MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

XCOM: Enemy Unknown (2012+)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40171
Strona 5 z 17

Autor:  Drusek [ 11 paź 2012, 17:02 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

przejęcie wrogiej bazy to -2 do paniki we wszystkich państwach

moja taktyka na walki to:
1. przemieszczanie się w kierunku wroga: bieg do przeszkody w obrębie niebieskiego pola i overwatch
2. przy przemieszczaniu snajpera za drużyną reszta overwatch aż nie dobiegnie i nie będzie miał tury
3. gdy przeciwnika się trochu wycofuje nie biegne za nim tylko overwatch nawet ze 2-3 tury

Autor:  warhameron [ 11 paź 2012, 17:05 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Drusek napisał(a):
przejęcie wrogiej bazy to -2 do paniki we wszystkich państwach

moja taktyka na walki to:
1. przemieszczanie się w kierunku wroga: bieg do przeszkody w obrębie niebieskiego pola i overwatch
2. przy przemieszczaniu snajpera za drużyną reszta overwatch aż nie dobiegnie i nie będzie miał tury
3. gdy przeciwnika się trochu wycofuje nie biegne za nim tylko overwatch nawet ze 2-3 tury

Dobra takta.

Autor:  Bloodleaf [ 11 paź 2012, 17:07 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

raggnarok napisał(a):
Moja obecna gwiazda. Xywe nadala jej sama gra :)


Squad sight jest przegięty :) gra nadaje ksywy wszystkim żołnierzom z "zaprawą bojową" :P

Autor:  Highlander [ 11 paź 2012, 17:13 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

to jak, dobra giera?

Autor:  raggnarok [ 11 paź 2012, 17:19 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Bardzo zacna :)

Autor:  Deshroom [ 11 paź 2012, 17:21 ]
Tytuł:  Odp: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Dobra!

Autor:  Highlander [ 11 paź 2012, 17:22 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

hmm... ale przeciez juz okrzykneliscie failem, wiec JAK TO? ;d

Autor:  Niah [ 11 paź 2012, 17:29 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Highlander napisał(a):
hmm... ale przeciez juz okrzykneliscie failem, wiec JAK TO? ;d


nie gadaj, graj
wczoraj grałem od 20:00 do drugiej w nocy

Autor:  Bloodleaf [ 11 paź 2012, 17:46 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Highlander napisał(a):
to jak, dobra giera?



Nie taka jak jedynka ale imo bardzo dobra i trudna.

Autor:  Mendol [ 11 paź 2012, 20:21 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

czyli tutorial najlepiej zrobic sobie raz, a potem od poczatku i go olac?

Autor:  Deshroom [ 11 paź 2012, 20:22 ]
Tytuł:  Odp: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Od poczatku to buduj satelity
:-)

Autor:  Highlander [ 11 paź 2012, 20:24 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

hmm nie spodziewalem sie, ze powiecie trudna. To moze spoko ;)

Autor:  Deshroom [ 11 paź 2012, 20:59 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Highlander napisał(a):
hmm nie spodziewalem sie, ze powiecie trudna. To moze spoko ;)

ma kiepskie ui ale przynajmniej jest trudna. w skrócie :wink:

Autor:  Mendol [ 11 paź 2012, 21:06 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

a te satelity od poczatku buduje sie po co?
jest sens budowania w regionach gdzie nie mamy bazy?

Autor:  Bloodleaf [ 11 paź 2012, 21:11 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Bo satelity się długo buduje a potem są potrzebne żeby wyłapywać UFOa latające.

Autor:  Deshroom [ 11 paź 2012, 21:13 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

btw Overwatch można zbindować - działa za pierwszym wciśnięciem i zawsze ten sam przycisk :D

Autor:  Drusek [ 11 paź 2012, 21:14 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

i generują profit(edit: satelity). A i sprzedawajcie niepotrzebne rzeczy w grey market - z tego też jest ok kasa.

I dziwny bug: zacząłem jedną misję z drużyną pod ziemią (pod teksturami...)

Autor:  Niah [ 11 paź 2012, 21:17 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Mendol napisał(a):
a te satelity od poczatku buduje sie po co?
jest sens budowania w regionach gdzie nie mamy bazy?


satelity zmniejszają panikę w danym państwie, generują spory dochód, jednym słowem must have

Autor:  raggnarok [ 11 paź 2012, 21:26 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Deshroom napisał(a):
Highlander napisał(a):
hmm nie spodziewalem sie, ze powiecie trudna. To moze spoko ;)

ma kiepskie ui ale przynajmniej jest trudna. w skrócie :wink:


Bez przesady, UI nie jest taki kiepski.

Autor:  Niah [ 11 paź 2012, 21:30 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

argh, gra mi freezuje

Strona 5 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team