MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 41 z 314

Autor:  raggnarok [ 9 lis 2011, 14:02 ]
Tytuł: 

Zawsze jakies fagi dostaja, a prawdziwi pro faceci z owlosiona klata musza czekac na release :(

Autor:  CheGee [ 9 lis 2011, 14:05 ]
Tytuł: 

sa juz jakies info jaki bedzie koszt dotki? Z tego co narazie wyszperalem bedzie b2p

No i orientuje sie ktos jakie sa realne minimalne wymagania? Moglby ktos dac screena na uber low detalach? :> Niestety moj chomik musi jeszcze poczekac na wymiane.

Autor:  Arturnik [ 9 lis 2011, 14:14 ]
Tytuł: 

nie wiadomo czy bedzie do kupienia czy bedzie darmowe + item shop caly czas :(

Autor:  iniside [ 9 lis 2011, 14:20 ]
Tytuł: 

Patrzac na sukces TF2 to pewnie bedzie darmowe z item shopem.

Autor:  borboun [ 9 lis 2011, 14:27 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
borboun napisał(a):
Powoli mnie to wkurwia bo, keye dostają same pizdy - przykład kolesia u mnie na uczelni, który dostał invite, a w życiu nie grał w dotę, żeby jeszcze było śmieszniej skurwiel nie chce dać mi invite..


jesli na uczelni jestes tak lubiany jak tutaj, to nie wiem co cie dziwi :)


Teraz to mi się kurwa naprawdę smutno zrobiło ;((

Autor:  tomugeen [ 9 lis 2011, 14:33 ]
Tytuł: 

Heh, nie moge w pracy na maila wejsc, przy logowaniu na steama przez www prosi o wpisanie kodu ktory wyslali na maila ;]

Autor:  Piaskowy [ 9 lis 2011, 15:03 ]
Tytuł: 

Nici z dodaktowych kluczy. Klucze nie od Valve są "pojedyncze" Support odpowiedział mi reasumując "unlikely" :) Czas sprzedać konto :D

Autor:  DirectC [ 9 lis 2011, 15:34 ]
Tytuł: 

Pisałem Wam już kilka razy, że będzie f2p z itemshopem. Kurwa info jest pewne ;)

Autor:  sula [ 9 lis 2011, 17:46 ]
Tytuł: 

Wiadomo, że F2P z itemshopem. Jakoś nie widzę, żeby ktoś chciał zrobić gry typu Dota czy Lol nie w takim business model od czasu sukcesu Lol.

W grach tego typu to się sprawdza akurat. Choć podejrzewam, że summa summarum wychodzi w chuj drożej jak się dłużej gra, a podejrzewam, że ludzie kupujący większość pojawiających się heroes + jakieś inna runy czy tego typu to wydają naprawdę sporo kasy pewnie więcej niż na subskrypcje w jakimś mmorpg.

Autor:  iniside [ 9 lis 2011, 18:12 ]
Tytuł: 

Będą kapelusze i player shop od którego Valve będzie sciągać royalty.
+ Oczywiscie ich wlasny item shop.

Autor:  Arturnik [ 9 lis 2011, 18:13 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
W docie w zyciu nie bedzie czegos takiego jak "kupowanie herosow" czy "run".


Plus nie powinno być tez mozliwosci tworzenia darmowych kont, zeby nie bylo ragequitow, czy troli... wiec chetnie zaplace za pudelko.

Autor:  sula [ 9 lis 2011, 18:49 ]
Tytuł: 

Właśnie tak btw o co come on z tymi kapeluszami u Valve? W TF2 nie grałem także nie jestem w temacie?
A cały czas coś tam się przewija z tymi kapeluszami w różnych miejscach.


btw. ja też preferuje raczej box-y i brak / minimlany item shop, ale hmm nie wiem okaże się.

Autor:  iniside [ 9 lis 2011, 19:00 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Właśnie tak btw o co come on z tymi kapeluszami u Valve? W TF2 nie grałem także nie jestem w temacie?
A cały czas coś tam się przewija z tymi kapeluszami w różnych miejscach.


btw. ja też preferuje raczej box-y i brak / minimlany item shop, ale hmm nie wiem okaże się.

W TF2 pojawil sie kiedy playershop do którego gracze mogli wrzucać własne itemki (skiny etc) i je sprzedawać innym graczom.
Jeśli pośladasz minimum zdolności to możesz sobie taki kapeul wymodelowac w 3ds max, wyeksportowac i wrzuć do sklepu. I pozniej czyjas postac moze biegać z wielkim kutarangiem na lbie.

Najlepsze jest w tym całym fenomenie ze ludzie to kupuja.
Jeszcze wiekszym fenomenem jest to, ze ludzie kupuja gry, ktore dodaja keplusze do TF2..

DOTA2 będzie za darmo. To pewne. To jest poprostu najbardziej opłacalny finansowo model dla tego typu gry.
HoN jest doskonałym przykładem, ze B2P sprawdzilo się średnio.
LoL jest doskonałym przykładem, że F2P potrafi zarobić miliony.
Gabe już się ślini na samą myśl.

Cytuj:
Plus nie powinno być tez mozliwosci tworzenia darmowych kont, zeby nie bylo ragequitow, czy troli... wiec chetnie zaplace za pudelko.

Duże lepiej będzie wrzucić ragequitterów do ich własnej puli matchmakingu.
Powiedzmy 4 ragequity i papa.
A potem jak sie poprawisz (rozegrasz 100 gier do konca), masz szanse wrocic do normalnych graczy.
Hyhyhyhy.

Autor:  RufeN [ 9 lis 2011, 20:19 ]
Tytuł: 

ja ragequita nigdy nie robilem - ludzie swego czasu sami mnie prosili w honie bym wypierdalal,bo grac nie potrafie - imho najwiekszy dramat gier typu DOTA, to to, ze sa strasznie noob unfriendly ;)

Autor:  iniside [ 9 lis 2011, 20:47 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
ja ragequita nigdy nie robilem - ludzie swego czasu sami mnie prosili w honie bym wypierdalal,bo grac nie potrafie - imho najwiekszy dramat gier typu DOTA, to to, ze sa strasznie noob unfriendly ;)

JA zawsze bylem twardy i to inni ragequitowali. Nawet chata z flejmem mi sie niechcialo czytać ;p.

Autor:  raggnarok [ 9 lis 2011, 20:52 ]
Tytuł: 

Akurat Dota 2 jest chyba bardzo noob friendly. Beda tutoriale, sa gry z botami, bedzie jakis system coachingu, takze kazdy dostanie szanse zeby opanowac gre jesli tylko bedzie mu sie chcialo :)

Autor:  raggnarok [ 9 lis 2011, 21:12 ]
Tytuł: 

Ha, to jest co innego. Nawet jak ktos wczesniej w Dotke nie gral i odpali Dote 2 to dostanie szanse na nauczenie sie gry przy pomocy kilku metod, ktore wprowadzi Valve, a to czy wbije sie od razu do matchmakingu i dostanie wpierdol to jego sprawa - narzedzia do nauczenia sie gry beda, trzeba tylko z nich skorzystac.

Autor:  tomugeen [ 9 lis 2011, 21:14 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Nie bedzie, bo nooby beda dolaczaly do matchmakingu i dostawaly turbowpierdol. Wazne zeby sie wybic z ratingiem asap, zeby unikac takich kwiatuszkow.


No ale w dote 2 bedzie gralo duzo, duzo, duzo osob i latwo sie nauczyc grac w prywatnych gierkach czy teamowo (tak jak ogarnialismy wspolnie gre w Honie na poczatku grupowo, w przyjaznej atmosferze).
Zmontowanie teamowdo wspolnego pogrania bedzie latwe w tej grze, a dodatkowo masa castow bedzie, inne mecze mozna latwo podgladac na zywo. Wśród tego nie watpie ze bedzie duzo tego coachingu czy meczy do ogladania z live komentarzem "tutorialowym".

Autor:  borboun [ 9 lis 2011, 21:20 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
roball napisał(a):
Nie bedzie, bo nooby beda dolaczaly do matchmakingu i dostawaly turbowpierdol. Wazne zeby sie wybic z ratingiem asap, zeby unikac takich kwiatuszkow.


No ale w dote 2 bedzie gralo duzo, duzo, duzo osob i latwo sie nauczyc grac w prywatnych gierkach czy teamowo (tak jak ogarnialismy wspolnie gre w Honie na poczatku grupowo, w przyjaznej atmosferze).
Zmontowanie teamowdo wspolnego pogrania bedzie latwe w tej grze, a dodatkowo masa castow bedzie, inne mecze mozna latwo podgladac na zywo. Wśród tego nie watpie ze bedzie duzo tego coachingu czy meczy do ogladania z live komentarzem "tutorialowym".


IMO powinni zrobić to na zasadzie SC2, pierwsze 5 gier decyduje o tym z kim będziesz grał po tych 5 grach.

Autor:  Razoth [ 9 lis 2011, 21:26 ]
Tytuł: 

A co w sytuacji w której w tych 5 grach trafiasz na zdecydowanie lepszych od siebie przeciwników i trafiasz na noob elo z którego nie jesteś w stanie wyjść?

Taki system sprawdza się w przypadku gier w których zwycięstwo zależy tylko i wyłącznie od ciebie.

Strona 41 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team