MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

All Points Bulletin
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33912
Strona 5 z 6

Autor:  ChemicalRider [ 30 kwi 2010, 22:26 ]
Tytuł: 

A mnie to nie zaskoczyło, spodziewałem się normalnych subskrypcji. APB to gra z jednym z największych budżetów ostatniego czasu.. EA nie pakuje kasy w błoto, chce w zamian jeszcze więcej kasy - zresztą, kto się łudzi że gry nie są robione dla kasy?

Co do wskaźnika jakoś/budżet to jestem zawiedziony tą grą, ale wiem przynajmniej w czym problem.. żadna gra mmo czy multi oparta na silniku UE3 nie odniosła nigdy większego sukcesu. Ten silnik jest doskonały do tworzenia singlów ale nie multi. Najważniejsze elementy APB są wg. mnie kulawe - model jazdy i model strzelania.

Zobaczmy teraz od kiedy APB jest tworzone.. pierwsze wzmianki w zagranicznych serwisach pojawiają się w 2005 roku - tak więc z doświadczenia jestem w stanie stwierdzić, że prace nad grą zostały rozpoczęte w 2003-2004 roku. 6-7 lat! Kolejny wskaźnik jakość/budżet/czas produkcji wypada BARDZO kiepsko..

Na pewno chętnie pogram w full wersje APB, gra jest oryginalna ale średniawa..

Autor:  kamilek38 [ 30 kwi 2010, 22:31 ]
Tytuł: 

3 mapki do do APB robili 7 lat :P

Jak by np Battlefield Bad Company 2 robili 7 lat to ciekawe co by z teog bylo hehe

Autor:  GumisPLL [ 1 maja 2010, 09:53 ]
Tytuł: 

oplaca sie sciagac ? Bardzo podobne do GTA ?

Autor:  Atherius [ 1 maja 2010, 11:07 ]
Tytuł: 

W założeniach tak, ale miodnością do podeszwy nie dorasta.

Autor:  Armagin [ 1 maja 2010, 11:29 ]
Tytuł: 

Jeżeli ktoś by miał jakiś kluczyk do oddania, to ja chętnie bym się pobawił kreatorem postaci :)

Autor:  Piaskowy [ 6 maja 2010, 12:08 ]
Tytuł: 

10000 Kluczy do bety za free:

http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=87022

Autor:  Oyci3C [ 7 maja 2010, 00:46 ]
Tytuł: 

Cytuj:
All this week we will be handing out thousands of new invites to the APB EU Beta in time for this weekend's playtest! All they have to do is follow APB on Twitter and Facebook for some tasty updates on how to get a key! So what are you waiting for? Spread the word!

Autor:  Keii [ 12 cze 2010, 11:09 ]
Tytuł: 

http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=87029
Cytuj:
APB Key to the City keys!

Oh now this is happening. Thanks to the marvellous men and women of Realtime Worlds, we've got a gigantic 50,000 APB Key to the City codes to give away across the Eurogamer Network of sites.

Key to the City starts at 9am BST on 12th June.

Each code provides unlimited access to APB's social districts throughout the event, which ends on 19th June. You can customise your little guy or girl to your heart's content, and socialise.

The code also entitles you to five hours smashing it up in the action districts, which separates the men from boys (and cops from robbers).

The full game is due out in early July for PC, and you'll be able to read our review soon.

Autor:  Dwutlenek [ 22 cze 2010, 15:59 ]
Tytuł: 

Stróże prawa w APB: All Points Bulletin
Kryminaliści w APB: All Points Bulletin

może kogoś zainteresuje

Autor:  omagad [ 2 lip 2010, 12:28 ]
Tytuł: 

Ktos juz gra w retail APB? bo chyba juz po premierze, jakies wrazenia? warto?

Autor:  jules4ever [ 5 lip 2010, 07:20 ]
Tytuł: 

omagad napisał(a):
Ktos juz gra w retail APB? bo chyba juz po premierze, jakies wrazenia? warto?


Gram w retaila już ok. 10h. Generalnie wrażenia są pozytywne, chociaż zastanawia mnie, co ta gra będzie miała dalej do zaoferowania.

Na razie to takie GTA IV bez singla, ze świetną kreacją postaci i miastem wielkości chyba nawet nie jednej całej wyspy z GTA IV. Przypomina mi to też trochę City of Heroes/Villains, z tym całym systemem zadań. Mamy kontakt, który zleca nam misje - tyle że w jej trakcie gra dynamicznie przydziela nam przeciwników z przeciwnej frakcji (czyli innych graczy). Poszczególne dystrykty są instancjonowane, dla maks chyba 100 graczy (te w których mozna walczyc, a jest ich zawrotna liczba - 2). Niemniej póki co zdarzylo mi się wziąc udział w party które liczyło max5-6 graczy na kolejnych 5-6. Zazwyczaj - 2-3 osoby na 2-3. - Jak by nie spojrzeć to nawet nie jest tyle, co w GTA IV- gdzie gra maks. 16 graczy, a multi w GTA mimo wszystko zdaje się oferować znacznie więcej, a przy tym w znacznie lepszej grafice. W APB graficznie jest całkiem przeciętnie, na maks detalach szału nie ma. No ale to mniej istotne.

Klimat jest cąłkiem sympatyczny, akcja o wiele szybsza niż w GTA i ogolnie gra sie miło, ciekawi mnie, jak dalej sie to rozwinie.

Póki co, można spróbowac na wsłasna odpowiedzialność, ale nie należy spodziewać się czegoś wielkiego.

Myślę też, że to taki test EA z MMO i sybskrypcjami. Tak, jak to miało miejsce w Hellgate London.

Autor:  chrzaan [ 26 sie 2010, 21:20 ]
Tytuł: 

Cóż, skusiłem się na kupno tej gry i szczerze mówiąc oczekiwałem od niej wiele, wiele, więcej. O ile potężny edytor profilu bardzo mi się spodobał, grafika przypadła mi do gustu, a pomysł na luzacką "punkową" zabawę w policjantów i złodziei jest świetny i chyba nie było wcześniej takiej gry, to wyraźnie coś tu zgrzyta.
Po pierwsze: strzelanie. Celowanie jest trudne, toporne i ociężałe, co niezbyt pasuje do dynamicznej, sieciowej strzelanki(w końcu to nie GRAW).
Ponadto, dysproporcje w uzbrojeniu mają zdecydowanie zbyt duży wpływ na wyniki potyczek między graczami, co bardzo sprzyja rozwojowi NoobKillerów.
Po drugie: samochody. Model jazdy może i jest nieco ociężały(co również nie pasuje do gry dynamicznej), ale można to usprawiedliwić tym, że twórcy
chcieli nadać mu bardziej "filmowy" charakter. Jednak z samochodami wiąże się kilka bugów. Chociażby to, że czasami gdy stoisz przy drzwiach kierowcy i naciśniesz przycisk odpowiedzialny za wsiadanie, bohater z werwą wskoczy na siedzenie, ale.... tylne. Jest również niedoróbka związana z otwieraniem zamków. Najpierw trzeba użyć przycisku akcji, by wyłamać zamek, a potem jeszcze raz, by wsiąść. Może i nie jest to katastrofalny błąd, ale ma wpływ na jakość rozgrywki.
Po trzecie: Optymalizacja. Gra ładuje się koszmarnie długo(mam 4GB ram) i czasem brakuje niektórych tekstur. Często gra jest przerywana przez liczne errory, a gdy sprowadzi się ją do paska zadań, nijak nie da się jej ponownie otworzyć.
Teraz co nieco o dobrych aspektach gry. Bardzo podoba mi się klimat rozgrywki, który jest połączeniem GTA z Crackdown. Zabawa w policjantów i złodziei to póki co niewyczerpane źródło
Edytor jest fantastycznym narzędziem(maski,koszulki,fryzury,kolczyki,naszyjniki,pierścionki,muzyka,WSZYSTKO), ale niestety niewielu osobom chce się z niego korzystać(przyznam, że jest to żmuuudne). Wymyślając powyższe aspekty rozgrywki, twórcy spisali się na medal, lecz resztę produkcji po prostu spaprali.
Z mojego punktu widzenia APB to gra średnia. Jest ona typowym przykładem zmarnowanego potencjału, co jest dziwne, przy tak intensywnych testach beta. Jeśli Realtime worlds nie wypuści
jakichś patchy poprawiających jakość rozgrywki, to moja ocena się nie zmieni.

Podsumowanie:

Plusy:
-Świetna grafika
-Klimat
-Pomysł
-Edytor
-Całkiem przyjazna społeczność(na razie)
Minusy:
-Optymalizacja
-Bugi z grafiką(może to wina sprzętu)
-Niedoróbki czają się na każdym kroku
-"Ciężkie" celowanie
-Zmarnowany potencjał

Ocena:5.5/10

Autor:  Piaskowy [ 16 wrz 2010, 17:24 ]
Tytuł: 

Koniec APB.

Cytuj:
APB has been a fantastic journey, but unfortunately that journey has come to a premature end. Today we are sad to announce that despite everyone's best efforts to keep the service running; APB is coming to a close. It's been a pleasure working on APB and with all its players. Together we were building an absolutely amazing game, and for that, we thank you. You guys are awesome!

From all of the Realtime World staff we thank you for your continued support.

The servers are still up, so join the party and say goodbye!

- Ben 'APBMonkey' Bateman (Community Officer)



Source:
http://eu.apb.com/en/news/announcements ... -of-an-era
http://na.apb.com/en/news/announcements ... -of-an-era

Autor:  Sparth2 [ 16 wrz 2010, 18:38 ]
Tytuł: 

Piaskowy napisał(a):
Koniec APB.


IMO lekki debilizm. Przed zamknieciem powinni przejsc na model F2P i jesli to nie wypali dopiero sie zwijac. Pamietam, ze DDO tez grozilo zamkniecie, ale Turbine mialo na tyle ikry zeby zaryzykowac. W tej chwili DDO jest dochodowe, a model sprzedazy jest przenoszony na inne gry.

Autor:  iniside [ 16 wrz 2010, 19:08 ]
Tytuł: 

Z ta roznica ze w DDO dalo sie spokojnie grac i bylo ono dopracowane. To ze malo ludzi wiedzialo co to jest to juz inna historia.

APB jest zwyklym failem, takim nie-wiadomo-co.

Autor:  Sparth2 [ 16 wrz 2010, 19:23 ]
Tytuł: 

DDO moze i sie dalo grac, ale i tak ludzie jechali po nim jak po lysej szkapie, m.in. z powodu instancjonowanego swiata, przestarzalego silnika, zbyt malego solo friendly itd.

Autor:  Gokulo [ 16 wrz 2010, 19:24 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
DDO moze i sie dalo grac, ale i tak ludzie jechali po nim jak po lysej szkapie, m.in. z powodu instancjonowanego swiata, przestarzalego silnika, zbyt malego solo friendly itd.


A jak to sie ma do crapowatosci ABP?

Autor:  Keii [ 16 wrz 2010, 19:26 ]
Tytuł: 

Może by i na model F2P przeszli, ale w pierwszym momencie do takiego interesu trzeba dopłacać - jeśli twórcy stoją na skraju bankructwa, wiele do powiedzenia raczej nie mieli.

Autor:  Arturnik [ 16 wrz 2010, 19:29 ]
Tytuł: 

E tam, APB bylo po prostu zbyt plytkie, takie polaczone facebookowe MMO z wysoko rozwinieta customizacja i jakims basic shooterkiem.

Brakowalo tej grze czegos glebszego, jakiegos sensu w tym wszystkim, pvp na wieksza skale/ end game contentu.. cokolwiek.

Autor:  Teo [ 17 wrz 2010, 13:21 ]
Tytuł: 

Szybko się chłopaki uwinęli, a wystarczyło popytać po forach przed rozpoczęciem prac nad gra w jakie mmo by chcieli zagrać ludzie i co najważniejsze w jakie gry większość gra.
Wtedy zamiast topic fundusze w projekt wiedzieliby że gracze chcą rożnych zajebistych rzeczy w grach mmo ale i tak grają w wow-a, który jest dla nich idealny.

Strona 5 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team