MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Silniki graficzne https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43950 |
Strona 5 z 11 |
Autor: | Xender [ 22 lip 2014, 10:57 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Mam wnętrza w stylu Doom3/DeadSpace, chce je trochę rozjaśnić i nadać niebieskawo-zieloną poświatę. Przy okazji nie chce lokacji na zewnątrz. |
Autor: | iniside [ 22 lip 2014, 11:31 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
W tym przypadku zostaje tylko uzywanie reflection probe, walenie sie z Post Process Volume, zeby w odpowiednich pomieszczeniach dodać odpowiednia cubemape. Jak chcesz miec odpowiednie cubemapy to: 1. Poszukaj Scene Capture Cube w All Calses 2. Wstaw to w miejsce z ktorego potrzbujesz cubemape. 3. W content browser dodaj Cube Render Target, i potem dodaj to do SCC, ktore dodales do sceny. To o co pytasz to IBL (Image Based Lighting), i jak rozumiem chcesz wstawić proba ktory automatycznie zrobi capture cubemapy, i bedzie wpływał na diffuse i specular w ustalonym obszarze. Tak jak w CryEngine3 sa lighting proby ktore to robia. Prosiłem o te funkcjonalnosc juz od około 1.5 roku, i dalej nie ma. A na programowaniu grafiki, to ja sie nie znam na tyle, zeby samemu cos takiego zrobić ;s. |
Autor: | Xender [ 22 lip 2014, 14:01 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Dzięki za pomoc! Biorę się za tutoriale związane z oświetleniem bo na razie potrafię postawić spot lighta i PostProcessVolume ![]() |
Autor: | iniside [ 23 lip 2014, 22:00 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
https://answers.unrealengine.com/questi ... -help.html hehe. Zeby tak kazda firma podchodziła do swojego potencjalnego klienta 0_o. |
Autor: | zaboleq [ 23 lip 2014, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
iniside napisał(a): https://answers.unrealengine.com/questions/73398/i-was-banned-from-the-forums-help.html hehe. Zeby tak kazda firma podchodziła do swojego potencjalnego klienta 0_o. Hmm jeden wielki szacun:). |
Autor: | Niah [ 27 lip 2014, 18:27 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Żeby zainstalować ue4 trzeba na ten jeden miesiąc zakupić abonament? |
Autor: | Oyci3C [ 27 lip 2014, 18:53 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Niah napisał(a): Żeby zainstalować ue4 trzeba na ten jeden miesiąc zakupić abonament? Tak. Potem możesz olać. |
Autor: | Highlander [ 20 sie 2014, 17:00 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
http://www.gamersbook.com/News/Article/ ... l-Engine-4 This is Not Real Life, This is Unreal Engine 4 |
Autor: | Bahamut [ 20 sie 2014, 17:05 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Highlander napisał(a): http://www.gamersbook.com/News/Article/ID/1348/This-is-Not-Real-Life-This-is-Unreal-Engine-4 This is Not Real Life, This is Unreal Engine 4 To tak naprawde bardziej zasługa firmy Enlighten i ich systemu oświetlenia niż Epic. |
Autor: | Oyci3C [ 20 sie 2014, 17:06 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
O kurwa. |
Autor: | iniside [ 20 sie 2014, 17:19 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Bahamut napisał(a): Highlander napisał(a): http://www.gamersbook.com/News/Article/ID/1348/This-is-Not-Real-Life-This-is-Unreal-Engine-4 This is Not Real Life, This is Unreal Engine 4 To tak naprawde bardziej zasługa firmy Enlighten i ich systemu oświetlenia niż Epic. ??? Enligthen nie jest wbudowany w silnik. Geomerics za swoj "wspanialy" tech zyczy sobie 6+ cyfrowe sumy (o ile wogole zgodza ci sie to udostepnic, bardzo sie cenia). A z tego co czytałem i sie pytałem, to uzywanie Enligthen nie nalezy do najprzyjemniejszych i trzeba bardzo duzo czasu poswiecic zeby doprowadzic content do stanu uzywalnosci z tym middleware. Te wszystkie filmy z linka sa na tym co mozna z Githuba sciagnac ;p. |
Autor: | Bahamut [ 20 sie 2014, 17:25 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
iniside napisał(a): Bahamut napisał(a): Highlander napisał(a): http://www.gamersbook.com/News/Article/ID/1348/This-is-Not-Real-Life-This-is-Unreal-Engine-4 This is Not Real Life, This is Unreal Engine 4 To tak naprawde bardziej zasługa firmy Enlighten i ich systemu oświetlenia niż Epic. ??? Enligthen nie jest wbudowany w silnik. Geomerics za swoj "wspanialy" tech zyczy sobie 6+ cyfrowe sumy (o ile wogole zgodza ci sie to udostepnic, bardzo sie cenia). A z tego co czytałem i sie pytałem, to uzywanie Enligthen nie nalezy do najprzyjemniejszych i trzeba bardzo duzo czasu poswiecic zeby doprowadzic content do stanu uzywalnosci z tym middleware. Te wszystkie filmy z linka sa na tym co mozna z Githuba sciagnac ;p. To czyje jest to oświetlenie w takim razie? ![]() ![]() |
Autor: | iniside [ 20 sie 2014, 17:37 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Bahamut napisał(a): To czyje jest to oświetlenie w takim razie? ![]() ![]() UE4 + Lightmass + LPV, jakbys wszedl do tematu na unrealengine.com, do ktorego link jest pod filmikami na youtube to bys sie dowiedzial ;p. |
Autor: | Bahamut [ 20 sie 2014, 18:14 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
iniside napisał(a): Bahamut napisał(a): To czyje jest to oświetlenie w takim razie? ![]() ![]() UE4 + Lightmass + LPV, jakbys wszedl do tematu na unrealengine.com, do ktorego link jest pod filmikami na youtube to bys sie dowiedzial ;p. O kurwa, rzeczywiście! |
Autor: | Xender [ 20 sie 2014, 21:07 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Mapka zbudowana jedynie w oparciu o assety dostarczone przez Epica. Brakuje jeszcze 90% w tym oświetlenia ![]() http://imgur.com/a/5jLwx#0 |
Autor: | tomugeen [ 20 sie 2014, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Tzn. przez ciebie? PMuj highlandera, pomożesz mu w pewnym projekcie. A ontopic tego real time z oświetleniem. Nowe Unityczasem nie ma mieć jakiegoś okrojonego enlighten zawartego? |
Autor: | Bahamut [ 20 sie 2014, 21:45 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
tomugeen napisał(a): Tzn. przez ciebie? PMuj highlandera, pomożesz mu w pewnym projekcie. A ontopic tego real time z oświetleniem. Nowe Unityczasem nie ma mieć jakiegoś okrojonego enlighten zawartego? Ja się tym interesuje i nic mi nie wiadomo o żadnym downgradzie - z tego co wiem to ma być pełna wersja w unity 5.0, oczywiście we free wersji to okroją, ale wersja pro ma być pełna. |
Autor: | Highlander [ 26 sie 2014, 17:45 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
https://www.youtube.com/watch?v=67NToSk ... e=youtu.be Creating a quick Unreal Engine 4 Cave Entrance Scene https://www.youtube.com/watch?v=MlgvfEi ... AqNMMpwmLg Creating a quick Unreal Engine 4 desert scene |
Autor: | TobiAlex [ 3 wrz 2014, 17:42 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Ktoś się orientuje, co to za cudo: http://www.gram.pl/news/2014/09/03/sony ... itor.shtml ? |
Autor: | Eshim [ 4 wrz 2014, 00:35 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
w temacie ja sie bawie ogre3d, ale pewnie zaraz zostane zjechany ze nie fajne. |
Strona 5 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |