MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Silniki graficzne
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43950
Strona 5 z 11

Autor:  Xender [ 22 lip 2014, 10:57 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Mam wnętrza w stylu Doom3/DeadSpace, chce je trochę rozjaśnić i nadać niebieskawo-zieloną poświatę. Przy okazji nie chce lokacji na zewnątrz.

Autor:  iniside [ 22 lip 2014, 11:31 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

W tym przypadku zostaje tylko uzywanie reflection probe, walenie sie z Post Process Volume, zeby w odpowiednich pomieszczeniach dodać odpowiednia cubemape.

Jak chcesz miec odpowiednie cubemapy to:
1. Poszukaj Scene Capture Cube w All Calses
2. Wstaw to w miejsce z ktorego potrzbujesz cubemape.
3. W content browser dodaj Cube Render Target, i potem dodaj to do SCC, ktore dodales do sceny.

To o co pytasz to IBL (Image Based Lighting), i jak rozumiem chcesz wstawić proba ktory automatycznie zrobi capture cubemapy, i bedzie wpływał na diffuse i specular w ustalonym obszarze. Tak jak w CryEngine3 sa lighting proby ktore to robia.

Prosiłem o te funkcjonalnosc juz od około 1.5 roku, i dalej nie ma. A na programowaniu grafiki, to ja sie nie znam na tyle, zeby samemu cos takiego zrobić ;s.

Autor:  Xender [ 22 lip 2014, 14:01 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Dzięki za pomoc!
Biorę się za tutoriale związane z oświetleniem bo na razie potrafię postawić spot lighta i PostProcessVolume :P

Autor:  iniside [ 23 lip 2014, 22:00 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

https://answers.unrealengine.com/questi ... -help.html

hehe. Zeby tak kazda firma podchodziła do swojego potencjalnego klienta 0_o.

Autor:  zaboleq [ 23 lip 2014, 22:49 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

iniside napisał(a):
https://answers.unrealengine.com/questions/73398/i-was-banned-from-the-forums-help.html

hehe. Zeby tak kazda firma podchodziła do swojego potencjalnego klienta 0_o.


Hmm jeden wielki szacun:).

Autor:  Niah [ 27 lip 2014, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Żeby zainstalować ue4 trzeba na ten jeden miesiąc zakupić abonament?

Autor:  Oyci3C [ 27 lip 2014, 18:53 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Niah napisał(a):
Żeby zainstalować ue4 trzeba na ten jeden miesiąc zakupić abonament?


Tak. Potem możesz olać.

Autor:  Highlander [ 20 sie 2014, 17:00 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

http://www.gamersbook.com/News/Article/ ... l-Engine-4
This is Not Real Life, This is Unreal Engine 4

Autor:  Bahamut [ 20 sie 2014, 17:05 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Highlander napisał(a):
http://www.gamersbook.com/News/Article/ID/1348/This-is-Not-Real-Life-This-is-Unreal-Engine-4
This is Not Real Life, This is Unreal Engine 4

To tak naprawde bardziej zasługa firmy Enlighten i ich systemu oświetlenia niż Epic.

Autor:  Oyci3C [ 20 sie 2014, 17:06 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

O kurwa.

Autor:  iniside [ 20 sie 2014, 17:19 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Bahamut napisał(a):
Highlander napisał(a):
http://www.gamersbook.com/News/Article/ID/1348/This-is-Not-Real-Life-This-is-Unreal-Engine-4
This is Not Real Life, This is Unreal Engine 4

To tak naprawde bardziej zasługa firmy Enlighten i ich systemu oświetlenia niż Epic.

???
Enligthen nie jest wbudowany w silnik.
Geomerics za swoj "wspanialy" tech zyczy sobie 6+ cyfrowe sumy (o ile wogole zgodza ci sie to udostepnic, bardzo sie cenia).

A z tego co czytałem i sie pytałem, to uzywanie Enligthen nie nalezy do najprzyjemniejszych i trzeba bardzo duzo czasu poswiecic zeby doprowadzic content do stanu uzywalnosci z tym middleware.

Te wszystkie filmy z linka sa na tym co mozna z Githuba sciagnac ;p.

Autor:  Bahamut [ 20 sie 2014, 17:25 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

iniside napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Highlander napisał(a):
http://www.gamersbook.com/News/Article/ID/1348/This-is-Not-Real-Life-This-is-Unreal-Engine-4
This is Not Real Life, This is Unreal Engine 4

To tak naprawde bardziej zasługa firmy Enlighten i ich systemu oświetlenia niż Epic.

???
Enligthen nie jest wbudowany w silnik.
Geomerics za swoj "wspanialy" tech zyczy sobie 6+ cyfrowe sumy (o ile wogole zgodza ci sie to udostepnic, bardzo sie cenia).

A z tego co czytałem i sie pytałem, to uzywanie Enligthen nie nalezy do najprzyjemniejszych i trzeba bardzo duzo czasu poswiecic zeby doprowadzic content do stanu uzywalnosci z tym middleware.

Te wszystkie filmy z linka sa na tym co mozna z Githuba sciagnac ;p.

To czyje jest to oświetlenie w takim razie? :) Autodesk Beast? :)

Autor:  iniside [ 20 sie 2014, 17:37 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Bahamut napisał(a):
To czyje jest to oświetlenie w takim razie? :) Autodesk Beast? :)

UE4 + Lightmass + LPV, jakbys wszedl do tematu na unrealengine.com, do ktorego link jest pod filmikami na youtube to bys sie dowiedzial ;p.

Autor:  Bahamut [ 20 sie 2014, 18:14 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

iniside napisał(a):
Bahamut napisał(a):
To czyje jest to oświetlenie w takim razie? :) Autodesk Beast? :)

UE4 + Lightmass + LPV, jakbys wszedl do tematu na unrealengine.com, do ktorego link jest pod filmikami na youtube to bys sie dowiedzial ;p.

O kurwa, rzeczywiście!

Autor:  Xender [ 20 sie 2014, 21:07 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Mapka zbudowana jedynie w oparciu o assety dostarczone przez Epica. Brakuje jeszcze 90% w tym oświetlenia :P
http://imgur.com/a/5jLwx#0

Autor:  tomugeen [ 20 sie 2014, 21:18 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Tzn. przez ciebie? PMuj highlandera, pomożesz mu w pewnym projekcie.

A ontopic tego real time z oświetleniem. Nowe Unityczasem nie ma mieć jakiegoś okrojonego enlighten zawartego?

Autor:  Bahamut [ 20 sie 2014, 21:45 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

tomugeen napisał(a):
Tzn. przez ciebie? PMuj highlandera, pomożesz mu w pewnym projekcie.

A ontopic tego real time z oświetleniem. Nowe Unityczasem nie ma mieć jakiegoś okrojonego enlighten zawartego?

Ja się tym interesuje i nic mi nie wiadomo o żadnym downgradzie - z tego co wiem to ma być pełna wersja w unity 5.0, oczywiście we free wersji to okroją, ale wersja pro ma być pełna.

Autor:  Highlander [ 26 sie 2014, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

https://www.youtube.com/watch?v=67NToSk ... e=youtu.be
Creating a quick Unreal Engine 4 Cave Entrance Scene


https://www.youtube.com/watch?v=MlgvfEi ... AqNMMpwmLg
Creating a quick Unreal Engine 4 desert scene

Autor:  TobiAlex [ 3 wrz 2014, 17:42 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Ktoś się orientuje, co to za cudo:

http://www.gram.pl/news/2014/09/03/sony ... itor.shtml

?

Autor:  Eshim [ 4 wrz 2014, 00:35 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

w temacie ja sie bawie ogre3d, ale pewnie zaraz zostane zjechany ze nie fajne.

Strona 5 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team