MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 40 z 305

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 3 mar 2010, 12:17 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
w sc1 tez bylo od cholery strategii ;] ale zrecznosciowki tez jest raczej duzo, bindyi 100 klikow na sekunde raczej bedzie przydatne. Mozna to raczej stwierdzic i bez BN.

Ta, ale zeby jej posmakowac musiales opanowac bardzo dobrze ruchy myszka i klawiatura bo inaczej ginales w kilka minut. :> Ja od SC1 nie gralem w rtsy multi i rece "dretwe" juz hehe. Z reszta z wiekiem jest coraz gorzej, szczyt sdolnosci manualnych gracza to cos kolo 21 lat z tego co pamietam.

Autor:  Sobtainer [ 3 mar 2010, 12:32 ]
Tytuł: 

Ja bym powiedział, że 50/50. Zależy na kogo trafisz. Strategie są już raczej oklepane, robisz jednostki pod rasę przeciwną. Bardziej się liczy, jak szybko je zrobisz i czy zrobisz na nie upgrady. Ja np. robię przez zealotem 1-szym 2 kopalnie gazu, przez co od razu po 6 zetach lecę 2 upgrady które bardzo dużo dają.

Głównym elementem grania na BN jest scan gościa i trafienie w jego jednostki.

P.S
Najbardziej lamerską strategią zlikwidowania PvP jest postawienie wieżyczek w bazie wroga. Kurwicy można dostać, dlatego w czasie grania PvP nie można pozwolić żeby probe się przedostał do nas, a jeżeli już to zrobi to mieć oko na niego.

Autor:  Mendol [ 3 mar 2010, 12:38 ]
Tytuł: 

lamerska? imo zajebisty fun :)
chociaz bunkier tez jest calkiem wesoly.

Autor:  Yanglegend [ 3 mar 2010, 12:43 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Do tych co graja na BN: dalej apm ma tak duze znaczenie w grze? Czy moze wiecej strategii mniej zrecznosciowki?



Ma mniejsze znaczenie niż w sc:bw, jest bardzo dużo uproszczeń, a raczej udogodnień.

Można łatwiej kontrolować większą armię, nie ma już słynnego ograniczenia 12 jednostek. ;]

Z takich ważniejszych to jeszcze można wszystkie fabryki/gate'y zbindować pod 1 klawiszem.

Jest dużo umiejętności specjalnych, no ale je ciśniemy z klawy.

Nie można powiedzieć, że zręcznościówki nie ma - to ważny element gry.
Mimo wszystko bym powiedział, że względem brood war'a to jest mniej zręcznościówki i więcej taktyki.


Cytuj:
Najbardziej lamerską strategią zlikwidowania PvP jest postawienie wieżyczek w bazie wroga.


Gra się tak jak przeciwnik pozwala. :]

Autor:  RoozTer [ 3 mar 2010, 12:43 ]
Tytuł: 

Ruszy to chlopaki na core2duo 1.83, radeon x1800xt i 3 giga ramu? Bo otherwise nie chce mi sie kombinowac:<. Chyba ze na lapie dell xps1710, trohe mocniejszy jest niz ten wyzej wymieniony.

Autor:  Sobtainer [ 3 mar 2010, 12:44 ]
Tytuł: 

Yanglegend grasz na BN?

Yanglegend napisał(a):
Gra się tak jak przeciwnik pozwala. :]


Dlatego napisałem, że trzeba go obserwować żeby w żaden róg nie wszedł sobie ;P

Autor:  Yanglegend [ 3 mar 2010, 12:49 ]
Tytuł: 

nah


Edit: No dobrze mówisz, dobrze mówisz. :D

Wiadomo jak frustrująca jest przegrana przez jakiś śmieszny rush, no ale na ogół to trzeba winić siebie, bo się nie przypilnowało. ;]

Ogólnie to nic nie wk()rwia jak przegrana w sc, nawet full looty i inne takie tego nie przebiją.
:D

Autor:  Sobtainer [ 3 mar 2010, 12:49 ]
Tytuł: 

Yanglegend napisał(a):
nah


Czyli mało wiesz a piszesz. Peace.

Autor:  iniside [ 3 mar 2010, 12:52 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Ja bym powiedział, że 50/50. Zależy na kogo trafisz. Strategie są już raczej oklepane, robisz jednostki pod rasę przeciwną. Bardziej się liczy, jak szybko je zrobisz i czy zrobisz na nie upgrady. Ja np. robię przez zealotem 1-szym 2 kopalnie gazu, przez co od razu po 6 zetach lecę 2 upgrady które bardzo dużo dają.

Głównym elementem grania na BN jest scan gościa i trafienie w jego jednostki.

P.S
Najbardziej lamerską strategią zlikwidowania PvP jest postawienie wieżyczek w bazie wroga. Kurwicy można dostać, dlatego w czasie grania PvP nie można pozwolić żeby probe się przedostał do nas, a jeżeli już to zrobi to mieć oko na niego.

Hahahah. PAmietam jak kumpla koles podbunkrowal. To byl fun dopiero :D.

Autor:  Aenima [ 3 mar 2010, 12:55 ]
Tytuł: 

jest pelno rozwiazan z sc1, od wiezyczek w bazie, poprzez zabudowanie bunkrami, zbudowanie wiezy zergiem, dwa mariny i dostac sie za proby, ale z tego co widizalem to proby znacznie pozniej pekaja niz w sc1.

Autor:  Sobtainer [ 3 mar 2010, 12:55 ]
Tytuł: 

No wkurza wkurza, ja generalnie pale pół paczki dziennie fajek. Ale przy SC2 po przegranej od razu idę zajarać.

Autor:  pooma [ 3 mar 2010, 12:55 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Yanglegend napisał(a):
nah


Czyli mało wiesz a piszesz. Peace.

Akurat to co napisał można było wywnioskować po grze z AI + komentarze w necie.
Więcej taktyki wynika z tego że jest więcej specjalnych zdolności jednostek i są one bardzo zróżnicowane. Poza tym micro już nie schodzi do poziomu pojedynczych jednostek, bardziej do odpowiedniego manewrowania całym wojem i flankowania.

I Sob nie ma czegoś takiego jak lamerska strategia, po prostu tanim numerem Cię ktoś podszedł a wynika to z tego że się dałeś :P

Autor:  Yanglegend [ 3 mar 2010, 13:01 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Czyli mało wiesz a piszesz. Peace.


Mam z 80 gier zagranych na bn w sc2, nie mam swojego kluczyka niestety.
Grane na koncie z top 100 Europe, także z w miarę dobrymi przeciwnikami.

Autor:  Highlander [ 3 mar 2010, 13:08 ]
Tytuł: 

AI glupieje mega przy zabuowaniu bunkrami. Podoba mi sie to udogodnienie, ze budujac supply, moga sie chowac pod ziemie ;] terran moze sie spokonie okopywac. Te reapery na poczatku i wbicie by proby rozwalic są mega. Zreszta widz,e ze w sc2 ukaze sie kilka nowych rozwiazan.

Pamietam jak byla kiedys taka walka w sc1, jakis turniej co jeden ani drugi nie mogl wprost rozwalic drugiego i zerg wpadl na pomysl, ze bedzie dosylac pojedynczo jednostki na jego tyly i zakopywac. I pozniej nagle koles mial na swoich tylach cala armie ;d

A wiezyczki w W3 human stawial prawie zawsze ;]

Autor:  Sobtainer [ 3 mar 2010, 13:31 ]
Tytuł: 

Rouchami tak można zrobić jak nie ma żadnych detectorów, przełazisz 20 rouchami pod gościem na tyły w bazie mu :) fajny efekt i zaskoczenie gościa.

Autor:  WinterS [ 3 mar 2010, 14:19 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
ja robie tak:
1. Instaluje i updatuje
2. instaluje http://darkblizz.org/Forum2/sc2-tools/s ... -launcher/ wersja 0.17
3. wgrywam wszystkie mapy z http://darkblizz.org/Forum2/ai-scripts/ ... 9/#msg4109 do Maps
4. Mi cos nie chcialo dzialac i wgralem jeszcze lazylauncher2 do katalogu sc2 http://darkblizz.org/Forum2/sc2-tools/l ... 0-is-out!/

A AI powinienes miec bardzo rozne do wyboru, launcher sam wgrywa, jesli nic nie masz w folderze AI to wrzuc tam: http://darkblizz.org/Forum2/ai-scripts/ ... al-thread/


***
Jesli Ci nei dziala to wgraj to:
http://darkblizz.org/Forum2/sc2-tools/s ... fline-mode)/
ale nie rob, ze ma sie instalowac w katalogu SC2, bo samo nie tworzy folderu i skasuje Ci bete.
Musi byc calosc w katalogu SC2ALLin1 czy cos.

Ja chce Goosie's AI mod sprawdzic ;]




Działa :) Dzięki wielkie

Autor:  Kaban [ 5 mar 2010, 14:23 ]
Tytuł: 

http://www.komputerswiat.pl/nowosci/gry ... sieci.aspx

Taka mała ciekawostka : )

Eh, coś się link kaszani, to skopiujcie cały i wklejcie w pasek przeglądarki.

Autor:  Mendol [ 5 mar 2010, 14:26 ]
Tytuł: 

nie dziala.

Autor:  tomugeen [ 5 mar 2010, 14:33 ]
Tytuł: 

Jaka ciekawostka? Jaki news? Przeciez o tym piszemy od 2 stron.
Launcher i AI.

Autor:  Sou [ 5 mar 2010, 16:18 ]
Tytuł: 

Cytuj:
W połowie lutego do sieci wyciekła beta wersja Starcrafta 2. Prawdopodobnie źródłem był jeden z beta testerów.


Przyznac sie ktory to!
:lol:

Strona 40 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team