MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

XCOM 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44837
Strona 5 z 13

Autor:  Oyci3C [ 5 lut 2016, 00:17 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Warto najpierw 1 zanim 2? Zastanawiam się czy sobie na statek nie wziąć :<

Autor:  Atherius [ 5 lut 2016, 00:23 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Warto ogólnie zagrać, bo dobra gra ale czy w takiej kolejności - niekoniecznie.

Autor:  Deshroom [ 5 lut 2016, 00:23 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Enemy within http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=9356

To sobie weź albo xcom2

Autor:  Mendol [ 5 lut 2016, 07:16 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

albo xenonauts

Autor:  yabaddi [ 5 lut 2016, 07:36 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Oyci3C napisał(a):
Warto najpierw 1 zanim 2? Zastanawiam się czy sobie na statek nie wziąć :<


Myślę, że nie. Obie gry są bardzo podobne (ten sam silnik, grafiki obcych, broni itp) z tym, że nowy XCOM ma więcej bajerów więc ostatecznie lepiej grać w tę lepszą wersję.



A tu z innej beczki, dość ciekawy artykuł o możliwościach tweak'owania nowego XCOM 2:
http://www.pcgamer.com/how-to-tweak-xco ... p;ns_fee=0

Autor:  yabaddi [ 5 lut 2016, 08:25 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Urwał nać, 1920x1080 to max rozdzielczość w tej grze? Za Chiny nie mogę ustawić wyżej, babol czy oni tak specjalnie zrobili?

Edyta: W grze w opcjach grafiki można faktycznie wrzucić max HD ale w pliku XcomEngine.ini w folderze Config są dwie wartości ResX i ResY które można ręcznie podmienić na wyższe.

Autor:  Mapryl [ 5 lut 2016, 08:26 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Xcom 1 prosty do bolu, fajny ale schematyczny.

Autor:  Atherius [ 5 lut 2016, 09:06 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Jest demo jakby chciał ktoś przetestować przed zakupem.

Autor:  Deshroom [ 5 lut 2016, 09:09 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Dobra, napiszcie jak wam idzie.

Autor:  Mendol [ 5 lut 2016, 09:56 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

warto w ogole odpalac?

Autor:  yabaddi [ 5 lut 2016, 10:13 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Warto, gierka fajna. Ciekawiej niż w 1 części. Problemu z tymi upgrade'ami nie ma - jak ktoś coś rzuci to jest to od razu zaznaczone, trzeba tylko kogoś po to posłać aby podniósł. Babola jednego niestety znalazłem - przed odprawa na misje chciałem zmienić wyposażenie żołnierza (granat zamienić na apteczkę) i po wejściu w tryb wyposażania nie mogłem wrócić do odprawy i rozpoczęcia misji (ikony nie reagowały, ESC tak samo). Musiałem Alt-F4 zamknąć grę i wczytać save'a sprzed misji.

Acha, co do wydajności - u mnie gra chodzi mega płynnie w QHD (2560x1440), bez zacięć mimo grafiki sprzed 2 serii (GTX 780 Ti).

Autor:  Piszpan [ 5 lut 2016, 10:32 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

gra fajna ale jak to nowka. fajna mele klasa z mieczami taki rogal chodzacy w stealthcie ma na hita all i nigdy nie misuje. myslalem ze ten grendier bedzie fajny ale jak strzelilem z granata i zadalem 3 obr to gg no ale aoe. poki co wszystko wolno itd bo to poczatki ale grac sie chce. wczoraj do 2 siedzialem. jedyna rzecz do ktorej moge sie przyczepic to lol grafa. pamietam ostatniego xcoma i sie niczym grafa nie rozni a w koncu jest rok 2016 mogliby cos podrasowac. chociaz glupi wyglada broni i armorow, wybuchy, cokolwiek a tak to troche traci qpa. nie chce takiej grafy z f4 ale jakas poprawa moglaby byc.

i kurde mam ten sam babol co z f4 ts mi wykrzacza gre wtf.

Autor:  yabaddi [ 5 lut 2016, 11:50 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Niewielka poprawa jakości jest, trochę grafikę podszlifowali ale szału nie ma, generalnie jest to kalka jedynki tyle, ze z nowymi pomyslami i story.

Fajne sa te opcje hackowania, mozna sobie wybrac jaki efekt chcemy uzyskac (z kilku mozliwych), a kazdy obarczony jest ryzykiem porazki. Nasz sukces to buff dla teamu, otwarcie/dostep do nowego rejonu albo np. nowa misja. Porażka to buff dla obcych i oczywiscie wyjscie ze stealth. Hackowac moze kazdy zolniez ale najlepsi sa specjalisci bo nie musza podchodzic bezposrednio pod cel tylko wysylaja drona i ten hackuje za nich.

