MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grac, tylko w co? - Archiwum #1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670
Strona 384 z 522

Autor:  Dana [ 30 sty 2011, 21:27 ]
Tytuł: 

17/20 Maja.

Autor:  Keii [ 30 sty 2011, 21:38 ]
Tytuł: 

gufnowapnjasz napisał(a):
heh, mam nadzieje, ze crysis2/bulletstorm bedzie fajnym competitive fpsem, ale po tych wszystkich rozczarowaniach z codem i bfem w ciemno juz kupowac nie bede. :roll:
btw http://www.gram.pl/news_8QPgHue7_Cyfrow ... na_PC_(nie)_bedzie_wymagal_ciaglego_polaczenia_z_Internetem.html
Cytuj:
[Aktualizacja]: Jak napisał na swoim Twitterze dyrektor kreatywny People Can Fly, Adrian Chmielarz, Bulletstorm nie będzie wymagał stałego połączenia z Internetem.

Nie licz na competetive mp w Bullestormie, współzawodnictwo będzie sprowadzało się do porównywania punktów po poszczególnych etapach w trybie Echo (Anarchy też będzie bardziej cooperative).

Co do aktualizacji newsa - no to anulowałem anulowanie zamówienia - wolę męczyć się z GFWL niż z padem.

Autor:  Nyx [ 30 sty 2011, 21:55 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Fucking Internets... No, Bulletstorm PC does not require any constant connection, only for install and for online play (duh!).


Cytuj:
We're investigating wtf happened. Persons responsible will be set on fire and shot in the balls for extra points.



Roftl

Autor:  iniside [ 30 sty 2011, 22:04 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
gufnowapnjasz napisał(a):
heh, mam nadzieje, ze crysis2/bulletstorm bedzie fajnym competitive fpsem, ale po tych wszystkich rozczarowaniach z codem i bfem w ciemno juz kupowac nie bede. :roll:
btw http://www.gram.pl/news_8QPgHue7_Cyfrow ... na_PC_(nie)_bedzie_wymagal_ciaglego_polaczenia_z_Internetem.html
Cytuj:
[Aktualizacja]: Jak napisał na swoim Twitterze dyrektor kreatywny People Can Fly, Adrian Chmielarz, Bulletstorm nie będzie wymagał stałego połączenia z Internetem.

Nie licz na competetive mp w Bullestormie, współzawodnictwo będzie sprowadzało się do porównywania punktów po poszczególnych etapach w trybie Echo (Anarchy też będzie bardziej cooperative).

Co do aktualizacji newsa - no to anulowałem anulowanie zamówienia - wolę męczyć się z GFWL niż z padem.


Ale z tym GFWL to pojechali ostro ;/.

Autor:  Keii [ 30 sty 2011, 22:08 ]
Tytuł: 

No pojechali, pojechali, ale szczerze - zanim multi w tej grze zdechnie (bo na PC jakoś taki coop-based online play się tak długo jak competetive nie utrzyma) i tak zdąży się nam znudzić. Kwestia zaciśnięcia zębów po instalacji i już.

Autor:  Atherius [ 30 sty 2011, 22:37 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Keii napisał(a):
gufnowapnjasz napisał(a):
heh, mam nadzieje, ze crysis2/bulletstorm bedzie fajnym competitive fpsem, ale po tych wszystkich rozczarowaniach z codem i bfem w ciemno juz kupowac nie bede. :roll:
btw http://www.gram.pl/news_8QPgHue7_Cyfrow ... na_PC_(nie)_bedzie_wymagal_ciaglego_polaczenia_z_Internetem.html
Cytuj:
[Aktualizacja]: Jak napisał na swoim Twitterze dyrektor kreatywny People Can Fly, Adrian Chmielarz, Bulletstorm nie będzie wymagał stałego połączenia z Internetem.

Nie licz na competetive mp w Bullestormie, współzawodnictwo będzie sprowadzało się do porównywania punktów po poszczególnych etapach w trybie Echo (Anarchy też będzie bardziej cooperative).

Co do aktualizacji newsa - no to anulowałem anulowanie zamówienia - wolę męczyć się z GFWL niż z padem.


Ale z tym GFWL to pojechali ostro ;/.


A o co chodzi z gfwl ? Bo mam kilka gierek co to obsługują i ta usługa działa sobie w tle tak jakbym jej nie widział także nie wiem o co kaman.. że lepiej by było na steam ?

Autor:  Ravushimo [ 30 sty 2011, 22:50 ]
Tytuł: 

GFWL jest jak Live na Xboxie, wiec do niedawna jesli zarejestrowales sie na polske to nie mozna bylo np grac w multi, nie mowiac juz o tym ze byla sytuacja ze w pudlach w polsce brakowalo kodu do GFWL.

Autor:  iniside [ 30 sty 2011, 23:17 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
iniside napisał(a):
Keii napisał(a):
gufnowapnjasz napisał(a):
heh, mam nadzieje, ze crysis2/bulletstorm bedzie fajnym competitive fpsem, ale po tych wszystkich rozczarowaniach z codem i bfem w ciemno juz kupowac nie bede. :roll:
btw http://www.gram.pl/news_8QPgHue7_Cyfrow ... na_PC_(nie)_bedzie_wymagal_ciaglego_polaczenia_z_Internetem.html
Cytuj:
[Aktualizacja]: Jak napisał na swoim Twitterze dyrektor kreatywny People Can Fly, Adrian Chmielarz, Bulletstorm nie będzie wymagał stałego połączenia z Internetem.

Nie licz na competetive mp w Bullestormie, współzawodnictwo będzie sprowadzało się do porównywania punktów po poszczególnych etapach w trybie Echo (Anarchy też będzie bardziej cooperative).

Co do aktualizacji newsa - no to anulowałem anulowanie zamówienia - wolę męczyć się z GFWL niż z padem.


Ale z tym GFWL to pojechali ostro ;/.


A o co chodzi z gfwl ? Bo mam kilka gierek co to obsługują i ta usługa działa sobie w tle tak jakbym jej nie widział także nie wiem o co kaman.. że lepiej by było na steam ?

Kilka faktów na temat GFWL:
a) zjebany matchmaking
b) taka sobie stabilnosc
c) brak cloud services. Czyli nici ze zdalnego zapisywania sejwow, progresu etc.
d) niesamowicie natretna polityka microsoftu przy QA, która nawiasem mówiac jedyne co daje to dlugie czasy czekania na patche
e) Pierdoly typu ogrniaczone to, ograniczone tamto i gra musi byc taka i taka.

Innymi slowy GFWL jest chujowe, a w porownaniu ze SteamWorks.. Coz. Tu nawet nie bardzo jest co porownywac, bo SteamWorks, miażdzy te "usługe" już na wejściu.

Autor:  Keii [ 30 sty 2011, 23:25 ]
Tytuł: 

Trzeba będzie przecierpieć...

A w ogóle kto z tu obecnych planuje zakup Bulletstorma w wersji na PC? Może uda się jakąś ekipę do Horde i Anarchy skombinować.

Autor:  ubeck [ 31 sty 2011, 07:26 ]
Tytuł: 

Bulletstorm... No deathmatch? Than no, thx. Mam nadzieje, ze w DNF takiego numeru nie odwala.
Jest w ogole w planach jakis szybki fps z multi? Albo inaczej jest cos nowszego z tego gatunku niz UT3 (QL nie licze)?

Autor:  Atherius [ 31 sty 2011, 13:44 ]
Tytuł: 

W diuku ma być w ogóle jakiś multi ? Jakoś wątpie, jak oni tą grę naprędce poskładali.

Autor:  WithnesS [ 31 sty 2011, 14:03 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
WithnesS napisał(a):
raggnarok napisał(a):
No tak, jesli grasz tylko w Gears of Wars na necie to faktycznie, kupowanie PS3 mija sie z celem :) Kazda inna gra poza exc (czyli GoW3 i Forza4, potezny exclusive lineup, rofl) bedzie na obu platformach.


Gdzie tam tylko GoW... ;)
Gram w co mi podpasuje, a większość fajnych gier na ten rok (Bulletstorm, Marvel vs Capcom 3, Mortal Kombat 9 i pewnie jeszcze parę) jest na obie konsole - tak jak napisałeś. Ale tak jak powiedziałem.

Singleplayer - PS3 gniecie Xboxa i nie daję wstać. Ale, jeżeli mowa o mutli to sytuacja jest IMO odwrotna. Ale i tak chuje z was, i wam Angry Birds zazdroszczę :<


No to co takiego wychodzi na X360, ze multi ma tam przewage?


Raczej co już wyszło ;)
Z PS3 na multi OSOBIŚCIE bym pograł w Demon soula i...No właśnie. Jestem także bardzo ciekaw, jak wyjdzie ten nowy Killzone, ale na dwójce się zawiodłem...
Za to z pamięci mógłbym wymienić z ~10 gier na singla, których wam zazdroszczę. No ale kwestia gustu.
Mówie tylko o exclusivach ofcourse.



Multi w DNF byłoby najs, ale też wątpię aby je zrobili...

Autor:  iniside [ 1 lut 2011, 18:41 ]
Tytuł: 

http://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=16194

calkiem fajne.

Autor:  zaboleq [ 1 lut 2011, 18:48 ]
Tytuł: 

W ostatnich 3 latach nie widziałem tak beznadziejnego zakończenia jak tego w Dead Space 2... Chyba nie jestem sam :F

Autor:  Nyx [ 1 lut 2011, 19:23 ]
Tytuł: 

Ja sie przymierzam do bulletstorma na pc

Autor:  zaboleq [ 1 lut 2011, 19:44 ]
Tytuł: 

Qwa nie ma w co grać. Zasysam CoH bo tego nie próbowałem ale posucha w uj...

Autor:  Nyx [ 1 lut 2011, 20:06 ]
Tytuł: 

zabol ja nie rozumie czemu ja cie jeszce w rift nie widzalem

Autor:  Niah [ 1 lut 2011, 20:15 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
zabol ja nie rozumie czemu ja cie jeszce w rift nie widzalem


coś pisał, że giery online to on już nie, nie wiem...wstydzi się? :D

Autor:  zaboleq [ 1 lut 2011, 21:00 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
Nyx napisał(a):
zabol ja nie rozumie czemu ja cie jeszce w rift nie widzalem


coś pisał, że giery online to on już nie, nie wiem...wstydzi się? :D



No bo to kolejny wow w sumie jakby nie patrzeć - nic innowacyjnego teoretycznie prócz "riftów". Może jak będzie jakiś trial czy coś to się skuszę ale qrcze w weekendy jak są eventy to akurat ja nie gram i dupa... Jakiś pomysł jak sprawdzić tego rifta :F??

Autor:  Keii [ 1 lut 2011, 21:25 ]
Tytuł: 

Zagrać podczas beta weekendu, innego wyjścia nie masz, bo trial pewnie nieprędko się pojawi.

Strona 384 z 522 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team