MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FireFall
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37959
Strona 5 z 14

Autor:  iniside [ 8 kwi 2012, 16:50 ]
Tytuł: 

Znaczy uwazasz ze PlanetSide 2 bedzie chujowy ? Pomiajm tu oczywiscie developera, bo po SoE to sie wszystkiego mozna spodziewać.

Autor:  Kabraxis [ 8 kwi 2012, 16:55 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Znaczy uwazasz ze PlanetSide 2 bedzie chujowy ? Pomiajm tu oczywiscie developera, bo po SoE to sie wszystkiego mozna spodziewać.


Uwazam ze "nie tedy droga". Chyba (a dlaczego chyba to ponizej).

Przyznam ci sie sszczerze z enie interesowalem sie zbytnio PS2 - pewnie ze wzgledu na to ze gra nei bedziemiala tych elementow, ktore cenie i ktore uwazam za sens FPSow.

O ile o jakosci sensu stricte nie ma sensu sie narazie wypowiadac (grafa na filmach wyglda ladnie - tyle) to zeby wypowiedziec sie o designie i zalozeniach gry musialbym wiecej poczytac o niej.

EDIT:

Poczytalem "Game Overwiew" na oficialnej stronce.... nie wypowiem sie bo flame bedzie. :)

Autor:  iniside [ 8 kwi 2012, 17:06 ]
Tytuł: 

to nie jest FPS. To jest MMOFPS.
Ocean różnicy.

Autor:  Arturnik [ 8 kwi 2012, 17:14 ]
Tytuł: 

O ja pierdole
Jakie bzdury. :(

Autor:  Kabraxis [ 8 kwi 2012, 17:16 ]
Tytuł: 

"to nie jest FPS. To jest MMOFPS.
Ocean różnicy."


FireFall to rowniez jest MMOFPS z persistent/seamless duzym swiatem a jednak ma to o czym pisze.

Wystarczy pewnie odchaczenie jednego "ptaszka" przez deva co spowoduje wlaczenie FF na mapie PvE i ma tez to co ma PS2. Tylko ze nikomu to do szczescia w skill-based/esport team shooterze do szczescia potrzebne nie jest.

:)

Autor:  wodny [ 8 kwi 2012, 17:16 ]
Tytuł: 

Założyłem konto na stronce tego "FF". Czekam na zaproszenie. :D

Jest kradzież lootu i killi w PvE? :)

Autor:  iniside [ 8 kwi 2012, 17:20 ]
Tytuł: 

Planetside 2, ma tylko 3 frakcyjne PvP i na tym polega jego idea.
To tak jakbys wszedl do DaoC albo GW2 i powiedzial ze RvR smierdzi kupą..

FF tego nie ma. Nie ma dlatego, ze postanowili pojsc w stara droge.

PlanetSide opiera wylacznie na PvP i RvR. Dalczego? Nie wiem. Design Choice. Ale to dobrze. Skupia na szlifowaniu jednego elementu.

Tak samo prownywanie BF3 do CoDa jest smieszne.
Fajnosc BF3 opiera sie przedewszystkim na skali map i potyczek. Na uzyciu ogromnej ilosci pojazdow, i zajebania kogos z takiej odleglosci, ze nawet nie wie co go trafilo.

Tak. Jestem znudzony shooterami w ktore na jednej mapie moga walczyc gora 16 osob. Pfff. 64 to minimum, a 256 ehh marzenie.

Autor:  mark24bis [ 8 kwi 2012, 17:26 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Pfff. 64 to minimum, a 256 ehh marzenie.


dlatego ja za najlepszego shootera ostatnich lat uważam... tadam.. MAG z PS3. 256 osób na jednej mapie, łańcuch dowodzenia, zajmowanie budynków, niszczenie wsparcia mające realny wpływ na rozrywkę.

Imho w tą stronę powinny iść shootery.

Autor:  Kabraxis [ 8 kwi 2012, 17:28 ]
Tytuł: 

Ty chcesz zerg - ja chce skilla i teamplay. Nie ma go ani w COD ani w BF, nie bedzie go w PS2.
W GW2 tez nie tbh.
Tyle.

Porownujac to np z DOTA. 5na5 jest fun, skill, teamplay. Jakby bylo 30na30 to juz nie bardzo. Bylby zerg nameless piksli.

Jak zwykle kwestia tego co sie lubi.

Autor:  Highlander [ 8 kwi 2012, 17:29 ]
Tytuł: 

w BF2 i cod4 i wczesniejszych edycjach jest jak najbardziej, wnowych fpsach ciezko szukac. CS GO i tribes ewentualnie.

Autor:  iniside [ 8 kwi 2012, 17:34 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Ty chcesz zerg - ja chce skilla i teamplay. Nie ma go ani w COD ani w BF, nie bedzie go w PS2.
W GW2 tez nie tbh.
Tyle.

Porownujac to np z DOTA. 5na5 jest fun, skill, teamplay. Jakby bylo 30na30 to juz nie bardzo. Bylby zerg nameless piksli.

Jak zwykle kwestia tego co sie lubi.

Oczywiscie ze bedzie team play. Nie wiem jak chcesz zdobyc wroga baze kiedy ta bedzie otrzymywac posilki i zaopatrzenie. To będzie team play na skale strategiczna.

Autor:  Kabraxis [ 8 kwi 2012, 17:34 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
w BF2 i cod4 i wczesniejszych edycjach jest jak najbardziej


i tak szczatkowy porownujac z FPSami sprzed dekady.

I tak jak mowie - FF, CSGO, TRIBES. Fajnie ze to wraca.

A zwolennicy bezmyslnego zerg vs zerg szumnie nazywanym PvP maja swoje gierki.


"Oczywiscie ze bedzie team play. Nie wiem jak chcesz zdobyc wroga baze kiedy ta bedzie otrzymywac posilki i zaopatrzenie. To będzie team play na skale strategiczna." No nie watpie ze generalow beda szkolic w GW2 i PS2.
Ty chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. :)

Autor:  iniside [ 8 kwi 2012, 17:36 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Highlander napisał(a):
w BF2 i cod4 i wczesniejszych edycjach jest jak najbardziej

A zwolennicy bezmyslnego zerg vs zerg szumnie nazywanym PvP maja swoje gierki.

Patrz wyzej. Zerg vs Zerg to byl w WAR. Bo byl duzo nie mowiac chujowo zaprojektowany.

Powiedz mi jak chcesz zdobyc baze wroga, ktora ma wsparcie logistyczne na budowe obrony, naprawy i wzywanie posilkow. Chcesz ich zazergowac na smierc. W twarz ci sie rozesmieja i tyle bedzie z zergu :lol:

Autor:  Kabraxis [ 8 kwi 2012, 17:39 ]
Tytuł: 

A wiec najpierw bede musial zazergowac objective dajacy supplies. No taktyka i strategia godna Aleksandra Wielkiego.

:wink:

Wtedy czesc obroncow bazy pojdzie mi przeszkodzic a wtedy oslabiona baze zzerguje 3cia frakcjia- i tak w koleczko. :)

Jak juz pisalem nie interesuje mnie zyie z bezsensowny zergu ani bieganie po dupnej pustej mapie ala Darkfall.

Zauwaz ze nie mowie ze te gry sa chujowe (GW2 czy PS2) - poprostu nie interesuje nie ten typ gameplayu. Bo on nie wymaga umiejetnosci - wymaga numerkow i ludzi.
W GW2 np bede gral dla Pve i structured PvP. NA WnW am wyjebane bo t jests zerg vs zerg nic wiecej. Podobnie takie PS2.

Autor:  iniside [ 8 kwi 2012, 17:42 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
A wiec najpierw bede musial zazergowac objective dajacy supplies. No taktyka i strategia godna Aleksandra Wielkiego.

:wink:

W ktorym miejscu nie rozumiesz. Powiedz to ci wyjasnie.

Nie mozesz zazergowac jednego obecjtiva. Dalczego ? Bo tych obejctivow sa dziesiatki. I jesli twoj wspaniali mighty-mega-zerg bedzie biegal od jednego do drugiego, to lepiej zorganizowana grupa (huehue), bedzie w stanie kontrolować całą mape i ją zdobyć bez problemu.

A zerg będzie sie kisic w jednym miejscu.

Jesli dalej nie jestes w stanie pojac ze zarowno GW2 jaki PlanetSide 2 będą wygrywać ci którzy lepiej potrafią zorganizować sie strategicznie to ja ci juz chyba nie pomoge.

Autor:  sula [ 8 kwi 2012, 17:46 ]
Tytuł: 

Kłócicie się o po prostu preferencje.

Niektórzy wolą pseudo-symulacje konfilku choćby starcia , drudzy wolą e-sport.

Jedni mają wyjebane na tzw. skilla , liczy się fun a to czy gra będzie 'skillowa' czy uważana przez fanów e-sportu za nie-skillową koło pompy im lata.
Z kolei duża część fanów e-sportu nie będzie mogła ścierpieć jak nie będzie jak najbardziej "równego" pola do walki odseparowanego od całej reszty bez interferencji z zewnątrz ,etc gdzie będzie się liczył refleks i ping.



FPS-y zarówno jak dużo innych gatunków gier się tak rozrosły ,że są różne gry i nie ma jedynego słuszengo konceptu FPS-a , rts-a czy mmorpg-a.
Deal with it.

Autor:  Kabraxis [ 8 kwi 2012, 17:47 ]
Tytuł: 

Moze poczekaj najpierw az te gry wyjda ok? :wink:
I rzeczwwiscie pobiegasz wsrod tych 1000 osob.

Autor:  Mendol [ 8 kwi 2012, 17:48 ]
Tytuł: 

zapomniales dodac inside, ze w gw2 jest jeszcze zawsze 3 strona konfilktu :)
co powoduje, ze bezmyslnie biegac oczywiscie mozna, ale z respawnu.

Autor:  iniside [ 8 kwi 2012, 17:49 ]
Tytuł: 

Poczekam. Chetnie sie przekonam, jak twoj obraz zergu legnie w grozach. ;p.

Autor:  Highlander [ 8 kwi 2012, 19:52 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
i tak szczatkowy porownujac z FPSami sprzed dekady.

I tak jak mowie - FF, CSGO, TRIBES. Fajnie ze to wraca.


wraca, niby wraca, bo mogloby byc w lepszej nieco postaci, ale staram sie nie narzekac.

co do "szczatkowy" no to coz... nie wszystkie fpsy musza byc teamplayowe bardzo by byly zajebiste (taki quake). A z "nowszych" produkcji jesli chodzi o fpsy i teamplay no to chyba tylko tf2. W takim cod, czy cs jest i teamplay i czas by byc hero dla teamu. W bf2 imo teamplay stoi juz na wysokim poziomie, ale to juz mniej competitive, ale w sumie nie bylo o tym dokladnie mowy. Chetnie bym lyknal cos jak nowe ET. Ale chyba na razie z analiz wynika, ze obecni gracze nie bardzo sie do tego nadaja i lepiej sprzedac cod10... taki brink niestety ostro sfailowal, choc moglo byc naprawde ok. Obecnie w ET praktycznie nie da sie komfortowo pograc, nawet browserka nie dziala... chyba cos nowego probowal zrobic koles od moda true combat elite... http://www.truecombatelite.com/

osobiscie wole skilla niz zerg.

Strona 5 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team