MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 41 z 99

Autor:  Xender [ 15 sty 2013, 15:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Dzięki rozumiem. Trzeba będzie zbudować jakiś forumowy camp do trzymania sprzętu :P

Autor:  kamilus [ 15 sty 2013, 15:27 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Koleś napisał(a):
Dzięki rozumiem. Trzeba będzie zbudować jakiś forumowy camp do trzymania sprzętu :P

Mogliśmy wczoraj jak mieliśmy 3 namioty zamiast dać się wybić na lotnisku lol :P

Autor:  Ravushimo [ 15 sty 2013, 19:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Grecy zlitowali sie nad developerami Army... tylko po co byla ta cala szopka z trzymaniem ich tak dlugo :|
http://www.rockpapershotgun.com/2013/01 ... ed-on-bail

Autor:  Razoth [ 15 sty 2013, 19:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ravushimo napisał(a):
Grecy zlitowali sie nad developerami Army... tylko po co byla ta cala szopka z trzymaniem ich tak dlugo :|
http://www.rockpapershotgun.com/2013/01 ... ed-on-bail


Mam nadzieję, że teraz wrócą na tereny tej bazy wojskowej i dokończą sesję zdjęciową.

Autor:  Xender [ 15 sty 2013, 20:33 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Grecy robią własnego DayZ moda :p

Autor:  Ravushimo [ 15 sty 2013, 23:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Pewnie pomagali przy DarkFallu zeby w ogole bete mogli pokazac.

Autor:  tomugeen [ 16 sty 2013, 11:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Koleś napisał(a):
Grecy robią własnego DayZ moda :p

Przesłuchania uwięzionych pepików dały efekt ;]

Autor:  tiomor [ 16 sty 2013, 21:01 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Czy tylko mi sie zdaje czy od OFP Bohemia nie ummie stworzyc dobrej konfiguracji grafiki? A OFP juz nie pamietam jak to wygladalo(poza tym ze cielo) ale w Armie 1 i 2 ustawienia grafiki to loteria. Wszystko max, 25-30fpsow, wszystko srednio, 15-20fpsow w tym samym miejscu

Logika <3

Autor:  Xender [ 16 sty 2013, 21:11 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Co prawda to prawda, GTX 660Ti i i5 2500k stock + 8GB ram to za mało dla army 2 na full.
Obniżanie suwaczków niewiele daje ;/

Autor:  kamilus [ 16 sty 2013, 21:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Koleś napisał(a):
Co prawda to prawda, GTX 660Ti i i5 2500k stock + 8GB ram to za mało dla army 2 na full.
Obniżanie suwaczków niewiele daje ;/

ati5770 + i5 3570k@4k daje radę ;)

Odnośnie optymalizacji tiomor - spójrz na rozmiar mapy i wtedy się zastanów nad zasadnością swojego twierdzenia. Proc proc i jeszcze raz proc. Grafika niewielki ma wpływ.

Autor:  Xender [ 16 sty 2013, 21:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Czyli zrobię OC i będzie lepiej? W lesie jest ok, gorzej w czerno gdzie mam około 30fps.

Autor:  tiomor [ 16 sty 2013, 23:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tczewiak napisał(a):
ati5770 + i5 3570k@4k daje radę ;)

Odnośnie optymalizacji tiomor - spójrz na rozmiar mapy i wtedy się zastanów nad zasadnością swojego twierdzenia. Proc proc i jeszcze raz proc. Grafika niewielki ma wpływ.


Przeczytałeś w ogóle to co napisałem?;p
Im większe detale tym wiecej fpsow, mapa tu nie ma nic do rzeczy bo ja mowilem, stoje w tym samym miejscu.
Zreszta, to samo sie działo i w ofp i armie 1. Na cfogu swego czasu były dobre ustawienia grafiki podane, ktore prawie na kazdym kompie - który spelniał wymagania army - dobrze smigały.

DayZ nie jest moja pierwsza stycznością z grami od Bohemii, uwierz mi :p

Autor:  Xender [ 16 sty 2013, 23:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No spoko, ale ja jednak zauważyłem że arma działa nieco lepiej na high niż na max. Jednak i tak w mieście jest do dupy i tak ;/
W sumie to się głowie jak to poustawiać...

Autor:  kamilus [ 17 sty 2013, 00:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Koleś napisał(a):
No spoko, ale ja jednak zauważyłem że arma działa nieco lepiej na high niż na max. Jednak i tak w mieście jest do dupy i tak ;/
W sumie to się głowie jak to poustawiać...

Ja mam wsio defaultowo, gram w okienku, kupa rzeczy zawsze pouruchamiana oprócz dayz i biegam po miastach bez zająknięcia nawet na chwilę.
Może dysk Ci mieli i doczytuje tekstury?

Autor:  Xender [ 17 sty 2013, 00:38 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

raczej nie, WD black daje rade :P

Autor:  Xender [ 20 sty 2013, 21:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Co powiecie na zrobienie luźnej forumowej grupy i dopisanie sobie TAGa do nicku? Ułatwi to wspólną grę na fragxpertcie a przy okazji może będziemy w stanie stawić zbrojny opór DWR owie :P

Autor:  kamilus [ 20 sty 2013, 21:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wczoraj coś takiego mieliśmy - ostrzelali nas pod amboną, a potem w lesie. Uciekliśmy :P
Ale tagowanie się? Troszkę bez sensu i kuszenie DwR oraz ER.

Autor:  Xender [ 20 sty 2013, 21:40 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak będzie nas około 10, zrobimy składzik to czemu nie? Wiadomo będzie kto na serwie jest z nami a kto nie :P

Autor:  ShadorVD [ 20 sty 2013, 22:28 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jestem za :) Dopisek moze byc SvD ;) Yhyhy

Autor:  Xender [ 20 sty 2013, 22:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador jako nasz główny inicjator zaplanuj coś, może zrób jakiś dział na dayz.pl - zamknięty temat z dostępem tylko dla członków, mapką campów, planami itp.
Randomowe granie na serwerze gdzie niepodzielnie rządzi DWR i ER, hmm jest słabe...
Czas aby pojawiła się trzecia siła! :D

Strona 41 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team