MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warhammer 40000 MMO !
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=23784
Strona 5 z 15

Autor:  MagPS [ 15 cze 2010, 22:25 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
Nyx napisał(a):
LOL World of Warcraft 40k


Hehehe, dokladnie to samo pomyslalem. Myslalem, ze bedzie chociaz troche... bo ja wiem... mroczniej. Ale nic, marudzic nie bede, bo w koncu bedzie cos z gun-ami.


/facepalm

Autor:  Huba [ 15 cze 2010, 22:26 ]
Tytuł: 

Nie ma mmo w 100% skonczonego. Jesli bedzie dobry content na start, dobra stabilnosc, bugfree itp oraz co NAJWAZNIEJSZE, otwarta droga rozwoju to wystarczy.

Droga rozwoju czyli przeciwienstwo takiego startrek online czy o zgrozo WHO, gdzie cholera wie co zrobic dalej z gra zeby gdzies sie rozwijala poza kierunkiem na smietnik.

Autor:  mrynar [ 15 cze 2010, 22:29 ]
Tytuł: 

2012 brzmi rozsadnie. Filmik jest zrobiony na silniku gry (a nie tak jak old republic, gdzie de facto nie widzielismy gameplaya), wiec 2 lata na dopracowanie calosci to wystarczajacy okres.

Autor:  Razoth [ 15 cze 2010, 22:30 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
(a nie tak jak old republic, gdzie de facto nie widzielismy gameplaya)


W pizdu filmików z gameplaya zostało już opublikowanych, więc trochę not rly.

Autor:  ubeck [ 15 cze 2010, 22:35 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
ubeck napisał(a):
Nyx napisał(a):
LOL World of Warcraft 40k


Hehehe, dokladnie to samo pomyslalem. Myslalem, ze bedzie chociaz troche... bo ja wiem... mroczniej. Ale nic, marudzic nie bede, bo w koncu bedzie cos z gun-ami.


/facepalm


Tylko palca do oka se przez przypadek nie wsadz :P

Autor:  iniside [ 15 cze 2010, 22:37 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
mrynar napisał(a):
(a nie tak jak old republic, gdzie de facto nie widzielismy gameplaya)


W pizdu filmików z gameplaya zostało już opublikowanych, więc trochę not rly.

Ktore dobitnie zwiastuja ze to bedzie totalny fail.

Autor:  Razoth [ 15 cze 2010, 22:40 ]
Tytuł: 

Mi się podobały z tym, że ja nigdy nie traktowałem TOR jako pełnoprawnego MMORPG, raczej jako rozwinięte cooperative multiplayer z fabułą.

Jeżeli nie pokażą nic więcej ponad to i będą sobie jednocześnie śpiewać abonament, to dziękuje - postoję. W innym wypadku - czekam na dalsze prezentacje.

Autor:  iniside [ 15 cze 2010, 22:47 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Mi się podobały z tym, że ja nigdy nie traktowałem TOR jako pełnoprawnego MMORPG, raczej jako rozwinięte cooperative multiplayer z fabułą.

Jeżeli nie pokażą nic więcej ponad to i będą sobie jednocześnie śpiewać abonament, to dziękuje - postoję. W innym wypadku - czekam na dalsze prezentacje.

Na tym wlasnie polega problem. Bo ogolnie gameplay wyglada jak z pełnoprawnego mmo, czyt. statyczny, klikany, bez zadnych nowosci. Cos co znamy od jakis 15 lat.

Lubie Star Wars, ale niestety w tym przypadku samo Star Wars t ozdecydowanie za malo zeby mnie zachecic do gry. Szczególnie kiedy za rogiem czaji się GW2, ktore szykuje rewolucje (i bedzie za bez abonamentu) i WH40K ktory chocby byl strasznym failem i tak kupie bo to Warhammer ;/

Autor:  Dana [ 16 cze 2010, 01:50 ]
Tytuł: 

Moje bezpośrednie źródła na e3 donoszą co następuje:

Cytuj:
a) Everything you see in the trailer is gameplay, 100%.
b) I quote: "Anything you can speculate from the trailer is probably true".

Autor:  iniside [ 16 cze 2010, 09:07 ]
Tytuł: 

Mnie ciekawi ze skoro ma byc juz RvR, czy jaies inne PvP to czy to bedzie kazdy na kazdego, czy oleja fluff i zorganizuje poszczegolne rasy w jakies frakcje zeby ulatwic balans ilosciowy.

