mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 212  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 22:45 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Za to w UE4 sa w planie Feature Packs (nazwa robocza). Bedziesz sobie mogl dodac dowolna predefiniowana funkcjonlanosc do aktualnego projektu prosto z edytora.

Ciekawi mnie jak to bedzie dzialac. Bo mam troche modulow na githubie, ktora sa co prawda dostepne za free, ale jak ktos nie wie jak poslugiwac sie build chainem unreala, to moze miec problem, a tak kliknij i masz.

No ciekawe rzeczy piszesz, sam napisałeś? Jak tak to kopsnij linka, sobie obczaje :]
Edit: już mam, cie zestalkowałem :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2014, 22:57 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):
iniside napisał(a):
Za to w UE4 sa w planie Feature Packs (nazwa robocza). Bedziesz sobie mogl dodac dowolna predefiniowana funkcjonlanosc do aktualnego projektu prosto z edytora.

Ciekawi mnie jak to bedzie dzialac. Bo mam troche modulow na githubie, ktora sa co prawda dostepne za free, ale jak ktos nie wie jak poslugiwac sie build chainem unreala, to moze miec problem, a tak kliknij i masz.

No ciekawe rzeczy piszesz, sam napisałeś? Jak tak to kopsnij linka, sobie obczaje :]
Edit: już mam, cie zestalkowałem :]


https://github.com/iniside/ActionRPGGame

Tutaj. Jakbys przypadkiem na cos innego wpadl :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 25 gru 2014, 05:20 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bahamut napisał(a):
iniside napisał(a):
Za to w UE4 sa w planie Feature Packs (nazwa robocza). Bedziesz sobie mogl dodac dowolna predefiniowana funkcjonlanosc do aktualnego projektu prosto z edytora.

Ciekawi mnie jak to bedzie dzialac. Bo mam troche modulow na githubie, ktora sa co prawda dostepne za free, ale jak ktos nie wie jak poslugiwac sie build chainem unreala, to moze miec problem, a tak kliknij i masz.

No ciekawe rzeczy piszesz, sam napisałeś? Jak tak to kopsnij linka, sobie obczaje :]
Edit: już mam, cie zestalkowałem :]


https://github.com/iniside/ActionRPGGame

Tutaj. Jakbys przypadkiem na cos innego wpadl :D.

Możesz mi jak debilowi wytłumaczyć jak to zaaplikować do projektu?(mam 5h doświadczenia w UE4) :] Czy się nie da?
Te templaty dupy nie urywają, silnik robi wrażenie, naprawde fajna sprawa, ale pisanie że w Unity nie da się nic zrobić to przesada - poprostu inne podejście trzeba zastosować.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 gru 2014, 10:42 
Cytuj  
Potrzebujesz silnika w wersji minimum 4.6 a najlepiej 4.7.

Zrob klona calego repo (tak bedzie najprosciej na poczatek), i zrob nowy projekt w ktorym bedzie starter content. Koniecznie z third person template. Inne nie beda miec potrzebnych meshy.
Teraz skopijuj wszystko z Content/ do sklonowanego repo (oprocz Blueprintow). Napewno zadziala z 4.7. Z 4.6, moze. Nie sprawdzalem. Robie upgrady do najnowszej numerowanej wersji jaka jest na githubue :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 25 gru 2014, 11:56 
Cytuj  
btw inside , headhunterzy skanuja githuba ? , czy tylko goldenline/linkedin?

miales jakies pr0 oferty od ludzi co obejrzeli twoj kod ?


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 gru 2014, 12:08 
Cytuj  
Jeszcze nie mialem, a przynajmniej zadnych pro.
Zeby byc w 100% szczerym na githubie sa miliony repo, nikt sobie dupy zawracac nie bedzie jego przeszukiwaniem. Ale jak podeslesz linka bezposrednio, to to kazdy chetnie zobaczy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 25 gru 2014, 12:16 
Cytuj  
Ja skanuje fora:P
Odezwę się po świętach....:PP

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 25 gru 2014, 12:25 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
headhunterzy skanuja githuba ?

:lol:

Dzięki Iniside

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 gru 2014, 12:40 
Cytuj  
A mi sie VS2013 install wiesza na splash screenie i tyle z UE4 :evil:


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 gru 2014, 13:00 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
A mi sie VS2013 install wiesza na splash screenie i tyle z UE4 :evil:

Lol. Instalujesz community edition ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 gru 2014, 13:23 
Cytuj  
Probowalem juz rozne wersje. Zawsze to samo, pojawia sie splash screen Visual studio i po jakims czasie "program przestal dzialac". Troche pogooglalem i widze, ze nie tylko ja mam taki problem. Ale jakiegos generalnego fixa nie ma.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 25 gru 2014, 23:27 
Cytuj  
Ok to odezwę się jednak teraz w ramach offtopu:)
Szukam Soft. Dev. z C++ albo C# i podstawami Unity, do pisania narzędzi do testów funk. gier (potrzebne jest doświadczenie w tym zakresie).
Praca w Warszawie:)
Jeżeli ktoś będzie zainteresowany aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zapraszam na priv:)

Pozdrawiam

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 26 gru 2014, 00:19 
Cytuj  
Farin666 napisał(a):
Ok to odezwę się jednak teraz w ramach offtopu:)
Szukam Soft. Dev. z C++ albo C# i podstawami Unity, do pisania narzędzi do testów funk. gier (potrzebne jest doświadczenie w tym zakresie).
Praca w Warszawie:)
Jeżeli ktoś będzie zainteresowany aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zapraszam na priv:)

Pozdrawiam

Tak z ciekawości: Po co pisać narzędzie do testowania gry ? :] znaczy boty na gold? :]
Edit: wogóle napisz coś wiecej, bo skoro tu grach rozmawiamy to napewno ludzie chętnie przeczytają o ich robieniu(IMHO to ciekawsze niż spuszczenie się nad teksturami W3 :] )

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 gru 2014, 01:17 
Cytuj  
Popierdolcie o programowaniu w dziale programowanie, to jest wiedźmin 3, chyba że się mylę


Wesołych Świąt :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 gru 2014, 11:10 
Cytuj  
nie myl działu z tematem


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 gru 2014, 15:58 
Cytuj  
w zasadzie to nie ma ani tematu ani dzialu ;)

chyba, ze liczyc ten o 'silnikach graficznych'


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 gru 2014, 16:00 
Cytuj  
No temat o silnikach graficznych właśnie...


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 16:17 
Cytuj  
No to sobie pograłem na swoim GTX 650. :D Wymagania z fanpage'a Wiedźmina na fejsie.

Minimalne wymagania systemowe
Procesor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz lub AMD CPU Phenom II X4 940
Karta graficzna: Nvidia GPU GeForce GTX 660 lub AMD GPU Radeon HD 7870
Pamięć: 6GB RAM
System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 lub 64-bitowy Windows 8 (8.1)
Direct X: 11
Dysk twardy: 40 GB wolnego miejsca

Rekomendowane wymagania systemowe
Procesor: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz lub AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Karta graficzna: Nvidia GPU GeForce GTX 770 lub AMD GPU Radeon R9 290
Pamięć: 8GB RAM
System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 lub 64-bitowy Windows 8 (8.1)
Direct X: 11
Dysk twardy: 40 GB wolnego miejsca

Z tego wynika, że albo słaba optymalizacja albo nie będzie downgrade'u, z powodu którego wszyscy tak płakali. ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 16:30 
Cytuj  
Cos male te wymagania. Spodziewalem sie minimum GTX 980.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 16:44 
Cytuj  
Nikt nie będzie wypuszczał gry, która jako wymagania na obecną high-end kartę.

Wymagania takie jakich można się było mniej więcej spodziewać, gra jest też chyba zoptymalizowana pod PC, w rekomendowanych jest 8GB RAM, a VRAM tylko 2GB, choć w sumie nic dziwnego, Nvidia tylko tyle pakowała do high-end kart do niedawna.

Wiidać też, że gra jest z obozu Nvidii - w końcu R290 jest w końcu wyraźnie mocniejsza od gtx 770.

Katoneo napisał(a):

Z tego wynika, że albo słaba optymalizacja albo nie będzie downgrade'u, z powodu którego wszyscy tak płakali. ;)

No nie wiem. Do jakości grafy, która była pokazywana na pierwszych trailerach z W3 dawno temu, to gtx 770 zdeka za slabe. 2GB też mało, chyba, że view distance słaby jak w defaultowym Skyrim. Z drugiej strony CPU bardzo mocne trzeba szczególnie do gry singlowej.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 212  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.