MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grac, tylko w co? - Archiwum #1 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670 |
Strona 409 z 522 |
Autor: | iniside [ 6 mar 2011, 11:52 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): przy 128 osobach to chyba jednak PCty mialyby mega obciazenie ;p
z tego co slyszalem to nie bedzie commandera http://bf3blog.com/2011/03/battlefield- ... ed-so-far/ http://bf3blog.com/ Ej no ale przeciez nie bedzie sie wyswietlac wszystkich 128 graczy jednoczesnie ? |
Autor: | Highlander [ 6 mar 2011, 12:24 ] |
Tytuł: | |
moze nie ale jak sie sfocusuja w jednym miejscu, efekty zniszczen pojazdy samoloty, to bedzie slideshow ;p |
Autor: | iniside [ 6 mar 2011, 13:00 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): moze nie ale jak sie sfocusuja w jednym miejscu, efekty zniszczen pojazdy samoloty, to bedzie slideshow ;p
Ja tam ekspertem nie jestem, ale skoro na PS3 jest MAG z 256 graczamy to na Pc BF3 niemialby 128 pociagnac ? |
Autor: | Highlander [ 6 mar 2011, 13:03 ] |
Tytuł: | |
no ja tez nie ale, co prawda MAG widzialem tylko na youtubie, ale wyglada znacznie chujowiej od BF3 ;p druga przyczyna moze byc taka, ze chca by gra byla bardziej dynamiczna a nie "siedzaca" ;] |
Autor: | WithnesS [ 6 mar 2011, 13:14 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): a grales w bf2? tam 24 osoby to sie robi po prostu pusto nieraz, poniewaz przestrzenie sa duze. I nawet 64vs64 tam nie jest az tak bardzo chaotyczne. Zreszta na PC pewnie i tak sie potworza serwery 24 lvl, infantry only itp. Imo konsole dostaja o wiele bardziej zubozala gre. I raczej wiecej ludzi kupi naPC, wiec licze, ze DICE sie postara i zrobi cos dobrego na platforme PC.
btw. CSS < CS 1.6., no i nie jest wojskowy :P Ja nie narzekam, bo wtedy już zapewne będę miał kompa który grę na High pociągnie. Nie zmienia to faktu, że z natury wolę mniej ludzi na serwie - Może BF3 to zmieni. A przy wojskowy obok CSS powinno być "" ;) |
Autor: | Dana [ 6 mar 2011, 13:43 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): a grales w bf2? tam 24 osoby to sie robi po prostu pusto nieraz
Jeżeli mówimy o serwerach 24 osobowych, to raczej nie było pusto, bo było kilka wersji jednej mapy pod różne liczby graczy (16, 32, 64). Nawet na serwerach 64 na których grałem, to jak w nocy spadła liczba graczy to od razu leciał vote zmniejszający mapkę na 32 czy 16 i grało się dalej. |
Autor: | Marti [ 6 mar 2011, 13:59 ] |
Tytuł: | |
Osobiscie uwazam ,ze commander byl swietna "klasa" w bf2: + . mozliwosc przeprowadzania swoich jednostek , z dala od zgielku ,i atak waznych,slabo chronionych obiektow . spotowanie przeciwnikow . commanderem mogla zostac osoba tylko i wylacznie z najwyzszym rankiem w danej grze ,co wykluczalo ,newbies od dewastacyjnego ataku mortarami ,ktore zazwyczaj nie wyzadzaly szkody przeciwnikowi . zeslanie amunicji i apteczek <love> - . dobry commander mogl miec wiecej fragow ,niz ustawa przewiduje (moj personalny rekord to ponad 100killow ,a z tego co kilka wiosen temu czytalem ludzie dochodzili do 200+ ) . atak mortarami byl z lekka overpower ,za duzy obszar razenia , wiem ze w sumie strzelalo sie z wielkich armat ,ale mimo wszystko . jak napisalem w plusach ,jezeli ktos nie ma pojecia o graniu w/w klasa niech sobie daruje |
