MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

world of tanks MMo
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35710
Strona 5 z 60

Autor:  eagleeyes [ 15 lip 2010, 11:59 ]
Tytuł: 

Jakbys bujał się po grze czymś więcej niż traktorem, to bys wiedział, że aimbot jest wbudowany w gre.

Autor:  Viracept [ 15 lip 2010, 12:35 ]
Tytuł: 

Niecelny nawet z wymaksowaną załogą stąd pytam :]

V.

Autor:  eagleeyes [ 15 lip 2010, 19:24 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Niecelny nawet z wymaksowaną załogą stąd pytam :]

V.


l2play nobzorze



Obrazek
e-peen +1

Autor:  Mendol [ 15 lip 2010, 19:28 ]
Tytuł: 

a to do tego cheaty tez juz sa?
ehh i jak tu teraz w cos sensownie pograc ;/

Autor:  Robo [ 15 lip 2010, 19:36 ]
Tytuł: 

Da się jeszcze gdzieś keya wyłapać ?

Autor:  eagleeyes [ 15 lip 2010, 20:12 ]
Tytuł: 

Ja tam brałem z mmorpg.com ale tam już nie ma. Gram bodajże z 5 dzień i gierka sie nie nudzi. W realse ma być sporo bajerów i 3 nacja - amerykanie. Naprawde dobra gierkai sporo czasu przy niej zejdzie.

Autor:  Robo [ 15 lip 2010, 20:59 ]
Tytuł: 

Ok, mam.

http://www.massively.com/2010/07/14/wor ... beta-keys/ tutaj jeszcze są, nie trzeba się nawet rejestrować.

Edit: Niestety nie wiem czemu, ale u mnie nie da się grać. Dosłownie co kilka sekund pojawia mi się czarny ekran/minimalizuje mi się gra do pulpitu i po kilkunastu sekundach wraca do gry.

Edit 2: Jednak to nie wina WoT, a ogólnie coś z kompem zwalone, bo w każdej grze tak mam..

Autor:  Dana [ 17 lip 2010, 02:10 ]
Tytuł: 

Dobra, znudziło mi się to.

Przestaję grać dopóki ruskie nie dostaną buffa.

Autor:  KomaNczos [ 17 lip 2010, 10:48 ]
Tytuł: 

Czym smigasz? Bo ja po zmianie na T-34 to samo myslalem, ale zobaczylem, ze mozna do tego czolgu dokupic 57mm dzialo ZiS-4. Okazalo sie, ze to 57mm jest lepsze od 76mm. Strzela szybko, celnie i ma wieksza przebijalnosc (mozna nim tluc Tygrysy, KV).

Autor:  Havok [ 17 lip 2010, 13:01 ]
Tytuł: 

rozumiem, że to nie sim ale :wtf:

Autor:  Mendol [ 17 lip 2010, 15:16 ]
Tytuł: 

fajnie sie jezdzi, idea tez spoko.
ale ni uja nie moge wyczuc 'celowania' i strzelania.

Autor:  KomaNczos [ 17 lip 2010, 15:41 ]
Tytuł: 

Mendol - uzywaj auto-aima. To najlepsza rzecz na poczatek, pozniej mozna walic bardziej taktycznie np najpierw gasienice, pozniej armata z HE i walimy w tyl/bok.

Autor:  eagleeyes [ 17 lip 2010, 17:02 ]
Tytuł: 

Ruska przewaga technologiczna zaczyna się od mniej więcej ISki ( tiger u niemców) . Sam w becie gram niemcami, ale póki nie buffną heavy niemieckich to nie ma sensu nimi wogóle grać.

Autor:  Dana [ 17 lip 2010, 17:16 ]
Tytuł: 

KomaNczos napisał(a):
Czym smigasz? Bo ja po zmianie na T-34 to samo myslalem, ale zobaczylem, ze mozna do tego czolgu dokupic 57mm dzialo ZiS-4. Okazalo sie, ze to 57mm jest lepsze od 76mm. Strzela szybko, celnie i ma wieksza przebijalnosc (mozna nim tluc Tygrysy, KV).


No zaraz bede miał T-34, narazie sie jeszcze obijam a-20, które jest bardzo słabe niestety. Za to pz3 jest przemodelowany w cholerę.

Mam też Su-85b. Byłoby dobre gdyby nie artyleria i ruszujące lighty.

57mm lepsze bo ma dłuższą lufę i co za tym idzie, większą prędkość wylotową.

Autor:  Dana [ 17 lip 2010, 18:30 ]
Tytuł: 

eagleeyes napisał(a):
Ruska przewaga technologiczna zaczyna się od mniej więcej ISki ( tiger u niemców) . Sam w becie gram niemcami, ale póki nie buffną heavy niemieckich to nie ma sensu nimi wogóle grać.


OH REILLY ?

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Zobacz wraży scoreboard. Koleś położył w sumie samodzielnie 12 naszych czołgów, wliczając w to KVy (w konfiguracji czajnik). Puściłby z dymym wszystkich gdyby ktoś nie złapał flagi.

Autor:  KomaNczos [ 17 lip 2010, 20:35 ]
Tytuł: 

Bo w takich sytuacjach wali sie HE po lufie i gosciu nie ma lufy przez jakis czas :-) A tak to pewnie brakowalo u was odpowiedniego firepower'a lub strzelaliscie mu po wiezyczce/przodzie. Ja widzialem jak taki KT padl jak mucha.

Autor:  Dana [ 17 lip 2010, 21:34 ]
Tytuł: 

Bo powinni zrobić strefę śmierci w której dmg się multiplikuje.

A nie przystawiasz 125mm gościowi do dupy, odpalasz, o on wzrusza ramionami tracąc 25% hp.

Autor:  Enhu [ 18 lip 2010, 10:17 ]
Tytuł: 

ucieszyłem się, nareszcie dobiłem do PzKpFw III Ausf A, a tutaj nagle się okazuje że jest sparowany z Tygrysem i innym dużo cięższym ciulstwem na mapach


oberwałem jednego hita i stanąłem w płomieniach :|

Autor:  eagleeyes [ 18 lip 2010, 10:24 ]
Tytuł: 

Bo najważniejszy jest armor penetration nie dmg. Jeśli masz lufe do dmg to jedyna szansą na rozwalenie czegoś większego jest używanie high explosive pocisków i liczenie na podpalenie paliwa bądz wybuch amunicji.
Ruskie czołgi są cienkie jak barszcz do ISki. Po iSCe maja wszystkie najważniejsze cechy lepsze niż niemieckie. Tyle w temacie.


W grze trzeba znać słabe punkty przeciwnika. Dajmy na to panzera IV - który front ma opancerzony a tył praktycznie bez pancerza. Destroyery nie mają obrotowej wiezyczki, więc zawsze podchodzimy do nich z boku bądz walimy w gąsienice. Można też uderzyć w bok destroyera by nie mógł się obracać i spokojnie wykańczać go. Możliwości jest wiele, by je poznac trzeba troche w grze czasu spędzić.

Autor:  Havok [ 18 lip 2010, 15:04 ]
Tytuł: 

eagleeyes napisał(a):
Bo najważniejszy jest armor penetration nie dmg. Jeśli masz lufe do dmg to jedyna szansą na rozwalenie czegoś większego jest używanie high explosive pocisków i liczenie na podpalenie paliwa bądz wybuch amunicji.

Pociski HE to chyba amunicja burząca. Amunicja HEAT (pociski kumulacyjne) nie były o ile dobrze kojarzę używane jako amunicja czołgowa w czasie ww2. Ale czy to powinno dziwić w grze gdzie czołg posiada HP :wtf: a walka polega na ganianiu się wokół kamienia :D. Do repertuaru "czołgów" powinni dodać jeszcze abramsa czy inną merkawę chyba nie wpłynęło to realizm rozgrywki. Nie czepiałbym się, gdyby twórcy napisali że gra to arcade i nie ma nic wspólnego z realizmem... Na stronce stoi jednak że to: "Simulator. Authentic models and vehicle characteristics make you feel like a real tank commander taking part in a furious armored offensive" :wtf:. Na screenach widać radośnie śmigające IS3, które weszły do służby w czerwcu 45 roku, na innym IS3 vs mouse (toto w ogóle nie wyszło poza fazę prototypu). Nie wiem jak można wypuścić taki chłam.

Strona 5 z 60 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team