MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Dungeons & Dragons Online - Alpha test https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=12415 |
Strona 5 z 7 |
Autor: | MagPS [ 18 lip 2005, 08:55 ] |
Tytuł: | |
[quote="Anen"]Hmm , gdzie nie gdzie zgodze sie z toba. Ale z tymi prostymi questami to niee. Bo tu nie chodzi aby zrobic to szybko i dostac exp'a , nawalic se do 20 lvl i mowic ze jestem " UBER CLASS". Tutaj chodzi o klimat. Pomysl z robieniem questow przez ludzi z gildi jest dobry. Napisz moze na offical forum. Napewno ktos cie poprze.[/quote="Anen"] 1. Szybko? mozliwe, tylko po co? jak dostaniesz albo nic exp-a albo prawie nic (po zrobieniu q moglby bys takze +/-reputacja, +/-charakter) 2. Poziom 20lvl to powinny byc wymagania i to znaczace, no sorry, jakos nie widze zeby bylo ~4k 20lvl postaci - nie jestem pewny ale 20lvl to Status Pol-Boga? 3.Mozna usprawiedliwic istnienie q stalych np. klasowe dla kowala ktory wytwarza itemy dla kogos? po cos? (np. dla gildii) i za to dostaje exp tak jak w UO lub ~Morrowind, no bo chyba nie ma dostawac exp-a za chodzenie do ~dungeon-ow i zabijanie potworów; a paladyn chociaz powinien teoretycznie dostawac za tepienie zla i czynienie dobra a za prace dla np. za pomoc dla chciwych kupcow nie, ale imho powinien dostac ale spory - do charakteru) 4.Jak najmniej NPC jak to mozliwe, tam gdzie to nie mozliwe byliby na poczatku GM (Ale dostanie sie do krola/mistrza nie byloby proste ![]() ![]() Jeszcze jedno ~NPC powinni byc napewno jako straznicy, szkoda by bylo gdyby wielkie miasto Waterdeep upadło gdyz graczy nie bylo, ale ilosc/ranga/bron etc byloby zalezne od roznych czynnikow finansowych/surowca.... |
Autor: | Mark24 [ 18 lip 2005, 09:03 ] |
Tytuł: | |
generalnie to o czym piszecie to takie bajdurzenie. Na dzień dzisiejszy (i w dającej się przewidzieć przyszłości) nie da się wykluczyć NPCów (bo nikt nie będzie bulił GM-om za siedzenie online i "sprzedawanie potionów", tak samo jak nikt nie zmusi gracza by to robił 24/7 i jeszcze za to płacił). Istnienie niepowtarzalnych questów jest mocno dyskusyjne. Nawet przy serwerach mocno rozproszonych (100 serwerów z jedną grą aka WoW, po 4-10k graczy na każdym) musiałbyś przygotować tysiące questów dziennie, by nie było sytuacji, że quest jest jeden na 2 miesiące, do tego campowany przez wygłodniałych RPG-owców 24/7. POziom 20lvl i status półboga - coś w stylu Jedi w SWG? Czyli farming, farming, farming, farming, farming 24/7 przez pół roku i jesteś półbogiem? |
Autor: | Asmax [ 18 lip 2005, 11:55 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): POziom 20lvl i status półboga - coś w stylu Jedi w SWG? Czyli farming, farming, farming, farming, farming 24/7 przez pół roku i jesteś półbogiem?
Ogolnie nie komentuje ciekawostek jakie opowiadasz - ale plz nie pisz o SWG skoro nie masz pojecia jak wyglada po CU. A jezeli jedi jest dla kogos polbogiem nie do pokonania, to gratuluje umiejetnosci pvp:< |
Autor: | kozas15 [ 18 lip 2005, 14:51 ] |
Tytuł: | |
Ale status polboga zaczyna sie od 40 lvl.[/list][/list] |
Autor: | Mark24 [ 18 lip 2005, 15:02 ] |
Tytuł: | |
Asmax mnie nie obchodzi jak SWG wygląda po CU. Faktem jest że to co tutaj napisano bardzo mi przypomina SWG, gdzie marzeniem każdego gracza (no nie każdego bo niektórzy w knajpach erpegują sobie) było zostać jedi/półbogiem. A sprowadzało się to do grindu 24/7 przez pół roku jeżeli ktoś nie miał fuksa. Nie widzę zresztą w jaki sposób można to zrobić inaczej, łatwiej i przyjemniej by uniknąć sytuacji, ze po 2 miesiącach od daty release 90% to półbogowie na serwerze. |
Autor: | Pieszczoch [ 18 lip 2005, 15:49 ] |
Tytuł: | |
Nie widzę zresztą w jaki sposób można to zrobić inaczej, łatwiej i przyjemniej by uniknąć sytuacji, ze po 2 miesiącach od daty release 90% to półbogowie na serwerze. Z Xanthem raz dyskutowalem, ze w SWG sprawa Jedi powinna byc bardziej zawerzona. Mialem wtedy na mysli, ze gracz powinien byc tak jak w fantastyce Lucasa, obdarzonym moca -czyli wybranym przez nature czy jak to ludzie lubia nazywac ![]() Oczywiscie to sie konczy na tym, ze ludzie jednak placa za rozrywke i chca w niektorych przypadkach za te pieniadze miec mozliwosc zostania jedi :/ A nawet nie wiem czy nie ciekawiej by bylo "zostac" tym obdarzonym niz tym ciezko wypracowanym. |
Autor: | Mark24 [ 18 lip 2005, 16:56 ] |
Tytuł: | |
pieszczoch czyli łut szczęścia powiadasz? tzn ja kupuję klienta za 50USD, płacę 15USD i mam łut szczęścia - otwiera mi się ścieżka mocy i zostaję jedi Inny kupuje klienta za 50USD, płaci 15USD i ma pecha? Jakoś tego nie widzę ![]() |
Autor: | Anen [ 18 lip 2005, 17:32 ] |
Tytuł: | |
Panowie , naprawde , zalozylem te forum aby informowac o rzeczach waznych , troche sie poklucilem , troche sie zakrecilem * z powodu smierci ojca * ale jest ok. Zyje jakos , jak widac. Prosze , umieszczajacie tu jakies informacje typu : wazne ![]() Cytuj: tzn ja kupuję klienta za 50USD, płacę 15USD i mam łut szczęścia - otwiera mi się ścieżka mocy i zostaję jedi
Inny kupuje klienta za 50USD, płaci 15USD i ma pecha? No no ![]() ![]() Tak na serio , to forum nasze jest pelne patafianow ![]() ![]() ![]() No comment ![]() ![]() |
Autor: | Anen [ 3 sie 2005, 10:08 ] |
Tytuł: | |
!!!! WAZNE !!! Na stronie istnieje juz informacja o rozpoczeciu Alpha'y , dla tych co juz sie zapisali pozostaje tylko czekanie na lud szczescia , dla mniej przytomnych polecam stronke REJESTRACJA !!! WAZNE !!! |
Autor: | Khebeln [ 3 sie 2005, 17:15 ] |
Tytuł: | |
Niektórzy to sie szybko budzą ![]() ![]() |
Autor: | MagPS [ 28 sie 2005, 17:09 ] |
Tytuł: | |
Pare nowych informacji a takze 2 filmiki + screeny, szkoda tylko ze kiepska jakosc (szczegolnie zdjecia), ale filmiki te przeciez maja ukazac imho co innego (jak grafika wyglada byla mozliwosc juz wczesniej): http://www.ddo.com/forums/showthread.php?t=10720 http://vnfiles.ign.com/dndvault.ign.com/ddo/ddo_2005_GenCon_Quickie.wmv http://vnfiles.ign.com/dndvault.ign.com/ddo/ddo_2005_GenCon_SorcererHellHoundDamage.mov Zródło: http://www.ddo.com |
Autor: | Coriin [ 2 wrz 2005, 11:41 ] |
Tytuł: | |
No, no. Ciekawie, fajny efekt płonących wrót. Jednak co do rozbijania sarkofagów (a dokładniej sam efekt wizualny) czy cokolwiek to jest jak dla mnie w mmorpg trochę badziewne. Ogólnie czekam z niecierpliwością |
Autor: | Coriin [ 7 wrz 2005, 10:31 ] |
Tytuł: | |
A więc, na stronie Game Trailers pojawiły się trailery z gry...powiem wam że zapowiada się wyjątkowo smakowicie. A oto link... http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1869 Miłego oglądania |
Autor: | Eshim [ 17 wrz 2005, 11:23 ] |
Tytuł: | |
Nie mogę się doczekać. |
Autor: | MagPS [ 24 wrz 2005, 17:27 ] |
Tytuł: | |
Jak rozumiem zostały już wysłane zaproszenia do Alphy gdyby ktoś z forum (byłoby miło) gdyby nie oficjalnie ocenił gre [url]http://www.ddo.com/index.php?page_id=66&pagebuilder[module]=article&pagebuilder[display_item]=105[/url] |
Autor: | Anen [ 25 paź 2005, 13:38 ] |
Tytuł: | |
Nikt ci tej gry nie oceni ze wzgledu na NDA Trzeba czekac na zaproszenie , w sumie to dobrze ze jakos to idze. Tworzy sie w taki sposob Community ktore zbiera informacje. Gra ma duzy potencjal , powiem ze sukcesem moze pobic WOW'a. |
Autor: | Eshim [ 25 paź 2005, 13:48 ] |
Tytuł: | |
Czy to będzie darmowe czy płatne? ![]() |
Autor: | Mark24 [ 25 paź 2005, 13:56 ] |
Tytuł: | |
Anen dostałeś się czy strzelasz? |
Autor: | Xanth [ 25 paź 2005, 16:33 ] |
Tytuł: | |
Eshim napisał(a): Czy to będzie darmowe czy płatne?
![]() Tak, napewno bedzie darmowe. Rotfl, rozsmieszaja mnie kolesie, co w kazdej produkcji probuja miec nadzieje, ze producent to frajer i za darmo odda swoja prace. X. |
Autor: | Anen [ 25 paź 2005, 18:05 ] |
Tytuł: | |
Tajemnica NDA ![]() Warto , naprawde warto. Przypomina troche EQ2 ale jest bardziej dynamiczne no i DnD ![]() |
Strona 5 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |