MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Simcity https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42574 |
Strona 5 z 12 |
Autor: | Nestor [ 10 mar 2013, 21:39 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Ja dzisiaj bylem w media i saturnie we wroclawiu, wszedzie wyprzedane. Teraz ludzie zaczeli instalowac swieze pudelka i calosc znowu sie wyjebala. EA you so crazy. |
Autor: | Sou [ 11 mar 2013, 08:22 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Z tą kolekcjonerką jest jedna porażka. Takiego miasta nie da się "zająć" jeśli nie ma się dodatku o_O Czyli ktoś opuszcza region a ty jego pola nie możesz przejąć bo zawartość się nie zgadza... Co do rozgrywki i miast. Budowałem ostatnio miasto turystyczne (0 przemysłu). Ciężko. Po 1 biedaki ciągle narzekają na brak pracy :/ Dodatkowo ilość turystów trudno było utrzymać na zadowalającym poziomie. Wydaje mi się, że to zależy od regionu, po prostu sąsiedzi mieli chyba za mało mieszkańców i wtedy mniej ludzi jest do odwiedzania... Tak czy siak u mnie trzeba co 2gi dzień robić imprezę masową na stadionach żeby przyciągnąć odwiedzających. Na początku tak nie było ale nagle "się coś zmieniło" i turyści sami już nie przyjeżdżają... Wczoraj zacząłem budować miasto industrialne na dość nieciekawym terenie z wielkim wzniesieniem na środku. Masakryczne zyski są z hut. 3 huty postawiłem i mając... -20k/h prawie (podatki bardzo niskie, brak miejsca na jakiekolwiek strefy bo wszędzie góry) i tak ciągle kasa leci w górę (zgaduję że gdzieś około 20k/h jak nie więcej). Najlepsze w hutach jest to że stop robi się z 1t węgla i 2t rudy. Jeśli więc węgiel jet po 5k i ruda po 5k a stop po 50k w sprzedaży to oznacza że nawet skupując surowce z rynku (nie mając własnych kopalń) powinno się ciągle na tym zarabiać o_O BOGACTWO!:d Taki jeszcze protip. Jeśli jest tylko możliwość to sprzedawajcie surowce itp na rynek globalny. Cokolwiek tam jest od węgla po plastik z recyklingu. Z tego jest największa kasa no i im lepiej coś przetworzone tym większe zyski o wiele. Mi np w mieście wysoko rozwiniętym sprzedaż plastiku z recyklingu ratuje dupę;d |
Autor: | Arturnik [ 11 mar 2013, 12:25 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
No moje jedno miasto dorobilo sie na procesorach, nie gram juz w tamtym regionie bo za duza stagnacja byla, ale 1 paczka procesorow (ktore robi sie z materialow z recyclingu) sprzedaje sie za ok. 67k Podejrzewam ze idac dalej, robiac telewizory i co tam jeszcze mozna zyski sa wieksze |
Autor: | shp [ 11 mar 2013, 13:17 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Gdzie gracie? Posmrodziłbym swoimi fabrykami na innych mmorpgowiczów :F |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 11 mar 2013, 13:27 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Sou napisał(a): Taki jeszcze protip. Jeśli jest tylko możliwość to sprzedawajcie surowce itp na rynek globalny. Cokolwiek tam jest od węgla po plastik z recyklingu. Z tego jest największa kasa no i im lepiej coś przetworzone tym większe zyski o wiele. Mi np w mieście wysoko rozwiniętym sprzedaż plastiku z recyklingu ratuje dupę;d No handel to banał w SimCity. Ja na jednej fabryce procesorów (3 linie montażowe chyba) i kopalni rudy (ale to jakieś 5% zysku z handlu) miesięcznie na czysto miałem 300k z handlu. Surowce z recyclingu, więc trzeba by odjąć koszty operacyjne. Mówię, to nie jest symulator zarządzania miastem tylko gra z targetem The Sims. Wszystko jest maksymalnie uproszczone. |
Autor: | Sou [ 11 mar 2013, 14:15 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
A jeszcze jeden protip: jak komuś brakuje wody to musi postawić oczyszczalnie a obok niej tą... no wiecie;) do pobierania wody. Podobno stawiając taki zestaw na terenie z wodą ma się nieskończoną jej ilość Czy ktoś mi jest w stanie powiedzieć czy np nie mając ani rudy ani węgla (bo np się skończył) mogę kupować je na rynku i przerabiać sobie dalej czy ktoś w regionie musi te surowce wydobywać i mi sprzedawać? Właściwie to jak to jest z tą sprzedażą? To "komputer" skupuje to wszystko nie?;p I jeszcze jedno, zauważyłem wczoraj że mimo braku połączenia kolejoego z miastem innym po 2giej stronie mapy (oboje mamy tory idące gdzieś poza region), miałem z nim połączenie kolejowe... czy drogi też tak działają? Czy może mi się coś pomyliło? |
Autor: | shp [ 11 mar 2013, 19:34 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Grałem od popołudnia, piękne drapacze chmur pobudowałem i co? I mam 140 tys mieszkańców srających na potęgę a moje oczyszczalnie nie wyrabiają ;[ przy okazji wysypisko też się zapełniło - strajkują od dobrej godziny gry przez smród i syf ;F chyba będę musiał nowe założyć. |
Autor: | Adhoc [ 11 mar 2013, 19:55 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Mi też sie miasto sypie przy tej liczbie mieszkancow, ale nie z powodow sciekowych, lecz dlatego, ze pobudowalem tym prostaka dobra sluzbe zdrowia i prewencje. Koszty tak mnie zzeraja, ze co 10 min bankrutuje. Na dodatek gdy sie podwyzszy podatki za bardzo to simy porzucaja swoje domy i trzeba manualnie je usuwac ;/ Mimo wszystko strasznie wciagajaca gra. Jak ktos chce to moze mnie dodac do friend list. Nigdy wczesniej nie mialem konta na origin i troche tak lyso ;p ID: Ancient_Bacon |
Autor: | Sou [ 12 mar 2013, 10:57 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Jak macie duże miasta i inteligentne simy to zróbcie recykling. Materiały z recyklingu na handel i to wam może uratować gospodarkę. Ja wczoraj pracowałem nad swoim miastem industrialnym (http://pl.twitch.tv/soushibo/b/376582017). -50k straty/h i jednocześnie z handlu jakieś +2mln/dzień; d Postawiłem nawet wielkie dzieło, wybrałem ten taki wielki wieżowiec, akrocośtam. Teraz mając huty i fabryki sprzętu będę go sam składał do kupy Niestety jak można zobaczyć na filmie, teren masakryczny do rozbudowy czegokolwiek :/ BTW, miałem 110k miezkańców, postawiłem kilka parków i momentalnie spadło do 60k: D Wydaje mi się, że do zbudowania miasta z dużą liczbą simów niezbędna jest klasa niezamożna w dużej ilości. Na reddicie pojawiają się często dobre protipy: http://www.reddit.com/r/SimCity/ |
Autor: | Adhoc [ 12 mar 2013, 12:18 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Zauwazylem też, że jak wybuduje sie wydzial finansowy w jednej grze to opcja podwyzszania podatkow ze wzgledu na zamoznosc pozostaje w innych grach. Bardzo też opłaca sie wybudowac Teatr Globe. Kosztuje z tego co pamietam 50 tys. Mozna tam wystawiać sztukę raz na 24 h za 6 tys .i zgarniac za to 42 tys. po spektaklu. Tylko nie wiem czy to nie jest z dodatku brytyjskiego. |
Autor: | Sou [ 12 mar 2013, 12:33 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Adhoc napisał(a): Zauwazylem też, że jak wybuduje sie wydzial finansowy w jednej grze to opcja podwyzszania podatkow ze wzgledu na zamoznosc pozostaje w innych grach. Bardzo też opłaca sie wybudowac Teatr Globe. Kosztuje z tego co pamietam 50 tys. Mozna tam wystawiać sztukę raz na 24 h za 6 tys .i zgarniac za to 42 tys. po spektaklu. Tylko nie wiem czy to nie jest z dodatku brytyjskiego. Teatr nie jest z dodatku bo go mam a edycje mam dla biedaków;d Co do wydziału finansowego to tutaj jesteś w błędzie. Funkcje z ratusza działają na cały region. Pewnie ktoś z twoich sąsiadów wybudował ratusz z finansami i dlatego tą opcję miałeś dostępną |
Autor: | Adhoc [ 12 mar 2013, 13:05 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
A to pewnie |
Autor: | Sou [ 13 mar 2013, 08:43 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Zbudowałem wczoraj własnymi siłami Arcologię. Ten taki wielki budynek pomiędzy miastami który daje mieszkańców/kupujących i studentów. Nie wiem do końca jak on działa ale co zauważyłem: - ma jakies 8 czy 10 (nie pamiętam teraz) lvl populacji które rosną nie wiadomo czemu a w efekcie dają więcej tych bonusów - ci wszyscy "bonusowi" dojeżdżają do naszego miasta:D powoduje to mega korki na wjeździe, ostatnio korek miał długość od miasta aż po arkologię prawie o_O - nie zauważyłem wcale zwiększenia ilości studentów, dalej nie mogę na univerku uzbierać 3000 żeby lvl podnieść:/ - ogólnie zajebiście się to prezentuje;) |
Autor: | Vorten [ 13 mar 2013, 09:56 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Dla mnie głównym problemem przy mieście z ~250k populacji jest... woda. Cholerne pompy się wyczerpują, muszę burzyć wieżowce na nowe itd. W końcu specjalnie założyłem drugie miasto, które ma znacznie większe zasoby i będzie dostawcą (region dopiero się rozkręca i nie bardzo jest od kogo brać). Drugim potencjalnym "issue" są skoki populacji o 20k w górę lub w dół, które kompletnie nie wiem od czego zależą. Ale nadal nie wiem jak można mieć problem z kasą, i to nawet bez wielkiego przemysłu czy kasyn. |
Autor: | Sou [ 13 mar 2013, 10:46 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
1. wyburzenie jednego budynku dużego mieszkalnego dla niezamożnych to -5,6k chyba mieszkańców, może jakieś drogi burzyłeś?;p 2. Wodę robi się tak: budujesz oczyszczalnie ścieków i "przyklejasz do niej plecami" stacje do pobierania wody (oczywiście z filtrami). W taki sposób nigdy woda nie wysycha:) Co do kasy to ja mam przemysł wielki i aktualnie np -75k/h I zarabiam Nabudowałem szpitali, policji i straży dla wszystkich dookoła;) Jeszcze jedno, elektrownie atomowe budujcie tylko w narożach mapy W przypadku wybuchu mniejsze skażenie;) Mi jebła jedna i mam 1/2 mapy skażoną, zadowolenie mieszkańców na 93% a pół miasta z rakiem leci codziennie do lekarza:D |
Autor: | Vorten [ 13 mar 2013, 11:18 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Właśnie nie chcę stosować exploita z oczyszczalnią, bo jak zrobią fix to można się mocno zdziwić. (a z tego co wiem to jest to bug w grze, który będzie poprawiony) |
Autor: | sula [ 13 mar 2013, 11:24 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=523158 lol |
Autor: | Szamotula [ 13 mar 2013, 14:17 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
xD |
Autor: | Drusek [ 13 mar 2013, 14:34 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Wyciekł kod UI: http://www.reddit.com/r/SimCity/comment ... es/c8uqv8v Kod: simcity.GetFudgedPopulation = function (a) { a = "undefined" !== typeof a ? a : simcity.gGlobalUIHandler.mLastPopulation; if (500 >= a) return a; if (40845 < a) return Math.floor(8.25 * a); a = Math.pow(a - 500, 1.2) + 500; return Math.floor(a) }; (Fudged = fałszywy) czyli jedynie do 500 mieszkańców wyświetlana liczba jest prawidłowa |
Autor: | tomugeen [ 13 mar 2013, 14:50 ] |
Tytuł: | Re: Simcity |
Masakra, a chcialem sobie przypomniec stare czasy. Przerazilem sie tego online i paru rozwiązan. Dobrze ze poczekalem. |
Strona 5 z 12 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |