MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Repopulation
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40774
Strona 5 z 12

Autor:  candidoser [ 15 sty 2014, 14:30 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Jak to nie? Ja rozumiem, ze masz albo tab target, albo free aim. A nie ze free aim do broni, a tab do skilli.

Autor:  Oyci3C [ 15 sty 2014, 14:53 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

No ale jaki jest sens free aim i jednocześnie tab target? Przecież to się wzajemnie wyklucza.
Nawet ja bym miał w dupie free aim jakbym mógł tab targetować cel i wciskać fire.
Pomyśl chwilę.

Autor:  candidoser [ 15 sty 2014, 15:01 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Przeciez nie napisalem ze uzywasz jednoczesnie, tylko ze masz do wyboru.

Autor:  Oyci3C [ 15 sty 2014, 15:06 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Ja pier... Chodzi o implementację i wybór właśnie. Co za psychopata będzie się męczył z free aim skoro może wybrać sticky target.
Będzie ktoś skakał i kombinował z celowaniem skoro byle plebs zrobi na nim sticky i pociągnie serię trafiając wszystkie pociski?
Bo skille do broni czy jakieś miss/mitigation factor nie mają znaczenia w free aim bo po co.

Autor:  candidoser [ 15 sty 2014, 15:11 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

no to wlasnie sie pytam na jakiej zasadzie to bedzie np. zbalansowane. Bo tab target daje ci przewage nad free target. Przy czym zakladam, ze to bedzie typowy free target z mmo, czyli jedyne co musisz zrobic to wycelowac, potem pociski juz skrecaja do celu.
W ktoryms spatchu do TSW chyba cos takiego tez wprowadzali.
Chyba sie dogadac sie nie mozemy, hehe.

Autor:  Oyci3C [ 15 sty 2014, 16:09 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Jeśli zrobią tylko sticky target i będzie to sensowne to ok (w ramach danego serwera i settingu).
Jeśli zrobią tylko free aim i będzie to sensowne (bez glued bullets jak to opisujesz i w ramach danego serwera i settingu) to też ok.
Każde inne rozwiązanie to niech spierdalają.

Autor:  candidoser [ 15 sty 2014, 16:41 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Ale zes wymyslil teraz... hehehe.
Pogooglalem i bedzie do wyboru:

We have 2 distinct combat modes in The Repopulation, RPG Mode and Action Mode.
RPG Mode is similar to what you seen in traditional MMOs. You select abilities to use on your current target by clicking on ability buttons from your action bar.

Action mode allows you to play in a style more similar to a First Person Shooter. You aim and shoot rather than selecting abilities from an action bar. Action Mode also allows for command stacking abilities where you can map mouse/button clicks to perform certain abilities and move on to the next one, if the first one is unavailable. Action mode is typically done in first person, but can be done in 3rd person as well.

Both modes work fairly similar behind the scenes and do not provide much of an advantage in that area. Increased mobility and targeting might be advantageous for PvPers trying to flank someone, but it is not a true FPS like system where projectile collisions are being processed by the server. Targeting is done client side and if a target is found during action mode it is sent off and processed, if not, then the action is ignored or an alternative action is decided that makes sense. The goal is to provide alternative play styles for those who want something a little different out of their approach to combat while trying to avoid giving an extreme advantage to one system over the other.

https://www.therepopulation.com/index.p ... bat-system

Autor:  TobiAlex [ 15 sty 2014, 18:04 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Czyli podobnie jak jest teraz w The Secret World.

Autor:  candidoser [ 15 sty 2014, 18:53 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

no to tak jak pisalem. A wiesz moze jak to sie sprawdza w praktyce w pvp?

Autor:  Isengrim [ 16 sty 2014, 04:28 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Dobrze się sprawdza, poza gtaoe. Ale w Repo ma to być na inteligentnym doborze skili - Repo nie ma mieć paska na pierdyliard skili - strzelasz, to strzelasz a nie strzelasz mega pociskiem (choć to pewnie będzie) albo magnesujesz se pociski by strzelały urywaną serią i potem walisz z axa i cały świat robi się przestraszony.
Nie - Klikniesz se "strzał z kolana" to strzelasz z kolana - lepsze celowanie, gorsze spierdalanie.
Klikniesz se "strzał" strzał prosty, bez modyfikatorów.
A ten tryb TPS w Repo wygląda tak:
Przykucniesz i klikniesz- liczy się jak strzał z kolana
stoisz i klikniesz = strzał prosty, bez mody.
Proste jak jebanie, w tsw jest inaczej i podobnie bo wybierasz skile, w repo nie bardzo, targetowanie jest na obiekt. jak zawsze.

Autor:  Oyci3C [ 16 sty 2014, 11:54 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Tylko tam nie ma full loot open pvp a mi o to chodzi.
No nic, czas pokaże jak się taka hybryda sprawdzi.

Autor:  Isengrim [ 22 sty 2014, 00:31 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Pokazał się zarys rulesetu hardcore w skrócie podobny do eve. Trochę ciekawych planów.

Autor:  tomugeen [ 22 sty 2014, 00:50 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Mozna grac czarodziejem? Skoro strzelanie i tak jest tab-target to moze mozna cos robic niz siekac z generic sci-fi gunów?

Autor:  Isengrim [ 22 sty 2014, 01:36 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Tak, możesz mówić Ka-Zaam przy każdym odpaleniu AoE. Jest ff btw, choć tylko AoE może być "niezamierzone". Jestem ciekaw jak silnik będzie funkcjonował przy większych starciach, devsi raczej kładą nacisk na st, aoe jest takie jakieś...drugorzędne. Z drugiej strony siege są ważnym elementem gry. Pojawia się kolejna lista skili

Generalnie devsi zapowiadają że jest non-combat activity, craft, entertaiment, trade mają być ważnymi skladnikami mechaniki i świata gry. Jest komenda /tip :wink: dla tancerzy, itemy się degradują i jest ich od metra typów. Mówiąc dokładniej robi się ich elementy składowe, szkielet(i wygląd jednocześnie) jest inszą sprawą. Daje to spore pole do popisu we "właściwym" fitowaniu itemków.
Na normal ruleset pvp to ok 1/3 mapy. Public questy mają przypominać te z Rifta, ale zamiast wygasać z czasem będą eskalować. Mówiąc szczerze, to dla mnie jeden z ciekawszych ficzersów, bo pq we wszystkich dotychczasowych odsłonach nie miały praktycznie wpływu na świat gry.
Devsi praktycznie jasno dali do zrozumienia że robią SWG 2.0 (pre-COŚ TAM), dla mnie to kwestia czysto akademicka, bo w SWG praktycznie nie grałem, ale widać też sporo wzorowania się na co lepszych mmo - DAoC, WAR,Rift,EVE, to tylka kilka podobieństw rozwiązań. Imponuje mi jasna i rozsądna wizja devsów - unikają rozwiązań zlych z punktu widzenia gracza, potrafią jasno umotywować swoje decyzje. Czuć szczerość w ich wypowiedziach, co w dzisiejszym świecie przerabiania EQ1 po raz enty i wciskaniu piarowej gadki-szmatki jest cenne. Z drugiej strony...czy to cholera ma szansę działać?!

Autor:  Oyci3C [ 22 sty 2014, 01:45 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Wszystko ma szansę działać jak się nie skacze na kasę.
Wciskanie ludzikom kitu, że coś jest nie do zrobienia to dzisiejszy standard.
Non-instanced housing, dropowanie itemów na glebę, full loot - to wszystko indie developerzy robią i działa.
Po co się wysilać skoro można jebnąć kolejnego klona mmo z 100lvl i raidami jadąc np. na licencji jakiegoś świata fantasy/scifi.
Zobaczymy.
Ja w tym tytule pokładam sporo nadziei mimo, że setting scifi w mmo mnie najmniej pociąga.

Autor:  Isengrim [ 22 sty 2014, 02:19 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Któryś z szefów A&B pisał jak wyglądało robienie gier kiedyś - koszty narzędzi, IP itd były takie, że trzeba było sponsora. A potem zysk był ułamkiem dochodów devsów, wilczy kapitalizm w najgorszej postaci. Jedynym sensownym rozwiązaniem było trzaskanie kolejnego tytułu. Teraz natomiast jest masa tanich narzędzi, często da się dogadać na procent od wpływów i ogólnie możliwości zrobienia tanio ładnej gry przez niezależne (biedne) studio są nieporównywalnie większe. Zwiększył się też znacznie zakres dystrybucji.
Można wszystko, no, wiele ale w AAA tytułach to się nie opłaca , bo rachunek się nie bilansuje w krótkim terminie. A za markę robi PR, który jakoś się lepiej bilansuje.

Co do settingu - dla mnie SF>fantasy. Fantasy mmo to przerabianie po raz pierdyliard trzeci tych samych bestiariuszy, podobnych epok i stylów. Centaury w wow,war,rift,gw. SF daje więcej możliwości estetycznych, metagame też wygląda, ja wiem, poważniej. Z drugiej strony fantasy sprzedaje się lepiej.

Autor:  Mendol [ 22 sty 2014, 09:23 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

no wyglada to coraz lepiej i mam wrazenie, ze naprawde mysla nad tym co robia.
tekst 'If you have no interest in the ruleset that is fine, but we don't need a bunch of posts telling everyone that' tez mi sie podoba :)

Autor:  candidoser [ 22 sty 2014, 09:33 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Poczytalem ten rulset hardcore i mam troche takie wrazenie, ze z jednej strony chca ten loot z playerow wprowadzic, z drugiej robia wszystko, zeby go utrudnic.

Autor:  Morgul [ 22 sty 2014, 16:13 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

Były już jakieś testy tej gierki? Gł mi chodzi o wydajność przy dużej liczbie graczy walczących w jednym miejscu. Kurde podjarałem się przeglądając ten wątek, a tu się okazuje że to rzeźbią na hero engine :(

Autor:  Isengrim [ 22 sty 2014, 16:31 ]
Tytuł:  Re: The Repopulation

W marcu pierwsza fala większych testów, dla tych dali kasę. Dodatkowe klucze też będą.

Strona 5 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team