MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Świat bez WoWa
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41241
Strona 5 z 8

Autor:  Mark24 [ 3 lip 2012, 15:36 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

Szamotula - nie.

Autor:  vilhelm [ 3 lip 2012, 17:00 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

wodny napisał(a):
Może ktoś przenieść te durne posty nie na temat do działu "D3"?! Uważam, że pierwotna dyskusja była o wiele ciekawsza niż gadki-szmatki o RMAH. :-?


A co boisz się, że w WOW zrobią RMAH no w końcu to jeden producent Blizzard ;-)

Autor:  Isengrim [ 3 lip 2012, 17:17 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

Blizz poza RMAH wynalazł też dungeon findery i inne narzędzia do skutecznej likwidacji więzi społecznych na serwerach. RMAH to logiczna kontynuacja przywiązywania graczy od firmy, a nie do innych graczy.

Autor:  sula [ 3 lip 2012, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

vilhelm napisał(a):
wodny napisał(a):
Może ktoś przenieść te durne posty nie na temat do działu "D3"?! Uważam, że pierwotna dyskusja była o wiele ciekawsza niż gadki-szmatki o RMAH. :-?


A co boisz się, że w WOW zrobią RMAH no w końcu to jeden producent Blizzard ;-)

Wprowadzają w MOP coś co się zwie - Black Market - ma tam być możliwość aukcji za in-game gold dropów z starszych rajdów, dungów i ogólnie rare itemów (może coś jeszcze, nie wiem nie wczytywałem się tak mocno w końcu nie gram).
Z tym, że od Blizza a nie między graczami chyba, choć tu nie jestem pewny.

Niektórzy wyciągają wniosek, że być może jest to test mający sprawdzić jak się kształtuje popyt, które itemki osiągają najwyższe ceny i jakie ceny (a, Blizz wie po ile chodzi gold poza grą także można wywnioskować ile $ byłoby to warte gdyby sprzedawane za $ właśnie) , itd. przed wprowadzeniem RMAH albo znaczym poszerzeniem Cash Shop-u o w/w itemki podczas jeszcze nastepnego dodatku albo wcześniej wraz z jakimś content patchem.

Autor:  Meta [ 3 lip 2012, 18:38 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

Tak jak Sula pisał, SOE w EQ2 hostowało server Bazaar z RMAH oraz sprzedażą postaci pomiędzy kontami. Serwer powstał w czerwcu 2005 roku czyli jakieś 8 miesięcy po premierze gry i funkcjonował do grudnia 2011, więc ponad 6 lat. Po przejściu całej gry na system freemium, Bazaar został zmergowany z pierwszym serwerem F2P gry. Także raczej Blizzard jak zwykle bierze cudze pomysły i "robi je dobrze" jak już, a nie wymyśla.

Autor:  wodny [ 3 lip 2012, 20:18 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

vilhelm napisał(a):
wodny napisał(a):
Może ktoś przenieść te durne posty nie na temat do działu "D3"?! Uważam, że pierwotna dyskusja była o wiele ciekawsza niż gadki-szmatki o RMAH. :-?


A co boisz się, że w WOW zrobią RMAH no w końcu to jeden producent Blizzard ;-)

"WoW" już straszy starością. Teraz jest pora na "GW2". ;)

Autor:  Razoth [ 3 lip 2012, 20:41 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

Mam nadzieję, że w GW2 będzie RMAH, bo nie mam zamiaru grać w grę dla przyjemności.

Trzeba zarabiać.

Autor:  Kabraxis [ 3 lip 2012, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

Granie w gry dla przyjemnosci nie jest trendi teraz. RMAH for life!111

Autor:  vilhelm [ 3 lip 2012, 22:05 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

Razoth napisał(a):
Mam nadzieję, że w GW2 będzie RMAH, bo nie mam zamiaru grać w grę dla przyjemności.
Trzeba zarabiać.


No za to będziesz kupował bezpośrednio itemy od NC soft ;-)
http://www.arena.net/blog/mike-obrien-o ... ild-wars-2

Autor:  Atherius [ 3 lip 2012, 22:18 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

No właśnie, nawet nie dadzą zarobić graczowi, cała kasa dla nich. :F

Autor:  Razoth [ 3 lip 2012, 22:19 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

Nie będę, bo nie będzie to wymagane do przejścia czegokolwiek.

Jeżeli będzie, to przestanę grać i sprzedam konto, nie widzę najmniejszego problemu. :)

Autor:  Atherius [ 3 lip 2012, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

Wiesz, inni będą płacić i dojdą do wszystkiego szybciej niż Ty, czyli coś na zasadzie rmah, płacisz masz łatwiej, szybciej itp. Dla mnie te całe mikrotranzakcje to zło, na serio wolę płacić abo i mieć to samo co wszyscy..

Autor:  iniside [ 3 lip 2012, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

Jak mogą dojść szybciej jak boost do expa jest tylko za zabite moby, i to az 50% przy expie z moba 20 i wymaganym na level 20k.
Ja wiem ze chinczykow z miską ryżu nie brakuje, ale nie przesadzajmy ;s.

Autor:  Turbot [ 3 lip 2012, 22:40 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

najgorzej jak wprowadza boosta do rankow za pvp. Troche slabo

Autor:  Razoth [ 3 lip 2012, 22:42 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

Atherius napisał(a):
Wiesz, inni będą płacić i dojdą do wszystkiego szybciej niż Ty, czyli coś na zasadzie rmah


Zgadza się. Choć nie do końca. To twoja filozofia, no ale odpowiem na nią: wszystko rozbija się o to, czy niezależnie od szybkości "dochodzenia" do czegokolwiek będzie z tego fun.

Jeżeli tak, to mogę mieć najwolniejszy progress na serwie, a i tak będzie mi miło. To, że ktoś dojdzie do "endgame" szybciej niż ja mnie jebie.

Jeżeli nie - to tak jak napisałem, gg. Poszukam sobie innej gry.

Nasuwa się tu oczywiste porównanie do Diablo 3, gdzie liczyłem na ciekawą itemizację i w sumie miałbym w dupie, czy ktoś robi coś szybciej. Itemizacja okazała się chujowa jak nieszczęście, więc pozostała chęć skończenia przynajmniej wszystkich poziomów trudności. Z racji koszmarnych błędów designerskich okazało się to kurewnie żmudną, niewdzięczną i powtarzalną PRACĄ więc automatycznie gra się dla mnie skończyła.

W GW2 można bić mobki w różnych okolicznościach (grind, instancje, dynamiczne questy) można też bawić się w PvP na różne sposoby. Oprócz tego eksploracja świata też na pewno mnie pochłonie w jakimś tam stopniu. Myślę, że będzie dobrze. :)

Autor:  capri [ 4 lip 2012, 05:40 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

dziwne myślenie... jakie dojście do wszystkiego wcześniej? jaki szybszy "endgame"? ogarnijcie się chłopaki, bo czytać się tego nie da :lol: chyba że tu jakiś ukryty sarkazm, którego mój zryty baniak nie wychwycił ;)

Autor:  Aldatha [ 4 lip 2012, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

ale ja nie mowie ze gw2 bedzie zla gra,wyglada na to ze pogram z ludzmi z ktorymi lubie grac bo wiekszosc zadeklarowala chec zabawy w to.

nie ma tam nic odkrywczego a pve to nuda na dluzej

wali mnie endgame bo jestem za stary na endgame,chce miec zabawe od level one

Autor:  Razoth [ 4 lip 2012, 15:56 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

capri napisał(a):
dziwne myślenie... jakie dojście do wszystkiego wcześniej? jaki szybszy "endgame"?


No dla mnie też jest to dziwne, gra ma być dobra od samego początku do samego końca, nie mam zamiaru męczyć się przez ileś leveli "bo później będzie lepiej".

A sporo MMO tak ma, wyjątkiem jest może WAR który na samym początku był zajebisty ale później coraz gorszy.

Po GW2 oczekuję dobrego, dopracowanego i ciekawego MMO. Rewolucji nie potrzebuję, bo to co obecnie wymyślono w tym gatunku jak najbardziej mi odpowiada. Chcę spoko PvE, PvP w zergu, czasem jakąś arenkę i eksplorację świata. Ot do popykania z godzinę/dwie dziennie ewentualnie od czasu do czasu jak wciągnie mocniej to jakieś dłuższe posiedzenie.

I żeby wydajność poprawili. ;)

Autor:  capri [ 4 lip 2012, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

pisanie postów przed pierwszą kawą powinno być karalne ;)
miałem na myśli, że nie można dojść do czegoś wcześniej, bo masz już to od samego początku. to same ten magiczny endgame - te pojęcia tracą znaczenie w GW2. No, może na WvW by się level zdał, żeby traitsy mieć, ale wydaje mnie się, że i bez tego będzie się można pobawić.
Rewolucji w GW2 nie ma za grosz, ale to co jest mi pasi ;) chyba po raz pierwszy od czasu bety WoW czuję potrzebę eksploracji i wiem, że przez to nie będę jakoś strasznie z tyłu.

Autor:  Teo [ 4 lip 2012, 19:27 ]
Tytuł:  Re: Świat bez WoWa

czyli chcecie gre, która wciąga na długo i daje wiele zabawy ale nie oferuje nic co zmusza do grania, chcecie mieć w grze wszystko ale bez zbędnej napinki i dużej ilości grania, chcecie też by nowy gracz szybko osiągał wszystko to co mają starzy gracze ? :wtf:

Strona 5 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team