Autor: | gufnowapnjasz [ 6 mar 2011, 14:04 ] |
Tytuł: | |
nie wiem dokladnie jak to dzialalo, bo w bfa2 u siebie nigdy nie gralem, ale pomysl osoby zarzadzajacej teamem (spawnami, druzynami, do tego za jakies kill streaki skany, naloty, zrzucanie ammo itd) jest przezajebisty w fpsie nastawionym na wieksza ilosc osob |
Autor: | Marti [ 6 mar 2011, 14:06 ] |
Tytuł: | |
tak jak napisalem dobry commander przewazal o zwyciestwie druzyny a osobiscie chcialbym ,zeby wrocili do tego pomyslu w bf3 ,sadzac po info marne szanse ,ale coz , moze im sie cos odwidzi |
Autor: | Dana [ 6 mar 2011, 14:14 ] |
Tytuł: | |
Commander w BF2 był nudny (dla mnie) bo spędzał 75% czasu na ekranie mapy, kampiąc postacią na spawnie. Jakby mieli ambicję to by mogli go trochę unowocześnić by był bardziej dynamiczny. |
Autor: | iniside [ 6 mar 2011, 14:26 ] |
Tytuł: | |
[quote="Dana"]Commander w BF2 był nudny (dla mnie) bo spędzał 75% czasu na ekranie mapy, kampiąc postacią na spawnie. Jakby mieli ambicję to by mogli go trochę unowocześnić by był bardziej dynamiczny.[/quote Ale tym sie wlasnie commander zajmuje.] |
Autor: | Dana [ 6 mar 2011, 14:59 ] |
Tytuł: | |
Ale to jest fps a nie rts, tym bardziej że to nawet Savage nie był. |
Autor: | Highlander [ 6 mar 2011, 14:59 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Highlander napisał(a): a grales w bf2? tam 24 osoby to sie robi po prostu pusto nieraz Jeżeli mówimy o serwerach 24 osobowych, to raczej nie było pusto, bo było kilka wersji jednej mapy pod różne liczby graczy (16, 32, 64). Nawet na serwerach 64 na których grałem, to jak w nocy spadła liczba graczy to od razu leciał vote zmniejszający mapkę na 32 czy 16 i grało się dalej. No i to jest wlasnie zajebiste, nie ma ograniczen, mozna zmieniac. Mam ochote pograc 24 osoby to wchodze na taki serwer. Ale czasem tez chcialbym pograc wielka rozpierduche 64 os, a konsole np. mi tego nie umozliwiaja, co jest dla mnie failem. |
Autor: | zaboleq [ 6 mar 2011, 15:00 ] |
Tytuł: | |
Jest jakies demo multiplayers Bad Company 2 albo Vietnamu?? Chcialbym troche tego sprobowac zanim kupie... |
Autor: | Highlander [ 6 mar 2011, 15:31 ] |
Tytuł: | |
lepiej poczekac na bf3 ;p |
Autor: | zaboleq [ 6 mar 2011, 15:36 ] |
Tytuł: | |
Troche daleko do bf3... |
Autor: | Highlander [ 6 mar 2011, 15:43 ] |
Tytuł: | |
to poczekaj na Red orchestra 2. Raczej w samego vietnama sie pograc nie da, bo trzeba miec podstawke, a tak w ogole moze zacznijcie pisac w temacie o BF3? btw. chyba beda tylko 4 klasy. |
Autor: | Dana [ 6 mar 2011, 16:11 ] |
Tytuł: | |
Public Server Files też można odznaczyć na czerwono na 95% procent. |
Autor: | iniside [ 6 mar 2011, 16:24 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Ale to jest fps a nie rts, tym bardziej że to nawet Savage nie był.
Nikt cie nie zmusza do bycia commanderem. |
Autor: | Dana [ 6 mar 2011, 16:38 ] |
Tytuł: | |
To że nikt mnie nie zmusza, nie oznacza że nie można by było tego zrobić lepiej. Ja bym z chęcią grał Commanderem, gdyby ulepszyli nieco "kółko poleceń" i ogólnie wydawanie rozkazów z perspektywy pierwszej osoby (np. prostsza i szybsza mapka). |
Strona 409 z 522 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |