MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Tabula Rasa - Closed Beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=22990
Strona 5 z 15

Autor:  konrador [ 13 sie 2007, 16:41 ]
Tytuł: 

Apropos stref 1,2,3,4. Jedyna rzecza, ktora mnie naprawde drazni w tej grze, jest wlasnie mirrorowanie zone'ow. Nic innego jak pojscie na latwizne.

Jesli chodzi o mniejsze annoyances to zaliczylbym do nich brak blob-cieni/slabe oswietlenie i auto-celowanie... Ja rozumiem, ping - ale w koncu mamy podzial na US i Euro serwery, wiec nie powinno z tym byc az takich problemow.

Czy ktos orientuje sie juz jak dokladnie bedzie wygladalo PvP?

Autor:  MagPS [ 13 sie 2007, 17:01 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Apropos stref 1,2,3,4. Jedyna rzecza, ktora mnie naprawde drazni w tej grze, jest wlasnie mirrorowanie zone'ow. Nic innego jak pojscie na latwizne.


Hmm, czemu pójście na łatwiznę? Właśnie dobrze, zawsze będziesz mógł się przenieś na inny gdy tylko będziesz chciał gdyż np znajomi będą grali na innym czy na tym 1 będzie za dużo/mało ludzi, po drugie naprawdę sporo graczy gra (na pewno w 1strefie).

Autor:  Sadorus [ 13 sie 2007, 17:27 ]
Tytuł: 

Można gdzieś jeszcze otrzymać klucz?

Autor:  konrador [ 13 sie 2007, 18:30 ]
Tytuł: 

Pojscie na latwizne dlatego, ze robia jedna newb area i dziela to na identyczne zone'y, zeby rozladowac load, zamiast zrobic kilka stref startowych do wyboru lub zaleznie od klasy, rasy.

atm nie sprawdza sie to zupelnie, bo nie ma mozliwosci dowolnego poruszania sie pomiedzy tymi strefami z dowolnego miejsca. Poza tym nie wiem jak Ciebie, ale mnie i wiele innych osob na pewno tez - odstrasza. Czego? Nie na takich pos-instanced-mmos sie wychowalem i denerwuja mnie tego typu rozwiazania "na odpierdol sie". Swiat powinien byc jedna caloscia, bez zone'owania, bez chunkowania, bez instance'ow, bez loading screenow. I do tego powinni dazyc wszyscy developerzy - do stworzenia wirtualnego swiata, ktory sprawialby wrazenie rzeczywistego nawet, jesli gra utrzymana jest w konwencji s-f/fantasy. W TR mamy pare zmirrorowanych mapek dostepnych w menu zlinkowanych teleportami. GJ ncshit.

Autor:  MagPS [ 13 sie 2007, 18:43 ]
Tytuł: 

@konrador
hmm, no tak, ale to i tak lepsze rozwiązanie niż te w większości mmorpg (ileś tam serwerów i na każdym kilka k osób, a transfer postaci albo niemożliwy albo za kasę )

Autor:  konrador [ 13 sie 2007, 19:51 ]
Tytuł: 

Jestem pewien, ze tak samo jak w AA bedzie podzial na serwery. Mirrorowane zone'y to taki suplement, zeby jeszcze bardziej rozdrobnic community. Podzialy US/EU(UK/DE/FR)/Asia + serwery + mirrorowanie zone'ow... Coraz mniej mmo w tych mmo. I o ile mirrorowanie moglbym olac w PvE, bo w sumie mi to ryba, kto obok mnie questy robi, to nie rozumiem jak mialoby funkcjonowac PvP i szukanie przeciwnika z czterema identycznymi zone'ami/capturable outpostami. W AA nie bylo z tym problemow, bo nigdy w retail nie zebrala sie odpowiednio duza liczba osob, zeby wypelnic jeden zone. Wcale nie zdziwilbym sie gdyby TR, czesciowo chociaz, powtorzylo jego "sukces".

Autor:  Amadeo [ 13 sie 2007, 20:12 ]
Tytuł: 

Ja tylko napomnę że strefy tworzą się w zależności od ilości graczy, są niektóre takie questy że całe stado graczy kampi na respawn i wczoraj straciłem 2h i nic nie zyskałem , więc ma to swoje plusy, na dodatek lepiej to wszystko chodzi niż jako całość ( mniejsze wymagania ).

Mimo jednak masz rację świat jednolity fajniejszy, ale i tak się najbardziej liczy grywalność w takich grach, kto wie z czasem będzie przy nowych MMO lepiej.

Pozdrawiam

Autor:  Shadowclaw [ 13 sie 2007, 21:07 ]
Tytuł: 

Muszę przyznać że pierwsze wrażenie bardzo przyjemne , widziałem już dużo o wiele gorszych gier a ta zapowiada się całkiem ciekawie , dopiero 3 level więc niewiele widziałem ale potestuję więcej jutro :)

Autor:  Viracept [ 13 sie 2007, 21:45 ]
Tytuł: 

Taak dobilem do 6lvl i na chwile obecna wychodzi mi, ze to taki lekki i przyjemny fps zrobiony na modle mmorpg. Przy niewielkim abonamencie lub f2p z opcjami kupowania bedzie chyba mozna spedzic troszke czasu pod warunkiem ze wypuszcza ja na jesieni. Tyle, ze juz mnie znudzil ;/

Autor:  Viracept [ 13 sie 2007, 21:51 ]
Tytuł: 

Zeby bylo smieszniej :

"Congratulations, you have won one of 100 Beta Keys to Richard Garriott's Tabula Rasa from NCSoft. They will be in contact over the coming days with information that allows you access to their ongoing Beta.





Thank you for your support,



The WarCry Team "

Autor:  konrador [ 13 sie 2007, 22:06 ]
Tytuł: 

ma to swoje plusy

Wiesz, zalezy z ktorej strony na to patrzysz. Dla mnie jest to minus, bo wolalbym, gdyby bylo pare miejsc startowych do wyboru a w kazdym z nich inne questy, inne otoczenie, inni bossowie do zabicia, na ktorych trzeba kampic. Ma to dodatkowy plus taki, ze przyjemniej startowac od nowa na nowej postaci, bo nie musisz z poczatku powtarzac dokladnie tych samych questow, tylko masz kawalek swiezego, nieodkrytego wczesniej contentu. Ktos moze powiedziec - a kto ma te wszystkie questy wymyslec? Ale nie oszukujmy sie, 90% z nich to jeden z: zabij X tych, zabij i zlootuj X tego z tych, idz pogadaj z X... I jedyna rzecz, w kwestii ktorej devsi moga popisac sie inwencja tworcza to description owych questow, ktorego i tak nikt nigdy nie czyta.

Autor:  Klos [ 13 sie 2007, 22:18 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
Klos, skoro nie grasz to ja z checia przejma twoja konto:]

wyslalem nazwe usera i haslo na pw, milej zabawy.

Faktycznie jak troche przemyslalem to glupio zrobilem ze dalem sie poniesc emocjom, glupia sprawa z plywaniem przyslonila mi fajna, klimatyczna muzyke i calkiem ciekawy pomysl, mysle ze kiedys bedzie to calkiem grywalne mmorpg, troche glupio ze szybko zrezygnowalem z betatestow... ;x

Autor:  MagPS [ 13 sie 2007, 22:21 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Ma to dodatkowy plus taki, ze przyjemniej startowac od nowa na nowej postaci, bo nie musisz z poczatku powtarzac dokladnie tych samych questow, tylko masz kawalek swiezego, nieodkrytego wczesniej contentu. Ktos moze powiedziec - a kto ma te wszystkie questy wymyslec? Ale nie oszukujmy sie, 90% z nich to jeden z: zabij X tych, zabij i zlootuj X tego z tych, idz pogadaj z X... I jedyna rzecz, w kwestii ktorej devsi moga popisac sie inwencja tworcza to description owych questow, ktorego i tak nikt nigdy nie czyta.