Autor:  raggnarok [ 5 lut 2016, 12:36 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Piszpan napisał(a):
gra fajna ale jak to nowka. fajna mele klasa z mieczami taki rogal chodzacy w stealthcie ma na hita all i nigdy nie misuje. myslalem ze ten grendier bedzie fajny ale jak strzelilem z granata i zadalem 3 obr to gg no ale aoe. poki co wszystko wolno itd bo to poczatki ale grac sie chce. wczoraj do 2 siedzialem. jedyna rzecz do ktorej moge sie przyczepic to lol grafa. pamietam ostatniego xcoma i sie niczym grafa nie rozni a w koncu jest rok 2016 mogliby cos podrasowac. chociaz glupi wyglada broni i armorow, wybuchy, cokolwiek a tak to troche traci qpa. nie chce takiej grafy z f4 ale jakas poprawa moglaby byc.

i kurde mam ten sam babol co z f4 ts mi wykrzacza gre wtf.


Grenadierzy sa zajebisci, bo w dwojce nie ma kary za zabijanie ufokow granatami :D 2 takich w skladzie i mozna mape zamienic w zgliszcza :D Full demolka ftw.

Anyway, wczoraj tez przysiedzialem do 2.30, gierka wciaga. Filmiki super klimatyczne, tylko wydajnosc chujowa. Gra wyglada troszke lepiej od jedynki, a dziala 2x gorzej.

Autor:  Deshroom [ 5 lut 2016, 13:01 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Dokładnie tak jest. Mam nadzieję na pacza.
Jak zaczną sprzedawać DLC z Features to może być jeszcze fajniejsza bo zakładam że cześć Features jest teraz wycięta

Autor:  Piszpan [ 5 lut 2016, 13:16 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

a jak dodac tego reinforcment packa ? w sensie nie widzialem w grze jakeigos extra zolnierza a packa mam zainstalowanego.

Autor:  Deshroom [ 5 lut 2016, 13:20 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Też się zastanawiam. Może bez tutoriala będzie.

Autor:  yabaddi [ 5 lut 2016, 13:36 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

raggnarok napisał(a):
Grenadierzy sa zajebisci, bo w dwojce nie ma kary za zabijanie ufokow granatami :D 2 takich w skladzie i mozna mape zamienic w zgliszcza :D Full demolka ftw.

Anyway, wczoraj tez przysiedzialem do 2.30, gierka wciaga. Filmiki super klimatyczne, tylko wydajnosc chujowa. Gra wyglada troszke lepiej od jedynki, a dziala 2x gorzej.


Grenadierzy faktycznie super, nie ma tez cooldownu do strzalu rakieta (mozna walic co turę obszarowka). Zastanawiam sie czy jest jakis sposob aby do granatnika doczepic upgrade broni? Czy tez mozna tylko do broni podstawowywch? Bo znalazlem cos co daje szanse 10% na natychmiastowy kill aliena bez wzgledu na ilosc HP - idealne do obszarowki by bylo wlasnie..

Co do wydajnosci to nie wiem co wy chcecie, u mnie chodzi bez problemu. Niby w czym to gorsze dzialanie mialo sie przejawiac?

Autor:  Deshroom [ 5 lut 2016, 14:08 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

to musi być coś ze sterownikami GTX 970 i 980 potrafi ścinać jak leci ten ich Sky Lander czy jak to się nazywa. Dodatkowo mówię że ramu mi zabrakło w windowsie podczas godzinnego grania.

Autor:  raggnarok [ 5 lut 2016, 14:24 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

yabaddi napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Grenadierzy sa zajebisci, bo w dwojce nie ma kary za zabijanie ufokow granatami :D 2 takich w skladzie i mozna mape zamienic w zgliszcza :D Full demolka ftw.

Anyway, wczoraj tez przysiedzialem do 2.30, gierka wciaga. Filmiki super klimatyczne, tylko wydajnosc chujowa. Gra wyglada troszke lepiej od jedynki, a dziala 2x gorzej.


Grenadierzy faktycznie super, nie ma tez cooldownu do strzalu rakieta (mozna walic co turę obszarowka). Zastanawiam sie czy jest jakis sposob aby do granatnika doczepic upgrade broni? Czy tez mozna tylko do broni podstawowywch? Bo znalazlem cos co daje szanse 10% na natychmiastowy kill aliena bez wzgledu na ilosc HP - idealne do obszarowki by bylo wlasnie..

Co do wydajnosci to nie wiem co wy chcecie, u mnie chodzi bez problemu. Niby w czym to gorsze dzialanie mialo sie przejawiac?


Granatnik nie jest osobna bronia, to taki ulepszony granat, tyle ze ma wlasny model broni.

Strona 5 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team