MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Neverwinter online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37195
Strona 5 z 11

Autor:  mr.Henky [ 3 maja 2013, 16:27 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

w Star Treku Online Cryptic dodało foundry już dość dawno temu... na początku był hype na to , a na chwile obecna już to szału nie robi.
Sama gra wygląda jak podrasowany Star Trek.. ten sam silnik , takie samo menu opcji - prawie identyczne animacje... oj napracowali się.

Autor:  Atherius [ 3 maja 2013, 16:35 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

No i zjebałeś im majówkę. :P

Autor:  Xender [ 3 maja 2013, 18:19 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Tylko że Star Trek to było mmo od samego początku, Neeverwinter ma korzenie z grze crpg, a foundry w edytorze do nwn.

Autor:  Yog-Sothoth [ 3 maja 2013, 19:51 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Znalazłem 2x Nightmare Lockbox, skąd wziąć do tego Enchanted key?

Autor:  Niah [ 3 maja 2013, 19:58 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

kupić za real kasę

Autor:  Yog-Sothoth [ 3 maja 2013, 21:47 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Tylko taka możliwość? :) Bo tych skrzynek to coraz więcej się zbiera.. Jakie tam lvle macie, może zaliczymy jakiegoś dungeonka jak jest ;) U mnie 14lvl prawie.

edit> klucze można kupić za ZEN? ZEN można wymienić za Astral Diamonds, które znowu można dostać za Daily Foundry, pytanie tylko ile ZEN kosztuje klucz bo już z gry wylazłem.

Autor:  raggnarok [ 3 maja 2013, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Mozna. Zeny mozna kupic za AD w samej grze, ktoras tam ikonka z tych na gornym pasku. Afaik na teraz 1 klucz wychodzi gdzies 130k AD.

Autor:  Xender [ 3 maja 2013, 23:34 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

dzienny max AD to 24k ale ciezko bedzie to wbić. Trzeba będzie eventowe skirmishe bic itp

Autor:  Yog-Sothoth [ 4 maja 2013, 00:03 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

lol nieźle, to chyba prędzej puszczę te skrzynki na AH bo trochę bez sensu zbierać AD :lol: Czytałem na forach że drop rate czegoś lepszego jest nikły, na mounta raczej szans nie ma także zwłaszcza na niskich levelach to imo bez sensu.

Autor:  Xender [ 4 maja 2013, 00:44 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Generalnie co jakiś czas na stronie perfect world można zdobyć zeny za darmo przez jakieś ankiety itp. Szukając w sieci znalazłem stronkę: http://www.free-ugc.com/free-zen

NIE WIEM CZY TO SCAM, orientuje się ktoś?

Autor:  mr.Henky [ 4 maja 2013, 01:32 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Koleś napisał(a):
Tylko że Star Trek to było mmo od samego początku, Neeverwinter ma korzenie z grze crpg, a foundry w edytorze do nwn.



Nah... Skoro bierzesz przykład Neverwintera jako że korzenie miał w crpg... to weź pod uwagę że taki Star Trek to ma korzenie począwszy od Seriali , książek i na Filmach kończąc.. nie było to mmo od początku :] . Foundry Cryptica nie daje ci aż taką swobodę w robieniu contentu... najpierw musi być zatwierdzona by dodali ją jako dodatkową przygodę - a patrząc po misjach dostępnych w Star Treku za wiele tego nie zatwierdzają :]

Autor:  Xender [ 4 maja 2013, 01:45 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Zobaczymy co z tego wyjdzie, mam nadzieję że się uda.
Foundry pozwala tworzyć własne lokacje czy można tylko dodawać zadania do lokacji stworzonych przez twórców?

Autor:  mr.Henky [ 4 maja 2013, 02:16 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Koleś napisał(a):
Zobaczymy co z tego wyjdzie, mam nadzieję że się uda.
Foundry pozwala tworzyć własne lokacje czy można tylko dodawać zadania do lokacji stworzonych przez twórców?


Pozwala wykorzystać stworzoną przez twórców mapę - dodać parę elementów otoczenia i zadania.

Autor:  Xender [ 4 maja 2013, 05:44 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

a mają w planach udostępnić możliwość tworzenia wlasnych map?

Autor:  mr.Henky [ 4 maja 2013, 10:44 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Nie. To nie edytor terenu z NW czy NW2.

Autor:  Kabraxis [ 4 maja 2013, 10:50 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Robisz wlasna mape korzystajac z gotowych assetow. Wystarczy.
Dzieki temu kazdy moze zrobic cos a nie 1% ludzi ktorym wogole by sie chcialo z tym pierdolic 4 tygodnie zeby cokolwiek zrobic.

A przygode/questa robisz w calosci sam.. npce, dialogi, mobki, uklady pomieszczen, itd...


Tutaj moze co fajnego jest:
http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/t ... -here.html

I official: http://nw.perfectworld.com/news/?tag=foundry-spotlight

A co Star-Treka i tamtejszego foundry... zeby byl content to ktos musi go robic i ktos musi w gre grac. :) STO nie bardzo spelnia te wymagania. Jesli gra bedzie miala zywotna populacje (z imho bedzie miala bo nie jest tragiczna i swoje playerbase znajdzie) to content bedzie. Zwlaszcza ze to D&D, ktore jest wrecz stworzone do takiego 'foundry'.

Autor:  Senex [ 4 maja 2013, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Gdzie i po ile kupuje się ID Scrolle?

Autor:  Xender [ 5 maja 2013, 00:52 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Jak to jest ze skirmishami? Jak zdobędę wyższy level to tracę do dostęp do nisko levelowych skirmishy?

Autor:  lamoon [ 5 maja 2013, 01:25 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Wygląda na to że tak.

Autor:  Xender [ 5 maja 2013, 03:01 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Orientuje się ktoś tutaj dobrze w świecie DnD? Generalnie jak to wygląda z tym spellplague? Grałem w NWN 2 i tam było coś wspomniane o zniszczeniu bogini splotu podczas upadku Nethrilu ale to chyba nie to?

Jaki Spellplage miał wpływ na splot, bogów itp. Z tego co wiem spowodował go jakiś bóg ale po co? Przy okazji jak to się odbiło nie tylko na Fearunie ale też na innych światach?

Te wszystkie DnDowe światy mają wspólnych bogów oraz sploty magi?

Strona 5 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team