Bo juz sobie wyobrazam jak wielu ludzi gra Eldarami kiedy do wyboru ma Chaos albo SM ;p.

Autor:  Keii [ 16 cze 2010, 09:10 ]
Tytuł: 

Ja tam chętnie Eldarami bym pograł.
Ale podzielenie ras na 2 frakcje wydaje się dużo lepszym pomysłem - jeśli parę zgangowałoby się na jedną, zapewne skończyłoby się to tym, że duża część graczy zmieniłaby postacie.

Autor:  Dae [ 16 cze 2010, 09:17 ]
Tytuł: 

Kurna znowu się napaliłem na jakiś mmo przed premierą :D Jak sie okażę failem to kończę z tym gatunkiem gier :)

Autor:  iniside [ 16 cze 2010, 09:30 ]
Tytuł: 

W sumie mozna by ja w DAoC to zrobic IoE vs Choas (tutaj mozna9np 5 frakcji, Nurgle, Slaneesh, Tzeeneth, Khorne i Choas Undivided) Vs Reszta (np. Eldarzy, Tau0.
Orki pasuja w sumie wszedzie bo sa zaglupie zeby niepsaowac nigdzie ;p.

Autor:  Nestor [ 16 cze 2010, 09:56 ]
Tytuł: 

Ja jestem bardzo ciekaw jak zalatwia melee klasy, np taki assault marine czy terminator z mlotkiem i teleporterem ;-)

Areny fe. BG jeszcze ujdzie. Powinny byc keepy ktore wyswietlaja banner gildii ktora je przejela ;-)

Autor:  Mendol [ 16 cze 2010, 10:06 ]
Tytuł: 

imo faktycznie pomysl z rvr DAOC'a najlepiej by sie chyba sprawdzil.

Autor:  Bloodleaf [ 16 cze 2010, 10:06 ]
Tytuł: 

THQ sp zrobił świetnego ale MMO to zupełnie inna bajka , lore jedno z najlepszych , w końcu nie będzie pierdyliarda wesoło biegających elfów tylko boję się że mogą spierdolić....

I żadnych kurde BG mi do młotka nie wciskać ... siooo!


OT

Podpisuję się wszystkimi czterema kończynami pod tym że walki pod TM były jednymi z najlepszych chwil w WoW , i to pvp na każdym praktycznie levelu , bitwy o mobki itd , BG kompletnie to zabiło a x-realms i transfery zepsuły community , tak to każdy się znał na serwerze i ludzie byli inni teraz to każdy ma każdego w głębokim..

Autor:  ShadorVD [ 16 cze 2010, 10:09 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
THQ sp zrobił świetnego ale MMO to zupełnie inna bajka , lore jedno z najlepszych , w końcu nie będzie pierdyliarda wesoło biegających elfów tylko boję się że mogą spierdolić....


Taaaak... tylko beda wesolo biegajacy Eldarzy :]

Autor:  Bloodleaf [ 16 cze 2010, 10:14 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
Taaaak... tylko beda wesolo biegajacy Eldarzy :]


To już wolę to :P

Autor:  Kartis [ 16 cze 2010, 12:40 ]
Tytuł: 

Rządnego RvR z dwoma rasami, prowadzi to tylko do tego że siły na serwerach są zawsze nie zbilansowane. Jedna rasa jedna frakcja, i jakiś system kierujący graczy na odpowiednie pola bitwy, np. Eldarów jest mniej, wiec ich całe siły są przekierowywane do walki z Orkami, za to siły orków są rozdzielane na dwa fronty walki.
Jakiś dobry system kierowania graczy do odpowiednich miejsc (np. dodatkowe 50% xp) i świat może funkcjonować z większą ilością frakcji.
Z resztą podział na dwie frakcje w WH40K to zbrodnia na lore

Autor:  mrynar [ 16 cze 2010, 12:53 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje, ze tworcy 40k unikna bledow tworcow starego warhammera:

- podzialu na 2 fracje

- BG, aren czy jakiejkkolwiek formy instancjonowanego PvP

- topornego silnika.

Jesli nie bedzie tych 3 rzeczy to gra nie moze byc zla. :]

Strona 5 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team