MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Bad Company 2 + Lista kontaktowa i status serwera w 1 poście
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34864
Strona 5 z 190

Autor:  Highlander [ 6 sty 2010, 09:53 ]
Tytuł: 

w sumie to delfinki/szczupaki w cod4/mw2 dalej tak to wyglada :p

Autor:  Nyx [ 6 sty 2010, 10:01 ]
Tytuł: 

Tu raczej chodzi o rozgrywke, ktora była by mniej dynamiczna z prone. To ze jest na konsole jest bez znaczenia

Autor:  Dana [ 6 sty 2010, 10:24 ]
Tytuł: 

No Bf2 jest przykładem na to że prone zmniejsza dynamikę rozgrywki :(

Autor:  Highlander [ 6 sty 2010, 10:31 ]
Tytuł: 

kurna gdyby w cod4 nie bylo lean, prone, i byl auto run i auto strzelanie to by bylo wreszcie dynamiczne.

Gry typu BF, CoD, co prawda nie są dynamiczne jak fast paced quaki, warsowy (ktore lean, prone czesto nie maja, chociaz warsow chyba ma), ale jak na takie militarne fpsy to są całkiem dynamiczne. malo dynamiczne to moze jest Americas Army.

A jak ktos bedzie chcial sie zakampic to i tak sie zakampi, w jakiejs budzie.

a to, że nie bedzie prone, to od konsol wyszlo.

Autor:  Dana [ 6 sty 2010, 10:41 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=lwSEVtYoVm8

Autor:  iniside [ 6 sty 2010, 10:45 ]
Tytuł: 

I dobrze ze nie jest za szybkie. Gry wojenne powinny byc wojenne, czyli powolne i slamazarne. A nie jebanie head rocket luncherem w czasie potrojnego skoku ..

Autor:  Highlander [ 6 sty 2010, 10:51 ]
Tytuł: 

Nie no, najlepsze rozwiazanie to rozne rozwiazania w grach, typu: fast, middle, slow. Fast: quake, middle: bf, cod, slow: americas army. Mi najbardziej chyba pasuje po srodku, troche taktyki, troche dynamizmu, a nie przesada z czolganiem 20 minut jak w americas army :P

Autor:  Nyx [ 6 sty 2010, 10:55 ]
Tytuł: 

Mi tam najbardziej podoba się oglądać lecacy, opadajacy pocisk ze snajpy trafiajacy prosto w łeb snajpera na wzgórzu oddalonym o kilometr: d

Autor:  Deshroom [ 6 sty 2010, 11:30 ]
Tytuł: 

w Americas Army wiele osób grało na słuch - czesto na meczu słychać było szelest opfora który 2 metry za ścianą stojąc bez ruchu położył się :wink:
położyć się czy nie to była decyzja ! :]
do tego zdrowie nie wracało samo wiec nie każdy przy spotkaniu miał tyle samo HP.
dynamiczna nie była ale zanim nie zjebali silnika i grafa się nie zestarzała AA:O była fenomenalną grą.

czekam na BF, mam nadzieje że nie będzie przeładowana maszynami, w sumie BF2 było znacznie lepsze od 21XX, przynajmniej dla mnie.
podobały mi się black hawki i rozgrywka jakoś bardziej taktyczna była - chyba mniej młucy.

Autor:  Highlander [ 6 sty 2010, 11:40 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem sama gra bedzie miec potencjal, a jesli wyjdą odpowiednie mody (optymalizujące/dodające cokolwiek- tryby, nowe pojazdy, klasy/calkowicie zmieniajace gre), to może być zabawa na dłuuuuuugi czas.

Autor:  iniside [ 6 sty 2010, 12:00 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
Moim zdaniem sama gra bedzie miec potencjal, a jesli wyjdą odpowiednie mody (optymalizujące/dodające cokolwiek- tryby, nowe pojazdy, klasy/calkowicie zmieniajace gre), to może być zabawa na dłuuuuuugi czas.

To zalezy czy udostepnia kod, czy tylko edytor, czy cokolwiek wogole udostepnia ;p.

Autor:  Nyx [ 6 sty 2010, 12:20 ]
Tytuł: 

Powiedziałbym, ze bc i bc2 jest mniej przeladowany pojazdami niz bf2

Autor:  Highlander [ 6 sty 2010, 12:40 ]
Tytuł: 

a mapy mniejsze niz w bf2?

Autor:  Nyx [ 6 sty 2010, 12:45 ]
Tytuł: 

mam wrazenie ze duzo wieksze, patrzac na skale mapy jakie byly przy 32 osobach w bf2 a jakie sa w bc2 dla 24 graczy(wrsja konsolowa)

Autor:  Buffchef [ 6 sty 2010, 13:34 ]
Tytuł: 

kurwa, jak ja nienawidze pojazdów.

Autor:  iniside [ 6 sty 2010, 13:36 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
kurwa, jak ja nienawidze pojazdów.

Przeciez duza ilosc pojazdow to najlepsza czesc BF -;-.

Autor:  Buffchef [ 6 sty 2010, 13:39 ]
Tytuł: 

Dlatego jeszcze nie grałem w BF :)
Ale z powodu, że inne developery olewają PC to na BF BC2 się skuszę

Autor:  Nyx [ 6 sty 2010, 13:42 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
kurwa, jak ja nienawidze pojazdów.


idz do dzialu cod

Autor:  Frost [ 6 sty 2010, 14:40 ]
Tytuł: 

ej wlasnie, w bad company 2 beda samoloty?

Autor:  Nyx [ 6 sty 2010, 14:43 ]
Tytuł: 

nie, helikoptery

Strona 5 z 190 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team