Kabraxis napisał(a):
Gram sobie w bete atm, robie drugi poziom jakis ruin i trafiam na zagadke logiczna (nie bylo jej ostatnio bo w T2 all jest losowo generowane) - rozwiazuje i otwiera sie ukryte przejscie z mnostwem golda i dwoma skrzyniami a z jednej wypada unikatowa zbroja dajaca min. +50% ice dmg. Cos pieknego ile w tej grze jest czysto HnSowej/dungeon-crawlingowej zajebistosci.
Jeszcze chwile pogram i rzuce PoE dla Torchlight 2.
hehe ale srsly... wszytko co jest np. zrobione chujowo w D3 jest zrobione dobrze w T2 i wszystko czego w D3 brakuje jest w T2. Szykuje sie wyjebisty HnS panowie i panie.
Tak na szybko rzeczy ktore mi sie podobaja i ktorych nie ma np. w D i czesciowo w PoE:
- zajebiaszcza itemizacja o wiele barzdziej rozbudowana niz +VIT/MAIN Stat jak w D3.
- mnogosc socketables w tym rare i unique (jak Jewels w D2LOD)
- w uj setow i unikatow (jesli wierzyc Runicowi i forum to w gzre jest ok. 1300 itemow ze static i semi-static statami)
- questy poboczne (prawdziwe questy (na miare HnS'a ofc) a nie 30 sekundowe eventy polegajace na zabijania mobow spawnujacych sie na twoich oczach). Co prawda ne jest to poziom D2 gdzie byly i fajne questy i fajne nagrody za nie ale jest o niebo lepiej niz w D3 gdzie cos takiego jak quest poboczny nie istnieje a gra ejst extremalnie liniowa.
- walki z bossami naprawde na poziomie. General Greel jest spokojniena pozimie Skeleton Kinga, zreszta bardzo podobna walka.
- calkowita losowa generacja mapy outdoor i indoor i contentu wyprzedzajaca o generacje to co jest w PoE i o lata swietlne to co jest w D3
- moze i archaiczny ale za to dajacy odczucie podejmowania decyzji i zwiazania z postacia (JA DECYDUJE a NIE GRA) system ROZWOJU postaci
- spelle dostepne dla kazdej klasy ala PoE i Diablo JEDEN
- mozliwosc wyboru poziomu trudnosci od razu a nie jako new game+ (do tego tryb new game+ jest ofc zaimplementowany czyli cos ala nightmare/hell z Diablo)
- zagadki logiczne w dungeonach i ukryte miejsca niezaznaczone na mapie do ktorych trza znalezc przycisk/dzwignie a za ktore jest sowita nagroda
- ogolnie gra nagradza exploracje podziemi lepiej niz PoE i D3 razem wziete (np ukryci losowi vendorzy/enchanterzy/socketerzy itemow w dungeonach)
- gra jest plynna, szybka, nic nie rwie, animacje daja rade - ogolnie production quality na poziomie wysokim.
- nie ma lagow
Z ostateczna ocena sie wtrzymam do pogrania w pelna wersje ale imho juz teraz bracia Schaefer w koncu sie rozkrecili i pokazuja klase. W KONCU KURWA. Szkoda ze nie maja za soba milionow i marki ale moze to i nawet lepiej.
Cos niesamowitego jak na gre robiona przez 20? osob w dwa lata. Zreszta podobny motyw jest przy PoE jesli chodzi o stosunek resource/jakosc gry. Tylko tutaj jest jeszce wyzszy.
O ile kogos naprawde mocno nie odrzuca artstyle to za te 20 dolcow GRZECH NIE KUPIC. Bo gra jest swietna.
Tym postem udowodniłeś tylko, jak wielkim i chorym hejterem jesteś
.
-Nigdy bym nie dał 20 dolców za coś co wygląda jak grywalne teletubisie
-System rozwoju archaiczny, zero oryginalności - ogólnie żal.pl . Wpakuj xxx, żeby był sens używać skilla. No thx
-Zagadki logiczne... Kurde tuż to najbardziej wyczekiwany feature w H&S!! Srsly, pewnie poziomem trudności będą niszczyć każdego jak zupa z mielna
-questy - Kabra, questy to są w cRPG a nie tutaj. Już widzę jak ich poziom i epickość dorównuje grą sprzed dekady. Zapewne dostaniemyt questy w stylu :
1)przyniesc kawałek tęczy
2)pozbieraj kwiatki i grzybki
3)uratuj różowego misia
Tylko takich questów spodziewam się po grze o tak idiotycznym designie dla teletubisia.
-Itemizacja zapewne bedzie kiepska tak samo jak w T1
-Co do generowania map i wyprzedzanie o dekady tego co jest w PoE i D3. Nawet najzajebistrze generowanie nie sprawi, ze sama gra i gameplay jest chujowy co widać po trailerach i filmikach w necie. W T1 też było generowane losowo i co z tego, skoro każdy się praktycznie od tej gry odbijał?
Nie chce mi się wiecej pisać w tej chwili na temat tego crapu. Pooglądam wiecej video i pogram to napiszę coś więcej. Ale pewnie będę wpadł tutaj dość często.