MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dragon Age:Origins
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34815
Strona 42 z 77

Autor:  iniside [ 16 lis 2009, 23:33 ]
Tytuł: 

Aeiva napisał(a):
To prawda, no cóż, "Początek". Czy dodanie nowych spelli nie wymagałoby zmiany w samej grze? Czy wystarczy sam...plugin?

Wystarczy sam plugin. Nawet nie jest to taki skomplikowane jak na poczatku wygladało. A co wazniejsze wogole nie trzeba sie UI przejmowac. Silnik sam sobie daje rade z dorysowywaniem nowych elementow.

Autor:  Mendol [ 17 lis 2009, 13:30 ]
Tytuł: 

Patch 1.01b do gry Dragon Age: Początek.
Lista zmian:

1. Naprawiono błąd powodujący uszkodzenie statystyk postaci
2. Naprawiono problemy przy imporcie postaci stworzonych w Kreatorze Postaci
3. Łatwy poziom trudności jest teraz łatwiejszy
4. W niewielkim stopniu zwiększono atak, obronę oraz ilość obrażeń zadawanych przez drużynę na Normalnym poziomie trudności
5. Naprawiono błędy w wyświetlaniu grafiki na na bardzo szerokich wyświetlaczach (w tym ATI Eyefinity)
6. Naprawiono błąd związany z eksploratorem gier
7. Zaktualizowano biblioteki Microsoft Visual C++

Autor:  Keii [ 17 lis 2009, 13:45 ]
Tytuł: 

Praktycznie wszystkie te zmiany były w 1.01a - wprowadzili je jeszcze raz?

Autor:  Dana [ 17 lis 2009, 13:52 ]
Tytuł: 

Da się jakoś stworzyć nowe, albo przewijać action-bary ?

Grając magiem trudno znaleźć miejsce na wszystkie zaklęcia :<

Autor:  Mendol [ 17 lis 2009, 13:53 ]
Tytuł: 

mozesz go rozciagnac na dlugosc ekranu, to na pewno.
ale czy da sie cos wiecej to nie sprawdzalem.

Autor:  shp [ 17 lis 2009, 13:53 ]
Tytuł: 

Dlatego to jest 1.01b, a nie 1.02 ;F

Autor:  zaboleq [ 17 lis 2009, 16:07 ]
Tytuł: 

Aeiva napisał(a):
iniside napisał(a):
Aeiva napisał(a):
hahaha
Blood Mage daje radę :]

Ze sciazka demonow, dotow i czyms czego jeszcze nie wymyslilem bedzie lepszy ;p.


aura krwi, rzucam aoe cc, wbiegam w tłum, morduje, znów aoe cc, morduje, lootuje corpsy :oops:
Inna sprawa, że arcane warrior jest jeszcze bardziej op taktyka na smoka:
- przesuwamy myszkę na smoka
- klikamy
- w czasie czytania książki używamy potion gdy zajdzie potrzeba
- lootujemy
To czy team żyje czy nie, nie ma znaczenia, nie licząc tego że będzie więcej do biegania za smokiem


Nie wiem w jaką gre Ty grasz ale u mnie na hardzie żadne cc nie trzyma tyle żeby kolejne aoe puscic, no moze poza group paralyze ale ma dlugi coldown.Jak sie rzucin sleep czy np to pierwszy zadany dmg wybudza wrogow.Pozatym mag by cie ujebal bys nawet nie wyszedl ze stuna :F

To co zauwazylem to jedna rzecz - AOE dmg jest do dupy w porownaniu z tym co bylo w BG czy NWN...Fireball jest przydatny no i może zamieć .Reszta AOE dmg spelli sprawia ze przeciwnicy po chwili ulatniaja sie z obszaru dzialania spella .Ewentualne combo zamiec + burza z piorunami jest dobre ale nic wiecej z AOE dmg.


Poza tym walki drętwe jak dla mnie.Spodziewalem sie smoków w stylu tych z BG i bardziej zróżnicowanych walk a nie pakiet warków + łuczników i jakiś mag drętwy

Autor:  pooma [ 17 lis 2009, 17:21 ]
Tytuł: 

Cone of cold czy jakoś tak - zamraża białych i żółtych npc na tyle ile trwa cd (przynajmniej na normal, mozesz wypróbować na hard). Pomarańczowe rzadko resistują, ale też trzyma sporo krócej (1/4-1/2 cd). Przy dobrym ustawieniu teamu potrafi sporo namieszać (w sumie nie wyobrażam sobie ponownej gry bez tego).

Autor:  zaboleq [ 17 lis 2009, 23:23 ]
Tytuł: 

Cone of Cold czyli w wersji pl stozek zimna - imba spell niestety bo jego cd jest praltycznie rowne czasowi trwania.Natomiast plus taki ze na hardzie tez czesto resistuja bo za latwo by bylo :|

Autor:  iniside [ 18 lis 2009, 18:33 ]
Tytuł: 

http://social.bioware.com/project/711/#details

Enjoy.

Autor:  Keii [ 18 lis 2009, 18:40 ]
Tytuł: 

http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... ge-Origins

Enjoy.

Autor:  enkil [ 18 lis 2009, 18:58 ]
Tytuł: 

Jak sie pozbyc 'aura of weakness'? Biegam juz z tym troche czasu i zaczyna mnie to wkurzac. Sie przyczepilo jak jakas swinska grypa.

Autor:  iniside [ 18 lis 2009, 19:30 ]
Tytuł: 

Aeiva napisał(a):
iniside napisał(a):
http://social.bioware.com/project/711/#details

Enjoy.


a gdzie jest link do pliku?

E no w Files ? ;o

edt:
O faktycznie nie ma. A przeciez uploadowalem ;/

edit2:
O juz widać.

Autor:  iniside [ 18 lis 2009, 19:57 ]
Tytuł: 

Aeiva napisał(a):
1. No szkoda, że nie ma opisu przy rozdawaniu + i samego summona
2. Same summony? :P
3. Biegać tym greater demon of pride(?) po ulicach Denerim; o fuck
4. Niektóre pety mają problemy z animacją
5. Moim zdaniem gracz nie powinien móc sterować petami
6. Imo za mały koszt utrzymania petów (19lvl, chyba 16-19 siły woli i jestem wstanie mieć all buffy (do +pancerza (x2) + od arcane warriora (x2)(no i) od summona

Edit: no i najważniejsze
7. Czary powinny wymagać włączenia aury krwi

1. Tez mnie to boli, ale nie wiem gdzie dokladnie sa te opisy trzymane ;/. W nastepnej wersji.
2. Narazie tak. Jeszcze nie robiłem innych czarów.
3. Oh no coz.. zeby tak jeszcze NPC reagowali :D.
4. Mozesz zglosic do BioWare. Ja uzylem tylko modeli z gry :D.
5. J/w. To jest hardcoded w grze i nie da sie tego zmienić (osobiście chciałem, zeby summony mogly sie wyrwać i zaczac atakowac wszystko, ale w grze nie ma czegos takiego jak rzuty obronne..).
6. Maly ? Ok. Mozna zwiekszyć. Ale jest dwa razy wikeszy niz o Rangera :D.
7. Wiem. Ale Aure Krwi uwazam za Faila ;p. Tzn. najchetnie bym zrobil zeby czary ciagnely jednoczesnie HP i MP, ale znowu.. To jest Hardcoded w C++ i nie da sie tego zmienić ;/.
Pozatym byloby nie fajnie jakby ci summon 150hp zezarl na podtrzymywanie ;p.

Autor:  iniside [ 18 lis 2009, 20:02 ]
Tytuł: 

Aeiva napisał(a):
iniside napisał(a):
Pozatym byloby nie fajnie jakby ci summon 150hp zezarl na podtrzymywanie ;p.


raczej jednorazowy dmg
150hp? co to jest, mam 350hp :wink:

Lawl. Tyle to ja nawet z moimi OP itemaki z edytora nie miałem :D.
Nie. Czary summon sa Sustained. Wiec jakby działał w trybie Blood Magic, to bys miał HP uciete do 200 (reszta by była zużyta na podtrzymanie czaru).

Autor:  Xender [ 18 lis 2009, 21:28 ]
Tytuł: 

w co najlepiej alisterem pakować? w kondycje?

Autor:  kozas15 [ 19 lis 2009, 08:49 ]
Tytuł: 

W sumie tez bym sie dopisal do pytania co inwestowac u Aliego, bo w walce cienki jest. Za to jako postac bardzo dobry, nie jest swietoszkowatym paladynem jak Keledorn( czy jakos tak) z Baldurs Gate, ma fajne teskty, a gdy minutka przed tym jak chcialem go na kogos zamienic uslyszalem jego dialog z morrigan( tym o ssaniu ;)) uznalem ze to rowny chlop i trzeba go zostawic w teamie.

Autor:  Mendol [ 19 lis 2009, 09:10 ]
Tytuł: 

ja mu dowalilem 38str (dla armora, ktory okazal sie crapowaty, fajny helm mozna kupic jak ma 42str), teraz bede dawal consa i moze cos z niego bedzie.
chociaz przy shield defence juz powoli daje rade.

Autor:  Aenima [ 19 lis 2009, 11:52 ]
Tytuł: 

czy jak sie jest bardzo bad ass modafoka to allister idzie sobie w ch?

Autor:  WinterS [ 19 lis 2009, 12:56 ]
Tytuł: 

alistair to cipa, wywalilem go z druzyny zaraz tylko jak pojawil sie sten, typowa postac dla dzieciakow taki wyluzowany niby smieszny paladynek hihihi

Strona 42 z 77 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team