum teraz kojarzyl. Gra pewno wybitna nie bedzie( bo jeszcze w dwojke nie gralem wiec z cala pewnoscia nie mowie), ale przeciez malo jest gier o podobnym klimacie( kosmos, horrorowate) |
Autor: | Niah [ 29 sty 2011, 19:33 ] |
Tytuł: | |
Alone in the Dark kiepskie? zajebista przygodówka noobie |
Autor: | kozas15 [ 29 sty 2011, 19:38 ] |
Tytuł: | |
No to fajnie, grunt na dobra gre byl jak najbardziej, ale jak po bardzo nudnym i bardzo denerwujacym zniszczeniu kilku drzewek( czy cos takiego) wyskoczylo mi na mapce ich z 20... Gra mogla byc zajebista, a wyszla kiepska. Moje zdanie i wiekszosci recenzentow. Poza tymi drzewkami jeszcze utrwalilo mi sie tragicze spolszczenie( glosy pewno w oryginale tak zle nie byly, ciekawe czy dialogi), oraz kiepska fabula. Chcialem zobaczyc koncowke, ale jako ze zadanie z drzewkami doprowadzilo by mnie do walenia glowa w sciane to zobaczylem oba koncowe filmiki na youtubie. Haha. Nie pamietam gorszego zakonczenia w jakiejkolwiek grze poczawszy od 1995. Wiadomo, ze nie gram we wszystko, ale ja gorszego zakonczenia nie widzialem. Edit I moze zle sie wyrazilem, bo dalbym grze 4/10, 5/10 a to oznacza przecietnosc. W porownaniu jednak do Resident Evil 4 i Dead Space Alone in the Dark bylo dla mnie kiepskie |
Autor: | Niah [ 29 sty 2011, 23:56 ] |
Tytuł: | |
1. Gra przeciętna to 7/10 2. Nie porównuj gier które mają ~15lat różnicy /facepalm |
Autor: | Keii [ 29 sty 2011, 23:59 ] |
Tytuł: | |
Przecież można się domyślić, że kozas mówi o tym nowym o tym nowym Alone in the Dark... |
Autor: | Niah [ 30 sty 2011, 00:01 ] |
Tytuł: | |
Keii napisał(a): Przecież można się domyślić, że kozas mówi o tym nowym o tym nowym Alone in the Dark...
po streszczeniu fabuły czy po czym? ![]() |
Autor: | Keii [ 30 sty 2011, 00:02 ] |
Tytuł: | |
Po tym, że idiotyzmem byłoby porównywanie gier, które dzieli 15 lat chociażby. Masz go za idiotę? |
Autor: | Niah [ 30 sty 2011, 00:03 ] |
Tytuł: | |
Keii napisał(a): Po tym że idiotyzmem byłoby porównywanie gier, które dzieli 15 lat chociażby. Masz go za idiotę?
nie dając czwórki to mówi o jedynce oczywista oczywistość tak, mam, po zdjęciu z bratem na którym wygląda jakby coś chwilę wcześniej wziął |
Autor: | kozas15 [ 30 sty 2011, 00:05 ] |
Tytuł: | |
Eh, mowilem o nowym Alone in The Dark... Myslalem ze to logiczne, skoro mowilem o NOWEJ modzie na survival horrory i gry obok Dead Speace ktore do niej naleza. Alone in the dark ta calkowicie pierwsza pamietam jak przez mgle, w trojke wiecej gralem( ale to i tak bylo z 10-12 lat temu), ale piszac o NOWYCH survival horrorach i o NOWEJ modzie MYSLE ZE mozna bylo sie zorientowac o ktorego Alone in the Dark chodzi. Moglem napisac, ze chodzi o remake'a, ok. Edit. No i mogli jebnac ten numerek kolo tytulu, bo sie potem rodza takie nieporozumienia. |
Autor: | Keii [ 30 sty 2011, 00:05 ] |
Tytuł: | |
Tyle że oficjalny tytuł nie ma numerka (a nieoficjalnie jest to 5, nie 4). No ale mniejsza o to, skoro sprawa się wyjaśniła. Cytuj: Edit. No i mogli jebnac ten numerek kolo tytulu, bo sie potem rodza takie nieporozumienia.
Nie, bo to "reset" - twórcy ostatnio lubią robić zamieszanie dając grom tytuły takie same jak miały ich poprzednie części. |
Autor: | kozas15 [ 30 sty 2011, 00:10 ] |
Tytuł: | |
No wlasnie wiem, wiele gier ostatnio tak ma. Ale jak nie cyferke to chociaz podtytul. Z tego co pamietam ten nowy Alone nawet tego nie ma. |
Autor: | WithnesS [ 30 sty 2011, 04:04 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=g_XP9OBW ... re=related Apropo Magicki. |
Autor: | Aldatha [ 30 sty 2011, 14:09 ] |
Tytuł: | |
http://www.ps3site.pl/gamingowa-rozklad ... more-61474 PC ma tyle samo exclusives co Ps3 HEHE , xbox - 3 lolz |
Strona 382 z 522 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |