MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Warhammer 40000 MMO ! https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=23784 |
Strona 5 z 15 |
Autor: | MagPS [ 15 cze 2010, 22:25 ] |
Tytuł: | |
ubeck napisał(a): Nyx napisał(a): LOL World of Warcraft 40k Hehehe, dokladnie to samo pomyslalem. Myslalem, ze bedzie chociaz troche... bo ja wiem... mroczniej. Ale nic, marudzic nie bede, bo w koncu bedzie cos z gun-ami. /facepalm |
Autor: | Huba [ 15 cze 2010, 22:26 ] |
Tytuł: | |
Nie ma mmo w 100% skonczonego. Jesli bedzie dobry content na start, dobra stabilnosc, bugfree itp oraz co NAJWAZNIEJSZE, otwarta droga rozwoju to wystarczy. Droga rozwoju czyli przeciwienstwo takiego startrek online czy o zgrozo WHO, gdzie cholera wie co zrobic dalej z gra zeby gdzies sie rozwijala poza kierunkiem na smietnik. |
Autor: | mrynar [ 15 cze 2010, 22:29 ] |
Tytuł: | |
2012 brzmi rozsadnie. Filmik jest zrobiony na silniku gry (a nie tak jak old republic, gdzie de facto nie widzielismy gameplaya), wiec 2 lata na dopracowanie calosci to wystarczajacy okres. |
Autor: | Razoth [ 15 cze 2010, 22:30 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): (a nie tak jak old republic, gdzie de facto nie widzielismy gameplaya)
W pizdu filmików z gameplaya zostało już opublikowanych, więc trochę not rly. |
Autor: | ubeck [ 15 cze 2010, 22:35 ] |
Tytuł: | |
MagPS napisał(a): ubeck napisał(a): Nyx napisał(a): LOL World of Warcraft 40k Hehehe, dokladnie to samo pomyslalem. Myslalem, ze bedzie chociaz troche... bo ja wiem... mroczniej. Ale nic, marudzic nie bede, bo w koncu bedzie cos z gun-ami. /facepalm Tylko palca do oka se przez przypadek nie wsadz ![]() |
Autor: | iniside [ 15 cze 2010, 22:37 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): mrynar napisał(a): (a nie tak jak old republic, gdzie de facto nie widzielismy gameplaya) W pizdu filmików z gameplaya zostało już opublikowanych, więc trochę not rly. Ktore dobitnie zwiastuja ze to bedzie totalny fail. |
Autor: | Razoth [ 15 cze 2010, 22:40 ] |
Tytuł: | |
Mi się podobały z tym, że ja nigdy nie traktowałem TOR jako pełnoprawnego MMORPG, raczej jako rozwinięte cooperative multiplayer z fabułą. Jeżeli nie pokażą nic więcej ponad to i będą sobie jednocześnie śpiewać abonament, to dziękuje - postoję. W innym wypadku - czekam na dalsze prezentacje. |
Autor: | iniside [ 15 cze 2010, 22:47 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Mi się podobały z tym, że ja nigdy nie traktowałem TOR jako pełnoprawnego MMORPG, raczej jako rozwinięte cooperative multiplayer z fabułą.
Jeżeli nie pokażą nic więcej ponad to i będą sobie jednocześnie śpiewać abonament, to dziękuje - postoję. W innym wypadku - czekam na dalsze prezentacje. Na tym wlasnie polega problem. Bo ogolnie gameplay wyglada jak z pełnoprawnego mmo, czyt. statyczny, klikany, bez zadnych nowosci. Cos co znamy od jakis 15 lat. Lubie Star Wars, ale niestety w tym przypadku samo Star Wars t ozdecydowanie za malo zeby mnie zachecic do gry. Szczególnie kiedy za rogiem czaji się GW2, ktore szykuje rewolucje (i bedzie za bez abonamentu) i WH40K ktory chocby byl strasznym failem i tak kupie bo to Warhammer ;/ |
Autor: | Dana [ 16 cze 2010, 01:50 ] |
Tytuł: | |
Moje bezpośrednie źródła na e3 donoszą co następuje: Cytuj: a) Everything you see in the trailer is gameplay, 100%.
b) I quote: "Anything you can speculate from the trailer is probably true". |
Autor: | iniside [ 16 cze 2010, 09:07 ] |
Tytuł: | |
Mnie ciekawi ze skoro ma byc juz RvR, czy jaies inne PvP to czy to bedzie kazdy na kazdego, czy oleja fluff i zorganizuje poszczegolne rasy w jakies frakcje zeby ulatwic balans ilosciowy. Bo juz sobie wyobrazam jak wielu ludzi gra Eldarami kiedy do wyboru ma Chaos albo SM ;p. |
Autor: | Keii [ 16 cze 2010, 09:10 ] |
Tytuł: | |
Ja tam chętnie Eldarami bym pograł. Ale podzielenie ras na 2 frakcje wydaje się dużo lepszym pomysłem - jeśli parę zgangowałoby się na jedną, zapewne skończyłoby się to tym, że duża część graczy zmieniłaby postacie. |
Autor: | Dae [ 16 cze 2010, 09:17 ] |
Tytuł: | |
Kurna znowu się napaliłem na jakiś mmo przed premierą ![]() ![]() |
Autor: | iniside [ 16 cze 2010, 09:30 ] |
Tytuł: | |
W sumie mozna by ja w DAoC to zrobic IoE vs Choas (tutaj mozna9np 5 frakcji, Nurgle, Slaneesh, Tzeeneth, Khorne i Choas Undivided) Vs Reszta (np. Eldarzy, Tau0. Orki pasuja w sumie wszedzie bo sa zaglupie zeby niepsaowac nigdzie ;p. |
Autor: | Nestor [ 16 cze 2010, 09:56 ] |
Tytuł: | |
Ja jestem bardzo ciekaw jak zalatwia melee klasy, np taki assault marine czy terminator z mlotkiem i teleporterem ![]() Areny fe. BG jeszcze ujdzie. Powinny byc keepy ktore wyswietlaja banner gildii ktora je przejela ![]() |
Autor: | Mendol [ 16 cze 2010, 10:06 ] |
Tytuł: | |
imo faktycznie pomysl z rvr DAOC'a najlepiej by sie chyba sprawdzil. |
Autor: | Bloodleaf [ 16 cze 2010, 10:06 ] |
Tytuł: | |
THQ sp zrobił świetnego ale MMO to zupełnie inna bajka , lore jedno z najlepszych , w końcu nie będzie pierdyliarda wesoło biegających elfów tylko boję się że mogą spierdolić.... I żadnych kurde BG mi do młotka nie wciskać ... siooo! OT Podpisuję się wszystkimi czterema kończynami pod tym że walki pod TM były jednymi z najlepszych chwil w WoW , i to pvp na każdym praktycznie levelu , bitwy o mobki itd , BG kompletnie to zabiło a x-realms i transfery zepsuły community , tak to każdy się znał na serwerze i ludzie byli inni teraz to każdy ma każdego w głębokim.. |
Autor: | ShadorVD [ 16 cze 2010, 10:09 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): THQ sp zrobił świetnego ale MMO to zupełnie inna bajka , lore jedno z najlepszych , w końcu nie będzie pierdyliarda wesoło biegających elfów tylko boję się że mogą spierdolić....
Taaaak... tylko beda wesolo biegajacy Eldarzy ![]() |
Autor: | Bloodleaf [ 16 cze 2010, 10:14 ] |
Tytuł: | |
Shador von Dal napisał(a): Taaaak... tylko beda wesolo biegajacy Eldarzy
![]() To już wolę to ![]() |
Autor: | Kartis [ 16 cze 2010, 12:40 ] |
Tytuł: | |
Rządnego RvR z dwoma rasami, prowadzi to tylko do tego że siły na serwerach są zawsze nie zbilansowane. Jedna rasa jedna frakcja, i jakiś system kierujący graczy na odpowiednie pola bitwy, np. Eldarów jest mniej, wiec ich całe siły są przekierowywane do walki z Orkami, za to siły orków są rozdzielane na dwa fronty walki. Jakiś dobry system kierowania graczy do odpowiednich miejsc (np. dodatkowe 50% xp) i świat może funkcjonować z większą ilością frakcji. Z resztą podział na dwie frakcje w WH40K to zbrodnia na lore |
Autor: | mrynar [ 16 cze 2010, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Mam nadzieje, ze tworcy 40k unikna bledow tworcow starego warhammera: - podzialu na 2 fracje - BG, aren czy jakiejkkolwiek formy instancjonowanego PvP - topornego silnika. Jesli nie bedzie tych 3 rzeczy to gra nie moze byc zla. ![]() |
Strona 5 z 15 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |