MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PvP Fejlur
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24549
Strona 5 z 8

Autor:  Mendol [ 1 maja 2007, 19:07 ]
Tytuł: 

co nie zmienia faktu ze eve to wedlug mnie sf a nie fantasy.
rozumiem ze jest paru maniakow ale sorry czemu znowu probujecie przekonac wszystkich ze wasza ulubiona gra jest zajebista?
dla mnie zajebiste sf to byl privateer i to sie raczej nigdy nie zmieni, eve mnie jakos nie pociaga mimo ze probowalem pare razy.
tak czy siak polecam trailer movie z fallout 3 :-)

Autor:  iniside [ 1 maja 2007, 19:48 ]
Tytuł: 

Moze nie tyle proboje, co stwierdza ze gra jaka chcecie jest juz na rynku. A to ze nie jest fantasy to zupelnie inne sprawa.

Autor:  Mendol [ 1 maja 2007, 20:01 ]
Tytuł: 

to ze jest to wiemy od w chuj czasu ;-)
dlatego szukamy czegos nowego :-)

Autor:  Pieszczoch [ 1 maja 2007, 20:09 ]
Tytuł: 

Ja tam ostatnio sie odzwyczailem z namawiania czy krytykowania ludzi bo graja w "co innego".
Poprostu rozmowy alla "to jest najlepsze, tez powinienes grac" itd. jest bezcelowe, nie zmienimy preferencji drugiego czlowieka.

@inside
A skad wiesz ze EVE to akurat ta gra, ktora chce?
Ona jest bliska idealowi, z tym ze nie posiada dwoch rzeczy.
Pierwsza, to ze gra jednak nie jest az tak ciekawa dla mnie, jak to moze sie wydawac. Sklada sie to z wielu czynnikow, m.in. click'n'watch, niezalezny od ciebie progress czy tez same wojny miedzy alliance to <jeden - wielki - zerg> a za tym idzie <jeden - wielki - lag>.

Drugi, stricte personalny, na pierwszym miejscu stawiam w grach wlasna inwencje - a nie przygotowanie. A w EVE glownie wygrywa ten co jest lepiej przygotowany, co jak co ale jestem oportunista w grach.

EDIT: Co nie znaczy ze gra wg. jest do kitu, poprostu to nie jest jednak to co mi pasuje, aby zamiast wyjsc z domu, siedziec przy kompie.

Autor:  iniside [ 1 maja 2007, 20:40 ]
Tytuł: 

Co do click'n'watch musze sie zgodzić, z drugiej storny po roważeniu tego od strony technicznej, gdyby sterowanie yło takie jak w X3 to o kur.. Żaden serwer by tego nie pociągnął nie na tak masową skale :E, wiec wybaczam to twórca mimowszystko to wina technicznych ograniczne a nie ze oni niechcieli :D

A tak na marginesie. To jak inaczej sterować np. Pancernikiem z tona wyposarzenia ? W sumie mi sie wydaje ze jedyny skuteczny system to jest ala RTS :D, ale to tylko moje zdanie (;
Cytuj:
niezalezny od ciebie progress

No flame. Ale co to znaczy ?

Że lag to sie zgodze, po wpadnieciu do Jita (space market) zazwyczaj nie da sie wyleciec ze stacji :D

Ogólnie to nie wiem. Nikogo też nie na mawiam :D. Dla mnie gdyby tylko do EVE dać sterowanie ala Homeworld (skorzowane z Nexus: The Jupiter Incident) i troche zmienić to jak sie fituje statki to by była gra idealna (;

Autor:  Pieszczoch [ 1 maja 2007, 21:05 ]
Tytuł: 

Ten progress, to chodzilo mi o sprawe rozwoju postaci. Juz nie nawiazuje do tego doganiania, ale co jak co (poza learningami) nie masz zabardzo wplywu na szybkosc rozwoju twojej postaci - niby gut, bo nie wymusza od ciebie farmowania, nikt cie nie wyprzedzi jak spisz czy cos. Ale odejmuje to efekt "motywacyjny" w contencie gry.
Na dodatek taki wymaxowany pvper, moze byc b.dobryvh crafterem ktoregos dnia - nie majac nawet pojecia jak to sie robi heh.

Co do sterowania, to wlasnie takie jak w Starlancerze, Freelencarze, serii X czy innych tym podobnych "real time combat" to bym juz inaczej patrzal na EVE.
Ale jak wiadomo, i juz o tym wspomniales, nie ma serwerow na takie zabawy jeszcze, a jedynym rozwiazaniem byloby instancjowanie z ograniczeniem ilosci osob, co lekko mija sie z celem.

Autor:  iniemamocni [ 2 maja 2007, 09:49 ]
Tytuł: 

Kolejny news dotyczący gry MMO, która ma być rewolucyjna dla tego gatunku, pokonać WoWa, zarobić na siebie wiele milionów dolarów, zaprowadzić pokój na świecie, wybudować autostrady i stadiony w Polsce, oraz osiągnąć wszystko co jest do osiągnięcia na rynku gier komputerowych.

Rozchodzi się o grę, zapowiedzianą przez studio, które właśnie przyszło na świat. Chodzi o Colony Studios, pod tą tajemniczą nazwą kryją się ludzie odpowiedzialni za takie hity jak World of Warcraft, Eve Online, Everquest czy Ultima Online. Na czele tej utalentowanej bandy stanął niejaki Michael Wallis, który poprowadzić ma firmę ku zwycięstwie z niewiernymi.

Jak już wspominałem, Wallis zapowiedział iż jego firma pracuje nad grą z gatunku MMO, która ma zrewolucjonizować gatunek i nie być przy tym klonem WoWa. Premiera gry zapowiedziana została wstępnie na 2009 rok.

źródło gry.wp.pl
może jednak jest nadzieja

Autor:  Smashie [ 2 maja 2007, 10:12 ]
Tytuł: 

to ja zapowiadam ze zrobie gre ktora bedzie lepsza od DFO :(

Autor:  Aviril [ 2 maja 2007, 11:08 ]
Tytuł:  Re: PvP Fejlur

Nestor napisał(a):
The end is upon us, none shall be spared!

Age Of Conan = Build player towns and defend against NPCs = WTF? Fail.
(ciach)


Your reading skills r fail.

Autor:  Nestor [ 2 maja 2007, 21:49 ]
Tytuł:  Re: PvP Fejlur

Aviril napisał(a):
Nestor napisał(a):
The end is upon us, none shall be spared!

Age Of Conan = Build player towns and defend against NPCs = WTF? Fail.
(ciach)


Your reading skills r fail.


http://community.ageofconan.com/wsp/con ... le=CONTENT

Cytuj:
# Become a resident of your own city, walk around between its buildings and invite other players to come and trade on your streets
# Like in a real-time strategy game, computer-controlled enemies will start building their own city next to yours, eventually launching attack
# Lay siege to computer-controlled cities, and let the catapults sing their merry song of death as you crush their defenses
# Guard your city with computer-controlled guards, and allow vendors to sell their merchandise in your city

Autor:  Mendol [ 3 maja 2007, 07:30 ]
Tytuł: 

gdybym chcial grac w rts'a to bym pogral w starcrafta ;-p

Autor:  Pipboy [ 3 maja 2007, 11:02 ]
Tytuł: 

Tego jakoś nikt nie zauważył?
To chyba trochę jak w AO, gdzie swojego miasta bronisz przed obcymi (NPC, tyle że tam ich się spawnuje), a z playerami walczysz o kontrolę pól notum. Tutaj podobnie, miasto gildii będzie atakowane przez NPC, a gildie będą się nawalać o te twierdze. Trochę carebear rozwiązanie, ciekawiej by się atakowało miasta :P.

Btw, to jest dobre:

Cytuj:
Fight it out in the unique PvP form called drunken brawling -- get drunk, stir up trouble and make mayhem as you crush your enemy with fists, tankards and broken table-legs.

Autor:  Aldatha [ 3 maja 2007, 11:07 ]
Tytuł: 

ta , zawsze chcialem byc dresem w mmo :)

Autor:  S@mael [ 3 maja 2007, 14:54 ]
Tytuł: 

Jakie PvP ma te cale Archlord ?

Autor:  Sobtainer [ 3 maja 2007, 15:08 ]
Tytuł: 

S@mael napisał(a):
Jakie PvP ma te cale Archlord ?


zajebiste, viedzmin wszystko wie.

Autor:  S@mael [ 3 maja 2007, 15:13 ]
Tytuł: 

Ze jaki Czesław? "zajebiste" to znaczy ? How much player skill init?

Autor:  xyz [ 5 maja 2007, 17:35 ]
Tytuł: 

Mnie Age of Conan wydaje sie obiecujący. Z zapowiedzi wynika że to właśnie ma byc pierwsze od lat MMO nastawione na walkę, wokół walki zbudowane i z walką, nie grindem, jako kluczowym elementem gry. Proponuję najpierw poczytać jakie sa plany -i nie mówię tu o reklamowych pierdoletach typu "rewolucyjny system " - na oficjalnej stronie Conana wiele technikaliów jest wyjasnionych i wygląda to obiecująco. Sam target jaki oni sobie wybrali dla tej gry wygląda obiecująco , bo dla 11 letnich panienek Conan nie będzie. Ja sie bardziej spodziewam czegoś w stylu - żeby nie przesadzić - Mortal Kombat Online + "itemizacja" i PVE.

Autor:  Mendol [ 5 maja 2007, 17:42 ]
Tytuł: 

fps rpg czyli dark messiah online

Autor:  Asmax [ 5 maja 2007, 21:54 ]
Tytuł: 

S@mael napisał(a):
Ze jaki Czesław? "zajebiste" to znaczy ? How much player skill init?


UO style. Skill/stat based system, uniki od fireballi/strzal robimy samemu biegajac WSADem np.

Autor:  Mark24 [ 6 maja 2007, 00:28 ]
Tytuł: 

UO.... *ziew

Strona 5 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team