MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 41 z 99 |
Autor: | Xender [ 15 sty 2013, 15:21 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Dzięki rozumiem. Trzeba będzie zbudować jakiś forumowy camp do trzymania sprzętu ![]() |
Autor: | kamilus [ 15 sty 2013, 15:27 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Koleś napisał(a): Dzięki rozumiem. Trzeba będzie zbudować jakiś forumowy camp do trzymania sprzętu ![]() Mogliśmy wczoraj jak mieliśmy 3 namioty zamiast dać się wybić na lotnisku lol ![]() |
Autor: | Ravushimo [ 15 sty 2013, 19:21 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Grecy zlitowali sie nad developerami Army... tylko po co byla ta cala szopka z trzymaniem ich tak dlugo :| http://www.rockpapershotgun.com/2013/01 ... ed-on-bail |
Autor: | Razoth [ 15 sty 2013, 19:25 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ravushimo napisał(a): Grecy zlitowali sie nad developerami Army... tylko po co byla ta cala szopka z trzymaniem ich tak dlugo :| http://www.rockpapershotgun.com/2013/01 ... ed-on-bail Mam nadzieję, że teraz wrócą na tereny tej bazy wojskowej i dokończą sesję zdjęciową. |
Autor: | Xender [ 15 sty 2013, 20:33 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Grecy robią własnego DayZ moda ![]() |
Autor: | Ravushimo [ 15 sty 2013, 23:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Pewnie pomagali przy DarkFallu zeby w ogole bete mogli pokazac. |
Autor: | tomugeen [ 16 sty 2013, 11:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Koleś napisał(a): Grecy robią własnego DayZ moda ![]() Przesłuchania uwięzionych pepików dały efekt ;] |
Autor: | tiomor [ 16 sty 2013, 21:01 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Czy tylko mi sie zdaje czy od OFP Bohemia nie ummie stworzyc dobrej konfiguracji grafiki? A OFP juz nie pamietam jak to wygladalo(poza tym ze cielo) ale w Armie 1 i 2 ustawienia grafiki to loteria. Wszystko max, 25-30fpsow, wszystko srednio, 15-20fpsow w tym samym miejscu Logika <3 |
Autor: | Xender [ 16 sty 2013, 21:11 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Co prawda to prawda, GTX 660Ti i i5 2500k stock + 8GB ram to za mało dla army 2 na full. Obniżanie suwaczków niewiele daje ;/ |
Autor: | kamilus [ 16 sty 2013, 21:52 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Koleś napisał(a): Co prawda to prawda, GTX 660Ti i i5 2500k stock + 8GB ram to za mało dla army 2 na full. Obniżanie suwaczków niewiele daje ;/ ati5770 + i5 3570k@4k daje radę ![]() Odnośnie optymalizacji tiomor - spójrz na rozmiar mapy i wtedy się zastanów nad zasadnością swojego twierdzenia. Proc proc i jeszcze raz proc. Grafika niewielki ma wpływ. |
Autor: | Xender [ 16 sty 2013, 21:52 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Czyli zrobię OC i będzie lepiej? W lesie jest ok, gorzej w czerno gdzie mam około 30fps. |
Autor: | tiomor [ 16 sty 2013, 23:45 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
tczewiak napisał(a): ati5770 + i5 3570k@4k daje radę ![]() Odnośnie optymalizacji tiomor - spójrz na rozmiar mapy i wtedy się zastanów nad zasadnością swojego twierdzenia. Proc proc i jeszcze raz proc. Grafika niewielki ma wpływ. Przeczytałeś w ogóle to co napisałem?;p Im większe detale tym wiecej fpsow, mapa tu nie ma nic do rzeczy bo ja mowilem, stoje w tym samym miejscu. Zreszta, to samo sie działo i w ofp i armie 1. Na cfogu swego czasu były dobre ustawienia grafiki podane, ktore prawie na kazdym kompie - który spelniał wymagania army - dobrze smigały. DayZ nie jest moja pierwsza stycznością z grami od Bohemii, uwierz mi ![]() |
Autor: | Xender [ 16 sty 2013, 23:57 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No spoko, ale ja jednak zauważyłem że arma działa nieco lepiej na high niż na max. Jednak i tak w mieście jest do dupy i tak ;/ W sumie to się głowie jak to poustawiać... |
Autor: | kamilus [ 17 sty 2013, 00:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Koleś napisał(a): No spoko, ale ja jednak zauważyłem że arma działa nieco lepiej na high niż na max. Jednak i tak w mieście jest do dupy i tak ;/ W sumie to się głowie jak to poustawiać... Ja mam wsio defaultowo, gram w okienku, kupa rzeczy zawsze pouruchamiana oprócz dayz i biegam po miastach bez zająknięcia nawet na chwilę. Może dysk Ci mieli i doczytuje tekstury? |
Autor: | Xender [ 17 sty 2013, 00:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
raczej nie, WD black daje rade ![]() |
Autor: | Xender [ 20 sty 2013, 21:25 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Co powiecie na zrobienie luźnej forumowej grupy i dopisanie sobie TAGa do nicku? Ułatwi to wspólną grę na fragxpertcie a przy okazji może będziemy w stanie stawić zbrojny opór DWR owie ![]() |
Autor: | kamilus [ 20 sty 2013, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Wczoraj coś takiego mieliśmy - ostrzelali nas pod amboną, a potem w lesie. Uciekliśmy ![]() Ale tagowanie się? Troszkę bez sensu i kuszenie DwR oraz ER. |
Autor: | Xender [ 20 sty 2013, 21:40 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jak będzie nas około 10, zrobimy składzik to czemu nie? Wiadomo będzie kto na serwie jest z nami a kto nie ![]() |
Autor: | ShadorVD [ 20 sty 2013, 22:28 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jestem za ![]() ![]() |
Autor: | Xender [ 20 sty 2013, 22:45 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Shador jako nasz główny inicjator zaplanuj coś, może zrób jakiś dział na dayz.pl - zamknięty temat z dostępem tylko dla członków, mapką campów, planami itp. Randomowe granie na serwerze gdzie niepodzielnie rządzi DWR i ER, hmm jest słabe... Czas aby pojawiła się trzecia siła! ![]() |
Strona 41 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |