MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Skyforge
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44416
Strona 5 z 11

Autor:  Farin666 [ 16 lip 2015, 10:02 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

TobiAlex napisał(a):
Farin666 napisał(a):
Zobaczyłem dzisiejsze cap limity i mi się odechciewa, to założenie jest strasznie bzdurne.
Wygląda to tak, że 2 dni farmisz sparki, za które rozwijasz postać- limit się kończy to farmisz te same misje tylko że z materiałami do mini gierki prawie że rodem z Facebooka...


Szczerze to nie wiem ile Ty grasz (no life?), że w dwa dni jesteś wstanie limit osiągnąć.


Nie, czas i narzeczona nie pozwalają:) jestem dość wydajny zawsze time-value-money:)

Autor:  Caldemeyn [ 17 lip 2015, 07:35 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Słabe to, pograłem w bety, strasznie zinstancjonowane i dużo farmy, żeby zrobić postać. Gdyby to miało otwarty świat to pewnie byłoby lepiej. Na plus fajna grafika, fajny miks fantasy i s-f no i niezłe udzwiękowienie.

Autor:  TobiAlex [ 17 lip 2015, 11:56 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Caldemeyn napisał(a):
Słabe to, pograłem w bety, strasznie zinstancjonowane i dużo farmy, żeby zrobić postać. Gdyby to miało otwarty świat to pewnie byłoby lepiej. Na plus fajna grafika, fajny miks fantasy i s-f no i niezłe udzwiękowienie.


I świetny system walki a to już połowa sukcesu.

Autor:  Caldemeyn [ 17 lip 2015, 13:02 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

System walki faktycznie na plus. Nie bawiłem się w pvp, ale spróbuję, jak oficjalnie wystartuje.

Autor:  Arturnik [ 17 lip 2015, 13:33 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

a to juz nie wystartowalo?

open beta w dzisiejszym czasie to release. a "release" [wyjscie z open bety] to zwykle jakis content patch.

Autor:  Deshroom [ 17 lip 2015, 13:36 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Arturnik napisał(a):
a to juz nie wystartowalo?

open beta w dzisiejszym czasie to release. a "release" [wyjscie z open bety] to zwykle jakis content patch.


wczoraj działało już dla wszystkich. wczesniej mnie wywalało ze nie mam founder packa

Autor:  Szamotula [ 17 lip 2015, 23:20 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Jest tu jakis cap wydawania kasy/miesiac, czy istnieje mozliwosc ladowania bez umiaru?

Autor:  krzyk [ 18 lip 2015, 13:50 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Szamotula napisał(a):
Jest tu jakis cap wydawania kasy/miesiac, czy istnieje mozliwosc ladowania bez umiaru?


nie ma, ale nie za bardzo wiem na co mieliby ludzie wydawac bez umiaru :)

już.

Autor:  TobiAlex [ 18 lip 2015, 17:17 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Co by nie mówić o tej grze, to rozwój postaci jest cholernie rozbudowany. Mam dopiero 2k prestiżu a co chwile mi się odblokowują jakieś nowe sloty, talenty itp.

Autor:  ShadorVD [ 18 lip 2015, 17:40 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Hym a ja sie odbiłem. Zrobiłem parę misji (chyba trzy?) i niestety... mdłe to, to jest :(

Ehhh a tak chcę jakiegoś mmorpg (nie WoW) który mnie wciągnie bez przepity :(

Autor:  Farin666 [ 18 lip 2015, 19:57 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Kase bez limitu mozna wydawac order jest tym money sinkiem w tej grze. Bardzo duzy p2w niestety

Autor:  gosugamer1 [ 18 lip 2015, 21:56 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Farin666 napisał(a):
Kase bez limitu mozna wydawac order jest tym money sinkiem w tej grze. Bardzo duzy p2w niestety


W sumie można było się spodziewać, to robią ci sami goście co robili allods online - tam był system, że przy śmierci itemy traciły durablity (naprawić ten stuff można było tylko za hajs). :P

Autor:  TobiAlex [ 18 lip 2015, 22:05 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

A wiecie, że przy Skyfroge maczało palce Obisdian :) ?

Autor:  krzyk [ 19 lip 2015, 10:54 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Farin666 napisał(a):
Kase bez limitu mozna wydawac order jest tym money sinkiem w tej grze. Bardzo duzy p2w niestety


Order p2w? lol.
Nie to ze jestem jakimś fanbojem ale nie ma w tej grze p2w. Chociażby dlatego, ze są ograniczenia w orderze - nie kupisz tabletów do upgrade za kase, a bonusy sa ograniczone poziomem rozwoju temple/shrine.

już.

Autor:  Szamotula [ 19 lip 2015, 14:26 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Mozesz w takim razie rzeczowo napisac co mozesz kupic za pieniadze w tej grze? Pogralem w to z 2 godziny i gowno wiem oprocz tego, ze jest od groma roznych walut, wiec jakies takie dokladne wytlumaczenie o co chodzi z wydawaniem kasy w tej grze bylo by fajne + uzywanie ogolnoprzyjetej terminologii mmorpg, wiec bez zadnych panteonow czy orderow pls.
Prosilbym tez u wytlumaczenie zamyslu tej gry - narazie wiem tyle ze im wiecej punkcikow tym wiekszy koks z ciebie + robisz instancje, ktore powinny byc coraz trudniejsze.
Czy dochodzimy do etapu gdzie te instancje 5 osobowe sa kurewsko trudne i wymagaja sporej ilosci podejsc + optymalnego dpsu + znajomosci taktyk? Czy istnieje tutaj jakis element pokazujacy epeena(nie ma co sie oklamywac - w mmorpgach w duzej mierze gra sie dla mozliwosci pokazania prestizu, czy to przez fancy sprzet, czy tez fancy titles)? Bo jak narazie widzialem tylko to 'miasto-hub' z 3 npcami na krzyz, z 3 zonami gdzie tylko jedna miala jakies konkretne zastosowanie. W tej zonie z 'zastosowaniem' jest clusterfuck graczy stojacych przy tym 'globusie'.
Kolejna sprawa to PvP. Jak dziala matchmaking? Dobiera na podstawie prestizu? Czy prestiz ten ma jakis cap dzieki czemu dojdzie do momentu, gdzie wiekszosc graczy bedzie w jednym MM brackecie? Czy sa tutaj jakies ratingi/rankingi(wiem, ze jest 3v3), czy tez bijemy sie z randomami for fun? Czy premade team moze walczyc na randomow?

W sumie duzo pytan, ale przyznam szczerze, ze na stronie Skyforge nie ma praktycznie zadnych informacji dotyczacych o co w tej grze chodzi i czego mozna sie spodziewac, pomijajac jakies wymijajace epickie obietnice jaka ta gra jest wspaniala.


PS. Podoba wam sie ten zjebany zamysl, ze czarownik biega w garniaku ;<?

Autor:  Farin666 [ 19 lip 2015, 15:42 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

krzyk napisał(a):
Farin666 napisał(a):
Kase bez limitu mozna wydawac order jest tym money sinkiem w tej grze. Bardzo duzy p2w niestety


Order p2w? lol.
Nie to ze jestem jakimś fanbojem ale nie ma w tej grze p2w. Chociażby dlatego, ze są ograniczenia w orderze - nie kupisz tabletów do upgrade za kase, a bonusy sa ograniczone poziomem rozwoju temple/shrine.

już.


Owszem jest P2W, jedyne ograniczenie to Greatness jednak biorac pod uwage ilosc matsow jakie musisz na kazdy lvl miec etc. to odswiezanie misji to podstawa, kazdy upgrade temple to ponad 100 holy textow teraz itp. pozniej juz tylko wiecej. Juz teraz musiale wydac ponad 20k na to lol:) Ktos obliczyl aby zdobyc 152k prestige w okolicach roku potrzeba okolo 1k dolcow:)

Autor:  raggnarok [ 19 lip 2015, 15:50 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Szamotula napisał(a):
Czy dochodzimy do etapu gdzie te instancje 5 osobowe sa kurewsko trudne i wymagaja sporej ilosci podejsc + optymalnego dpsu + znajomosci taktyk?
?


Na 3k prestizu jest pierwsza, 5 osobowa instancja, ktora jest naprawde trudna i wymaga ogarniecia. Potem jest ich ponoc wiecej + normalny content rajdowy.

Autor:  TobiAlex [ 19 lip 2015, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Szamotula napisał(a):
Mozesz w takim razie rzeczowo napisac co mozesz kupic za pieniadze w tej grze? Pogralem w to z 2 godziny i gowno wiem oprocz tego, ze jest od groma roznych walut, wiec jakies takie dokladne wytlumaczenie o co chodzi z wydawaniem kasy w tej grze bylo by fajne + uzywanie ogolnoprzyjetej terminologii mmorpg, wiec bez zadnych panteonow czy orderow pls.
Prosilbym tez u wytlumaczenie zamyslu tej gry - narazie wiem tyle ze im wiecej punkcikow tym wiekszy koks z ciebie + robisz instancje, ktore powinny byc coraz trudniejsze.
Czy dochodzimy do etapu gdzie te instancje 5 osobowe sa kurewsko trudne i wymagaja sporej ilosci podejsc + optymalnego dpsu + znajomosci taktyk? Czy istnieje tutaj jakis element pokazujacy epeena(nie ma co sie oklamywac - w mmorpgach w duzej mierze gra sie dla mozliwosci pokazania prestizu, czy to przez fancy sprzet, czy tez fancy titles)? Bo jak narazie widzialem tylko to 'miasto-hub' z 3 npcami na krzyz, z 3 zonami gdzie tylko jedna miala jakies konkretne zastosowanie. W tej zonie z 'zastosowaniem' jest clusterfuck graczy stojacych przy tym 'globusie'.
Kolejna sprawa to PvP. Jak dziala matchmaking? Dobiera na podstawie prestizu? Czy prestiz ten ma jakis cap dzieki czemu dojdzie do momentu, gdzie wiekszosc graczy bedzie w jednym MM brackecie? Czy sa tutaj jakies ratingi/rankingi(wiem, ze jest 3v3), czy tez bijemy sie z randomami for fun? Czy premade team moze walczyc na randomow?

W sumie duzo pytan, ale przyznam szczerze, ze na stronie Skyforge nie ma praktycznie zadnych informacji dotyczacych o co w tej grze chodzi i czego mozna sie spodziewac, pomijajac jakies wymijajace epickie obietnice jaka ta gra jest wspaniala.


PS. Podoba wam sie ten zjebany zamysl, ze czarownik biega w garniaku ;<?


Przede wszystkim większość aspektów masz wyjaśnione podczas samej gry (takie main story). Jak mam Ci użyć ogólnej przyjętej terminologii mmorpg, jak np. takich Orderów nie widziałem w innej grze (ot to taka ala facebook gierka, gdzie wysyłasz swoich wyznawców na różne misje :D No i tak jak napisałeś - im większy prestiż, tym większy koks z Ciebie. Instancje są co raz trudniejsze, dodatkowo możesz zmieniać ich poziom trudności (przynajmniej w tych 1-3 osobowych). I tak jak napisałeś, wszystko (czy to pve czy pvp) jest dobierane na podstawie Twojego prestiżu.

Ten zjebany zamysł, że czarownik biega w garniaku może się podobać, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby czarownik miał ubrane coś innego. Wystarczy to zmienić w Style room (czy jakoś tak).

Autor:  Szamotula [ 19 lip 2015, 16:42 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Ale jest jakis cap prestizu? Czy ktos sobie wbije powiedzmy 100k i bedzie jedyny i nie pogra PvP bo nie bedzie nikogo na jego brackecie?
To co ty piszesz mozna znalesc na stronie Skyforge, ale to zadne informacje tbh. Pytam bo ta gra na pierwszy rzut oka wyglada jak jakas parodia/kastrat - brak miasta, brak jakis vendorow, brak socjalnego aspektu przez wlasnie brak porzadnego miasta-huba, brak normalnego ekwipunku, uposledzone staty, uposledzona ilosc skilli,
Jednymi slowy wszystko w tej grze jest mega dziwne i dlatego zastanawiam sie czy to moze zamierzone dzialanie, bo content jest mega specificzny i dobry, czy cos w ten desen.
Allods online pamietame jako mega gre pomijajac sklepik - jak na super klon wowa to wiele aspektow tej gry bylo lepsze wliczajac w to nawet grafike mimo tego samego theme, podczas gdy reszta wlacznie z contentem PvE byla na podobnym poziomie co w Wowie. Dlatego tez jestem zdziwiony tym co prezentuje ta gra na starcie i jestem ciekaw o co chodzi.


Beka z dyskusji czy gra jest p2w czy nie. Nigdy tego nie ogarne, a w kazdej grze taka dyskusja sie pojawia. Ten aspekt albo jest albo go nie ma. Nie moze byc zwyczajnie dwoch roznych zdan. Albo w tej grze da sie progresowac szybciej wrzucajac kase(pomijam koszt premium, chodzi tylko i wylacznie o extra wydatki), albo nie. Jesli ktos w gre gra troche dluzej to jest w stanie dostrzec czy ten aspekt wystepuje, czy tez nie.



edit.
Jeszcze jedno - te punkty ktore rozdajemy w gornym atlasie wplywaja na wszystkie klasy, natomiast te klasowe musimy rozdawac/progressowac oddzielnie?

Autor:  krzyk [ 19 lip 2015, 19:59 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Nie da sie progresowac szybciej za kase.
Content się rozwija, ilośc skilli i mozliwosć buildow rosnie wraz z progresem, ilosc instancji rownież, gra jest skonstruowana w baaaaaaaaaardzo specyficzny sposob :)
Nie ma capu prestige.

już

Strona 5 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team