MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Perpetuum Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35964
Strona 5 z 13

Autor:  ShadorVD [ 30 lis 2010, 08:25 ]
Tytuł: 

Kupilem wczoraj Perpetuum, prawdopodobnie gdybym zaczal sam to by mnie nie wciagnelo. Troche tutek jest zakrecony i nie jasny w paru momentach.

A tak to ogolnie mocny pozytyw! Aha no i dostalem te darmowe 20000 punktow, wiec spieszcie sie! Po za tym 37zl zacheca do przetestowania gierki.

Autor:  Lufanga [ 30 lis 2010, 10:53 ]
Tytuł: 

http://forums.perpetuum-online.com/topi ... he-office/

fotki z biura tworcow :)


Shador von Dal napisał(a):
Kupilem wczoraj Perpetuum, prawdopodobnie gdybym zaczal sam to by mnie nie wciagnelo. Troche tutek jest zakrecony i nie jasny w paru momentach.

A tak to ogolnie mocny pozytyw! Aha no i dostalem te darmowe 20000 punktow, wiec spieszcie sie! Po za tym 37zl zacheca do przetestowania gierki.

no gierka nie jest na solo
ja tez w 1 dniu bety znalazlem korpa i bylo z kim gadac
teraz znowu coraz wiecej polakow wiec tez spoko

Autor:  ShadorVD [ 30 lis 2010, 11:07 ]
Tytuł: 

Lufanga napisał(a):
http://forums.perpetuum-online.com/topic/278/photos-from-the-office/

fotki z biura tworcow :)


Shador von Dal napisał(a):
Kupilem wczoraj Perpetuum, prawdopodobnie gdybym zaczal sam to by mnie nie wciagnelo. Troche tutek jest zakrecony i nie jasny w paru momentach.

A tak to ogolnie mocny pozytyw! Aha no i dostalem te darmowe 20000 punktow, wiec spieszcie sie! Po za tym 37zl zacheca do przetestowania gierki.

no gierka nie jest na solo
ja tez w 1 dniu bety znalazlem korpa i bylo z kim gadac
teraz znowu coraz wiecej polakow wiec tez spoko


Fotki z ich biura OWNED! :D Kolesie maja powera, a wodka na szafie daje im +10 do flexa :D

Autor:  Kleiv [ 30 lis 2010, 11:52 ]
Tytuł: 

Fotki z biura ,typowy game dev w fazie startowej. Duzy respect za udany start gry. Przed nimi jednak jeszcze nastepny krok, przejscie na dzialanie komercyjne z garazu. Mam nadzieje ze sie na tym nie poslizgna.

Autor:  Teo [ 30 lis 2010, 12:33 ]
Tytuł: 

Wiele osób pyta o craft/produkcje w tej grze, mnie samego wciągnęło o wiele bardziej niz w eve ze względu na mniejsze wymaganie zaangażowania, w eve po siedmiu latach kariera producenta pochlania za dużo czasu i ciężkiej pracy, za dużo wyliczeń, za dużo procesów, za dużo klikania.
Tu jednak mimo ze prościej to mamy tez sporo, mining/harvesting, recycling, research kerneli, refining, protopy facility, revers enginering, to wszystko powiązane z liniami produkcyjnymi, miejscem i skilami.

Autor:  celuloz79 [ 30 lis 2010, 16:42 ]
Tytuł: 

w obu przypadkach by grać sensownie przydałby się excel

Autor:  Perenor [ 3 gru 2010, 04:47 ]
Tytuł: 

Na początku tygodnia przynajmniej 40 Polaków miało wykupiony abonament.

Autor:  lamoon [ 3 gru 2010, 14:40 ]
Tytuł: 

A do czego to to można porównać?

Dobra nvm
Odpaliłem sobie filmik na yt wygląda jak EvE

Autor:  Teo [ 3 gru 2010, 16:19 ]
Tytuł: 

Z tego co można wywnioskować po wypowiedziach devsow to na początku chcą zmienić serwerownie, potem chyba znaleźć wydawce i powiększać ilość lokalizacji, dopiero po tym będzie reklama.
Oni na szczęście nie mają kata nad sobą w postaci wielkiego koncernu i mogą sobie pozwolić na spokojne rozwijanie gry jak to miało miejsce w eve, oby się im to udało bo jest miejsce dla takiej gry.

Autor:  Mendol [ 3 gru 2010, 18:03 ]
Tytuł: 

to calkiem jak dfo i mo :)

Autor:  Huragan [ 3 gru 2010, 19:19 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
to calkiem jak dfo i mo :)


z ta roznica, ze Perpetuum jest juz gra dopracowana a nie alpha jak Mortal czy beta jak DFO :)

Autor:  Teo [ 4 gru 2010, 15:59 ]
Tytuł: 

Dajcie temat gdzieś do ogólnych bo już dawno po premierze.

Porównanie do MO i DFO jest chybione chyba że nie czaje sarkazmu :)

Sporo ludzi w tej grze jest z eve dlatego że to co ich denerwowało w eve tu jest wyeliminowane, druga sprawa fajnie jest startować z serwerem w takiej grze, a trzecia sprawa ta gra działa dobrze w porównaniu do tego co było po premierze eve.

Polskie community w tej grze jest malutkie, z jednej strony brak reklamy co jest zrozumiale ale z drugiej mamy wielka niechęć "biznesmenów" z eve, którzy są bardzo wrogo nastawieni do gry odbierającej im klienta i zarobek.

Co do rozwijania się gry to tak jak pisałem, na początek nowa serwerownia, potem lokalizacje i dopiero reklama w tych krajach, z ciekawostek jest tez szansa na polska lokalizacje.

Autor:  marcoos [ 4 gru 2010, 17:47 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
z ciekawostek jest tez szansa na polska lokalizacje.


Można tylko zadać pytanie - po co? :)
Chyba, że sam tutek i help ingame....

Autor:  Asmax [ 4 gru 2010, 18:16 ]
Tytuł: 

Duzo ludzi w to gra?

Autor:  Kruzer [ 4 gru 2010, 19:38 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  tomugeen [ 4 gru 2010, 20:03 ]
Tytuł: 

Gdzie stoja serwery i jak z wplywem laga? Bo AFAIK global serwery maja zostac.
Tu sie to liczy troche bardziej niz w eve.

Autor:  tiomor [ 4 gru 2010, 20:26 ]
Tytuł: 

Jakie to ma wymagania? Bo skoro jaraja sie czyms na tym forum to raczej jest calkiem w pyte;).
I na triala narazie nie ma pewnie co liczyc?

Autor:  Wedge [ 4 gru 2010, 21:17 ]
Tytuł: 

Po miesiacu hype minie. Za 2 miesiace grac w to bedzie garstka maniakalnych zapalencow.

Autor:  Morgul [ 4 gru 2010, 21:51 ]
Tytuł: 

Jaki hype? Kilka osob napisalo po premierze, ze gra dobra, nie jest w stadium alfa/beta i mozna w nia grac to juz hype?

Autor:  Teo [ 4 gru 2010, 22:36 ]
Tytuł: 

co do lokalizacji, daje to polski support, www, tutki i help po polsku
gra mało ludzi, online w godzinach szczytu 800-900
serwery stoją na wegrzech
wymagania ma małe, silny procek daje sporo
hype minie ale to evepodobna gra, wiec spoko

Strona 5 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team