MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

STEAM
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34397
Strona 40 z 47

Autor:  yabaddi [ 19 sty 2015, 21:56 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Zmieniając temat: kupował ktoś może coś na gamazavr.ru (rosyjski sklep online z grami)? Znajomy podał mi linka i twierdzi, że zakupiony kod można bez problemu aktywować na koncie Steam (u nas, lokalnie). Coś mi się w to wierzyć nie chce, to chyba inny region?

Autor:  coldzik [ 20 sty 2015, 15:45 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Teraz można aktywować tylko przez vpn. Kiedyś można było normalnie, ale przez niski kurs rubla steam to zablokował.

Autor:  tiomor [ 21 sty 2015, 21:28 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Testował ktoś strumieniowanie na Steamie?

Za każdym razem mam "Nie udało połączyć się ze zdalnym komputerem" ;p

Autor:  Atherius [ 21 sty 2015, 21:35 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Bawiłem się kilka miechów temu, strimowałem ze stacjonarki na lapsa i szło idealnie.
Napisz coś więcej, kompy wpięte do jednej sieci poprzez router/switch itp. ? Nic nie blokuje, żadne firewalle ?

Autor:  tiomor [ 21 sty 2015, 21:50 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Posprawdzam i napiszę.

Mam Liveboxa i nawet nie chcialo mi się tego gówna ruszać :D

Autor:  wodny [ 5 lut 2015, 11:04 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Może ktoś napisać coś o tym całym VPN? Mogę chycić bana za konto jak kupię taką grę?

Autor:  kamilus [ 5 lut 2015, 12:45 ]
Tytuł:  Re: STEAM

tak

Autor:  yabaddi [ 5 lut 2015, 13:24 ]
Tytuł:  Re: STEAM

wodny napisał(a):
Może ktoś napisać coś o tym całym VPN? Mogę chycić bana za konto jak kupię taką grę?


Na jakimś forum czytałem spekulacje jednego gościa na temat sensu posiadania "osobnego" konta Steam tylko dla potrzeb gier kupowanych w innym regionie. Sens niby miał być taki, że gość (korzystająć z VPN) zakłada nowe konto Steam korzystając z danych jakiegoś rosyjskiego obywatela, a następnie loguje się do niego już od siebie normalnie. Gry kupuje też z tego "rosyjskiego" konta płacąc w rublach. Nie bardzo wiem ile w tym prawdy, a ile fantazji ale jedno jest pewne - jest to dyskusja czysto akademicka bo nikomu raczej nie będzie chciało się tego sprawdzać :P

Autor:  Yog-Sothoth [ 5 lut 2015, 14:50 ]
Tytuł:  Re: STEAM

To nie lepiej sobie już ściągnąć z torrenta? Legalność będzie na tym samym poziomie a przynajmniej kasa zostanie..

Autor:  zaboleq [ 5 lut 2015, 16:17 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Yog-Sothoth napisał(a):
To nie lepiej sobie już ściągnąć z torrenta? Legalność będzie na tym samym poziomie a przynajmniej kasa zostanie..


Z torrenta to bedzie bardziej nielegalnie ;).
Ogólnie nie wiem czy ta metoda by działała. Sprawdzić prosto - VPN i jazda:).

Autor:  wodny [ 5 lut 2015, 16:20 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Na Allegro nowy "Mortal" w wersji Premium za 100zł, tylko aktywacja przez VPN. Kusi jak cholera, ale konta Steam nie chciałbym stracić. :-?

Autor:  Bahamut [ 5 lut 2015, 21:36 ]
Tytuł:  Re: STEAM

http://www.gamespot.com/articles/valve- ... 0-6425086/
Valve idzie na wojne z M$ i ich directx :] Będzie się działo na tym GDC.

Autor:  zaboleq [ 5 lut 2015, 22:10 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Bahamut napisał(a):
http://www.gamespot.com/articles/valve-ea-and-unity-to-unveil-new-graphics-api-at-g/1100-6425086/
Valve idzie na wojne z M$ i ich directx :] Będzie się działo na tym GDC.



No jak robią własny system operacyjny to coś muszą wykombinować. Tylko kto potem będzie te gry na steam OS portował ;)?

Autor:  Bahamut [ 5 lut 2015, 22:56 ]
Tytuł:  Re: STEAM

zaboleq napisał(a):
Bahamut napisał(a):
http://www.gamespot.com/articles/valve-ea-and-unity-to-unveil-new-graphics-api-at-g/1100-6425086/
Valve idzie na wojne z M$ i ich directx :] Będzie się działo na tym GDC.



No jak robią własny system operacyjny to coś muszą wykombinować. Tylko kto potem będzie te gry na steam OS portował ;)?

Unity się pod to podłączyło i pare innych firm, jak jeszcze UE4 będzie to obsługiwać to 50% gier będzie na tym chodzić. Zresztą pewnie każdy customowy dobrze zrobiony engine będzie z łatwością mogł na tym chodzić przy relatywnie niewielkim nakładzie pracy.

Autor:  zaboleq [ 6 lut 2015, 09:01 ]
Tytuł:  Re: STEAM

No ja bym się nie obraził bo to co jest obecnie to kpina. DX 11.2 może i jest spoko ale sprzętu to on za bardzo wykorzystać nie potrafi albo robi to bardzoe nieoptymalnie. Zobaczymy jaki boost przyniesie DX 12.

GDC jest dopiero w sierpniu także jest trochę czasu do tego...

Autor:  Mark24 [ 6 lut 2015, 09:11 ]
Tytuł:  Re: STEAM

bahamut - to nie ma znaczenia. Jezeli "sprzet/system" nie bedzie popularny i sie nie sprzeda w minimalnej ilosci (minimum to ok. 1mln) to nikt sobie dupy portowaniem nie bedzie zawracal.

Autor:  Bahamut [ 6 lut 2015, 09:21 ]
Tytuł:  Re: STEAM

W marcu jest GDC.
Marek: przeczytaj newsa i zobacz kto w tym bierze udział, 1mln to pikus. Pozatym jak Valve się za coś bierze to to ma znaczenie.

Autor:  Mark24 [ 6 lut 2015, 16:00 ]
Tytuł:  Re: STEAM

moge sie mylic, ale moim zdaniem ten pomysl sporazkuje na wzor OUYA.

Autor:  Xender [ 6 lut 2015, 16:47 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Valve ma dość duże możliwości żeby zachęcać developerów do korzystania z ich API.

Autor:  candidoser [ 6 lut 2015, 18:35 ]
Tytuł:  Re: STEAM

no o STEAM tez mowiono, ze bedzie fail. Ja trzymam kciuki.

Strona 40 z 47 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team