Nie jestem pewny, ale tworząc nową postać (klon) stare questy są już zrobione

edit: Tworzymy postać i lvl ją do 5lvl, tworzymy klona i mamy 2 postacie które mają 5lvl, ze zrobionymi questami, do tego przy 10, 15 i 30lvl można zrobić tak samo, więc tworząc jedną postac 30lvl znacznie sobie ułatwiamy wylvl kilku innych

Autor:  Lil [ 13 sie 2007, 23:50 ]
Tytuł: 

polecam tez w.g. mnie bardzo dobra recenzje Tabula Rasa napisana przez Alunaisa: http://twierdza.org.pl/index.php/topic,613.60.html

Autor:  Amadeo [ 14 sie 2007, 01:52 ]
Tytuł: 

Jakieś 30 minut temu na serwerze był sam Lord British i na /global odpowiadał dzielnie na pytania ;)

Sporo nowych rzeczy się dowiedziałem a o to zmiany w najbliższym czasie:
- zmienione okno chatu
- możliwość własnoręcznego ustawiania UI
- likwidacja /global kanału a powstaną mniejsze zapewnie przydzielone do sektorów
- wreście zostanie zmieniony wstępny kolor nagród, aktualnie jest różowy
- dodanie nowych kolorów w tym czarny
- poprawiony tryb leczenia
- ustabilizowanie lighting'a
- poprawiona animacja bodajże tu chodzi o owe pływanie

A teraz konkretniejsze informacje jakie jeszcze się dowiedziałem:
- będą nowe rasy
- będą na pewno pojazdy i inne formy maszyn
- będzie auction hause czyli popularne AH
- rozbudowany i poprawiony crafting
- coś będą robić w profesjami niestety nie wiem jakie będą zmiany
- rozbudowa trybu pvp, nie podał konkretów, napomniał jedynie że na wysokich lev. odczujemy to nawet teraz? ;)

Dużo rozmów było o hausingu, i sam British przyznał że uwielbia to, ale niestety na tą chwile nic z tego nie będzie bo czeka ich jeszcze sporo pracy nad poprawkami i paroma nowościami.

Dodał jeszcze że są otwarci na propozycje i od tego jest forum więc jeśli komuś zależy śmiało pisać błędy, propozycje etc.

Na sam koniec podał parę zabawnych zachowań postaci z komend:
/fireworks
/moonwalk
/rave

Szkoda że nie byłem w wiosce startowej bym się pośmiał co nieco jak 70 % nagle zaczyna tak samo się zachowywać ;D

Pozdrawiam

Autor:  zax [ 14 sie 2007, 02:10 ]
Tytuł: 

Pisał jeszcze, że dodatki i patche będą free, a ma nadzieje, że raz na rok wypuszczą płatny, duży expansion pack z nowymi planetami (zachłanność FTW).


I jak, zamawia ktoś pre ordera? ;)

Autor:  Lil [ 14 sie 2007, 07:26 ]
Tytuł: 

zax napisał(a):
I jak, zamawia ktoś pre ordera? ;)


ja juz preordera nabylem :)

https://secure.plaync.com/cgi-bin/Store ... uage=en-gb

Includes:

* A serial code for unlocking bonus in-game content and beta access
* Exclusive Shell Bot or Pine-Ock non-combat pets, one per character
* Two exclusive character emotes
* Three-day head-start on the live Tabula Rasa™ servers

Autor:  Shadowclaw [ 14 sie 2007, 08:22 ]
Tytuł: 

Kosztuje 4.99 EUR ? :o a ktoś wie ile będzie EUR/mieś ?

Autor:  Templair [ 14 sie 2007, 10:31 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):
Kosztuje 4.99 EUR ? :o a ktoś wie ile będzie EUR/mieś ?


Przeczytaj co pisze na screenie obok ;). "Full version of game not included". To preorder taki jak byl w przypadku LoTRO ...

T.

Autor:  Shadowclaw [ 14 sie 2007, 11:19 ]
Tytuł: 

Tak potem doczytałem ;)

Strona 5 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team