MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
XCOM: Enemy Unknown (2012+) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40171 |
Strona 5 z 17 |
Autor: | Drusek [ 11 paź 2012, 17:02 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
przejęcie wrogiej bazy to -2 do paniki we wszystkich państwach moja taktyka na walki to: 1. przemieszczanie się w kierunku wroga: bieg do przeszkody w obrębie niebieskiego pola i overwatch 2. przy przemieszczaniu snajpera za drużyną reszta overwatch aż nie dobiegnie i nie będzie miał tury 3. gdy przeciwnika się trochu wycofuje nie biegne za nim tylko overwatch nawet ze 2-3 tury |
Autor: | warhameron [ 11 paź 2012, 17:05 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Drusek napisał(a): przejęcie wrogiej bazy to -2 do paniki we wszystkich państwach moja taktyka na walki to: 1. przemieszczanie się w kierunku wroga: bieg do przeszkody w obrębie niebieskiego pola i overwatch 2. przy przemieszczaniu snajpera za drużyną reszta overwatch aż nie dobiegnie i nie będzie miał tury 3. gdy przeciwnika się trochu wycofuje nie biegne za nim tylko overwatch nawet ze 2-3 tury Dobra takta. |
Autor: | Bloodleaf [ 11 paź 2012, 17:07 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
raggnarok napisał(a): Moja obecna gwiazda. Xywe nadala jej sama gra Squad sight jest przegięty gra nadaje ksywy wszystkim żołnierzom z "zaprawą bojową" |
Autor: | Highlander [ 11 paź 2012, 17:13 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
to jak, dobra giera? |
Autor: | raggnarok [ 11 paź 2012, 17:19 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Bardzo zacna |
Autor: | Deshroom [ 11 paź 2012, 17:21 ] |
Tytuł: | Odp: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Dobra! |
Autor: | Highlander [ 11 paź 2012, 17:22 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
hmm... ale przeciez juz okrzykneliscie failem, wiec JAK TO? ;d |
Autor: | Niah [ 11 paź 2012, 17:29 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Highlander napisał(a): hmm... ale przeciez juz okrzykneliscie failem, wiec JAK TO? ;d nie gadaj, graj wczoraj grałem od 20:00 do drugiej w nocy |
Autor: | Bloodleaf [ 11 paź 2012, 17:46 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Highlander napisał(a): to jak, dobra giera? Nie taka jak jedynka ale imo bardzo dobra i trudna. |
Autor: | Mendol [ 11 paź 2012, 20:21 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
czyli tutorial najlepiej zrobic sobie raz, a potem od poczatku i go olac? |
Autor: | Deshroom [ 11 paź 2012, 20:22 ] |
Tytuł: | Odp: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Od poczatku to buduj satelity |
Autor: | Highlander [ 11 paź 2012, 20:24 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
hmm nie spodziewalem sie, ze powiecie trudna. To moze spoko |
Autor: | Deshroom [ 11 paź 2012, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Highlander napisał(a): hmm nie spodziewalem sie, ze powiecie trudna. To moze spoko ma kiepskie ui ale przynajmniej jest trudna. w skrócie |
Autor: | Mendol [ 11 paź 2012, 21:06 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
a te satelity od poczatku buduje sie po co? jest sens budowania w regionach gdzie nie mamy bazy? |
Autor: | Bloodleaf [ 11 paź 2012, 21:11 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Bo satelity się długo buduje a potem są potrzebne żeby wyłapywać UFOa latające. |
Autor: | Deshroom [ 11 paź 2012, 21:13 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
btw Overwatch można zbindować - działa za pierwszym wciśnięciem i zawsze ten sam przycisk |
Autor: | Drusek [ 11 paź 2012, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
i generują profit(edit: satelity). A i sprzedawajcie niepotrzebne rzeczy w grey market - z tego też jest ok kasa. I dziwny bug: zacząłem jedną misję z drużyną pod ziemią (pod teksturami...) |
Autor: | Niah [ 11 paź 2012, 21:17 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Mendol napisał(a): a te satelity od poczatku buduje sie po co? jest sens budowania w regionach gdzie nie mamy bazy? satelity zmniejszają panikę w danym państwie, generują spory dochód, jednym słowem must have |
Autor: | raggnarok [ 11 paź 2012, 21:26 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Deshroom napisał(a): Highlander napisał(a): hmm nie spodziewalem sie, ze powiecie trudna. To moze spoko ma kiepskie ui ale przynajmniej jest trudna. w skrócie Bez przesady, UI nie jest taki kiepski. |
Autor: | Niah [ 11 paź 2012, 21:30 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
argh, gra mi freezuje |
Strona 5 z 17 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |