MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42461
Strona 41 z 212

Autor:  Bahamut [ 24 gru 2014, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

iniside napisał(a):
Za to w UE4 sa w planie Feature Packs (nazwa robocza). Bedziesz sobie mogl dodac dowolna predefiniowana funkcjonlanosc do aktualnego projektu prosto z edytora.

Ciekawi mnie jak to bedzie dzialac. Bo mam troche modulow na githubie, ktora sa co prawda dostepne za free, ale jak ktos nie wie jak poslugiwac sie build chainem unreala, to moze miec problem, a tak kliknij i masz.

No ciekawe rzeczy piszesz, sam napisałeś? Jak tak to kopsnij linka, sobie obczaje :]
Edit: już mam, cie zestalkowałem :]

Autor:  iniside [ 24 gru 2014, 22:57 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Bahamut napisał(a):
iniside napisał(a):
Za to w UE4 sa w planie Feature Packs (nazwa robocza). Bedziesz sobie mogl dodac dowolna predefiniowana funkcjonlanosc do aktualnego projektu prosto z edytora.

Ciekawi mnie jak to bedzie dzialac. Bo mam troche modulow na githubie, ktora sa co prawda dostepne za free, ale jak ktos nie wie jak poslugiwac sie build chainem unreala, to moze miec problem, a tak kliknij i masz.

No ciekawe rzeczy piszesz, sam napisałeś? Jak tak to kopsnij linka, sobie obczaje :]
Edit: już mam, cie zestalkowałem :]


https://github.com/iniside/ActionRPGGame

Tutaj. Jakbys przypadkiem na cos innego wpadl :D.

Autor:  Bahamut [ 25 gru 2014, 05:20 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

iniside napisał(a):
Bahamut napisał(a):
iniside napisał(a):
Za to w UE4 sa w planie Feature Packs (nazwa robocza). Bedziesz sobie mogl dodac dowolna predefiniowana funkcjonlanosc do aktualnego projektu prosto z edytora.

Ciekawi mnie jak to bedzie dzialac. Bo mam troche modulow na githubie, ktora sa co prawda dostepne za free, ale jak ktos nie wie jak poslugiwac sie build chainem unreala, to moze miec problem, a tak kliknij i masz.

No ciekawe rzeczy piszesz, sam napisałeś? Jak tak to kopsnij linka, sobie obczaje :]
Edit: już mam, cie zestalkowałem :]


https://github.com/iniside/ActionRPGGame

Tutaj. Jakbys przypadkiem na cos innego wpadl :D.

Możesz mi jak debilowi wytłumaczyć jak to zaaplikować do projektu?(mam 5h doświadczenia w UE4) :] Czy się nie da?
Te templaty dupy nie urywają, silnik robi wrażenie, naprawde fajna sprawa, ale pisanie że w Unity nie da się nic zrobić to przesada - poprostu inne podejście trzeba zastosować.

Autor:  iniside [ 25 gru 2014, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Potrzebujesz silnika w wersji minimum 4.6 a najlepiej 4.7.

Zrob klona calego repo (tak bedzie najprosciej na poczatek), i zrob nowy projekt w ktorym bedzie starter content. Koniecznie z third person template. Inne nie beda miec potrzebnych meshy.
Teraz skopijuj wszystko z Content/ do sklonowanego repo (oprocz Blueprintow). Napewno zadziala z 4.7. Z 4.6, moze. Nie sprawdzalem. Robie upgrady do najnowszej numerowanej wersji jaka jest na githubue :D.

Autor:  Aldatha [ 25 gru 2014, 11:56 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

btw inside , headhunterzy skanuja githuba ? , czy tylko goldenline/linkedin?

miales jakies pr0 oferty od ludzi co obejrzeli twoj kod ?

Autor:  iniside [ 25 gru 2014, 12:08 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Jeszcze nie mialem, a przynajmniej zadnych pro.
Zeby byc w 100% szczerym na githubie sa miliony repo, nikt sobie dupy zawracac nie bedzie jego przeszukiwaniem. Ale jak podeslesz linka bezposrednio, to to kazdy chetnie zobaczy.

Autor:  Farin666 [ 25 gru 2014, 12:16 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ja skanuje fora:P
Odezwę się po świętach....:PP

Autor:  Bahamut [ 25 gru 2014, 12:25 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Aldatha napisał(a):
headhunterzy skanuja githuba ?

:lol:

Dzięki Iniside

Autor:  candidoser [ 25 gru 2014, 12:40 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

A mi sie VS2013 install wiesza na splash screenie i tyle z UE4 :evil:

Autor:  iniside [ 25 gru 2014, 13:00 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

candidoser napisał(a):
A mi sie VS2013 install wiesza na splash screenie i tyle z UE4 :evil:

Lol. Instalujesz community edition ?

Autor:  candidoser [ 25 gru 2014, 13:23 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Probowalem juz rozne wersje. Zawsze to samo, pojawia sie splash screen Visual studio i po jakims czasie "program przestal dzialac". Troche pogooglalem i widze, ze nie tylko ja mam taki problem. Ale jakiegos generalnego fixa nie ma.

Autor:  Farin666 [ 25 gru 2014, 23:27 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ok to odezwę się jednak teraz w ramach offtopu:)
Szukam Soft. Dev. z C++ albo C# i podstawami Unity, do pisania narzędzi do testów funk. gier (potrzebne jest doświadczenie w tym zakresie).
Praca w Warszawie:)
Jeżeli ktoś będzie zainteresowany aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zapraszam na priv:)

Pozdrawiam

Autor:  Bahamut [ 26 gru 2014, 00:19 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Farin666 napisał(a):
Ok to odezwę się jednak teraz w ramach offtopu:)
Szukam Soft. Dev. z C++ albo C# i podstawami Unity, do pisania narzędzi do testów funk. gier (potrzebne jest doświadczenie w tym zakresie).
Praca w Warszawie:)
Jeżeli ktoś będzie zainteresowany aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zapraszam na priv:)

Pozdrawiam

Tak z ciekawości: Po co pisać narzędzie do testowania gry ? :] znaczy boty na gold? :]
Edit: wogóle napisz coś wiecej, bo skoro tu grach rozmawiamy to napewno ludzie chętnie przeczytają o ich robieniu(IMHO to ciekawsze niż spuszczenie się nad teksturami W3 :] )

Autor:  Kelebglin [ 26 gru 2014, 01:17 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Popierdolcie o programowaniu w dziale programowanie, to jest wiedźmin 3, chyba że się mylę


Wesołych Świąt :D

Autor:  kamilus [ 26 gru 2014, 11:10 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

nie myl działu z tematem

Autor:  Highlander [ 26 gru 2014, 15:58 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

w zasadzie to nie ma ani tematu ani dzialu ;)

chyba, ze liczyc ten o 'silnikach graficznych'

Autor:  kamilus [ 26 gru 2014, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

No temat o silnikach graficznych właśnie...

Autor:  Katoneo [ 7 sty 2015, 16:17 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

No to sobie pograłem na swoim GTX 650. :D Wymagania z fanpage'a Wiedźmina na fejsie.

Minimalne wymagania systemowe
Procesor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz lub AMD CPU Phenom II X4 940
Karta graficzna: Nvidia GPU GeForce GTX 660 lub AMD GPU Radeon HD 7870
Pamięć: 6GB RAM
System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 lub 64-bitowy Windows 8 (8.1)
Direct X: 11
Dysk twardy: 40 GB wolnego miejsca

Rekomendowane wymagania systemowe
Procesor: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz lub AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Karta graficzna: Nvidia GPU GeForce GTX 770 lub AMD GPU Radeon R9 290
Pamięć: 8GB RAM
System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 lub 64-bitowy Windows 8 (8.1)
Direct X: 11
Dysk twardy: 40 GB wolnego miejsca

Z tego wynika, że albo słaba optymalizacja albo nie będzie downgrade'u, z powodu którego wszyscy tak płakali. ;)

Autor:  iniside [ 7 sty 2015, 16:30 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Cos male te wymagania. Spodziewalem sie minimum GTX 980.

Autor:  sula [ 7 sty 2015, 16:44 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Nikt nie będzie wypuszczał gry, która jako wymagania na obecną high-end kartę.

Wymagania takie jakich można się było mniej więcej spodziewać, gra jest też chyba zoptymalizowana pod PC, w rekomendowanych jest 8GB RAM, a VRAM tylko 2GB, choć w sumie nic dziwnego, Nvidia tylko tyle pakowała do high-end kart do niedawna.

Wiidać też, że gra jest z obozu Nvidii - w końcu R290 jest w końcu wyraźnie mocniejsza od gtx 770.

Katoneo napisał(a):

Z tego wynika, że albo słaba optymalizacja albo nie będzie downgrade'u, z powodu którego wszyscy tak płakali. ;)

No nie wiem. Do jakości grafy, która była pokazywana na pierwszych trailerach z W3 dawno temu, to gtx 770 zdeka za slabe. 2GB też mało, chyba, że view distance słaby jak w defaultowym Skyrim. Z drugiej strony CPU bardzo mocne trzeba szczególnie do gry singlowej.

Strona 41 z 212 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team